Ogłoszenie z dnia 2024-09-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00437545/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi w zakresie dowozu uczniów do jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Narol oraz odwożenie ich do miejsca zamieszkania w roku szkolnym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W NAROLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650185275
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 2B/2
1.5.2.) Miejscowość: Narol
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-610
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gcuw@narol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gcuwnarol.e-biuletyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-279dab45-750f-47af-a86a-2fbe825569a01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi w zakresie dowozu uczniów do jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Narol oraz odwożenie ich do miejsca zamieszkania w roku szkolnym 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-279dab45-750f-47af-a86a-2fbe825569a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00512715
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00258437/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usługi w zakresie dowozu uczniów do jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Narol oraz odwożenie ich do miejsca zamieszkania w roku szkolnym 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00437545
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GCUW.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 225273,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia dotyczy przewozu uczniów/wychowanków do trzech jednostek oświatowych:
• Szkoły Podstawowej im. Św. Brata Alberta w Narolu
• Zespołu Szkół w Rudzie Różanieckiej
• Szkoły Podstawowej w Łukawicy.
Dowożenie uczniów odbywać się będzie na terenie Gminy Narol. Wykaz miejscowości, szkół do których i z których realizowane będzie dowożenie uczniów, liczbę uczniów, godziny dojazdu i odjazdu określono szczegółowo w załącznikach do SWZ.
2. Zamówienie będzie realizowane począwszy od dnia 2 września 2024 r. do 27 czerwca 2025 r. z wykluczeniem dni wolnych od zajęć szkolnych, we wszystkie dni nauki szkolnej, tzn. usługa świadczona będzie w dni powszednie z wyjątkiem świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych, określonych na podstawie przepisów prawa, które mają wpływ na organizację roku szkolnego w tym przerw w realizacji zajęć dydaktyczno-opiekuńczo-wychowawczych (ferie zimowe, wiosenna i zimowa przerwa świąteczna, dni ustawowo wolne od pracy, nauka zdalna itp.).
3. W przypadku zmian w organizacji pracy szkoły polegającej na np.: skróceniu godzin nauki, dni egzaminów, rekolekcji, odpracowywania dni nauki w innych terminach, sprzątanie świata, święta, szkolne odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od pracy lub innych przyczyn dowóz będzie zapewniony przez Wykonawcę, na wcześniejsze zgłoszenie przez Dyrektora szkoły co najmniej na 1 dzień przed planowaną usługą.
4. Szacunkowa liczba objętych dowożeniem na wszystkich trasach - 329 osób. Szacunkowa liczba uczniów objętych dowożeniem na wszystkich trasach – do poszczególnych szkół
1) Szkoła Podstawowa im. Św. Brata Alberta w Narolu - 124
2) Zespół Szkół w Rudzie Różanieckiej - 77
3) Szkoła Podstawowa w Łukawicy – 128.
Liczbę uczniów podano wg stanu na miesiąc lipiec 2024 roku na podstawie prognozowanych informacji złożonych przez dyrektorów poszczególnych szkół. Liczba przewożonych uczniów może ulec zmianie. Rzeczywista liczba uczniów objętych dowozem w ramach niniejszego zamówienia, czyli faktyczna liczba biletów miesięcznych będzie wynikała z sytuacji demograficznej, organizacji sieci szkół oraz obowiązujących przepisów prawa np. objęcie przewozem lub wyłączenie z przewozu określonych grup uczniów). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby przewożonych uczniów, godzin dowozu i odwozu uczniów, zmiany lokalizacji przystanków o ile zajdą takie okoliczności np. po zatwierdzeniu planu zajęć przez dyrektorów szkół. Zamawiający zaznacza, że liczba uczniów w poszczególne dni tygodnia w przypadku odwozów może ulegać zmianie ze względu na organizację tygodniowego planu zajęć w poszczególnych szkołach, jednak łączna liczba uczniów odwożonych nie jest większa niż liczba uczniów dowożonych do tych szkół. Powyższe zmiany nie spowodują zmiany wartości jednostkowej ceny biletu miesięcznego wskazanego w Formularzu ofertowym Wykonawcy.
5. Realizacja przedmiotu zamówienia w roku szkolnym odbyć się winna w terminie od 02.09.2024 roku do 27.06.2025 roku w dni nauki szkolnej.
6. Dowożenie uczniów realizowane będzie w ramach przewozów regularnych (na podstawie imiennych biletów miesięcznych) w krajowym transporcie drogowym osób na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz.U. z 2024 r, poz. 380).
