eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Rozbudowa sieci wodociągowej w m. Żdanówek, Lipsko, Zarzecze.



Ogłoszenie z dnia 2023-02-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci wodociągowej w m. Żdanówek, Lipsko, Zarzecze.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zamość

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368724

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Peowiaków 92

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 639 29 59

1.5.8.) Numer faksu: 84 639 23 64

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@zamosc.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugzamosc.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminazamosc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa sieci wodociągowej w m. Żdanówek, Lipsko, Zarzecze.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2e38e58-77ca-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00087282

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023343/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Rozbudowa sieci wodociągowej w m. Żdanówek, Lipsko, Zarzecze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00488513

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.60.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający informuje, iż zamówienie jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w wysokości 98 % wartości Inwestycji. Numer wniosku o dofinansowanie: Edycja3PGR/2021/1840/PolskiLad.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zadaniu inwestycyjnym pn. „Rozbudowa sieci wodociągowej w m. Żdanówek, Lipsko, Zarzecze.”
4.2. Zakres inwestycji obejmuje budowę sieci wodociągowej, którą należy wykonać z rur dwuwarstwowych PE 100RC SDR 11 PN16 (przeznaczonych do układania metodami bez wykopowymi).
4.2.2. Miejsce realizacji inwestycji: Żdanówek, Lipsko, Zarzecze, Gmina Zamość.
Lokalizacja infrastruktury sieciowej zgodnie z częścią graficzną opracowania.
4.2.3. Zakres zadania - obejmuje wykonanie wodociągu:
1) PE100 RC SDR 11 dz 200x18,2 mm, L = 1039,00 m
2) PE100 RC SDR 11 dz 160x14,6 mm, L = 1876,00 m
3) PE100 RC SDR 11 dz 110x10,0 mm, L = 193,50 m
4) PE100 RC SDR 17dz90x5,4mm, L = 20,00 m
5) PE100 RC SDR 11 dz 63x5,8 mm, L = 75,00 m
6) Hydranty nadziemne DN80 - ilość 21 szt.
7) montaż prefabrykowanej komory wodomierzowej o wymiarze w rzucie 3,60mx1,5 m
8) montaż na istniejącej sieci wodociągowej prefabrykowanej studni o średnicy DN 1500 mm
9) przejścia siecią wodociągową w pasach drogowych oraz pod ciekiem wodnym 4.2.4.Przedmiot zamówienia nie obejmuje budowy przyłączy wodociągowych.4.2.5.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, normami, instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.4.2.6. Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.). 4.2.7. Do obowiązków Wykonawcy należy (koszty poniższych elementów muszą być wycenione w całości zadania i nie podlegają odrębnej zapłacie): Sporządzenie w formie pisemnej harmonogramu rzeczowo-finansowego, obejmującego całość przedmiotu zamówienia w terminie do 5 dni roboczych od daty podpisania umowy, kompleksowe wykonanie zamówienia publicznego oraz wszelkie roboty winny być pro-wadzone zgodnie z wymogami i zasadami sztuki budowlanej i obowiązującymi przepisami prawa w tym m.in. prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych, przepisami prawa dotyczącymi wymagań stawianych dla użytych materiałów budowlanych,Wykonawca ponosi wszelkie koszty: robót przygotowawczych - zabezpieczenie placu robót, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zabezpieczenie istniejących obiektów przed uszkodzeniem, wykonania i zabezpieczenia osnowy geodezyjnej przed zniszczeniem i jej naprawy w przypadku uszkodzenia,  poniesienie opłaty za zajęcie pasa drogowego,przed przekazaniem placu budowy dostarczenie Zamawiającemu uzupełnionego oświadczenia kierownika budowy o rozpoczęciu budowy wraz z załącznikami,przejęcie od Zamawiającego i odpowiednie zabezpieczenie terenu budowy oraz jego właściwe oznakowanie wraz ze znajdującymi się na nim obiektami, urządzeniami technicznymi i stałymi punktami osnowy geodezyjnej oraz podlegającymi ochronie elementami środowiska przyrodniczego i kulturowego,
 zapewnienie obsługi geodezyjnej, wytyczenie trasy sieci wodociągowej, wykonanie szkicu wytyczenia (3 egz.), wykonanie inwentaryzacji powykonawczej sieci wodociągowej (7 egz.),opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia w odpowiednich organach projektów czasowej organizacji ruchu,uzyskanie zezwolenia w odpowiednich organach na prowadzenie robót w pasach drogowych. informowanie (we własnym zakresie i na własny koszt) wszelkich zarządców sieci o rozpoczęciu prac i uzgadnianie z nimi sposobu zabezpieczenia tych sieci oraz uzyskanie zgód na czasowe wyłączenia i przełożenia elementów sieci mediów i przyłączy w związku z prowadzonymi pracami budowlanymi - jeżeli wystąpi taka konieczność w trakcie wykonywania robót.w trakcie wykonywania wykopów zwracanie szczególnej uwagi na ewentualne niezinwentaryzowane uzbrojenie podziemne (w miejscach skrzyżowań z istniejącym uzbrojeniem podziemnym należy wykonać wykopy kontrolne dla dokładnego ustalenia położenia tego uzbrojenia, roboty ziemne i montażowe w miejscach skrzyżowań z istniejącą infra-strukturą podziemną należy wykonywać ręcznie ze szczególną ostrożnością i pod nadzorem użytkownika/właściciela uzbrojenia, w przypadku uszkodzeń z winy Wykonawcy - Wykonawca naprawi je na własny koszt),zabezpieczenie kompletu materiałów do wykonania przedmiotu zamówienia. Materiały powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy - Prawo budowlane, SWZ oraz dokumentacji projektowej, przed rozpoczęciem budowy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego wniosek w sprawie wydania oceny higienicznej na materiały użyte do budowy sieci wodociągowej.  