eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Rozbudowa sieci wodociągowej w m. Żdanówek, Lipsko, Zarzecze.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Rozbudowa sieci wodociągowej w m. Żdanówek, Lipsko, Zarzecze.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zamość

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368724

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Peowiaków 92

1.4.2.) Miejscowość: Zamość

1.4.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.4.4.) Województwo: lubelskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.4.7.) Numer telefonu: 84 639 29 59

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@zamosc.org.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugzamosc.bip.lubelskie.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00511796

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-12-22

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00488513

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

2.9. Numer planu postępowań w BZP

Przed zmianą:
2022/BZP 00023343/08/P

Po zmianie:
2022/BZP 00023343/09/P

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Zamawiający informuje, iż zamówienie jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w wysokości 98 % wartości Inwestycji. Numer wniosku o dofinansowanie: Edycja3PGR/2021/1840/PolskiLad.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zadaniu inwestycyjnym pn. „Rozbudowa sieci wodociągowej w m. Żdanówek, Lipsko, Zarzecze.”
4.2. Zakres inwestycji obejmuje budowę sieci wodociągowej, którą należy wykonać z rur dwuwarstwowych PE 100RC SDR 11 PN16 (przeznaczonych do układania metodami bez wykopowymi).
4.2.2. Miejsce realizacji inwestycji: Żdanówek, Lipsko, Zarzecze, Gmina Zamość.
Lokalizacja infrastruktury sieciowej zgodnie z częścią graficzną opracowania.
4.2.3. Zakres zadania - obejmuje wykonanie wodociągu:
1) PE100 RC SDR 11 dz 200x18,2 mm, L = 1015,00 m
2) PE100 RC SDR 11 dz 160x14,6 mm, L = 1876,00 m
3) PE100 RC SDR 11 dz 110x10,0 mm, L = 193,50 m
4) PE100 RC SDR 17dz90x5,4mm, L = 20,00 m
5) PE100 RC SDR 11 dz 63x5,8 mm, L = 75,00 m
6) Hydranty nadziemne DN80 - ilość 21 szt.
7) montaż prefabrykowanej komory wodomierzowej o wymiarze w rzucie 3,60mx1,5 m
8) montaż na istniejącej sieci wodociągowej prefabrykowanej studni o średnicy DN 1500 mm
9) przejścia siecią wodociągową w pasach drogowych oraz pod ciekiem wodnym 4.2.4. Przedmiot zamówienia nie obejmuje budowy przyłączy wodociągowych.4.2.5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, normami, instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.4.2.6. Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.). 4.2.7. Do obowiązków Wykonawcy należy (koszty poniższych elementów muszą być wycenione w całości zadania i nie podlegają odrębnej zapłacie): Sporządzenie w formie pisemnej harmonogramu rzeczowo-finansowego, obejmującego całość przedmiotu zamówienia w terminie do 5 dni roboczych od daty podpisania umowy, kompleksowe wykonanie zamówienia publicznego oraz wszelkie roboty winny być pro-wadzone zgodnie z wymogami i zasadami sztuki budowlanej i obowiązującymi przepisami prawa w tym m.in. prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych, przepisami prawa dotyczącymi wymagań stawianych dla użytych materiałów budowlanych, Wykonawca ponosi wszelkie koszty: robót przygotowawczych - zabezpieczenie placu robót, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zabezpieczenie istniejących obiektów przed uszkodzeniem, wykonania i zabezpieczenia osnowy geodezyjnej przed zniszczeniem i jej naprawy w przypadku uszkodzenia przed przekazaniem placu budowy dostarczenie Zamawiającemu uzupełnionego oświadczenia kierownika budowy o rozpoczęciu budowy wraz z załącznikami, przejęcie od Zamawiającego i odpowiednie zabezpieczenie terenu budowy oraz jego właściwe oznakowanie wraz ze znajdującymi się na nim obiektami, urządzeniami technicznymi i stałymi punktami osnowy geodezyjnej oraz podlegającymi ochronie elementami środowiska przyrodniczego i kulturowego,
 zapewnienie obsługi geodezyjnej, wytyczenie trasy sieci wodociągowej, wykonanie szkicu wytyczenia (3 egz.), wykonanie inwentaryzacji powykonawczej sieci wodociągowej (7 egz.), opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia w odpowiednich organach projektów czasowej organizacji ruchu, uzyskanie zezwolenia w odpowiednich organach na prowadzenie robót w pasach drogowych. informowanie (we własnym zakresie i na własny koszt) wszelkich zarządców sieci o rozpoczęciu prac i uzgadnianie z nimi sposobu zabezpieczenia tych sieci oraz uzyskanie zgód na czasowe wyłączenia i przełożenia elementów sieci mediów i przyłączy w związ-ku z prowadzonymi pracami budowlanymi - jeżeli wystąpi taka konieczność w trakcie wykonywania robót. w trakcie wykonywania wykopów zwracanie szczególnej uwagi na ewentualne niezinwentaryzowane uzbrojenie podziemne (w miejscach skrzyżowań z istniejącym uzbrojeniem podziemnym należy wykonać wykopy kontrolne dla dokładnego ustalenia położenia tego uzbrojenia, roboty ziemne i montażowe w miejscach skrzyżowań z istniejącą infra-strukturą podziemną należy wykonywać ręcznie ze szczególną ostrożnością i pod nadzorem użytkownika/właściciela uzbrojenia, w przypadku uszkodzeń z winy Wykonawcy - Wykonawca naprawi je na własny koszt), zabezpieczenie kompletu materiałów do wykonania przedmiotu zamówienia. Materiały powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy - Prawo budowlane, SWZ oraz dokumentacji projektowej, przed rozpoczęciem budowy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego wniosek w sprawie wydania oceny higienicznej na materiały użyte do budowy sieci wodociągowej.  