Ogłoszenie z dnia 2024-09-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00270204/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-21
- 2022/BZP 00270217/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-21
- 2024/BZP 00616714/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-26
- 2024/BZP 00616799/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowywanie i dostawa posiłków dla pacjentów SP ZOZ w Sulechowie
– II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sulechowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310396
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa, 1
1.5.2.) Miejscowość: Sulechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spzoz@spzozsulechow.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzozsulechow.med.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.wrota.lubuskie.pl/spzoz_sulechow/zamowienia_publiczne/11/status/rodzaj/wzp/zwr/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowywanie i dostawa posiłków dla pacjentów SP ZOZ w Sulechowie– II postępowanie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6eec7929-08d9-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00514299
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028644/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Przygotowywanie i dostawę posiłków dla pacjentów SP ZOZ w Sulechowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00270204/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 20/ZP-PN/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1249296,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie codziennego i całodziennego przygotowania i dostawy posiłków dla pacjentów SP ZOZ w Sulechowie.
2. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia usługi żywienia zbiorowego w ochronie zdrowia z zachowaniem zasad dobrej praktyki higienicznej, zasad dobrej praktyki produkcyjnej oraz stosować wdrażane zasady systemu HACCP. Wykonawca zobowiązany będzie również w trakcie realizacji zamówienia zapewnić jakość wyżywienia zgodną z zaleceniami dotyczącymi norm oraz składników pokarmowych i produktów spożywczych przypisanych placówkom służby zdrowia z uwzględnieniem stosowanych diet, technologii przygotowania posiłków, wydanych przez Instytut Żywności i Żywienia w Warszawie, szczególnie w zakresie wartości odżywczych, urozmaicenia, objętości i gramatury potraw. Produkcja i dystrybucja posiłków winna gwarantować bezpieczeństwo sanitarne i epidemiologiczne. Produkcja posiłków winna odbywać się z produktów świeżych, najwyższej jakości, posiadających dokumenty dopuszczające je do spożywania, z zachowaniem reżimów dietetycznych i sanitarnych obowiązujących w szpitalach – zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1349239,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1349239,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1349239,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe Natalia Madej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 080039994
7.3.3) Ulica: Reja 7/6
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-076
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE NATALIA MADEJ
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE NATALIA MADEJ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1349239,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- Dostawa fabrycznie nowego podnośnika koszowego
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych i materiałów opatrunkowych
- Modernizacja pobocza w pasie drogi powiatowej nr 1191F do m. Wojnowo
- Budowa cmentarza komunalnego w m. Obłotne, etap: opracowanie dokumentacji projektowej.
- "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego w sezonie 2025/2026"
- "Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi powiatowej 1191F relacji Kolesin - Stare Kramsko - Wojnowo (3,250 km)"
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzanie, dowóz i wydawanie gorących posiłków dla dzieci uczęszczających do jednostek podległych na terenie Gminy Bartoszyce
- Sporządzanie, dowóz i wydawanie posiłków dla dzieci i młodzieży szkolnej na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów szkół podstawowych na terenie Gminy Żórawina w roku szkolnym 2025/2026
- Świadczenie usług cateringowych dla GIG-PIB
- Przygotowanie i dostarczanie posiłków na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 5 im. Janusza Korczaka w Zakopanem
- Działania animacyjne Organizatora Społeczności Lokalnej - Animacje dla rodzin z dziećmi oraz osób z niepełnosprawnościami - II postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.