Ogłoszenie z dnia 2022-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00481748/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SUKCESYWNA DOSTAWA PAPIERU DO DRUKAREK I KSEROKOPIAREK POTRZEB PROKURATUR OKRĘGU KIELECKIEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PROKURATURA OKRĘGOWA W KIELCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000313
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: MICKIEWICZA 7
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-352
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: piotr.merwart@prokuratura.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-kielce
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3db7775c-7623-11ed-94da-6ae0fe5e71591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SUKCESYWNA DOSTAWA PAPIERU DO DRUKAREK I KSEROKOPIAREK POTRZEB PROKURATUR OKRĘGU KIELECKIEGO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3db7775c-7623-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00512801
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00481748
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3016-7.261.17.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 292682,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem niniejszego zamówienia sukcesywna dostawa papieru A4 do drukarek komputerowych i kserokopiarek w ilości 20000 ryz dla potrzeb Prokuratur Okręgu Kieleckiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30197630-1 - Papier do drukowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30197644-2 - Papier kserograficzny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postepowaniu została złożona tylko jedna oferta, której wartość przekroczyła kwotą jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizacje zadania.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 516600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 516600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 516600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- "Dostawa części zamiennych do samochodów IVECO DAILY 35C10, 35C12, 35C13, 35C15, 35S15 IVECO EURO CARGO 120E18, IVECO TRAKKER 360KM, 410 KM, 450 KM"
- Usługi kateringowe
- "Zakup i montaż central wentylacyjnych w wykonaniu zewnętrznym w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym w Kielcach przy ul. Prostej 10"- powt.
- Świadczenie usług transportowych - projekt "Dostosowanie kształcenia w Politechnice Świętokrzyskiej do potrzeb współczesnej gospodarki" nr umowy FERS.01.05-IP.08-0234/23-00
- usługi kateringowe
- Rozbudowa skrzyżowania ... w ramach zadania: "Przebudowa skrzyżowania ul. Przemysłowej z ul. Perłową w ciągu dróg powiatowych nr 1365T i nr 1366T w miejscowości Nowiny"-budowa ronda
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych
- Dostawa materiałów procesowych (biurowych i papierniczych) dla uczestników i uczestniczek projektu pn. Program Rozwoju Kompetencji Osób Dorosłych - K(A)FE
- Sukcesywne dostawy materiałów techniki specjalnej oraz materiałów i naczyń laboratoryjnych dla KWP w Olsztynie (11 zadań częściowych)
- sprzęt komputerowy i oprogramowanie.
więcej: Papier do drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.