eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ogard › "Dostawa paliw ciek³ych dla sprzêtów i pojazdów Gminy Bia³ogard w 2024 roku"



Og³oszenie z dnia 2023-11-27


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa paliw ciek³ych dla sprzêtów i pojazdów
Gminy Bia³ogard w 2024 roku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA BIA£OGARD

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920469

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Wileñska 8

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ogard

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski

1.5.7.) Numer telefonu: 943124401

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-bialogard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: gmina-bialogard.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa paliw ciek³ych dla sprzêtów i pojazdów
Gminy Bia³ogard w 2024 roku”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-869f6704-8cfa-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00514753

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00038303/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 „Dostawa paliw ciek³ych dla sprzêtów i pojazdów Gminy Bia³ogard w 2024 roku”

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/853903

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami (sk³adanie o¶wiadczeñ, dokumentów, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji) odbywa siê elektronicznie.
2. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/853903

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
7. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Wype³niaj±c obowi±zek wynikaj±cy z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego ogólnym rozporz±dzeniem o ochronie danych osobowych b±d¼ RODO Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem Pañstwa danych osobowych jest Wójt Gminy Bia³ogard, ul. Wileñska 8, 78-200 Bia³ogard.
2) Inspektorem Ochrony Danych Administratora jest Grzegorz Skrzypkowski. Z inspektorem mo¿na kontaktowaæ siê drog± e-mailow± pod adresem: iod@gmina-bialogard.pl
3) Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazw±: „Dostawa paliw ciek³ych dla sprzêtów i pojazdów Gminy Bia³ogard w roku 2024”
4) Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych.
5) Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6) Obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
7) W odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZPiPGN.271.23.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zmówienia jest dostawa paliw ciek³ych dla pojazdów i sprzêtów Gminy Bia³ogard. Zamawiaj±cy informuje, i¿ na potrzeby niniejszego postêpowania do pojazdów i sprzêtów Gminy Bia³ogard zalicza siê równie¿ pojazdy i sprzêt Ochotniczych Stra¿y Po¿arnych z terenu Gminy Bia³ogard realizuj±cych zadania gminy w zakresie ochrony przeciwpo¿arowej zgodnie z ustaw± z dnia 17 grudnia 2021r. o ochotniczych stra¿ach po¿arnych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 194 z pó¼n. zm.).
2. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwa do pojazdów i sprzêtu silnikowego, przewidziane w okresie realizacji umowy wynosi:
- olej napêdowy ON – 36 000 litrów,
- benzyna bezo³owiowa Pb95 – 2 000 litrów.
Oferowane paliwo musi odpowiadaæ normom jako¶ciowym okre¶lonym w rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 pa¼dziernika 2015 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1314). Wykonawca, na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego, przedstawi dokumenty i ¶wiadectwa jako¶ciowe paliw
Wielko¶ci podane wy¿ej s± wielko¶ciami szacunkowymi, s³u¿±cymi do kalkulacji ceny ofertowej. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ dokonania zmian ilo¶ciowych w przedstawionym asortymencie, stosownie do rzeczywistych potrzeb,.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia bêdzie polegaæ na bie¿±cym zakupie paliw na stacji benzynowej Wykonawcy w nastêpuj±cy sposób:
a) tankowanie do zbiorników pojazdów,
b) tankowanie do odpowiednich pojemników dostarczonych przez Zamawiaj±cego.
3. Tankowanie odbywaæ siê bêdzie sukcesywnie, wed³ug aktualnych potrzeb Zamawiaj±cego. Wykonawca zapewni Zamawiaj±cemu mo¿liwo¶æ realizacji zakupów paliw w formie bezgotówkowej. Wykonawca bêdzie wystawia³ dwa razy w miesi±cu faktury, zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze do umowy, stanowi±cej za³±cznik nr 5 do SWZ (tj. od 1 do 15 dnia miesi±ca oraz od 16 do ostatniego dnia miesi±ca).
4. Podstaw± rozliczenia za przedmiot zamówienia bêd± faktyczne ilo¶ci zakupionego paliwa w cenie obowi±zuj±cej na stacji Wykonawcy w chwili zakupu z uwzglêdnieniem sta³ego upustu.
5. Zamawiaj±cy nie wyra¿a zgody na mo¿liwo¶æ dokonywania zakupów paliw przy u¿yciu kart paliwowych. Zamawiaj±cy wymaga, aby podstaw± do wystawienia faktur, za dokonane zakupy paliw, by³y dowody wydania paliw przygotowane przez Wykonawcê i potwierdzone przez Zamawiaj±cego.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09134000-7 - Oleje napêdowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132000-3 - Benzyna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± ³±czn± ilo¶æ punktów (P) z sumowanych ocen kryteriów wed³ug wzoru P= C + U

