eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NarolŚwiadczenie usługi w zakresie dowozu uczniów do jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Narol oraz odwożenie ich do miejsca zamieszkania w roku szkolnym 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2024-09-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi w zakresie dowozu uczniów do jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Narol oraz odwożenie ich do miejsca zamieszkania w roku szkolnym 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W NAROLU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650185275

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 2B/2

1.5.2.) Miejscowość: Narol

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-610

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gcuw@narol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gcuwnarol.e-biuletyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-279dab45-750f-47af-a86a-2fbe825569a0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi w zakresie dowozu uczniów do jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Narol oraz odwożenie ich do miejsca zamieszkania w roku szkolnym 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-279dab45-750f-47af-a86a-2fbe825569a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00512715

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00258437/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usługi w zakresie dowozu uczniów do jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Narol oraz odwożenie ich do miejsca zamieszkania w roku szkolnym 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00437545

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GCUW.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 225273,61 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia dotyczy przewozu uczniów/wychowanków do trzech jednostek oświatowych:
• Szkoły Podstawowej im. Św. Brata Alberta w Narolu
• Zespołu Szkół w Rudzie Różanieckiej
• Szkoły Podstawowej w Łukawicy.
Dowożenie uczniów odbywać się będzie na terenie Gminy Narol. Wykaz miejscowości, szkół do których i z których realizowane będzie dowożenie uczniów, liczbę uczniów, godziny dojazdu i odjazdu określono szczegółowo w załącznikach do SWZ.
2. Zamówienie będzie realizowane począwszy od dnia 2 września 2024 r. do 27 czerwca 2025 r. z wykluczeniem dni wolnych od zajęć szkolnych, we wszystkie dni nauki szkolnej, tzn. usługa świadczona będzie w dni powszednie z wyjątkiem świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych, określonych na podstawie przepisów prawa, które mają wpływ na organizację roku szkolnego w tym przerw w realizacji zajęć dydaktyczno-opiekuńczo-wychowawczych (ferie zimowe, wiosenna i zimowa przerwa świąteczna, dni ustawowo wolne od pracy, nauka zdalna itp.).
3. W przypadku zmian w organizacji pracy szkoły polegającej na np.: skróceniu godzin nauki, dni egzaminów, rekolekcji, odpracowywania dni nauki w innych terminach, sprzątanie świata, święta, szkolne odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od pracy lub innych przyczyn dowóz będzie zapewniony przez Wykonawcę, na wcześniejsze zgłoszenie przez Dyrektora szkoły co najmniej na 1 dzień przed planowaną usługą.
4. Szacunkowa liczba objętych dowożeniem na wszystkich trasach - 329 osób. Szacunkowa liczba uczniów objętych dowożeniem na wszystkich trasach – do poszczególnych szkół
1) Szkoła Podstawowa im. Św. Brata Alberta w Narolu - 124
2) Zespół Szkół w Rudzie Różanieckiej - 77
3) Szkoła Podstawowa w Łukawicy – 128.
Liczbę uczniów podano wg stanu na miesiąc lipiec 2024 roku na podstawie prognozowanych informacji złożonych przez dyrektorów poszczególnych szkół. Liczba przewożonych uczniów może ulec zmianie. Rzeczywista liczba uczniów objętych dowozem w ramach niniejszego zamówienia, czyli faktyczna liczba biletów miesięcznych będzie wynikała z sytuacji demograficznej, organizacji sieci szkół oraz obowiązujących przepisów prawa np. objęcie przewozem lub wyłączenie z przewozu określonych grup uczniów). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby przewożonych uczniów, godzin dowozu i odwozu uczniów, zmiany lokalizacji przystanków o ile zajdą takie okoliczności np. po zatwierdzeniu planu zajęć przez dyrektorów szkół. Zamawiający zaznacza, że liczba uczniów w poszczególne dni tygodnia w przypadku odwozów może ulegać zmianie ze względu na organizację tygodniowego planu zajęć w poszczególnych szkołach, jednak łączna liczba uczniów odwożonych nie jest większa niż liczba uczniów dowożonych do tych szkół. Powyższe zmiany nie spowodują zmiany wartości jednostkowej ceny biletu miesięcznego wskazanego w Formularzu ofertowym Wykonawcy.