posiadanie w odniesieniu do użytych materiałów i urządzeń dokumentów potwierdzających pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (np. atesty, certyfikaty, deklaracje własności użytkowych, deklaracje techniczne producenta, świadectwa jakości), uczestniczenie we wszystkich spotkaniach zwoływanych przez Zamawiającego, dotyczących realizacji przedmiotu umowy oraz stała współpraca z Zamawiającym i Inspektorem Nadzoru,prowadzenie dokumentacji budowy, niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o:
• wykrytych wadach dokumentacji projektowej,• wszelkich okolicznościach ujawnionych w toku robót, które mogą mieć wpływ na terminową i zgodną z dokumentacją projektową oraz wiedzą techniczną, realizację przedmiotu zamówienia, zabezpieczenie terenu robót przed dostępem osób niepowołanych, zabezpieczenie znajdujących się na terenie budowy wyrobów przed kradzieżą, uszkodzeniem i zniszczeniem. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za składniki majątkowe Wykonawcy znajdujące się na placu budowy w trakcie realizacji przedmiotu umowy, zabezpieczenie we własnym zakresie energii elektrycznej, jak również wody oraz ponie-sienie kosztów z tym związanych. W przypadku korzystania - w przypadku, gdy taka możliwość istnieje - z dostępu do mediów należących, bądź obsługiwanych przez Zamawiającego, Wykonawca zostanie obciążony kosztami zużytej energii (kWh) i pobranej wody (m3) na podstawie odczytów z założonych przez Wykonawcę podliczników. W przypadku, gdy przedmiotem zamówienia jest nowa inwestycja i konieczność zamontowania liczników, Wykonawca zostanie obciążony opłatami zarówno za pobraną energię i wodę, jak też związanymi z tym opłatami dystrybucyjnymi. Chęć korzystania z mediów należących bądź obsługiwanych przez Zamawiającego, należy zgłosić Zamawiającemu przed przystąpieniem do realizacji zamówienia tj. przed przekazaniem placu budowy, wykonanie czynności objętych zakresem umowy zgodnie z wymaganiami przepisów dotyczących ochrony środowiska, BHP, ppoż., w sposób nieuciążliwy dla ludzi i środowiska oraz zapewniający bezpieczeństwo osób oraz mienia,
 pokrycie kosztów związanych z urządzeniem i organizacją zaplecza dla potrzeb budowy oraz zabezpieczenie dla pracowników lub innych osób, przy pomocy, których Wykonaw-ca będzie realizował przedmiot umowy odpowiednich warunków bhp i sanitarno-higienicznych,
 odprowadzenie wód i zagospodarowanie ich we własnym zakresie i na własny koszt, w przypadku ewentualnego wystąpienia wód podskórnych uniemożliwiających prowadzenie robót,
 bieżące informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania dodatkowych robót nie-objętych dokumentacją projektową,
 zawiadomienie Zamawiającego o fakcie wykonania robót zanikających lub ulegających zakryciu z wyprzedzeniem umożliwiającym sprawdzenie ich przez Inspektora Nadzoru. W przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających Wykonawca dokona odkrywek i poniesie ich koszt,
 usuwanie wad stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi za wady,
 utrzymanie ładu i porządku na terenie budowy, a po zakończeniu robót pozostawienie te-renu czystego i nadającego się do użytkowania, doprowadzenie terenu robót oraz jego sąsiedztwa do ich stanu pierwotnego,
 utrzymanie czystości dróg (po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały) oraz posesji/działek w miejscach, na których będą prowadzone roboty budowlane,
 prowadzenie systematycznych prac porządkowych w czasie realizacji robót oraz uporządkowanie placu budowy każdego dnia po zakończeniu robót,
 zorganizowanie placu budowy w sposób zapewniający dojazd właścicieli posesji przez cały czas trwania prac za wyjątkiem sytuacji, w których utrzymanie ruchu będzie nie-możliwe ze względów technologicznych. O konieczności zamknięcia odcinków/miejsc Wykonawca poinformuje Zamawiającego oraz mieszkańców przyległych do drogi posesji z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem.
 każdorazowo Wykonawca poinformuje Zamawiającego nie później niż na 3 dni robocze przed ich podjęciem - o działaniach, których podjęcie może spowodować utrudnienia dla społeczności lokalnej, takich jak: przekładanie, odcięcie lub zamknięcie dróg, wodociągów, kanalizacji, elektryczności, gazu lub innych mediów użyteczności publicznej, tym-czasowa zmiana organizacji ruchu, transporty ponadnormatywne. Więcej informacji w Rozdziale 4.

