eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żagań › Dostawa paliw dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Żagański

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770155

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 39

1.5.2.) Miejscowość: Żagań

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 684709976

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatzaganski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzaganski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.powiatzaganski.pl/zamowienia_publiczne/433/status/rodzaj/wzp/zwr/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliw dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3713d6e9-6bd0-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00513021

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013663/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa paliw dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu na rok 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00456144/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.24.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wymienionych poniżej rodzajów paliw płynnych
5.1.1. ZADANIE NR 1: benzyna bezołowiowa 95 w ilości około 5 100,0 litrów (do samochodu służbowego Dacia Duster, Dacia Duster, rębaka i do sprzętu: kosy, piły, płyta wibracyjna itp);
5.1.2. ZADANIE NR 2: olej napędowy w ilości około 30 000,0 litrów (do samochodów brygadowych, do samochodu Renault Kango, Volkswagen Transporter, Renault Master, Fiat Ducato, Koparko- ładowarki, ciągników i do remonterów);
5.1.3. ZADANIE NR 3: gaz LPG w ilości 8 000,0 litrów (do samochodu Dacia Duster).


5.2. Dostawy będą realizowane na zasadzie:
5.2.1. doraźnych tankowań do zbiornika pojazdów i maszyn
5.2.2. doraźnych tankowań do kanistrów (paliwo przeznaczone do sprzętu)
na stacji paliw Wykonawcy zlokalizowanej w granicach administracyjnych miasta Żagań.
5.3. Plac manewrowy stacji paliw winien być na tyle duży, by pozwolić na swobodny manewr przy tankowaniu zespołu pojazdów tj. ciągnika rolniczego z przyczepą i remonterem oraz swobodny manewr przy tankowaniu maszyn budowlanych np. koparko-ładowarki.
5.4. Dostawa odbywać się będzie w transakcjach bezgotówkowych.
5.5. Zamawiający nie dopuszcza dokonywania zakupu paliwa przy użyciu kart paliwowych.
5.6. Zamawiający informuje, że rozliczenie zakupu paliwa następować będzie zgodnie
z poniższymi zapisami:
5.6.1. Wykonawca otrzyma zapłatę za rzeczywistą ilość pobranego przez Zamawiającego paliwa.
5.6.2. Rozliczenie odbywać się będzie bezgotówkowo za okresy miesięczne, na podstawie faktur z załączonymi dokumentami Wz i zestawieniem zbiorczym wydanego paliwa.
5.6.3. Wykonawca będzie wystawiał faktury VAT w ostatnim dniu miesiąca za faktycznie pobrane paliwo w danym miesiącu.
5.6.4. Do każdej z faktur, o których mowa w pkt 5.6.3 Wykonawca dołączy zestawienie, którego wzór będzie stanowił załącznik do umowy zawierające informacje:
a) data zakupu
b) cena zakupu w dniu pobrania
c) rodzaj pobranego paliwa
d) ilość pobranego paliwa
e) nr rejestracyjny pojazdu lub zapis sprzęt
f) nazwisko pobierającego i jego podpis.
g) wysokość udzielonego rabatu w kwocie.
5.7. Przedmiot zamówienia winien odpowiadać aktualnym normom dla przedmiotu zamówienia.
5.8. Olej napędowy oraz benzyna bezołowiowa, muszą spełniać wymagania określone
w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych oraz odpowiednio spełniać wymagania norm PN-EN 590, PN-EN 228 lub równoważnych;
5.9. Gaz skroplony (LPG), musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 28 maja 2021 r. w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG);
5.10. Stacja paliw, na której Zamawiający będzie dokonywał zakupu paliw, musi spełniać wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw zgodnie z obwieszczeniem Ministra Gospodarki z dnia 14 sierpnia 2014 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134100-8 - Olej napędowy

09133000-0 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG)

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 297787 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 297787 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 297787 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Marek i Ryszard Zenkner Sp. Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9240003511

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 10

7.3.4) Miejscowość: Gozdnica

7.3.5) Kod pocztowy: 68-130

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 297787 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.