posiadanie w odniesieniu do użytych materiałów i urządzeń dokumentów potwierdzających pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (np. atesty, certyfikaty, deklaracje własności użytkowych, deklaracje techniczne producenta, świadectwa jakości), uczestniczenie we wszystkich spotkaniach zwoływanych przez Zamawiającego, dotyczących realizacji przedmiotu umowy oraz stała współpraca z Zamawiającym i Inspektorem Nadzoru,prowadzenie dokumentacji budowy,niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o:
• wykrytych wadach dokumentacji projektowej,• wszelkich okolicznościach ujawnionych w toku robót, które mogą mieć wpływ na terminową i zgodną z dokumentacją projektową oraz wiedzą techniczną, realizację przedmiotu zamówienia, zabezpieczenie terenu robót przed dostępem osób niepowołanych,zabezpieczenie znajdujących się na terenie budowy wyrobów przed kradzieżą, uszkodzeniem i zniszczeniem. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za składniki majątkowe Wykonawcy znajdujące się na placu budowy w trakcie realizacji przedmiotu umowy,zabezpieczenie we własnym zakresie energii elektrycznej, jak również wody oraz ponie-sienie kosztów z tym związanych. W przypadku korzystania - w przypadku, gdy taka możliwość istnieje - z dostępu do mediów należących, bądź obsługiwanych przez Zamawiającego, Wykonawca zostanie obciążony kosztami zużytej energii (kWh) i pobranej wody (m3) na podstawie odczytów z założonych przez Wykonawcę podliczników. W przypadku, gdy przedmiotem zamówienia jest nowa inwestycja i konieczność zamontowania liczników, Wykonawca zostanie obciążony opłatami zarówno za pobraną energię i wodę, jak też związanymi z tym opłatami dystrybucyjnymi. Chęć korzystania z mediów należących bądź obsługiwanych przez Zamawiającego, należy zgłosić Zamawiającemu przed przystąpieniem do realizacji zamówienia tj. przed przekazaniem placu budowy, wykonanie czynności objętych zakresem umowy zgodnie z wymaganiami przepisów dotyczących ochrony środowiska, BHP, ppoż., w sposób nieuciążliwy dla ludzi i środowiska oraz zapewniający bezpieczeństwo osób oraz mienia,
 pokrycie kosztów związanych z urządzeniem i organizacją zaplecza dla potrzeb budowy oraz zabezpieczenie dla pracowników lub innych osób, przy pomocy, których Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy odpowiednich warunków bhp i sanitarno-higienicznych,
 odprowadzenie wód i zagospodarowanie ich we własnym zakresie i na własny koszt, w przypadku ewentualnego wystąpienia wód podskórnych uniemożliwiających prowadzenie robót,
 bieżące informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania dodatkowych robót nieobjętych dokumentacją projektową,
 zawiadomienie Zamawiającego o fakcie wykonania robót zanikających lub ulegających zakryciu z wyprzedzeniem umożliwiającym sprawdzenie ich przez Inspektora Nadzoru. W przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających Wykonawca dokona odkrywek i poniesie ich koszt,
 usuwanie wad stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi za wady,
 utrzymanie ładu i porządku na terenie budowy, a po zakończeniu robót pozostawienie terenu czystego i nadającego się do użytkowania, doprowadzenie terenu robót oraz jego sąsiedztwa do ich stanu pierwotnego,
 utrzymanie czystości dróg (po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały) oraz posesji/działek w miejscach, na których będą prowadzone roboty budowlane,
 prowadzenie systematycznych prac porządkowych w czasie realizacji robót oraz uporządkowanie placu budowy każdego dnia po zakończeniu robót,
 zorganizowanie placu budowy w sposób zapewniający dojazd właścicieli posesji przez cały czas trwania prac za wyjątkiem sytuacji, w których utrzymanie ruchu będzie nie-możliwe ze względów technologicznych. O konieczności zamknięcia odcinków/miejsc Wykonawca poinformuje Zamawiającego oraz mieszkańców przyległych do drogi posesji z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem.
 każdorazowo Wykonawca poinformuje Zamawiającego nie później niż na 3 dni robocze przed ich podjęciem - o działaniach, których podjęcie może spowodować utrudnienia dla społeczności lokalnej, takich jak: przekładanie, odcięcie lub zamknięcie dróg, wodociągów, kanalizacji, elektryczności, gazu lub innych mediów użyteczności publicznej, tym-czasowa zmiana organizacji ruchu, transporty ponadnormatywne. Więcej informacji w Rozdziale 4.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1179570,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2212359,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1179570,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY W ZAMOŚCIU ADAM KUSTRA W SPADKU

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9221005822

7.3.3) Ulica: WYSZYŃSKIEGO 55/19

7.3.4) Miejscowość: ZAMOŚĆ

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1179570,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.