eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmża › Remonty nawierzchni bitumicznych i utrzymanie nawierzchni żużlowych w latach 2023-2024

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty nawierzchni bitumicznych i utrzymanie nawierzchni żużlowych w latach 2023-2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO CHEŁMŻA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118690

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Hallera 2

1.5.2.) Miejscowość: Chełmża

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-140

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 56 675 22 91

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.chelmza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.chelmza.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.bip.chelmza.pl/1532,zamowienia-publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty nawierzchni bitumicznych i utrzymanie nawierzchni żużlowych w latach 2023-2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ebba9fe5-6fea-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00513198

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004669/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Remonty nawierzchni bitumicznych i utrzymanie nawierzchni żużlowych w latach 2023 -2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00465825/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKM.271.25.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia pn.: „Remonty nawierzchni bitumicznych i utrzymanie nawierzchni żużlowych w latach 2023-2024" obejmuje swoim zakresem wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych jezdni masą mineralno- bitumiczną z otaczarki, wykonanie nakładki z masy mineralno- bitumicznej, równanie z wałowaniem dróg nieutwardzonych w granicach administracyjnych miasta Chełmży.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego złożono następującą ofertę: Andrzej Osiński, Marcin Osiński prowadzący firmę Bios s.c. A. Osiński, M. Osiński. Działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), Zamawiający odrzucił ofertę złożoną przez ww. Wykonawcę, z uwagi na jej niezgodność jej treści z warunkami zamówienia. Poprzez warunki zamówienia należy rozumieć warunki, które dotyczą zamówienia lub postępowania o udzielenie zamówienia, wynikające w szczególności z opisu przedmiotu zamówienia, wymagań związanych z realizacją zamówienia, kryteriów oceny ofert, wymagań proceduralnych lub projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do określenia lub opisania warunków zamówienia służą dokumenty zamówienia, w tym SWZ. W przedmiotowym postępowaniu Wykonawca złożył ofertę dn. 12.12.2022 r. o godz. 08:54, czyli w terminie wyznaczonym na składanie ofert. Wśród plików załączonych wraz z ofertą, Wykonawca zamieścił plik pn.: oferta.docx . Niniejszy dokument, stanowiący formularz ofertowy został opatrzony podpisem zaufanym przez p. Marcina Osińskiego. Należy tutaj zauważyć, iż wskazany powyżej dokument nie zawiera wszystkich wymaganych przez Zamawiającego danych (mających wpływ na potrzeby dokonania oceny oferty) zgodnie z przyjętymi kryteriami oceny ofert z uwagi na to, iż Wykonawca nie wskazał w części V formularza informacji takich jak: cena wynagrodzenia za realizację pełnego zakresu przedmiotu zamówienia, oferowany okres gwarancji i rękojmi za wady. W wyroku KIO/UZP 663/09 Krajowa Izba Odwoławcza zwróciła uwagę, że treść oferty należy rozumieć jako treść zobowiązania wykonawcy do zgodnego z żądaniami zamawiającego wykonania zamówienia. Na tak rozumianą treść oferty składa się formularz ofertowy oraz wszystkie dokumenty dookreślające i precyzujące zobowiązanie wykonawcy, składane wraz z formularzem ofertowym. Mając na względzie powyższe, oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu z uwagi na to, iż jest niezgodna z warunkami zamówienia w zasadniczy i nieusuwalny sposób. W Specyfikacji Warunków Zamówienia nadto wskazano, że w przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie długości okresu gwarancji jakości, Zamawiający ofertę odrzuci. Ewentualne wezwanie wykonawcy do uzupełnienia treści oferty w analizowanym przypadku byłoby niedopuszczalne i stanowiłoby niedozwolone prowadzenie negocjacji dotyczących treści oferty. Przedmiotowa oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, z uwagi na jej niezgodność jej treści z warunkami zamówienia. Wobec powyższego, na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.