eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przywidz1. Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg gminnych Gminy Przywidz w sezonie zimowym 2025/2026.



Ogłoszenie z dnia 2025-11-04

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
1. Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg gminnych Gminy Przywidz w sezonie zimowym 2025/2026.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZYWIDZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674990

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 7

1.5.2.) Miejscowość: Przywidz

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-047

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@przywidz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przywidz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

1. Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg gminnych Gminy Przywidz w sezonie zimowym 2025/2026.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d4602ce-e849-4da5-b437-65947409bb17

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00515513

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00066011/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 1. Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg gminnych Gminy Przywidz

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_przywidz/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_przywidz/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/989235
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami,
w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem
platformazakupowa.pl
i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz
informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość
do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl.
Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie
zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest
konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego
wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na
platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może
trafić do folderu SPAM.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): opisano w rozdziale III SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): opisano w rozdziale III SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rejon 1
Miejscowości: Nowa Wieś Przywidzka, Roztoka, Czarna Huta, Częstocin, Stara Huta, Klonowo Górne, Michalin Rejon 1– zgodnie z załącznikiem wykazem miejscowości oraz poszczególnych ulic
Ilość dróg do odśnieżenia: około 30,00 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający w trakcie realizacji niniejszego zamówienia będzie mógł skorzystać z prawa opcji do 30% wartości zamówienia podstawowego w następujący sposób:
1) w zakresie zwiększenia ilości km do odśnieżenia:
a) w przypadku długo utrzymujących się obfitych opadów śniegu, niekorzystnych warunków atmosferycznych (zawieje i zamiecie śnieżne, zaspy itp.) – Zamawiający będzie mógł wydać dyspozycję odśnieżenia dróg w innym rejonie/ zakresie zamówienia,
b) w przypadku nie ujęcia dróg/ulic w załączniku wykaz miejscowości i ulic, a koniecznej do odśnieżenia- Zamawiający będzie mógł wydać dyspozycję ich odśnieżenia.
2) w zakresie zwiększenia ilości godzin do przegarniania:
a) w przypadku długo utrzymujących się obfitych opadów śniegu, niekorzystnych warunków atmosferycznych (zawieje i zamiecie śnieżne, zaspy itp.) – Zamawiający będzie mógł wydać dyspozycję przegarniania śniegu na drogach w innym rejonie/zakresie zamówienia;
b) w przypadku nie ujęcia drogi/ulicy w wykaz miejscowości i ulic, a koniecznej do przegarniania śniegu w celu zapewnienia ich przejezdności- Zamawiający będzie mógł wydać dyspozycję przegarniania śniegu dla tych dróg.
3) skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji dla pkt 1) i 2) lit. a) może nastąpić przez powiadomienie telefoniczne i potwierdzone e-mailem, skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji dla pkt 1) i 2) lit. b) może nastąpić przez powiadomienie telefoniczne i potwierdzone e-mailem ze strony zamawiającego,
4)sposób płatności dokonywany będzie w oparciu o par 4 i 5 umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 2
Miejscowości: Klonowo Dolne, Huta Dolna, Michalin, Majdany, Stara Huta – Rejon 2 - zgodnie z załącznikiem wykazem miejscowości oraz poszczególnych ulic
Ilość dróg do odśnieżenia: około 13,20 km,

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający w trakcie realizacji niniejszego zamówienia będzie mógł skorzystać z prawa opcji do 30% wartości zamówienia podstawowego w następujący sposób:
1) w zakresie zwiększenia ilości km do odśnieżenia:
a) w przypadku długo utrzymujących się obfitych opadów śniegu, niekorzystnych warunków atmosferycznych (zawieje i zamiecie śnieżne, zaspy itp.) – Zamawiający będzie mógł wydać dyspozycję odśnieżenia dróg w innym rejonie/ zakresie zamówienia,
b) w przypadku nie ujęcia dróg/ulic w załączniku wykaz miejscowości i ulic, a koniecznej do odśnieżenia- Zamawiający będzie mógł wydać dyspozycję ich odśnieżenia.
2) w zakresie zwiększenia ilości godzin do przegarniania:
a) w przypadku długo utrzymujących się obfitych opadów śniegu, niekorzystnych warunków atmosferycznych (zawieje i zamiecie śnieżne, zaspy itp.) – Zamawiający będzie mógł wydać dyspozycję przegarniania śniegu na drogach w innym rejonie/zakresie zamówienia;
b) w przypadku nie ujęcia drogi/ulicy w wykaz miejscowości i ulic, a koniecznej do przegarniania śniegu w celu zapewnienia ich przejezdności- Zamawiający będzie mógł wydać dyspozycję przegarniania śniegu dla tych dróg.
3) skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji dla pkt 1) i 2) lit. a) może nastąpić przez powiadomienie telefoniczne i potwierdzone e-mailem, skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji dla pkt 1) i 2) lit. b) może nastąpić przez powiadomienie telefoniczne i potwierdzone e-mailem ze strony zamawiającego,
4)sposób płatności dokonywany będzie w oparciu o par 4 i 5 umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 3
Miejscowości: Pomlewo , Kozia Góra, Szklana Góra, Huta Górna, Przywidz-Katarynki - Rejon 3 - zgodnie z załącznikiem wykazem miejscowości oraz poszczególnych ulic
Ilość dróg do odśnieżenia: około 27,50 km