5. Realizacja przedmiotu zamówienia w roku szkolnym odbyć się winna w terminie od 02.09.2024 roku do 27.06.2025 roku w dni nauki szkolnej.
6. Dowożenie uczniów realizowane będzie w ramach przewozów regularnych (na podstawie imiennych biletów miesięcznych) w krajowym transporcie drogowym osób na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz.U. z 2024 r, poz. 380).
7. Dowożenie uczniów odbywać się będzie w ramach wykonywanych i/lub utworzonych przez wykonawcę przewozów regularnych na obszarze Gminy Narol na warunkach i zgodnie z zasadami i obowiązkami wynikającymi z aktualnie obowiązujących przepisów prawa w tym zakresie, w szczególności z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 728), ustawą z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (Dz. U. z 2020 r., poz. 8), ustawą z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 2778), ustawą z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047), ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o czasie pracy kierowców (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 220), ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1061) - Księga Trzecia Tytuł XXV Umowa przewozu, ustawą z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 380) przepisami wykonawczymi do tych ustaw oraz postanowień Specyfikacji Warunków Zamówienia, Powołane przepisy prawne Wykonawca zobowiązuje się stosować z uwzględnieniem ewentualnych zmian stanu prawnego w tym zakresie.
8. Przewóz uczniów odbywać się będzie wyłącznie środkami transportu (autobusami) odpowiadającymi wymaganym ze względu na rodzaj wykonywanego przewozu warunkom technicznym określonym m.in. w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 ze zm.) w przepisach rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2024 r, poz. 502), przepisach ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 728) i innych przepisach związanych z przewozem osób.
Powołane przepisy prawne Wykonawca zobowiązuje się stosować z uwzględnieniem ewentualnych zmian stanu prawnego w tym zakresie.
9. Wykonawca musi zapewnić opiekę dla dowożonych uczniów na wszystkich trasach dowożenia objętych przedmiotem zamówienia i wszystkich autobusach świadczących usługę przewozu, która jest przedmiotem zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz ponieść koszty z tym związane. W tym celu Wykonawca zawrze z osobami sprawującymi opiekę umowy, w których określi zakres ich obowiązków.
10. Wykonawcę ze względu na sprawowaną opiekę w czasie dowozu nad uczniami uznaje się za organizatora działalności opiekuńczej w myśl zapisów art. 22b pkt 2 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r., poz. 560), dlatego też Wykonawca będzie posiadał opracowane standardy ochrony małoletnich, które będzie stosował podczas realizacji usługi.
11. Wykonawca działając zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 roku
o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (Dz. U. z 2020 r., poz. 152), w przypadku zatrudniania osób mających bezpośrednią styczność z dziećmi (tj. kierowca i opiekun) ma obowiązek sprawdzić, czy dane zatrudnianej osoby są zamieszczone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.
12. Zamawiający wymaga, aby:
- Wykonawca dysponował autobusami z wystarczającą liczbą miejsc siedzących w pojazdach dla przewożonych uczniów i odpowiednią liczbą autobusów, zapewniających dowóz wszystkich uczniów na poszczególnych trasach w wyznaczonych godzinach.
- linie komunikacji regularnej były tak zorganizowane, aby umożliwiały bezpieczną, wygodną i zgodną z harmonogramem dziennego dowożenia uczniów realizację przedmiotu zamówienia, oraz uwzględniały warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone w SWZ - przewóz prowadzony był z pierwszeństwem przejazdu dla uczniów objętych przedmiotem zamówienia;
- w trakcie przewozu każdy uczeń objęty przedmiotem zamówienia miał zagwarantowane miejsce siedzące.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231550,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 251685,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243295,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Przewozowo-Transportowe Krzysztof Kudyba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7931283305

7.3.4) Miejscowość: Huta Różaniecka

7.3.5) Kod pocztowy: 37-613

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243295,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W związku z uchyleniem się Wykonawcy od podpisania umowy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający dokonał ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców w celu zawarcia umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.