Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00407703/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-25
- 2022/BZP 00425709/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-07
- 2023/BZP 00297986/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa systemu dozoru wizyjnego miasta Torunia w zakresie zaprojektowania, wybudowania i uruchomienia 22 nowych punktów kamerowych systemu dozoru wizyjnego miasta Torunia w czterech częściach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Toruń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118856
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wały Gen. Sikorskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.nosewicz@um.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.torun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.torun.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa systemu dozoru wizyjnego miasta Torunia w zakresie zaprojektowania, wybudowania i uruchomienia 22 nowych punktów kamerowych systemu dozoru wizyjnego miasta Torunia w czterech częściach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d648efc-4edd-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00512538
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016520/40/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.25 Rozbudowa monitoringu wizyjnego miasta Torunia – budowa i uruchomienie punktów kamerowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00407703/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 118/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych oraz dokonania zakupu kamer i niezbędnego sprzętu i uruchomienia nowych punktów kamerowych w ramach zadania pn. „Rozbudowa systemu dozoru wizyjnego miasta Torunia”2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji zadania, dla wszystkich branż, obejmującej wybudowanie, wyposażenie w kamery i uruchomienie nowych punktów kamerowych w formule „projektuj i buduj”:
b) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych uzgodnień, opinii i zezwoleń wymaganych przepisami prawa, koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania;
c) kompleksowe wykonanie całości robót budowlanych zgodnie z odebraną przez Zamawiającego dokumentacją projektową, dokonanie zakupu kamer i niezbędnego sprzętu i uruchomienie kamer oraz wykonanie wszelkich innych czynności niezbędnych do wykonania zadania.
3. Szczegółowy opis części zamówienia:
Ulica Asnyka – 3 punkty kamerowe wyposażone w kamery obrotowe usytuowane na budynkach Spółdzielni Mieszkaniowej „Zieleniec”, zasilane kamer z budynków, podłączenie do miejskiej sieci światłowodowej z budynku przedszkola przy ul. Reja 13;
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy (oprac. własne Zamawiającego), stanowiący załącznik do SWZ.
5. Całość przedmiotu zamówienia należy wykonać zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, warunkami zawartymi w SWZ, obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin terenu budowy.
6. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do wykonanej dokumentacji projektowej w zakresie objętym umową, na zasadach określonych w ust. 6 – 8 § 1 wzoru umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232320-1 - Kablowe linie nadawcze
4.5.5.) Wartość części: 82821,12 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych oraz dokonania zakupu kamer i niezbędnego sprzętu i uruchomienia nowych punktów kamerowych w ramach zadania pn. „Rozbudowa systemu dozoru wizyjnego miasta Torunia”2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji zadania, dla wszystkich branż, obejmującej wybudowanie, wyposażenie w kamery i uruchomienie nowych punktów kamerowych w formule „projektuj i buduj”:
b) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych uzgodnień, opinii i zezwoleń wymaganych przepisami prawa, koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania;
c) kompleksowe wykonanie całości robót budowlanych zgodnie z odebraną przez Zamawiającego dokumentacją projektową, dokonanie zakupu kamer i niezbędnego sprzętu i uruchomienie kamer oraz wykonanie wszelkich innych czynności niezbędnych do wykonania zadania.
3. Szczegółowy opis części zamówienia:
Przejście podziemne pod Szosą Lubicką na wysokości ul. Kosynierów Kościuszkowskich:
a) 2 kamery obrotowe umocowane na konstrukcji przejścia lub słupach, podłączenie istniejącej kamery do miejskiej sieci światłowodowej,
b) 6 kamer stałopozycyjnych instalowanych wewnątrz przejścia
Zasilania kamer z szafy MZD przy przejściu, podłączenie do miejskiej sieci światłowodowej poprzez istniejący most radiowy;
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy (oprac. własne Zamawiającego), stanowiący załącznik do SWZ.
5. Całość przedmiotu zamówienia należy wykonać zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, warunkami zawartymi w SWZ, obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin terenu budowy.
6. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do wykonanej dokumentacji projektowej w zakresie objętym umową, na zasadach określonych w ust. 6 – 8 § 1 wzoru umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232320-1 - Kablowe linie nadawcze
4.5.5.) Wartość części: 125338,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych oraz dokonania zakupu kamer i niezbędnego sprzętu i uruchomienia nowych punktów kamerowych w ramach zadania pn. „Rozbudowa systemu dozoru wizyjnego miasta Torunia”2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji zadania, dla wszystkich branż, obejmującej wybudowanie, wyposażenie w kamery i uruchomienie nowych punktów kamerowych w formule „projektuj i buduj”:
b) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych uzgodnień, opinii i zezwoleń wymaganych przepisami prawa, koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania;
c) kompleksowe wykonanie całości robót budowlanych zgodnie z odebraną przez Zamawiającego dokumentacją projektową, dokonanie zakupu kamer i niezbędnego sprzętu i uruchomienie kamer oraz wykonanie wszelkich innych czynności niezbędnych do wykonania zadania.
