eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przeciszów › Budowa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Gminą z dostawą oprogramowania i infrastruktury sprzętowej w ramach projektu Wdrożenie elektronicznych usług i administracji w Gminie Przeciszów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Budowa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Gminą z dostawą oprogramowania i infrastruktury sprzętowej w ramach projektu Wdrożenie elektronicznych usług i administracji w Gminie Przeciszów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZECISZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181899

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Podlesie 1

1.5.2.) Miejscowość: Przeciszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-641

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 8413294

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@przeciszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przeciszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Gminą z dostawą oprogramowania i infrastruktury sprzętowej w ramach projektu Wdrożenie elektronicznych usług i administracji w Gminie Przeciszów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b35c827-5068-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00514233

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028252/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Budowa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Gminą z dostawą oprogramowania i infrastruktury sprzętowej w ramach projektu „Wdrożenie elektronicznych usług i administracji w Gminie Przeciszów”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia dofinansowany w ramach: Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa II Cyfrowa Małopolska, Działanie 2.1 E-administracja i otwarte zasoby, Poddziałanie 2.1.1. Elektroniczna administracja projekt pod nazwą Wdrożenie elektronicznych usług i administracji w Gminie Przeciszów numer RPMP.02.01.01-12-0132/19

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00410598/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPB.271.14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 815244,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Gminą z dostawą oprogramowania i infrastruktury sprzętowej w ramach projektu Wdrożenie elektronicznych usług i administracji w Gminie Przeciszów, dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Zakup licencji ZSG:
• Licencja dla portalu internetowego gminnych usług publicznych wraz z biuletynem informacji publicznej
• Licencja dla systemu powiadamiania klienta
• Licencja dla aplikacji mobilnej
• Licencja dla usługi Elektroniczna obsługa podatku od nieruchomości rolny, leśny osób fizycznych (usługa A2C),
• Licencja dla usługi Elektroniczna obsługa podatku od nieruchomości rolny, leśny osób prawnych (usługa A2B),
• Licencja dla usługi Elektroniczna obsługa podatku od środków transportu (usługa A2B),
• Formularz ePUAP deklaracja na wywóz odpadów dla mieszkańców,
• Licencja dla usługi Elektroniczna obsługa zobowiązania z tytułu wywozu odpadów komunalnych (usługa A2B / A2C),
• Licencja dla usługi Elektroniczna obsługa zobowiązania z tytułu dzierżawy (A2B/A2B),
• Licencja dla usługi eKorespondencja (A2B/A2B), – licencja elektronicznego obiegu dokumentów
• Licencja dla usługi Analizator wykonania budżetu (dochody i wydatki) (A2B/A2B),
• Licencja E-portal finansowo – budżetowy (A2A),
• Licencja e_Kadry (Nowe rozwiązania IT w administracji)
2) Dostawa oprogramowania środowiskowego niezbędnego do prawidłowej pracy ZSG uwzględniającą wszelkie niezbędne licencje zapewniające możliwość konfiguracji środowiska Systemowego w oparciu o platformę Systemu Operacyjnego wymaganego dla realizacji wymagań minimalnych dostarczonego Systemu na dostarczonym środowisku serwerowym (wg. Wymagań Załącznika nr 1a z uwzględnieniem licencjonowania dostawcy systemu operacyjnego) jak również warstwy bazodanowej z wsparciem i subskrypcją (prawem do aktualizacji wersji oprogramowania) w okresie min. 36 miesięcy od daty dostawy środowiska serwerowego.
3) Dostawa niezbędnych certyfikatów serwerowych dla realizacji e-usług publicznych,
4) Dostawa oprogramowania klienta do obsługi połączeń VPN z 4 jednostkami organizacyjnymi.
5) Dostawa infrastruktury sprzętowej niezbędnej dla prawidłowej pracy ZSG:
• Serwer wraz z wirtualizacją - 2 szt.,
• Stacje robocze wraz z systemem operacyjnym oraz pakietem biurowym - 10 szt.,
• Firewall – sprzętowy wraz z oprogramowaniem - 1 szt.,
• Urządzenie archiwizujące 1 szt. wraz z oprogramowaniem do archiwizacji baz danych,
• Zasilacz - 1 szt.,
• Urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt.,
• Klimatyzacja serwerowni + folia antyrefleksyjna – 1 szt.,

6) Prace wdrożeniowo-instalacyjne oraz szkoleniowe obejmujące instalację infrastruktury sprzętowej wraz z oprogramowaniem środowiskowym, następnie instalację i wdrożenie ZSG oraz szkolenia użytkowników

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

30210000-4 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt)

30214000-2 - Stacje robocze

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 886584 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 886584 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 886584 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rekord SI Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5470171440

7.3.3) Ulica: Kasprowicza 5

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

infrastruktura sprzętowa dostarczana w ramach zamówienia-Grupa E Sp. z o. o., ul. Piwna 32, 43-100 Tychy


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 886584 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 138 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.