7. Dowożenie uczniów odbywać się będzie w ramach wykonywanych i/lub utworzonych przez wykonawcę przewozów regularnych na obszarze Gminy Narol na warunkach i zgodnie z zasadami i obowiązkami wynikającymi z aktualnie obowiązujących przepisów prawa w tym zakresie, w szczególności z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 728), ustawą z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (Dz. U. z 2020 r., poz. 8), ustawą z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 2778), ustawą z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047), ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o czasie pracy kierowców (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 220), ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1061) - Księga Trzecia Tytuł XXV Umowa przewozu, ustawą z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 380) przepisami wykonawczymi do tych ustaw oraz postanowień Specyfikacji Warunków Zamówienia, Powołane przepisy prawne Wykonawca zobowiązuje się stosować z uwzględnieniem ewentualnych zmian stanu prawnego w tym zakresie.
8. Przewóz uczniów odbywać się będzie wyłącznie środkami transportu (autobusami) odpowiadającymi wymaganym ze względu na rodzaj wykonywanego przewozu warunkom technicznym określonym m.in. w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 ze zm.) w przepisach rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2024 r, poz. 502), przepisach ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 728) i innych przepisach związanych z przewozem osób.
Powołane przepisy prawne Wykonawca zobowiązuje się stosować z uwzględnieniem ewentualnych zmian stanu prawnego w tym zakresie.
9. Wykonawca musi zapewnić opiekę dla dowożonych uczniów na wszystkich trasach dowożenia objętych przedmiotem zamówienia i wszystkich autobusach świadczących usługę przewozu, która jest przedmiotem zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz ponieść koszty z tym związane. W tym celu Wykonawca zawrze z osobami sprawującymi opiekę umowy, w których określi zakres ich obowiązków.
10. Wykonawcę ze względu na sprawowaną opiekę w czasie dowozu nad uczniami uznaje się za organizatora działalności opiekuńczej w myśl zapisów art. 22b pkt 2 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r., poz. 560), dlatego też Wykonawca będzie posiadał opracowane standardy ochrony małoletnich, które będzie stosował podczas realizacji usługi.
11. Wykonawca działając zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 roku
o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (Dz. U. z 2020 r., poz. 152), w przypadku zatrudniania osób mających bezpośrednią styczność z dziećmi (tj. kierowca i opiekun) ma obowiązek sprawdzić, czy dane zatrudnianej osoby są zamieszczone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.
12. Zamawiający wymaga, aby:
- Wykonawca dysponował autobusami z wystarczającą liczbą miejsc siedzących w pojazdach dla przewożonych uczniów i odpowiednią liczbą autobusów, zapewniających dowóz wszystkich uczniów na poszczególnych trasach w wyznaczonych godzinach.
- linie komunikacji regularnej były tak zorganizowane, aby umożliwiały bezpieczną, wygodną i zgodną z harmonogramem dziennego dowożenia uczniów realizację przedmiotu zamówienia, oraz uwzględniały warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone w SWZ - przewóz prowadzony był z pierwszeństwem przejazdu dla uczniów objętych przedmiotem zamówienia;
- w trakcie przewozu każdy uczeń objęty przedmiotem zamówienia miał zagwarantowane miejsce siedzące.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231550,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 251685,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243295,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Przewozowo-Transportowe Krzysztof Kudyba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7931283305
7.3.4) Miejscowość: Huta Różaniecka
7.3.5) Kod pocztowy: 37-613
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRZYSZTOF KUDYBA USŁUGI PRZEWOZOWO-TRANSPORTOWE
jakie przetargi wygrała firma
KRZYSZTOF KUDYBA USŁUGI PRZEWOZOWO-TRANSPORTOWE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243295,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-27SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI NAROL
więcej: przetargi NAROL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportu drogowego na rzecz Kociewskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
- Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży niepełnosprawnej do Ośrodka Rehabilitacji i Szkoły Specjalnej w Rawiczu, w okresie od 01.09.2025r. do 30.06.2028r
- Dowożenie i odwożenie dzieci do szkół podstawowych i przedszkoli na terenie gminy Jutrosin, w okresie od 01-09-2025 r. do 30-06-2028r.
- Organizacja 12 (dwunastu) wizyt zawodoznawczych w roku 2025 dla uczniów biorących udział w projekcie "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Krakowskiego
- Dostawa kruszywa na terenie Nadleśnictwa Kańczuga w 2025 roku
- Iniekcje fundamentów w piwnicy w Domu Pomocy Społecznej "LEŚNY" w Zaskoczynie (osuszanie, izolacja)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.