3. Szczegółowy opis części zamówienia:
Przejście podziemne pod Szosą Lubicką na wysokości ul. Wyszyńskiego:
a) 2 kamery obrotowe umocowane na konstrukcji przejścia lub słupach,
b) 6 kamer stałopozycyjnych podłączonych wewnątrz przejścia
Zasilanie i podłączenie do miejskiej sieci światłowodowej z szafy MZD w rejonie przejścia;
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy (oprac. własne Zamawiającego), stanowiący załącznik do SWZ.
5. Całość przedmiotu zamówienia należy wykonać zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, warunkami zawartymi w SWZ, obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin terenu budowy.
6. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do wykonanej dokumentacji projektowej w zakresie objętym umową, na zasadach określonych w ust. 6 – 8 § 1 wzoru umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232320-1 - Kablowe linie nadawcze
4.5.5.) Wartość części: 135098,80 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych oraz dokonania zakupu kamer i niezbędnego sprzętu i uruchomienia nowych punktów kamerowych w ramach zadania pn. „Rozbudowa systemu dozoru wizyjnego miasta Torunia”2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji zadania, dla wszystkich branż, obejmującej wybudowanie, wyposażenie w kamery i uruchomienie nowych punktów kamerowych w formule „projektuj i buduj”:
b) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych uzgodnień, opinii i zezwoleń wymaganych przepisami prawa, koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania;
c) kompleksowe wykonanie całości robót budowlanych zgodnie z odebraną przez Zamawiającego dokumentacją projektową, dokonanie zakupu kamer i niezbędnego sprzętu i uruchomienie kamer oraz wykonanie wszelkich innych czynności niezbędnych do wykonania zadania.
3. Szczegółowy opis części zamówienia:
ulica Turystyczna, oś. Kaszczorek
a) 2 kamery obrotowe na istniejących słupach oświetlenia. Pierwsza kamera obrotowa skrzyżowanie ul. Dożynkowa /Turystyczna 65 na istniejącym słupie nr 1/14. , Podłączenie do miejskiej sieci światłowodowej za pomocą mufy (przecięcie kabla szkieletowego). Druga kamera obrotowa na skrzyżowaniu ul. Przełaj / Turystyczna – pętla autobusowa na słupie nr 2/18.
b) 1 kamera IP stałopozycyjne przy wykorzystaniu miejskiej sieci światłowodowej w lokalizacji Kaszczorek (widok na bocianie gniazdo).
kamera podłączona do miejskiej sieci światłowodowej w ciągu ul. Turystycznej na istniejącym słupie ul. Turystyczna 58, słup nr 1/20 wraz z doświetleniem. Doświetlenie z włączaniem automatycznym o zmierzchu i wyłączaniem automatycznym o świcie. Podłączenie do sieci światłowodowej za pomocą mufy (przecięcie kabla szkieletowego).
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy (oprac. własne Zamawiającego), stanowiący załącznik do SWZ.
5. Całość przedmiotu zamówienia należy wykonać zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, warunkami zawartymi w SWZ, obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin terenu budowy.
6. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do wykonanej dokumentacji projektowej w zakresie objętym umową, na zasadach określonych w ust. 6 – 8 § 1 wzoru umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232320-1 - Kablowe linie nadawcze
4.5.5.) Wartość części: 111125,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75276 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107748 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75276 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: squareTec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532539098
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SQUARETEC BALICKI KOZŁOWSKI WEISSENBERG SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
SQUARETEC BALICKI KOZŁOWSKI WEISSENBERG SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75276 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 154 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101844 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 173430 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101844 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: squareTec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532539098
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SQUARETEC BALICKI KOZŁOWSKI WEISSENBERG SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
SQUARETEC BALICKI KOZŁOWSKI WEISSENBERG SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101844 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 154 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99753 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172077 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99753 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: squareTec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532539098
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SQUARETEC BALICKI KOZŁOWSKI WEISSENBERG SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
SQUARETEC BALICKI KOZŁOWSKI WEISSENBERG SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99753 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 154 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106087,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130190 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106087,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: squareTec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532539098
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SQUARETEC BALICKI KOZŁOWSKI WEISSENBERG SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
SQUARETEC BALICKI KOZŁOWSKI WEISSENBERG SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106087,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 154 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej rozbudowy ul. Batorego w Toruniu
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności i kwalifikacji dla uczestników projektu "Młodzi przyszłością regionu!"
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Szpitala Miejskiego w Morągu Sp. z o.o.
- Dostawa leków (VII)
- Dostawa obłożeń operacyjnych (II)
- Dostawa, instalacja i uruchomienie skanera dziełowego.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa monitoringu miejskiego - etap II"
- Budowa okablowania strukturalnego w budynku OKRL Gdańsk
- "Budowa drogi w msc. Zachełmie ul. Chełmowa w Gminie Zagnańsk 2024-2025 Poprawa Infrastruktury Drogowej".
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Chlebowie oraz Modernizacja PSZOK w Polanowicach w Gminie Wiejskiej Gubin
- Poprawa bezpieczeństwa w Gminie Dobra - monitoring
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego na działce 1293 położonej w obrębie miasta Wysokie Mazowieckie, ul. Przechodnia.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.