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający w trakcie realizacji niniejszego zamówienia będzie mógł skorzystać z prawa opcji do 30% wartości zamówienia podstawowego w następujący sposób:
1) w zakresie zwiększenia ilości km do odśnieżenia:
a) w przypadku długo utrzymujących się obfitych opadów śniegu, niekorzystnych warunków atmosferycznych (zawieje i zamiecie śnieżne, zaspy itp.) – Zamawiający będzie mógł wydać dyspozycję odśnieżenia dróg w innym rejonie/ zakresie zamówienia,
b) w przypadku nie ujęcia dróg/ulic w załączniku wykaz miejscowości i ulic, a koniecznej do odśnieżenia- Zamawiający będzie mógł wydać dyspozycję ich odśnieżenia.
2) w zakresie zwiększenia ilości godzin do przegarniania:
a) w przypadku długo utrzymujących się obfitych opadów śniegu, niekorzystnych warunków atmosferycznych (zawieje i zamiecie śnieżne, zaspy itp.) – Zamawiający będzie mógł wydać dyspozycję przegarniania śniegu na drogach w innym rejonie/zakresie zamówienia;
b) w przypadku nie ujęcia drogi/ulicy w wykaz miejscowości i ulic, a koniecznej do przegarniania śniegu w celu zapewnienia ich przejezdności- Zamawiający będzie mógł wydać dyspozycję przegarniania śniegu dla tych dróg.
3) skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji dla pkt 1) i 2) lit. a) może nastąpić przez powiadomienie telefoniczne i potwierdzone e-mailem, skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji dla pkt 1) i 2) lit. b) może nastąpić przez powiadomienie telefoniczne i potwierdzone e-mailem ze strony zamawiającego,
4)sposób płatności dokonywany będzie w oparciu o par 4 i 5 umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 4
Miejscowości: Kierzkowo, Sucha Huta, Olszanka, Miłowo, - Rejon 4 - zgodnie z załącznikiem wykazem miejscowości oraz poszczególnych ulic
Ilość dróg do odśnieżenia: około 17,50 km

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający w trakcie realizacji niniejszego zamówienia będzie mógł skorzystać z prawa opcji do 30% wartości zamówienia podstawowego w następujący sposób:
1) w zakresie zwiększenia ilości km do odśnieżenia:
a) w przypadku długo utrzymujących się obfitych opadów śniegu, niekorzystnych warunków atmosferycznych (zawieje i zamiecie śnieżne, zaspy itp.) – Zamawiający będzie mógł wydać dyspozycję odśnieżenia dróg w innym rejonie/ zakresie zamówienia,
b) w przypadku nie ujęcia dróg/ulic w załączniku wykaz miejscowości i ulic, a koniecznej do odśnieżenia- Zamawiający będzie mógł wydać dyspozycję ich odśnieżenia.
2) w zakresie zwiększenia ilości godzin do przegarniania:
a) w przypadku długo utrzymujących się obfitych opadów śniegu, niekorzystnych warunków atmosferycznych (zawieje i zamiecie śnieżne, zaspy itp.) – Zamawiający będzie mógł wydać dyspozycję przegarniania śniegu na drogach w innym rejonie/zakresie zamówienia;
b) w przypadku nie ujęcia drogi/ulicy w wykaz miejscowości i ulic, a koniecznej do przegarniania śniegu w celu zapewnienia ich przejezdności- Zamawiający będzie mógł wydać dyspozycję przegarniania śniegu dla tych dróg.
3) skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji dla pkt 1) i 2) lit. a) może nastąpić przez powiadomienie telefoniczne i potwierdzone e-mailem, skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji dla pkt 1) i 2) lit. b) może nastąpić przez powiadomienie telefoniczne i potwierdzone e-mailem ze strony zamawiającego,
4)sposób płatności dokonywany będzie w oparciu o par 4 i 5 umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 5
Miejscowości: Jodłowno, Marszewska Góra, Marszewo, Marszewska Kolonia, Huta Dolna, Ząbrsko Górne, Pomlewo-ul.Brzozowa - Rejon 5 - zgodnie z załącznikiem wykazem miejscowości oraz poszczególnych ulic
Ilość dróg do odśnieżenia: około 17,70 km