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: upust

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów tj. wyka¿±, ¿e:
a) posiadaj± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, o której mowa w art. 32 ust 1 pkt 4 ustawy Prawo Energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 z pó¼n. zm.).
2) dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym i osobowym, warunek zostanie przez Zamawiaj±cego uznany za spe³niony w przypadku, gdy wykonawca przed³o¿y nastêpuj±ce dokumenty:
Dokument potwierdzaj±cy, ¿e dysponuje, co najmniej jedn± stacj± paliw usytuowan± w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 5 km od siedziby Zamawiaj±cego (ul. Wileñska 8, 78-200 Bia³ogard) czynn± ca³odobowo i przez wszystkie dni tygodnia, spe³niaj±c± wymagania Zamawiaj±cego.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie z art. 125 i braku podstaw wykluczenia
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zamawiaj±cy za¿±da:
- o¶wiadczenia o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego ( za³±cznik nr 4 do SWZ). W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie, o¶wiadczenie to sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
- o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o aktualno¶ci informacji zawartych we wstêpnym o¶wiadczeniu tego podmiotu, potwierdzaj±cych brak podstaw wykluczenia

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 4. W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, zamawiaj±cy za¿±da:
- dokument potwierdzaj±cy, ¿e dysponuje, co najmniej jedn± stacj± paliw usytuowan± w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 5 km od siedziby Zamawiaj±cego (ul. Wileñska 8,78-200 Bia³ogard) czynn± ca³odobowo i przez wszystkie dni tygodnia, spe³niaj±c± wymagania Zamawiaj±cego(za³±cznik nr 3 do SWZ).
5. W celu potwierdzenia spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, zamawiaj±cy za¿±da:
- koncesji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, o której mowa w art. 32 ust 1 pkt 4 ustawy Prawo Energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 z pó¼n. zm.).

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie:
- ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zania;
- musz± ustanowiæ pe³nomocnika Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
Przyjmuje siê, ¿e pe³nomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pe³nomocnictwo do po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em wszystkich dokumentów;
- pe³nomocnictwo musi jednocze¶nie wynikaæ z umowy lub innej czynno¶ci prawnej, mieæ formê pisemn±, fakt ustanowienia Pe³nomocnika musi wynikaæ z za³±czonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona bêdzie z Pe³nomocnikiem;
- przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, je¿eli oferta konsorcjum zastanie wybrana, jako najkorzystniejsza Zamawiaj±cy mo¿e wezwaæ do przedstawienia umowy reguluj±cej wspó³prace tych Wykonawców.
2. Oferta wspólna, sk³adana przez dwóch lub wiêcej wykonawców powinna spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
1) musi byæ zgodna z postanowieniami SWZ
2) sposób sk³adania dokumentów w przypadku sk³adania oferty wspólnej:
a) dokumenty wspólne tj.
- oferta (za³±cznik nr 1 do SWZ)
Podpisuj± wszyscy cz³onkowie konsorcjum oraz pe³nomocnik w imieniu ca³ego konsorcjum.
b) dokumenty, tj.:
- o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu i braku podstaw do wykluczenia (za³±cznik nr 2)
Sk³ada ka¿dy z partnerów konsorcjum w imieniu swojej firmy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana umowy mo¿e nast±piæ w razie zaistnienia okoliczno¶ci:
1) zmiany obowi±zkowej stawki podatku od towarów i us³ug, na pisemny wniosek Wykonawcy b±d¼ Zamawiaj±cego;
2) zmiany podmiotu prowadz±cego dzia³alno¶æ w zakresie obrotu paliwami, przy czym o zaistnia³ej zmianie Wykonawca powiadomi Zamawiaj±cego niezw³ocznie od chwili zmiany.
3) zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy, danych adresowych.
4) zmiany pojazdów, do których mo¿e odbywaæ siê tankowanie paliw i osób uprawnionych ze strony Zamawiaj±cego do obs³ugi tych pojazdów,
5) wprowadzenia niezbêdnych zmian technicznych, technologicznych, organizacyjnych w zakresie sposobu spe³nienia ¶wiadczenia lub innych zmian, które warunkuj± prawid³owe wykonanie przedmiotu umowy;
6) wyst±pienie si³y wy¿szej, to znaczy niezale¿nego od stron losowego zdarzenia zewnêtrznego, które by³o niemo¿liwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie mo¿na by³o zapobiec mimo dochowania nale¿ytej staranno¶ci. Si³a wy¿sza oznacza w niniejszej Umowie takie dzia³ania jak: wojna, atak terrorystyczny, stan klêski ¿ywio³owej, zamieszki, strajki, po¿ar, trzêsienie ziemi, pioruny, powodzie, wybuchy i tym 4 podobne zdarzenia, na które strony nie maj± wp³ywu, lecz które utrudniaj± lub uniemo¿liwiaj± ca³kowicie lub czê¶ciowo realizacjê zadania, zmieniaj± w sposób istotny warunki jego realizacji, i których nie da siê unikn±æ, nawet przy zastosowaniu maksymalnej staranno¶ci.
2. Dopuszcza siê dokonywanie innych zmian w zawartej Umowie w przypadku, gdy ich konieczno¶æ wynika ze zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, prawomocnych orzeczeñ lub ostatecznych aktów administracyjnych w³a¶ciwych organów – w takim zakresie, w jakim bêdzie to niezbêdne w celu dostosowania Umowy do zaistnia³ego stanu prawnego lub faktycznego.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-07 12:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza” dostêpnego na stronie https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/853903 w konkretnym postêpowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Aby zakoñczyæ proces sk³adania ofert nale¿y klikn±æ przycisk „Z³ó¿ ofertê”.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-07 13:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-05

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.