Ogłoszenie z dnia 2025-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont instalacji wodociągowej wraz z montażem zestawów hydroforowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy Lublin-Zachód w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060712314
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowskie Przedmieście 76
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-950
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 814781625
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@lublin-zachod.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin-zachod.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-95768648-cfb8-404e-95da-4c939c42cd911.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wymiar sprawiedliwości
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Apelacyjny w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 004176470
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Obrońców Pokoju 1
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-950
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 814523377
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lublin.sa.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.sa.gov.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont instalacji wodociągowej wraz z montażem zestawów hydroforowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95768648-cfb8-404e-95da-4c939c42cd91
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00513703
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00137429/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont instalacji wodociagowych wraz z montażem zestawów hydroforowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 305 pkt 2 Pzp, zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5 Pzp, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. W poprzednio prowadzonym postępowaniu: ZP.261.4.2025 jedyna złożona oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp, bowiem jej treść była niezgodna z warunkami zamówienia oraz na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10 ustawy Pzp, z uwagi na błędy w obliczeniu ceny. W obecnie prowadzonym postępowaniu przedmiot zamówienia pozostał niezmieniony w stosunku do przedmiotu zamówienia określonego w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym, pozostałe pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione, w związku z tym spełnione są okoliczności pozwalające na przeprowadzenie postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-38f7ab29-4343-4fe7-ac77-db1a22657f4f
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 848456,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie pierwsze (budynek Sądu - Krakowskie Przedmieście 76) obejmuje remont instalacji wodociągowej, montaż zestawuhydroforowego z zasilaniem elektrycznym oraz dostosowanie pomieszczenia w obiekcie budowlanym położonym w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 76.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
4.5.5.) Wartość części: 281094,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie drugie (budynek Sądu - Krakowskie Przedmieście 78) obejmuje remont łazienek, remont instalacji wodociągowej, montaż zestawu hydroforowego z zasilaniem elektrycznym oraz dostosowanie pomieszczenia w obiekcie budowlanym położonym w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 78.4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
4.5.5.) Wartość części: 567362,02 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 434175,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 434175,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 434175,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Dawid Cholewa prowadzacy działalność gospodarczą pod nazwą: Technika Grzewcza i Sanitarna "Cholewa i S-ka" Dawid Cholewa, Julia Cholewa
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Julia Cholewa prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Technika Grzewcza i Sanitarna "Cholewa i S-ka" Dawid Cholena, Julia Cholewa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 061364186
7.3.3) Ulica: Lubelska 159
7.3.4) Miejscowość: Końskowola
7.3.5) Kod pocztowy: 24-130
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zakres powierzonych podwykonawcy robót: wykonanie robót branży konstrukcyjno-budowlanej, tj.: 1) obudów szachtów instalacyjnych, przewodów wentylacyjnych i otworów w ścianach w klasie odporności ogniowej REI120 w pomieszczeniu hydroforni, 2) sufitu podwieszanego bezwieszakowego w klasie odporności ogniowej REI120. Nazwa Podwykonawcy - PBH ESCO-BUD Spółka Jawna Waldemar Przepiórka i S-KA.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 434175,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 938344,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 938344,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 938344,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Dawid Cholewa prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą: Technika Grzewcza i Sanitarna "Cholewa i S-ka" Dawid Cholewa, Julia Cholewa
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Julia Cholewa prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą: Technika Grzewcza i Sanitarna "Cholewa i S-ka" Dawid Cholewa, Julia Cholewa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 061364186
7.3.3) Ulica: Lubelska 159
7.3.4) Miejscowość: Końskowola
7.3.5) Kod pocztowy: 24-130
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zakres powierzonych podwykonawcy robót: wykonanie robót branży konstrukcyjno-budowlanej, tj.: 1) wykonanie sufitu podwieszanego bezwieszakowego w klasie odporności ogniowej REI120, 2) remont łazienek w szczególności polegający na: wymianie okładzin ceramicznych, malowaniu pozostałych ścian i sufitów, 3) uzupełnienie warstw wykończeniowych ścian, 4) wykonanie obudów pionów wentylacyjnych. Nazwa Podwykonawcy - PBH ESCO-BUD Spółka Jawna Waldemar Przepiórka i S-KA.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 938344,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 85 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Kompleksowe utrzymanie czystości pomieszczeń służbowych w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie przy ul. Bohdana Dobrzańskiego 3 w roku 2026.
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych, odp. gabarytowych oraz dzierżawy pojemników i kontenerów na terenie 1. WSzKzP SPZOZ w Lublinie-Filia w Ełku .
- Dostawa odczynników do badań pozaustrojowych (powtórka)
- Dostawa z montażem mebli do jednostek
- dostawa płynów infuzyjnych i leku SEVOFLURANUM - 2 zadania
- Dostawa ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH: drobiu, wędlin i mięsa
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja budynku gospodarczego na budynek inwentarsko - gospodarczy"
- Rewitalizacja terenów przyległych do dworca PKP w tym wieży ciśnień wraz z budową strażnicy
- Prace modernizacyjne w Ośrodku Pomocy Społecznej Dzielnicy Praga Północ
- Remont ogrodzenia przy Zespole Szkół Leśnych w Rogozińcu - Etap II budowa oświetlenia zewnętrznego
- Budowa linii oświetlenia ulicznego w Osieku nad Notecią przy ul. Przemysłowej i montaż oświetlenia w Dąbkach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Wieliszewie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





