Ogłoszenie z dnia 2025-11-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi powiatowej nr 2455D Nawojów Łużycki - Henryków Lubański uszkodzonej wskutek powodzi we wrześniu 2024r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W LUBANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230827388
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jarosława Dąbrowskiego 29 C
1.5.2.) Miejscowość: Lubań
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-800
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 75 64 63 750
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pzdluban.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatluban.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarząd Dróg
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi powiatowej nr 2455D Nawojów Łużycki - Henryków Lubański uszkodzonej wskutek powodzi we wrześniu 2024r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba69df71-86c1-49e5-bb26-006d55f83a03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00511264
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00030681/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Odbudowa drogi powiatowej nr 2455 w km 3+700-9+326 na odcinku w m. Henryków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00479391
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W dniu 09.10.2025 r. Zamawiający z winy Wykonawcy (Szczepan Kroczek KROCZ-BUD Krocz i Buduj z siedzibą w Gorlicach, ul. Słowacka 26, 28-300 Gorlice) odstąpił od umowy z dnia 12.08.2025 r. na zadanie pn: „Remont drogi powiatowej nr 2455D Nawojów Łużycki – Henryków Lubański uszkodzonej wskutek powodzi we wrześniu 2024 r.”
Zaistniała sytuacja odstąpienia od umowy nie wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego .
Z uwagi na fakt, że zamówienie związane jest z usuwaniem skutków noszących znamiona klęski żywiołowej – powódź wrzesień 2024 r. a realizacja jego, w związku z otrzymana dotacją, powinna zakończyć się do końca roku 2025 zachodzi konieczność jak najszybszego zawarcia umowy z nowym wykonawcą.
Ponadto należy wziąć pod uwagę w celu zapewnienia bezpieczeństwa uczestnikom ruchu drogowego oraz zbliżający się okres zimowy Zamawiający zmuszony jest udzielić zamówienia publicznego bez zbędnej zwłoki, a samo zamówienie winno być zrealizowane natychmiastowo.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-0d6cefc2-a250-4fba-a4fc-94da2e415266
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD/ZP/8/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Remont drogi powiatowej nr 2455D Nawojów Łużycki – Henryków Lubański uszkodzonej wskutek powodzi we wrześniu 2024r.
Przedmiot zamówienia jest zgodny z opisem zawartym w Specyfikacji Warunków Zamówienia wraz z załącznikami, opublikowanej na stronie prowadzonego postępowania pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1137674
Zamawiający jednocześnie informuje, że roboty zostały już rozpoczęte przez poprzedniego Wykonawcę, z którym Zamawiający rozwiązał umowę z winy Wykonawcy. Część wykonanych robót ziemnych w zakresie wykopów przy krawędzi jezdni (korytowanie) pod poszerzenia podlega weryfikacji pod względem prawidłowości wykonania (mogą wymagać poprawy). Zasypane fragmenty wykopów nie spełniają warunków technicznych dla wykonania stabilizacji pod poszerzenie drogi i będą podlegać ponownemu wykonaniu (poszczególne warstwy wykonanych poszerzeń nie zostały prawidłowo zagęszczone), dlatego też zakres robót nie ulega zmianie.
Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji w terenie w celu oceny i zakresu wykonanych robót przed podpisaniem umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
34953300-5 - Chodniki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5658000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5658000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5658000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABM ZGORZELEC I Sp. zo.o. Sp. komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 615-204-33-43
7.3.4) Miejscowość: Jędrzychowice
7.3.5) Kod pocztowy: 59-900
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ABM ZGORZELEC I SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ABM ZGORZELEC I SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5658000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-198.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBANIA
- Dostawa ambulansu transportowego wraz z wyposażeniem dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- Dostawa produktów mrożonych i artykułów rybnych dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej
- Zakup i dostawa nowej koparko-ładowarki na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Lubaniu
- Dostawa 4 cystern przeznaczonych do transportu i dystrybucji wody pitnej na potrzeby Gminy Miejskiej Lubań w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego typu minibus na potrzeby Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu
- Zakup wraz z dostawą mrożonek dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
więcej: przetargi w Lubaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raciążku
- Budowa drogi gminnej nr 004707F relacji Piękne Kąty - Katarzynowo (dz. nr 150/2, 149 obręb Piękne Kąty i dz. nr 733/5, 931 obr. Siedlisko)".
więcej: Chodniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





