eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rewal › Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Rewal, w tym jednostek budżetowych Gminy - w latach 2024 i 2025

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Rewal, w tym jednostek budżetowych Gminy - w latach 2024 i 2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA REWAL

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 19

1.5.2.) Miejscowość: Rewal

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-344

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@rewal.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rewal.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Rewal, w tym jednostek budżetowych Gminy - w latach 2024 i 2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73e38254-8aa9-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00514767

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00003700/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Rewal i podległych jednostek, latach 2024 i 2025.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/rewal

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/rewal .

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: porozumiewania się z Wykonawcami:
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl
2. Zaleca się, aby Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, posiadał konto na platformie zakupowej. Rejestracja oraz logowanie dostępne jest pod adresem: https://platformazakupowa.pl Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej, określone w Regulaminie dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2023.TB

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Rewal, podległych jednostek organizacyjnych, zakładu budżetowego, rachunków pomocniczych obecnych i nowo powstałych jednostek w trakcie realizacji zamówienia w pełnym zakresie wynikających z ustawy o finansach publicznych. Nazwa nadana przez Zamawiającego: Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Rewal i podległych jednostek.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi:
- otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych,
- przelewy masowe,
- rachunek „płacowy”, zachowanie poufności realizacji transakcji płacowych, automatyczne zasilanie i brak utrzymania środków na rachunku, dowolna konfiguracja rachunków i wybór osób upoważnionych do odbioru wyciągów,
- rachunek sum depozytowych -Identyfikacja depozytów - automatyczne naliczanie odsetek dla każdej wpłaty dokonanej na rachunek przeznaczony do obsługi przetargów,
- przelewy drogą elektroniczną na rachunku w banku obsługującym oraz w innych bankach,
- przelewy SORBNET,
- lokaty terminowe,
- wpłaty i wypłaty gotówkowe,
- kredyt w rachunku bieżącym,
- wydawanie zaświadczeń,
- udostępnienie elektronicznego systemu obsługi wraz z bezpłatnym przeszkoleniem pracowników wszystkich jednostek oraz usługa serwisową, system zapewni importowanie zleceń płatniczych z programu płacowego z zachowaniem tajemnicy wynagrodzeń,
- sporządzania wyciągów w systemie elektronicznym
- instalacja, obsługa i rozliczanie terminalu POS dla dokonywania płatności przy użyciu kart płatniczych, zgodnie z potrzebami Zmawiającego,

4.2.6.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zawarcie umowy tożsamej z przedmiotem zamówienia - na rok 2025 .

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena poszczególnych kryteriów w skali punktowej 0-100 pkt.
Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami:

A. Wysokość opłat i prowizji (koszt) – znaczenie 65%
w tym podkryteria:
1. Opłata za otwarcie rachunku max 5 pkt
2. Opłata za prowadzenie rachunku max 25 pkt
3. Opłata za wydanie zaświadczenia max 1 pkt
4. Opłata za system elektronicznej obsługi (oraz instalacja) max 5 pkt
5. Prowizja za wypłatę gotówki max 15 pkt
6. Opłata za przelewy elektroniczne max 39 pkt
7. Przelewy SORBNET max 10 pkt
Ocena pod kryteriów wg zasady:

 liczba pkt = 100 + najniższa cena opłat x maksymalna liczba punktów
100 + ocena opłat oferty badanej
opłata 0 zł = maksymalna liczba punktów

B. Oprocentowanie środków na rachunkach bankowych znaczenie 20%
1. Oprocentowanie środków na rachunkach bankowych - max 100 pkt
Ocena pod kryteriów wg zasady:
 liczba pkt = 100 + oprocentowanie w badanej ofercie x maksymalna liczba punktów
100 + oprocentowanie najwyższe

C. Marża kredytu w rachunku bieżącym znaczenie 10%
Ocena pod kryteriów wg zasady:

 liczba pkt = 100 + najniższa cena opłat x maksymalna ilość punktów
100 + ocena opłat oferty badanej

D. Prowizja od kredytu w rachunku bieżącym znaczenie 5 %
Ocena pod kryteriów wg zasady:

 liczba pkt = 100 + najniższa cena opłat x maksymalna ilość punktów
100 + ocena opłat oferty badanej

Najniższa marża kredytu w rachunku bieżącym = maksymalna liczba punktów

Łączną sumę punktów dla oferty wylicza się wg wzoru:

Sp = A x 0,68 + B x 0,30 +C x 0,01 + D x 0,01
gdzie:
A – suma punktów we wszystkich podkryteriach badanej oferty w kryterium A
B – suma punktów we wszystkich podkryteriach badanej oferty w kryterium B
C- suma punktów we wszystkich podkryteriach badanej oferty w kryterium C
D- suma punktów we wszystkich podkryteriach badanej oferty w kryterium D

W celu możliwości porównania ofert należy podać dane w oparciu o niżej wymienione informacje, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
*Oprocentowanie środków pieniężnych oparte na stawce WIBID 1/M z dnia 15 listopada 2023 roku.
* Oprocentowanie kredyt WIBOR 1/M z dnia 15 listopada 2023 roku
Wysokość kredytu w rachunku bankowym na rok 2023 r wnosi 4.000.000 zł.
2. Zamówienia zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów, po zsumowaniu ocen w poszczególnych kryteriach oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą wziąć udział wyłącznie wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: - nie dotyczy.
2)-uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej określone w przepisach ustawy z dnia
29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 2324 ze zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy - Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy - Prawo bankowe.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: - nie dotyczy.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:- nie dotyczy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: - w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; (UWAGA: Dokument należy złożyć na wezwanie. Nie składa się go wraz z ofertą).
Szczegółowe informacje zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia dot. przedmiotowego postępowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: - w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
- w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej określone w przepisach ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 2324 ze zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy - Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy - Prawo bankowe.
Szczegółowe informacje zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia dot. przedmiotowego postępowania.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Szczegółowe informacje zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia dot. przedmiotowego postępowania

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie przygotować oraz przedłożyć do zatwierdzenia Zamawiającemu - w terminie wskazanym przez Zamawiającego - projekt umowy w sprawie prowadzenia obsługi bankowej budżetu Gminy Działdowo i podległych jednostek.
2. Istotne Postanowienia Umowne znajdują się w załączniku nr 2 do niniejszej SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-05 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ofertę należy złozyć poprzez platforme prowadzonego postepowania https://platformazakupowa.pl/pn/rewal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-05 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-04

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.