eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChoroszczZakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika komunalnego na potrzeby Gminy Choroszcz



Ogłoszenie z dnia 2025-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika komunalnego na potrzeby Gminy Choroszcz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHOROSZCZ

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Choroszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659020

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dominikańska 2

1.5.2.) Miejscowość: Choroszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-070

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@choroszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://choroszcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e2aca82d-3002-4a44-a590-b01f9d970aee

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika komunalnego na potrzeby Gminy Choroszcz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2aca82d-3002-4a44-a590-b01f9d970aee

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00512938

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00495815

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI – III.271.24.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika komunalnego na potrzeby Gminy Choroszcz.

Przez „nowy ciągnik komunalny” Zamawiający rozumie pojazd niezarejestrowany lub zarejestrowany, który jest w ofercie autoryzowanego dealera i nie był pojazdem demonstracyjnym. Pojazd nie posiada śladów użytkowania, jest wolny od wad, sprawny mechanicznie z liczbą przepracowanych motogodzin wynikającą z wykonanych czynności transporotowych nie przekraczającą wartości 15 mth/mtg.
Pojazd musi spełniać wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2024r. poz. 502 z późn. zm.)

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest Załączniku Nr 4 do SWZ.
Pozostałe warunki dotyczące wykonania zamówienia zostały określone w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Przyczyną unieważnienia postępowania jest zaistnienie przesłanki wynikającej z art. 255 pkt. 2) ustawy Pzp, tj.: z powodu, że wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający informuje, że w dniu 03.11.2025 r. w przedmiotowym postępowaniu została złożona jedna oferta przez wykonawcę Contractus Agro Sp. z o.o. Porosły 86, 16-070 Choroszcz, która na mocy art. z art. 226 ust. 1 pkt. 10 ustawy Pzp, została odrzucona z powodu iż oferta zawierała błędy w obliczeniu ceny.
W dniu 03.11.2025 r. wykonawca złożył formularz ofertowy w którym podał kwotę netto 357 600,00 zł, podał stawk ę VAT w wysokości 23 % i podał wartość ogólną brutto w kwocie 496 920,00 zł. Z obliczeń rachunkowych wartość brutto oferty powinna wynosić 439 848,00 zł brutto. Wykonawca potwierdził, że wpisał w formularzu ofertowym błędnie kwotę netto oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.