eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Dostawa asortymentu stosowanego w procesach dezynfekcji i sterylizacji

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa asortymentu stosowanego w procesach dezynfekcji i sterylizacji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy

1.2.) Oddział zamawiającego: Szpital Uniwersytecki nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340517145

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Ujejskiego 75

1.4.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.4.3.) Kod pocztowy: 85-168

1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.4.7.) Numer telefonu: (52) 36-55-296, 36-55-352

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@biziel.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biziel.umk.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00514149

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-12-23

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00513989

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
cd. sekcji VII, 7.4.)
11) W przypadku określonym w pkt 9) i uzasadnionym w myśl postanowień pkt 10 stronie przysługuje prawo zmiany wynagrodzenia do kwoty stanowiącej równowartość ustalonej w procentach różnicy, pomiędzy poziomem zmiany cen określonym w pkt. 9) (10 %), a wskaźnikiem cen i usług konsumpcyjnych ogłoszonym przez GUS za miesiąc poprzedzający złożenie wniosku, określoną w oparciu o stawki wskazane w pierwotnej wersji umowy i szczegółowym formularzu cenowym.
12) Z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia strona może wystąpić nie wcześniej niż po 6 (słownie: sześciu) miesiącach obowiązywania umowy.
13) możliwośc wprowadzania kolejnych zmian wynagrodzenia z zastrzeżeniem, że będą one wprowadzane nie częściej niż co sześć miesięcy, jeżeli wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany przez GUS za miesiąc poprzedzający złożenie wniosku o zmianę umowy w stosunku do wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych, w oparciu o który dokonano poprzedniej zmiany umowy, ulegnie zmianie o co najmniej 10 %. Podwyższenia dokonuje się, w oparciu o wniosek, o którym mowa w pkt 10 i na zasadach wskazanych w tym ustępie, do kwoty stanowiącej różnicę pomiędzy wzrostem poziomu zmiany cen określonym w zdaniu poprzedzającym, a wskaźnikiem cen i usług konsumpcyjnych ogłoszonym przez GUS za miesiąc poprzedzający złożenie wniosku
14) Zmiana wynagrodzenia w czasie trwania umowy z przyczyn określonych w pkt 9 i 13 może nastąpić do maksymalnej wartości 10 % każdego ze składników wynagrodzenia określonego w szczegółowym formularzu cenowym i w pierwotnej wersji umowy.
Sposób oceniania ofert:

Po zmianie:
cd. sekcji VII, 7.4.)
11) W przypadku określonym w pkt 9) i uzasadnionym w myśl postanowień pkt 10 stronie przysługuje prawo zmiany wynagrodzenia do kwoty stanowiącej równowartość ustalonej w procentach różnicy, pomiędzy poziomem zmiany cen określonym w pkt. 9) (10 %), a wskaźnikiem cen i usług konsumpcyjnych ogłoszonym przez GUS za miesiąc poprzedzający złożenie wniosku, określoną w oparciu o stawki wskazane w pierwotnej wersji umowy i szczegółowym formularzu cenowym.
12) Z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia strona może wystąpić nie wcześniej niż po 6 (słownie: sześciu) miesiącach obowiązywania umowy.
13) możliwośc wprowadzania kolejnych zmian wynagrodzenia z zastrzeżeniem, że będą one wprowadzane nie częściej niż co sześć miesięcy, jeżeli wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany przez GUS za miesiąc poprzedzający złożenie wniosku o zmianę umowy w stosunku do wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych, w oparciu o który dokonano poprzedniej zmiany umowy, ulegnie zmianie o co najmniej 10 %. Podwyższenia dokonuje się, w oparciu o wniosek, o którym mowa w pkt 10 i na zasadach wskazanych w tym ustępie, do kwoty stanowiącej różnicę pomiędzy wzrostem poziomu zmiany cen określonym w zdaniu poprzedzającym, a wskaźnikiem cen i usług konsumpcyjnych ogłoszonym przez GUS za miesiąc poprzedzający złożenie wniosku
14) Zmiana wynagrodzenia w czasie trwania umowy z przyczyn określonych w pkt 9 i 13 może nastąpić do maksymalnej wartości 10 % każdego ze składników wynagrodzenia określonego w szczegółowym formularzu cenowym i w pierwotnej wersji umowy.
Sposób oceniania ofert:
A) Kryterium: cena – wskaźnik C – obliczony będzie według wzoru:
C = ( Cn / Cb ) x 60
Gdzie:
Cn – oferta z najniższą ceną brutto.
Cb - cena brutto badanej oferty.
B) Kryterium: Termin realizacji bieżącego zamówienia – wskaźnik T – obliczony będzie według wzoru:
T = ( To / Tmax ) x 30
Gdzie:
To – ilość punktów otrzymanych przez badaną ofertę.
Tmax – maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium.
Ilość punktów przyznawanych w ramach To:
1) Termin realizacji bieżącego zamówienia - 7 dni roboczych – 0 pkt.
2) Termin realizacji bieżącego zamówienia - 6 dni roboczych – 20 pkt.
3) Termin realizacji bieżącego zamówienia - 5 dni roboczych – 50 pkt.
4) Termin realizacji bieżącego zamówienia - 4 dni robocze – 80 pkt.
5) Termin realizacji bieżącego zamówienia - do 3 dni roboczych – 100 pkt.
W ramach w/w kryterium wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 pkt = 30%.
C ) Kryterium: Reklamacja jakościowa – wskaźnik R – obliczony będzie według wzoru:
R = ( Rb / Rmax ) x 10
Gdzie:
Rb – Załatwienie reklamacji jakościowej badanej oferty.
Rmax – maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium
Ilość punktów przyznawanych w ramach Rb:
1) Załatwienie reklamacji jakościowej w terminie 5 dni, w dni robocze – 0 pkt.
2) Załatwienie reklamacji jakościowej w terminie 4 dni, w dni robocze – 30 pkt
3) Załatwienie reklamacji jakościowej w terminie 3 dni, w dni robocze – 70 pkt.
4) Załatwienie reklamacji jakościowej w terminie do 2 dni, w dni robocze – 100 pkt.
W ramach kryterium wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 pkt = 10%.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.