Po zmianie:
Zamawiający informuje, iż zamówienie jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w wysokości 98 % wartości Inwestycji. Numer wniosku o dofinansowanie: Edycja3PGR/2021/1840/PolskiLad.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zadaniu inwestycyjnym pn. „Rozbudowa sieci wodociągowej w m. Żdanówek, Lipsko, Zarzecze.”
4.2. Zakres inwestycji obejmuje budowę sieci wodociągowej, którą należy wykonać z rur dwuwarstwowych PE 100RC SDR 11 PN16 (przeznaczonych do układania metodami bez wykopowymi).
4.2.2. Miejsce realizacji inwestycji: Żdanówek, Lipsko, Zarzecze, Gmina Zamość.
Lokalizacja infrastruktury sieciowej zgodnie z częścią graficzną opracowania.
4.2.3. Zakres zadania - obejmuje wykonanie wodociągu:
1) PE100 RC SDR 11 dz 200x18,2 mm, L = 1039,00 m
2) PE100 RC SDR 11 dz 160x14,6 mm, L = 1876,00 m
3) PE100 RC SDR 11 dz 110x10,0 mm, L = 193,50 m
4) PE100 RC SDR 17dz90x5,4mm, L = 20,00 m
5) PE100 RC SDR 11 dz 63x5,8 mm, L = 75,00 m
6) Hydranty nadziemne DN80 - ilość 21 szt.
7) montaż prefabrykowanej komory wodomierzowej o wymiarze w rzucie 3,60mx1,5 m
8) montaż na istniejącej sieci wodociągowej prefabrykowanej studni o średnicy DN 1500 mm
9) przejścia siecią wodociągową w pasach drogowych oraz pod ciekiem wodnym 4.2.4.Przedmiot zamówienia nie obejmuje budowy przyłączy wodociągowych.4.2.5.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, normami, instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.4.2.6. Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.). 4.2.7. Do obowiązków Wykonawcy należy (koszty poniższych elementów muszą być wycenione w całości zadania i nie podlegają odrębnej zapłacie): Sporządzenie w formie pisemnej harmonogramu rzeczowo-finansowego, obejmującego całość przedmiotu zamówienia w terminie do 5 dni roboczych od daty podpisania umowy, kompleksowe wykonanie zamówienia publicznego oraz wszelkie roboty winny być pro-wadzone zgodnie z wymogami i zasadami sztuki budowlanej i obowiązującymi przepisami prawa w tym m.in. prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych, przepisami prawa dotyczącymi wymagań stawianych dla użytych materiałów budowlanych,Wykonawca ponosi wszelkie koszty: robót przygotowawczych - zabezpieczenie placu robót, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zabezpieczenie istniejących obiektów przed uszkodzeniem, wykonania i zabezpieczenia osnowy geodezyjnej przed zniszczeniem i jej naprawy w przypadku uszkodzenia,  poniesienie opłaty za zajęcie pasa drogowego,przed przekazaniem placu budowy dostarczenie Zamawiającemu uzupełnionego oświadczenia kierownika budowy o rozpoczęciu budowy wraz z załącznikami,przejęcie od Zamawiającego i odpowiednie zabezpieczenie terenu budowy oraz jego właściwe oznakowanie wraz ze znajdującymi się na nim obiektami, urządzeniami technicznymi i stałymi punktami osnowy geodezyjnej oraz podlegającymi ochronie elementami środowiska przyrodniczego i kulturowego,
 zapewnienie obsługi geodezyjnej, wytyczenie trasy sieci wodociągowej, wykonanie szkicu wytyczenia (3 egz.), wykonanie inwentaryzacji powykonawczej sieci wodociągowej (7 egz.),opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia w odpowiednich organach projektów czasowej organizacji ruchu,uzyskanie zezwolenia w odpowiednich organach na prowadzenie robót w pasach drogowych. informowanie (we własnym zakresie i na własny koszt) wszelkich zarządców sieci o rozpoczęciu prac i uzgadnianie z nimi sposobu zabezpieczenia tych sieci oraz uzyskanie zgód na czasowe wyłączenia i przełożenia elementów sieci mediów i przyłączy w związku z prowadzonymi pracami budowlanymi - jeżeli wystąpi taka konieczność w trakcie wykonywania robót.w trakcie wykonywania wykopów zwracanie szczególnej uwagi na ewentualne niezinwentaryzowane uzbrojenie podziemne (w miejscach skrzyżowań z istniejącym uzbrojeniem podziemnym należy wykonać