Og³oszenie z dnia 2025-11-03
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00436676/01 - Og³oszenie z dnia 2025-09-23
- 2025/BZP 00446880/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-29
- 2025/BZP 00456814/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-03
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
„Obs³uga prawna Urzêdu Miejskiego w ¦widnicy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto ¦widnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579589
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 49
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 74 856 28 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 74 856 87 21
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.um.swidnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11802981.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Obs³uga prawna Urzêdu Miejskiego w ¦widnicy”2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6c8a5143-0e92-4cca-9ffc-ba02f796ad42
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00511236
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00038637/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.3 „Obs³uga prawna Urzêdu Miejskiego w ¦widnicy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00436676
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P-128/X/25 (WPI.271.54.2025)
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 868716,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie kompleksowej us³ugi prawniczej Urzêdu Miejskiego w ¦widnicy pn. „Obs³uga prawna Urzêdu Miejskiego w ¦widnicy”.
2. Symbol Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV): 79100000 - 5 us³ugi prawnicze, 79221000-9 us³ugi w zakresie doradztwa podatkowego.
3. Wykonawca zobowi±zany jest do ¶wiadczenia us³ug prawnych obejmuj±cych:
a) doradztwo prawne w zakresie powszechnie obowi±zuj±cego prawa, w tym tak¿e zastêpstwo prawne w postêpowaniu przed s±dami powszechnymi, S±dem Najwy¿szym, postêpowaniu egzekucyjnym czy organami administracji oraz s±dami administracyjnymi, Krajow± Izb± Odwo³awcz±,
b) doradztwo prawno-podatkowe w zakresie podatków i op³at lokalnych.
4. Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) udzielanie porad prawnych, konsultacji oraz wyja¶nieñ w zakresie zadañ ustawowych samorz±du gminnego,
b) sporz±dzanie i wydawanie na pi¶mie opinii prawnych, w tym opinii w zakresie podatków i op³at lokalnych;
c) uczestnictwo w opracowywaniu i opiniowanie dokumentów wewnêtrznych, uchwa³, zarz±dzeñ, regulaminów, instrukcji oraz innych dokumentów,
d) uczestnictwo w rokowaniach zwi±zanych z nawi±zaniem, zmian±, rozwi±zaniem stosunku prawnego,
e) interpretowanie obowi±zuj±cych przepisów prawnych, udzielanie informacji o zmianach w przepisach oraz uchybieniach w zakresie przestrzegania prawa i skutkach uchybieñ,
f) opiniowanie pod wzglêdem prawnym, poprawianie i akceptowanie umów, porozumieñ i ugód oraz uczestniczenie w ich tworzeniu,
g) opiniowanie tre¶ci korespondencji Urzêdu Miejskiego z organami administracji publicznej, s±dami i innymi instytucjami oraz osobami prawnymi i fizycznymi w sprawach szczególnie skomplikowanych,
h) opiniowanie tre¶ci korespondencji Urzêdu Miejskiego dotycz±cej podatków i op³at lokalnych w postêpowaniach podatkowych, kontrolnych, zabezpieczaj±cych i egzekucyjnych;
i) wystêpowanie w charakterze pe³nomocnika przed s±dami i urzêdami, prowadzenie spraw przed organami orzekaj±cymi z wykorzystaniem wszystkich przewidzianych przez prawo ¶rodków dla ochrony uzasadnionych interesów Gminy Miasto ¦widnica,
j) reprezentowanie Prezydenta Miasta jako organu podatkowego w sprawach s±dowych w zakresie podatków i op³at lokalnych,
k) zapewnienie dalszego prowadzenia i reprezentacji w postêpowaniach s±dowych, administracyjnych lub innych sprawach bêd±cych w toku,
l) uczestniczenie w sesjach Rady Miejskiej w ¦widnicy, prezentowanie stanowiska prawnego oraz ¶wiadczenie pomocy prawnej Prezydentowi Miasta i Radzie Miejskiej w ¦widnicy w zakresie podejmowanych uchwa³,
m) bie¿±ce informowanie Prezydenta ¦widnicy o zmianach w obowi±zuj±cym stanie prawnym w zakresie dzia³alno¶ci Gminy Miasto ¦widnica oraz o stanie zaawansowania spraw prowadzonych w imieniu Gminy Miasto ¦widnica,
n) niezw³oczne informowanie Sekretarza Miasta o uchybieniach w dzia³alno¶ci Urzêdu Miejskiego w zakresie przestrzegania prawa i skutkach tych uchybieñ,
o) sprawowanie nadzoru prawnego nad egzekucj± nale¿no¶ci Gminy Miasto ¦widnica oraz wspó³dzia³anie w podejmowaniu czynno¶ci w zakresie postêpowania egzekucyjnego.
5. Us³ugi ¶wiadczone bêd± w nastêpuj±cy sposób:
a) obs³uga prawna odbywaæ siê w siedzibie Urzêdu Miejskiego w ¦widnicy, ul. Armii Krajowej 49, ¶rednio cztery dni w tygodniu (niemniej jednak ni¿ osiemna¶cie dni w miesi±cu), przypadaj±ce od poniedzia³ku do pi±tku, w wymiarze 6 godzin dziennie, w godzinach pracy Urzêdu,
b) poza godzinami dy¿urów us³uga bêdzie ¶wiadczona zdalnie z wykorzystaniem narzêdzi komunikacji elektronicznej oraz systemów teleinformatycznych:
- poczty elektronicznej,
- systemu wideokonferencyjnego,
- systemu obiegu dokumentów eDokument,
- bezpo¶rednich konsultacji telefonicznych.
c) poprzez uczestnictwo w rozprawach przed s±dami powszechnymi lub administracyjnymi, a tak¿e w postêpowaniach przed innymi organami, w tym podczas sesji Rady Miejskiej.
