eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Usługa dzierżawy i serwisu drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych wraz z usługą monitoringu stanu urządzeń oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa dzierżawy i serwisu drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych wraz z usługą monitoringu stanu urządzeń oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZTWO ŚLĄSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276254650

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Ligonia 46

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-037

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 77 44 072

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@slaskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.slaskie.pl/ogloszenia_i_aktualnosci/zamowienia_publiczne/zamowienia_wszczete_od_dnia_01012021_r/zamowienia_do_kwot_unijnych/?p=2023%5ETryb+podstawowy%5Eaktualne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa dzierżawy i serwisu drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych wraz z usługą monitoringu stanu urządzeń oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7ce9221-60fb-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00513802

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00074353/31/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.80 Usługi - dzierżawa systemu centralnego wydruku wraz z serwisem

1.3.186 dzierżawa i serwis drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych warz z monitoringiem stanu urządzeń oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

7. Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej FE SL 2021-2027 w ramach Priorytetu FESL.13 Fundusze Europejskie na Pomoc Techniczną FST Działanie FESL.13.01 Pomoc Techniczna FST

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00423182

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-ZN.272.2.24.2023.BF.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dzierżawy i serwisu drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych wraz z usługą monitoringu stanu urządzeń oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego. Na przedmiot zamówienia składają się:
1.1 Dzierżawa 69 szt. urządzeń (59 szt. jako zamówienie podstawowe oraz 10 szt. w prawie opcji) wg Opisu urządzeń z punktu 2 Załącznika nr 3 do SWZ OPZ.
1.2 Monitoring zdalny stanu urządzeń za pomocą dedykowanego do tego celu oprogramowania dostarczonego przez Wykonawcę dla wszystkich urządzeń dzierżawionych, o których mowa w punkcie 1.1. wraz z odczytem liczników kopii/wydruków oraz usługą rozliczania kosztów urządzeń dzierżawionych, o których mowa w punkcie 1.1.
1.3 Dostarczanie materiałów eksploatacyjnych i serwis urządzeń dzierżawionych, o których mowa w pkt 1.1.
2. Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, na zasadach i w trybie opisanym poniżej oraz w paragrafie 4 załącznika nr 2 do SWZ Projektowane postanowienia umowy.
1) Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia liczby dzierżawionych urządzeń o maksymalnie 10 sztuk:
• 4 sztuki urządzeń wielofunkcyjnych A4 MFP kolorowych,
• 2 sztuki urządzeń wielofunkcyjnych A4 MFP monochromatycznych,
• 4 sztuki drukarek monochromatycznych A4.
2) Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej.
3) Wykonawca zobowiązuje się do realizacji usługi w ramach zamówienia opcjonalnego zgodnie z warunkami i na zasadach określonych dla zamówienia podstawowego.
4) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w przypadku pojawienia się spowodowanej uwarunkowaniami technicznymi, organizacyjnymi lub strukturalnymi konieczności instalacji dodatkowego, poza już funkcjonującymi, urządzania w nowej lokalizacji.
5) Zamawiający wskazuje, że z uwagi na okoliczności techniczne, organizacyjne może skorzystać z prawa opcji w zakresie dzierżawy urządzeń w mniejszym wymiarze lub w ogóle z niego nie skorzystać.
6) W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy, zgodnie z § 4 ust. 2 projektowanych postanowień umowy wniosek na podstawie którego Wykonawca dostarczy urządzenia. Wniosek przekazany zostanie za pośrednictwem e-mail.
7) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
8) Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji oznacza, że w zakresie w jakim Zamawiający nie skorzysta z prawa opcji Wykonawca nie otrzyma części wynagrodzenia z §5 ust. 1 projektowanych postanowień umowy.
9) Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego nie stanowi podstawy do zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia dodatkowego zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt. 7 Ustawy PZP w wysokości 5% zamówienia podstawowego.
3.1. Zamówienia polegać będą na powtórzeniu podobnych usług, co zamówienie podstawowe i będą zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego objętego niniejszym postępowaniem. Zamawiający przewiduje, że wartość usług może wynieść maksymalnie do 5% wartości zamówienia podstawowego.
3.2. Warunki, na których zostaną udzielone zamówienia:
- wyczerpanie kwoty zamówienia podstawowego,
- przedłużanie się procedury udzielenia kolejnego zamówienia w procedurze otwartej.
3.3. Udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone przeprowadzeniem postępowania z wolnej ręki, po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą.
4. Opis przedmiotu zamówienia (w skrócie: OPZ) zawarty jest w Załączniku nr 3 do SWZ//Załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy.
5. Projektowane postanowienia umowy w sprawie powyższego zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy znajdują się w Załączniku nr 2 do SWZ.
6. Instrukcje dla Wykonawcy znajdują się na Platformie pod adresem:
https://slaskie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=slaskie&USER_MENU_HOVER=publicFilesList
7. Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej FE SL 2021-2027 w ramach Priorytetu FESL.13 Fundusze Europejskie na Pomoc Techniczną FST Działanie FESL.13.01 Pomoc Techniczna FST

4.5.3.) Główny kod CPV: 50313000-2 - Konserwacja i naprawa maszyn reprograficznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem

50313100-3 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek

50323200-7 - Naprawa komputerowych urządzeń peryferyjnych

30125120-8 - Toner do fotokopiarek

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

50313200-4 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 669366,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 669366,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 669366,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe VECTOR Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 634-000-60-74

7.3.3) Ulica: ul. Bielska 29

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-749

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 669366,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 61 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dotyczy terminu realizacji umowy :
1. Przedmiot zamówienia będzie realizowany przez okres maksymalnie 61 miesięcy lub do wyczerpania środków przeznaczonych na realizację Umowy, z uwzględnieniem poniższych terminów:
1.1. w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu harmonogram, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy,
1.2. termin wdrożenia: maksymalnie do 21 dni kalendarzowych od dnia zatwierdzenia przez Zamawiającego ww. harmonogramu,
1.3. termin świadczenia usługi na wszystkich urządzeniach: po okresie wdrożenia, o którym mowa w pkt 1.2 i potwierdzonym protokołem odbioru, przez okres maksymalnie 60 miesięcy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.