wykopy kontrolne dla dokładnego ustalenia położenia tego uzbrojenia, roboty ziemne i montażowe w miejscach skrzyżowań z istniejącą infra-strukturą podziemną należy wykonywać ręcznie ze szczególną ostrożnością i pod nadzorem użytkownika/właściciela uzbrojenia, w przypadku uszkodzeń z winy Wykonawcy - Wykonawca naprawi je na własny koszt),zabezpieczenie kompletu materiałów do wykonania przedmiotu zamówienia. Materiały powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy - Prawo budowlane, SWZ oraz dokumentacji projektowej, przed rozpoczęciem budowy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego wniosek w sprawie wydania oceny higienicznej na materiały użyte do budowy sieci wodociągowej.  posiadanie w odniesieniu do użytych materiałów i urządzeń dokumentów potwierdzających pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (np. atesty, certyfikaty, deklaracje własności użytkowych, deklaracje techniczne producenta, świadectwa jakości), uczestniczenie we wszystkich spotkaniach zwoływanych przez Zamawiającego, dotyczących realizacji przedmiotu umowy oraz stała współpraca z Zamawiającym i Inspektorem Nadzoru,prowadzenie dokumentacji budowy,niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o:
• wykrytych wadach dokumentacji projektowej,• wszelkich okolicznościach ujawnionych w toku robót, które mogą mieć wpływ na terminową i zgodną z dokumentacją projektową oraz wiedzą techniczną, realizację przedmiotu zamówienia, zabezpieczenie terenu robót przed dostępem osób niepowołanych,zabezpieczenie znajdujących się na terenie budowy wyrobów przed kradzieżą, uszkodzeniem i zniszczeniem. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za składniki majątkowe Wykonawcy znajdujące się na placu budowy w trakcie realizacji przedmiotu umowy,zabezpieczenie we własnym zakresie energii elektrycznej, jak również wody oraz ponie-sienie kosztów z tym związanych. W przypadku korzystania - w przypadku, gdy taka możliwość istnieje - z dostępu do mediów należących, bądź obsługiwanych przez Zamawiającego, Wykonawca zostanie obciążony kosztami zużytej energii (kWh) i pobranej wody (m3) na podstawie odczytów z założonych przez Wykonawcę podliczników. W przypadku, gdy przedmiotem zamówienia jest nowa inwestycja i konieczność zamontowania liczników, Wykonawca zostanie obciążony opłatami zarówno za pobraną energię i wodę, jak też związanymi z tym opłatami dystrybucyjnymi. Chęć korzystania z mediów należących bądź obsługiwanych przez Zamawiającego, należy zgłosić Zamawiającemu przed przystąpieniem do realizacji zamówienia tj. przed przekazaniem placu budowy, wykonanie czynności objętych zakresem umowy zgodnie z wymaganiami przepisów dotyczących ochrony środowiska, BHP, ppoż., w sposób nieuciążliwy dla ludzi i środowiska oraz zapewniający bezpieczeństwo osób oraz mienia,
 pokrycie kosztów związanych z urządzeniem i organizacją zaplecza dla potrzeb budowy oraz zabezpieczenie dla pracowników lub innych osób, przy pomocy, których Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy odpowiednich warunków bhp i sanitarno-higienicznych,
 odprowadzenie wód i zagospodarowanie ich we własnym zakresie i na własny koszt, w przypadku ewentualnego wystąpienia wód podskórnych uniemożliwiających prowadzenie robót,
 bieżące informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania dodatkowych robót nieobjętych dokumentacją projektową,
 zawiadomienie Zamawiającego o fakcie wykonania robót zanikających lub ulegających zakryciu z wyprzedzeniem umożliwiającym sprawdzenie ich przez Inspektora Nadzoru. W przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających Wykonawca dokona odkrywek i poniesie ich koszt,
 usuwanie wad stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi za wady,
 utrzymanie ładu i porządku na terenie budowy, a po zakończeniu robót pozostawienie terenu czystego i nadającego się do użytkowania, doprowadzenie terenu robót oraz jego sąsiedztwa do ich stanu pierwotnego,
