eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żydowo › SUKCESYWNE DOSTAWY OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DO KOTŁOWNI OLEJOWYCH DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻYDOWIE, NA POTRZEBY WŁASNE



Ogłoszenie z dnia 2022-12-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SUKCESYWNE DOSTAWY OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DO KOTŁOWNI OLEJOWYCH DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻYDOWIE, NA POTRZEBY WŁASNE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻYDOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296182

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 107

1.5.2.) Miejscowość: Żydowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-010

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 94 318 88 87

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps.zydowo@powiat.koszalin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dps.zydowo.ibip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/dps_zydowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SUKCESYWNE DOSTAWY OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DO KOTŁOWNI OLEJOWYCH DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻYDOWIE, NA POTRZEBY WŁASNE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff8a22a5-709e-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00513345

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023768/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 SUKCESYWNE DOSTAWY OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DO KOTŁOWNI OLEJOWYCH DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻYDOWIE, NA POTRZEBY WŁASNE

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00467720/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GT.II.261.10.2022.KP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 520979,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy oleju opałowego grzewczego lekkiego do ogrzewania obiektów Domu Pomocy Społecznej w Żydowie w ilości szacunkowej 90.000 litrów.
2. Dostarczany olej opałowy będzie przeznaczony wyłącznie na potrzeby własne DPS, wykorzystywany w celach opałowych.
3. Miejsca realizacji dostaw - tankowania:
a) Kotłownia nr 1 - 20 zbiorników o pojemności 1000 litrów każdy;
b) Kotłownia nr 2 – 5 zbiorników o pojemności 1500 litrów każdy;
4. Dostarczany olej opałowy grzewczy lekki winien charakteryzować się nie gorszymi parametrami jak niżej, być zgodny z polską normą PN-C 96024/2011 z uwzględnieniem Rozporządzenia Ministra Energii
z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 2008), oraz Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 11 września 2019 r. w sprawie znakowania i barwienia wyrobów energetycznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1822), tj:
􀀀 gęstość w temp. 15 °C – nie wyższa niż 860 kg/m³
􀀀 wartość opałowa – nie mniejsza niż 42,60 MJ/kg
􀀀 temperatura zapłonu – min. 56 °C
􀀀 lepkość kinematyczna w temp. 20 °C nie większa niż 6 mm²/ s
􀀀 temperatura płynięcia max -20 °C
􀀀 skład frakcyjny
- do 250 °C destyluje nie więcej niż: 65% (V/V)
- do 350 °C destyluje nie więcej niż: 85% (V/V)
􀀀 pozostałości po koksowaniu (z 10% pozostałości destylacyjnej) nie większa niż 0,3% (m/m)
􀀀 zawartość siarki nie większa niż 0,1% (m/m)
􀀀 zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg
􀀀 pozostałość po spopieleniu nie większa niż 0,01% (m/m)
􀀀 zawartość zanieczyszczeń stałych nie większa niż 24 mg/kg
􀀀 zawartość znacznika SY 124 min. 6 max. 9 mg/l
􀀀 zawartość barwnika S Red 19 min. 6,3 mg/l
Potwierdzeniem tego faktu będzie przedłożenie przez Wykonawcę, do każdej partii oleju opałowego, świadectwa jakości wystawionego przez uprawniony podmiot., określające parametry fizyko – chemiczne dostarczanego oleju.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w Rozdziale V Specyfikacji Warunków Zmówienia dotyczącej prowadzonego postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 558038,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 579071,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 558038,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWO - PRODUKCYJNE "ROLMASZ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8390202418

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 1

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 558038,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-02 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.