eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SwobodaZakup automatu do pakowania herbat dla Zakładu Aktywności Zawodowej w Swobodzie



Ogłoszenie z dnia 2025-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup automatu do pakowania herbat dla Zakładu Aktywności Zawodowej w Swobodzie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Aktywności Zawodowej SWOBODA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 251621779

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Swoboda

1.5.2.) Miejscowość: Swoboda

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-850

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627634033

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zazswoboda@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zazswoboda.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.zazswoboda.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup automatu do pakowania herbat dla Zakładu Aktywności Zawodowej w Swobodzie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2726bead-6b46-4c70-9b02-97a56d4f7e84

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00511814

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00461351/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zakup automatu do pakowania herbat dla Zakładu Aktywności Zawodowej w Swobodzie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00461640

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZAZ.ZP.271.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wolnego od wszelkich wad i nie będących przedmiotem praw osób trzecich fabrycznie nowego automatu do pakowania herbat rok produkcji nie starszy niż 2025 rok na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej "Swoboda" zgodnie z poniższymi minimalnymi parametrami - właściwościami technicznymi.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Podstawowe dane techniczno - eksploatacyjne automatu do pakowania herbat
Zasilanie elektryczne 3 x 380 V 50Hz
Moc Znamionowa 3,5 kVA
Wymiary gabarytowe w przedziale od 2000 x 2000 x 2000 mm
do 2500 x 2500 x 2500 mm
Ciężar automatu do 2.000 kg
Obsługa automatu 1 osoba
Szerokość materiału opakowaniowego 94 mm
Max średnica beli materiału 500 mm
Średnica rdzenia bobiny 76 mm+-1mm
Jednorazowy wkład na saszetkarkę 1 bobina
Długość saszetki 60 mm
Szerokość saszetki 40 mm
Saszetkarka 1 torowa
Wydajność dla herbat 100 szt./min
Wielkość porcji od 1do 2 g
Możliwa objętość do zapakowania 6 cm3
Układ formowania saszetki
Układ podawania sznureczka
Układ podawania drutu
Układ podawania etykietki
dozownik
Stanowisko sterowania
Wszystkie elementy automatu mające bezpośredni kontakt z produktem wykonane z materiałów posiadających atest P.Z.H.
System Ochronny - wyłącznik różnicowoprądowy
Zabezpieczenia mechaniczne - osłony
Zszywacz szt.2
Koło montażowe
Licznik ilości cykli.
W przypadku, wystąpienia w materiałach opisujących przedmiot zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, należy rozumieć, iż wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". Zamawiający dopuszcza materiały i/lub rozwiązania równoważne pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe.
Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa
w art. 101 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami - niezłożenie takiego zestawienia oznacza, że Wykonawca zastosuje materiały i rozwiązania przyjęte w opisie przedmiotu zamówienia.Wykonawca lub jego przedstawiciel przeprowadzą na własny koszt szkolenie z kompleksowej obsługi przedmiotu umowy w siedzibie Zamawiającego w dniu dostawy. W szkoleniu uczestniczyć będą minimum 2 osoby ze strony Zamawiającego. Gwarancja na przedmiot zamówienia minimum na okres 12 miesięcy od daty podpisania przez Zamawiającego bez uwag protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42921330-0 - Maszyny do pakowania jednostkowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42215000-6 - Maszyny do przemysłowego przygotowywania lub produkcji żywności lub napojów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 590400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 590400 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 590400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miflex-Masz Spółka z o.o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7751628033

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 7

7.3.4) Miejscowość: Kutno

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 590400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.