 utrzymanie czystości dróg (po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały) oraz posesji/działek w miejscach, na których będą prowadzone roboty budowlane,
 prowadzenie systematycznych prac porządkowych w czasie realizacji robót oraz uporządkowanie placu budowy każdego dnia po zakończeniu robót,
 zorganizowanie placu budowy w sposób zapewniający dojazd właścicieli posesji przez cały czas trwania prac za wyjątkiem sytuacji, w których utrzymanie ruchu będzie nie-możliwe ze względów technologicznych. O konieczności zamknięcia odcinków/miejsc Wykonawca poinformuje Zamawiającego oraz mieszkańców przyległych do drogi posesji z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem.
 każdorazowo Wykonawca poinformuje Zamawiającego nie później niż na 3 dni robocze przed ich podjęciem - o działaniach, których podjęcie może spowodować utrudnienia dla społeczności lokalnej, takich jak: przekładanie, odcięcie lub zamknięcie dróg, wodociągów, kanalizacji, elektryczności, gazu lub innych mediów użyteczności publicznej, tym-czasowa zmiana organizacji ruchu, transporty ponadnormatywne. Więcej informacji w Rozdziale 4.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
Projekt Umowy stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ.
1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy - Prawo zamówień publicz-nych, strony dopuszczają możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:
1) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej;
2) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku skierowania przez Zamawiającego do Wykonawcy pisemnego żądania wstrzymania robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia lub wyda-nia zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia przez organ administracji publicznej lub eksploatorów infrastruktury, o ile żądanie lub wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenia robót budowlanych;
3) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia kolizji z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi nie-ujawnionymi w dokumentacji projektowej, lub innymi robotami prowadzonymi przez innego wykonawcę, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną Wykonawcy na usunięcie kolizji z instalacjami wewnętrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej lub o liczbę dni niezbędnych do wykonania robót przez innego wykonawcę - o ile usunięcie kolizji wymagać będzie przedłużenia terminu realizacji;
4) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian, powodujących wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz do przeprowadzenia uzgodnień (ustaleń) z właściwymi organami, uzyskania opinii właściwych organów oraz wydania decyzji przez właściwe organy, przy czym wprowadze-nie w dokumentacji projektowej zmian nie może skutkować zwiększeniem (zmianą) za-kresu świadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie, stanowiącej załącznik nr 3 do umowy oraz zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1;
5) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia warunków geologicznych lub hydrologicznych odmiennych od założonych w dokumentacji projektowej i powodujących konieczność wstrzymania robót lub konieczność ich wykonania przy wykorzystaniu odmiennych od zaprojektowanych rozwiązań technicznych, , przy czym przedłużenie terminu realizacji za-mówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną do wyeliminowania utrudnień związanych z ich wystąpieniem,
6) przedłużenia terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust.1, może nastąpić w zakresie niezbędnym do wykonania robót zleconych na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1, 3, 4 lub ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
Więcej informacji w § 18 w Załączniku nr 2 do SWZ.

