eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Rozbudowa systemu dozoru wizyjnego miasta Torunia w zakresie zaprojektowania, wybudowania i uruchomienia 22 nowych punktów kamerowych systemu dozoru wizyjnego miasta Torunia w czterech częściach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa systemu dozoru wizyjnego miasta Torunia w zakresie zaprojektowania, wybudowania i uruchomienia 22 nowych punktów kamerowych systemu dozoru wizyjnego miasta Torunia w czterech częściach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Toruń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118856

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wały Gen. Sikorskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.nosewicz@um.torun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.torun.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.torun.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa systemu dozoru wizyjnego miasta Torunia w zakresie zaprojektowania, wybudowania i uruchomienia 22 nowych punktów kamerowych systemu dozoru wizyjnego miasta Torunia w czterech częściach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d648efc-4edd-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00512538

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016520/40/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.25 Rozbudowa monitoringu wizyjnego miasta Torunia – budowa i uruchomienie punktów kamerowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00407703/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 118/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych oraz dokonania zakupu kamer i niezbędnego sprzętu i uruchomienia nowych punktów kamerowych w ramach zadania pn. „Rozbudowa systemu dozoru wizyjnego miasta Torunia”
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji zadania, dla wszystkich branż, obejmującej wybudowanie, wyposażenie w kamery i uruchomienie nowych punktów kamerowych w formule „projektuj i buduj”:
b) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych uzgodnień, opinii i zezwoleń wymaganych przepisami prawa, koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania;
c) kompleksowe wykonanie całości robót budowlanych zgodnie z odebraną przez Zamawiającego dokumentacją projektową, dokonanie zakupu kamer i niezbędnego sprzętu i uruchomienie kamer oraz wykonanie wszelkich innych czynności niezbędnych do wykonania zadania.
3. Szczegółowy opis części zamówienia:
Ulica Asnyka – 3 punkty kamerowe wyposażone w kamery obrotowe usytuowane na budynkach Spółdzielni Mieszkaniowej „Zieleniec”, zasilane kamer z budynków, podłączenie do miejskiej sieci światłowodowej z budynku przedszkola przy ul. Reja 13;
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy (oprac. własne Zamawiającego), stanowiący załącznik do SWZ.
5. Całość przedmiotu zamówienia należy wykonać zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, warunkami zawartymi w SWZ, obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin terenu budowy.
6. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do wykonanej dokumentacji projektowej w zakresie objętym umową, na zasadach określonych w ust. 6 – 8 § 1 wzoru umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232320-1 - Kablowe linie nadawcze

4.5.5.) Wartość części: 82821,12 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych oraz dokonania zakupu kamer i niezbędnego sprzętu i uruchomienia nowych punktów kamerowych w ramach zadania pn. „Rozbudowa systemu dozoru wizyjnego miasta Torunia”
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji zadania, dla wszystkich branż, obejmującej wybudowanie, wyposażenie w kamery i uruchomienie nowych punktów kamerowych w formule „projektuj i buduj”:
b) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych uzgodnień, opinii i zezwoleń wymaganych przepisami prawa, koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania;
c) kompleksowe wykonanie całości robót budowlanych zgodnie z odebraną przez Zamawiającego dokumentacją projektową, dokonanie zakupu kamer i niezbędnego sprzętu i uruchomienie kamer oraz wykonanie wszelkich innych czynności niezbędnych do wykonania zadania.
3. Szczegółowy opis części zamówienia:
Przejście podziemne pod Szosą Lubicką na wysokości ul. Kosynierów Kościuszkowskich:
a) 2 kamery obrotowe umocowane na konstrukcji przejścia lub słupach, podłączenie istniejącej kamery do miejskiej sieci światłowodowej,
b) 6 kamer stałopozycyjnych instalowanych wewnątrz przejścia
Zasilania kamer z szafy MZD przy przejściu, podłączenie do miejskiej sieci światłowodowej poprzez istniejący most radiowy;
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy (oprac. własne Zamawiającego), stanowiący załącznik do SWZ.
5. Całość przedmiotu zamówienia należy wykonać zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, warunkami zawartymi w SWZ, obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin terenu budowy.
6. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do wykonanej dokumentacji projektowej w zakresie objętym umową, na zasadach określonych w ust. 6 – 8 § 1 wzoru umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232320-1 - Kablowe linie nadawcze

