Ogłoszenie z dnia 2025-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00472595/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno -Wychowawczego w Szymanowie oraz Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niesłyszących w Olsztynie w roku szkolnym 2025/2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Małdyty
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743249
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kopernika 10
1.5.2.) Miejscowość: Małdyty
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-330
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 897586124
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@maldyty.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.maldyty.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-326d5b7b-d634-4781-9dbd-413d706bc3ca1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz dzieci niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno -Wychowawczego w Szymanowie oraz Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niesłyszących w Olsztynie w roku szkolnym 2025/20262.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-326d5b7b-d634-4781-9dbd-413d706bc3ca
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00513150
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00021832/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Dowóz dzieci niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Szymanowie oraz Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla dzieci Niesłyszących w Olsztynie w roku szkolnym 2025/2026
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00472595
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKMiR.271.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 319968 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1)Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci niepełnosprawnych i ich odwiezienie wraz z opieką do Specjalnego Ośrodka
Szkolno-Wychowawczego w Szymanowie oraz dziecka niepełnosprawnego z miejscowości Zajezierze 30 do Specjalnego
Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niesłyszących w Olsztynie.
2)Wykonawca jest zobowiązany zapewnić opiekę osoby dorosłej przewożonym dzieciom i uczniom niepełnosprawnym, przy
czym Wykonawca uwzględni wytyczne dyrektorów szkół/placówek w sprawie zatrudnienia opiekunów oraz inne uwagi
dotyczące dowozu zgodnie z załącznikiem Nr 7 do SWZ.
3)Kierowcy i opiekunowie nie mogą być skazani za przestępstwa określone w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art.
189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz.
1939), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego oraz nie mogą
widnieć w Rejestrze sprawców przestępstw na tle seksualnym. Wykonawca w dniu zawarcia umowy jest zobowiązany do
przedstawienia oświadczenia
o zweryfikowaniu pracowników zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r.
o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1802).
4)Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia i stosowania „Standardów ochrony małoletnich” na
podstawie art. 32 ust. 5-7, art. 39 ust. 4-4a i art. 39a ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe.
5)Wykonawca ma obowiązek uzyskania informacji przed zatrudnieniem opiekunek i kierowców na podstawie art. 21 ustawy
z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 31) czy
nie figurują w rejestrze przestępstw na tle seksualnym.
6)Środki transportu powinny być oznakowane jako środki transportu osób niepełnosprawnych.
7) Samochód na trasie z/do Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczego w Szymanowie musi być dostosowany
technicznie do przewozu dziecka na wózku inwalidzkim oraz miejsce do przewożenia niezłożonego wózka inwalidzkiego.
8)Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ustalonego rozkładu jazdy.
9)Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszego rozwiązania umowy w przypadku rezygnacji ucznia z kontynuowania
nauki szkolnej Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niesłyszących w Olsztynie.
10)Zamawiający ma prawo w każdym czasie nie wyrazić zgody na świadczenie usługi przez Wykonawcę, jeżeli stan
pojazdu lub stan kierowcy budzą uzasadnione wątpliwości.
11)Wykonawca zapewnia najwyższy poziom usług, sprawność techniczną pojazdu, a także odpowiednie kwalifikacje
zawodowe kierowcy i opiekuna, który musi posiadać udokumentowane przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej
pomocy medycznej lub pierwszej pomocy przedmedycznej.
12)Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za szkody Zamawiającego lub osób trzecich, w tym przewożonego13) Wykonawca jest zobowiązany do dowożenia ucznia pojazdem sprawnym technicznie, dopuszczonym do ruchu według
przepisów o ruchu pasażerskim i oznakowanymi stosownie do charakteru świadczonego przewozu.
14)W czasie ogłoszonej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej epidemii lub pandemii, wykonawca będzie realizował
usługę zgodnie wymogami sanitarnymi określonymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego oraz
zaleceniami/wytycznymi Głównego Inspektora Sanitarnego wydanymi w związku z epidemią lub pandemią. Wykonawca z
najwyższą starannością będzie przestrzegał wymagań sanitarnych, mając na uwadze przede wszystkim dobro
przewożonych dzieci.
15)Średnia dzienna ilość km dowozów wraz z odwozami wynosi około 404 km.
16)Szczegółowy opis zamówienia, stanowi załącznik Nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319968 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 319968 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319968 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMS LOGISTICS SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 739 396 19 86
7.3.4) Miejscowość: ŚWIĄTKI 44
7.3.5) Kod pocztowy: 11-008
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319968 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-11-03 do 2026-06-26PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportu medycznego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
- Usługi transportowe dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
- Sukcesywna dostawa pelletu drzewnego do szkół na terenie Gminy Piszczac w sezonie grzewczym 2025/2026
- Dowóz dzieci do placówek oświatowych na terenie gminy Pakość w roku 2026 na podstawie imiennych biletów miesięcznych
- GMINNE,REGULARNE PRZEWOZY,W TYM DOWÓZ DZIECI Z GMINY CHRZYPSKO WIELKIE DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. M. KOPERNIKA W CHRZYPSKU W ORAZ PRZEDSZKOLA U REKSIA W CHRZYPSKU W,W OKRESIE OD 1.01.2026 DO 31.12.2026
- Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Gminy Klembów do jednostek oświatowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





