Ogłoszenie z dnia 2025-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00450731/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa odzieży BHP i środków ochrony osobistej dla pracowników Nadleśnictwa Płaska w Żylinach w 2025 r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO PŁASKA W ŻYLINACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790011262
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zielona 2
1.5.2.) Miejscowość: Sucha Rzeczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-326
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.8.) Numer faksu: plaska@bialystok.lasy.gov.pl
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: plaska@bialystok.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_plaska
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_plaska1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa odzieży BHP i środków ochrony osobistej dla pracowników Nadleśnictwa Płaska w Żylinach w 2025 r.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b40576d7-5875-41f8-aa48-31c38aa32d3f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00514910
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00236832/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sortów mundurowych i odzieży BHP dla Nadleśnictwa Płaska w Żylinach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00450731
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.16.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 189328 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa dla Nadleśnictwa Płaska w
Żylinach odzieży BHP oraz środków ochrony osobistej dla pracowników Nadleśnictwa Płaska w Żylinach w 2025 roku." Szczegółowy zakres ilościowy przedmiotu zamówienia oraz jego specyfikację zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do SWZ. (podzielony na załącznik nr 3.1, 3.2, 3.3)
3.2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia w tymoraz poszczególne parametry i dane dotyczące różnego rodzaju sortów bhp i środków ochrony osobistej, znajduje się w załączniku nr 3.1 do SWZ stanowiącym część opisową Opisu Przedmiotu Zamówienia.
3.3. Przedmioty wymienione w wierszach 2, 6, 9, 10, 24, 25, oraz 30 zestawienia ilościowego stanowiącego załącznik nr 3.3 do SWZ, muszą spełniać dodatkowe warunki i wymagania wymienione w Zarządzeniu nr. 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 26 maja 2023 r. w sprawie wzoru niektórych środków ochrony indywidualnej oraz odzieży obuwia roboczego w Straży Leśnej.
3.4. Szczegółowe ilości poszczególnych sortów bhp i środków ochrony osobistej zawarte są w zestawieniu ilościowym odzieży BHP stanowiącym załącznik nr 3.3 do SWZ w niniejszym postępowaniu.
Pozostałe informacje dotyczące Przedmiotu Zamówienia znajdują się w rozdziale nr 3 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136932,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143126,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136932,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Leśny Rynek Piotr Bremerski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7711460171
7.3.3) Ulica: Mackiewicza 6
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136932,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2025 r. - koszule
- Zakupy bieżące w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa odzieży roboczej
- ZP.115.2025 - Dostawa odzieży, obuwia i akcesoriów taktycznych
- Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby WFOŚiGW w Kielcach oraz materiałów informacyjno-promocyjnych PDE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