4.5.5.) Wartość części: 125338,80 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych oraz dokonania zakupu kamer i niezbędnego sprzętu i uruchomienia nowych punktów kamerowych w ramach zadania pn. „Rozbudowa systemu dozoru wizyjnego miasta Torunia”
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji zadania, dla wszystkich branż, obejmującej wybudowanie, wyposażenie w kamery i uruchomienie nowych punktów kamerowych w formule „projektuj i buduj”:
b) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych uzgodnień, opinii i zezwoleń wymaganych przepisami prawa, koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania;
c) kompleksowe wykonanie całości robót budowlanych zgodnie z odebraną przez Zamawiającego dokumentacją projektową, dokonanie zakupu kamer i niezbędnego sprzętu i uruchomienie kamer oraz wykonanie wszelkich innych czynności niezbędnych do wykonania zadania.
3. Szczegółowy opis części zamówienia:
Przejście podziemne pod Szosą Lubicką na wysokości ul. Wyszyńskiego:
a) 2 kamery obrotowe umocowane na konstrukcji przejścia lub słupach,
b) 6 kamer stałopozycyjnych podłączonych wewnątrz przejścia
Zasilanie i podłączenie do miejskiej sieci światłowodowej z szafy MZD w rejonie przejścia;
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy (oprac. własne Zamawiającego), stanowiący załącznik do SWZ.
5. Całość przedmiotu zamówienia należy wykonać zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, warunkami zawartymi w SWZ, obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin terenu budowy.
6. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do wykonanej dokumentacji projektowej w zakresie objętym umową, na zasadach określonych w ust. 6 – 8 § 1 wzoru umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232320-1 - Kablowe linie nadawcze

4.5.5.) Wartość części: 135098,80 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych oraz dokonania zakupu kamer i niezbędnego sprzętu i uruchomienia nowych punktów kamerowych w ramach zadania pn. „Rozbudowa systemu dozoru wizyjnego miasta Torunia”
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji zadania, dla wszystkich branż, obejmującej wybudowanie, wyposażenie w kamery i uruchomienie nowych punktów kamerowych w formule „projektuj i buduj”:
b) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych uzgodnień, opinii i zezwoleń wymaganych przepisami prawa, koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania;
c) kompleksowe wykonanie całości robót budowlanych zgodnie z odebraną przez Zamawiającego dokumentacją projektową, dokonanie zakupu kamer i niezbędnego sprzętu i uruchomienie kamer oraz wykonanie wszelkich innych czynności niezbędnych do wykonania zadania.
3. Szczegółowy opis części zamówienia:
ulica Turystyczna, oś. Kaszczorek
a) 2 kamery obrotowe na istniejących słupach oświetlenia. Pierwsza kamera obrotowa skrzyżowanie ul. Dożynkowa /Turystyczna 65 na istniejącym słupie nr 1/14. , Podłączenie do miejskiej sieci światłowodowej za pomocą mufy (przecięcie kabla szkieletowego). Druga kamera obrotowa na skrzyżowaniu ul. Przełaj / Turystyczna – pętla autobusowa na słupie nr 2/18.
b) 1 kamera IP stałopozycyjne przy wykorzystaniu miejskiej sieci światłowodowej w lokalizacji Kaszczorek (widok na bocianie gniazdo).
kamera podłączona do miejskiej sieci światłowodowej w ciągu ul. Turystycznej na istniejącym słupie ul. Turystyczna 58, słup nr 1/20 wraz z doświetleniem. Doświetlenie z włączaniem automatycznym o zmierzchu i wyłączaniem automatycznym o świcie. Podłączenie do sieci światłowodowej za pomocą mufy (przecięcie kabla szkieletowego).


4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy (oprac. własne Zamawiającego), stanowiący załącznik do SWZ.
5. Całość przedmiotu zamówienia należy wykonać zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, warunkami zawartymi w SWZ, obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin terenu budowy.
6. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do wykonanej dokumentacji projektowej w zakresie objętym umową, na zasadach określonych w ust. 6 – 8 § 1 wzoru umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232320-1 - Kablowe linie nadawcze

4.5.5.) Wartość części: 111125,76 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75276 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107748 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75276 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: squareTec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532539098

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75276 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 154 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101844 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 173430 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101844 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: squareTec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532539098

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101844 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 154 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99753 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172077 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99753 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: squareTec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532539098

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99753 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 154 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106087,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130190 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106087,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: squareTec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532539098

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106087,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 154 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.