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający w trakcie realizacji niniejszego zamówienia będzie mógł skorzystać z prawa opcji do 30% wartości zamówienia podstawowego w następujący sposób:
1) w zakresie zwiększenia ilości km do odśnieżenia:
a) w przypadku długo utrzymujących się obfitych opadów śniegu, niekorzystnych warunków atmosferycznych (zawieje i zamiecie śnieżne, zaspy itp.) – Zamawiający będzie mógł wydać dyspozycję odśnieżenia dróg w innym rejonie/ zakresie zamówienia,
b) w przypadku nie ujęcia dróg/ulic w załączniku wykaz miejscowości i ulic, a koniecznej do odśnieżenia- Zamawiający będzie mógł wydać dyspozycję ich odśnieżenia.
2) w zakresie zwiększenia ilości godzin do przegarniania:
a) w przypadku długo utrzymujących się obfitych opadów śniegu, niekorzystnych warunków atmosferycznych (zawieje i zamiecie śnieżne, zaspy itp.) – Zamawiający będzie mógł wydać dyspozycję przegarniania śniegu na drogach w innym rejonie/zakresie zamówienia;
b) w przypadku nie ujęcia drogi/ulicy w wykaz miejscowości i ulic, a koniecznej do przegarniania śniegu w celu zapewnienia ich przejezdności- Zamawiający będzie mógł wydać dyspozycję przegarniania śniegu dla tych dróg.
3) skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji dla pkt 1) i 2) lit. a) może nastąpić przez powiadomienie telefoniczne i potwierdzone e-mailem, skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji dla pkt 1) i 2) lit. b) może nastąpić przez powiadomienie telefoniczne i potwierdzone e-mailem ze strony zamawiającego,
4)sposób płatności dokonywany będzie w oparciu o par 4 i 5 umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 6
Miejscowości: Trzepowo, Piekło Górne, Borowina, - Rejon 6 - zgodnie z załącznikiem wykazem miejscowości oraz poszczególnych ulic
Ilość dróg do odśnieżenia: około 22,60 km

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający w trakcie realizacji niniejszego zamówienia będzie mógł skorzystać z prawa opcji do 30% wartości zamówienia podstawowego w następujący sposób:
1) w zakresie zwiększenia ilości km do odśnieżenia:
a) w przypadku długo utrzymujących się obfitych opadów śniegu, niekorzystnych warunków atmosferycznych (zawieje i zamiecie śnieżne, zaspy itp.) – Zamawiający będzie mógł wydać dyspozycję odśnieżenia dróg w innym rejonie/ zakresie zamówienia,
b) w przypadku nie ujęcia dróg/ulic w załączniku wykaz miejscowości i ulic, a koniecznej do odśnieżenia- Zamawiający będzie mógł wydać dyspozycję ich odśnieżenia.
2) w zakresie zwiększenia ilości godzin do przegarniania:
a) w przypadku długo utrzymujących się obfitych opadów śniegu, niekorzystnych warunków atmosferycznych (zawieje i zamiecie śnieżne, zaspy itp.) – Zamawiający będzie mógł wydać dyspozycję przegarniania śniegu na drogach w innym rejonie/zakresie zamówienia;
b) w przypadku nie ujęcia drogi/ulicy w wykaz miejscowości i ulic, a koniecznej do przegarniania śniegu w celu zapewnienia ich przejezdności- Zamawiający będzie mógł wydać dyspozycję przegarniania śniegu dla tych dróg.
3) skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji dla pkt 1) i 2) lit. a) może nastąpić przez powiadomienie telefoniczne i potwierdzone e-mailem, skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji dla pkt 1) i 2) lit. b) może nastąpić przez powiadomienie telefoniczne i potwierdzone e-mailem ze strony zamawiającego,
4)sposób płatności dokonywany będzie w oparciu o par 4 i 5 umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określa załącznik nr 3

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-13 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ttps://platformazakupowa.pl/pn/ug_przywidz/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-13 11:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-12

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.