Po zmianie:
Projekt Umowy stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ.
1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy - Prawo zamówień publicznych, strony dopuszczają możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:
1) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej;
2) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku skierowania przez Zamawiającego do Wykonawcy pisemnego żądania wstrzymania robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia przez organ administracji publicznej lub eksploatorów infrastruktury, o ile żądanie lub wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenia robót budowlanych;
3) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia kolizji z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi nie-ujawnionymi w dokumentacji projektowej, lub innymi robotami prowadzonymi przez innego wykonawcę, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną Wykonawcy na usunięcie kolizji z instalacjami wewnętrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej lub o liczbę dni niezbędnych do wykonania robót przez innego wykonawcę - o ile usunięcie kolizji wymagać będzie przedłużenia terminu realizacji;
4) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian, powodujących wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz do przeprowadzenia uzgodnień (ustaleń) z właściwymi organami, uzyskania opinii właściwych organów oraz wydania decyzji przez właściwe organy, przy czym wprowadze-nie w dokumentacji projektowej zmian nie może skutkować zwiększeniem (zmianą) za-kresu świadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie, stanowiącej załącznik nr 3 do umowy oraz zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1;
5) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia warunków geologicznych lub hydrologicznych odmiennych od założonych w dokumentacji projektowej i powodujących konieczność wstrzymania robót lub konieczność ich wykonania przy wykorzystaniu odmiennych od zaprojektowanych rozwiązań technicznych, , przy czym przedłużenie terminu realizacji za-mówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną do wyeliminowania utrudnień związanych z ich wystąpieniem,
6) przedłużenia terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust.1, może nastąpić w zakresie niezbędnym do wykonania robót zleconych na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1, 3, 4 lub ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
Więcej informacji w § 18 w Załączniku nr 2 do SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-12-27 11:30

Po zmianie:
2022-12-30 11:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-12-27 11:35

Po zmianie:
2022-12-30 11:35

SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE

W związku z zamieszczonymi odpowiedziami na zadane pytania, zmianie ulega SWZ oraz Załącznik nr 2 do SWZ. Dołączono również skorygowany Rysunek - Projekt techniczny rys. S14. Zmienione treści zostały wpisane kolorem pomarańczowym.
Zamawiający informuje, że zmianie ulega termin składania i otwarcia ofert.
Termin składania ofert po zmianie: 30-12-2022 r. godz. 11:30
Termin otwarcia oferta po zmianie: 30-12-2022 r. godz. 11:35
Termin związania ofertą: 28-01-2023 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.