6. Zamawiaj±cy wymaga, aby w ramach ¶wiadczonych us³ug prawnych:
a) opinie prawne by³y sporz±dzane na pi¶mie w terminie od dnia otrzymania zapytania, odpowiednio:
1) do 2 dni roboczych – w sprawach nieskomplikowanych,
2) do 5 dni roboczych – w sprawach szczególnie skomplikowanych lub zawi³ych,
b) opiniowanie projektów aktów normatywnych Rady Miejskiej w ¦widnicy oraz zarz±dzeñ Prezydenta Miasta ¦widnicy bêdzie odbywaæ siê niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 2 dni roboczych od dnia ich przekazania Wykonawcy,
c) Wykonawca obs³ugiwaæ bêdzie system elektronicznego obiegu dokumentów eDokument funkcjonuj±cy u Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci poprzez rejestracjê korespondencji dotycz±cej spraw prowadzonych na rzecz Zamawiaj±cego a wp³ywaj±cej do siedziby Wykonawcy;
d) Wykonawca prowadziæ bêdzie w formie elektronicznej:
- rejestr/ewidencjê (miesiêczn±) skierowanych przez Zamawiaj±cego, pisemnie lub w formie poczty elektronicznej, zapytañ i wniosków o wydanie opinii z informacj± daty otrzymania, przedmiotu zapytania lub wniosku o opiniê, datê udzielenia odpowiedzi,
- zestawienie (miesiêczne) czynno¶ci wykonanych w ramach postêpowañ, prowadzonych w imieniu Zamawiaj±cego,
- rejestr/ewidencjê (miesiêczn±) czynno¶ci wykonywanych w ramach niniejszej umowy, z zaznaczeniem terminu ich wykonania.
Rejestry/ewidencje i zestawienia bêd± przedk³adane przedstawicielowi Zamawiaj±cego – Sekretarzowi Miasta – do 10 dnia ka¿dego miesi±ca za miesi±c poprzedni oraz na ka¿de ¿±danie.
7. Zlecone prace i czynno¶ci Wykonawca winien wykonywaæ za po¶rednictwem osób zatrudnionych lub wspó³pracuj±cych z Wykonawc±. Je¿eli jest to wymagane z uwagi na charakter us³ug Zamawiaj±cy udzieli radcy prawnemu/adwokatowi Wykonawcy stosownego pe³nomocnictwa z prawem do udzielenia dalszego pe³nomocnictwa (substytucji) innemu radcy prawnemu, adwokatowi.
8. Wykonawca winien wskazaæ koordynatora obs³ugi prawnej jako osobê pe³ni±c± nadzór nad wykonywaniem zamówienia.
9. Do ¶wiadczenia us³ug prawnych na rzecz Zamawiaj±cego winien zostaæ powo³any sta³y zespó³. Do ww. zespo³u do bie¿±cej obs³ugi prawnej Zamawiaj±cego w jego siedzibie dedykowanych bêdzie piêæ osób. Osoby wchodz±ce w sk³ad zespo³u, w zale¿no¶ci od rodzaju powierzonej sprawy bêd± ¶wiadczy³y obs³ugê prawn± w zakresie zgodnym z ich kompetencjami i do¶wiadczeniem. Decyzjê o powierzeniu poszczególnych spraw bêdzie podejmowa³ koordynator. W razie potrzeby, koordynator bêdzie anga¿owa³ prawników lub doradców podatkowych (zespó³ dodatkowy), posiadaj±cych wymagan± dla danego zlecenia wiedzê i do¶wiadczenie z grona pozosta³ych prawników i doradców podatkowych Wykonawcy, do wsparcia sta³ego zespo³u prawników. Koordynator bêdzie monitorowa³ terminowo¶æ realizacji us³ug o których mowa w ust 6. W przypadku braku mo¿liwo¶ci wywi±zania siê z powy¿szych terminów Koordynator niezw³ocznie powiadomi osobê wystêpuj±c± o opiniê wraz z podaniem okoliczno¶ci, które spowodowa³y ten stan rzeczy w celu ustalenia nowego terminu udzielenia odpowiedzi lub wydania opinii prawnej.
10. Zmiany prawników i doradców podatkowych wchodz±cych w sk³ad zespo³ów (sta³y i dodatkowy) nie bêd± stanowi³y zmiany umowy, pod warunkiem spe³niania warunków stawianych w SWZ.
VI. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Zamawiaj±cy wymaga realizacji zamówienia w terminie 24 miesiêcy od dnia podpisania umowy, przy czym przewidywany termin rozpoczêcia ¶wiadczenia us³ugi - nie wcze¶niej ni¿ 1 listopada 2025 r.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79100000-5 - Us³ugi prawnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79221000-9 - Us³ugi w zakresie doradztwa podatkowego
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 849880,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 1055635,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 849880,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Prawna Budnik, Posnow i Partnerzy sp. p.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 020583724
7.3.3) Ulica: Pi³sudskiego 43/1
7.3.4) Miejscowo¶æ: Wroc³aw
7.3.5) Kod pocztowy: 50-032
7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KANCELARIA PRAWNA BUDNIK, POSNOW I PARTNERZY"
jakie przetargi wygra³a firma
"KANCELARIA PRAWNA BUDNIK, POSNOW I PARTNERZY"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-30
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 849880,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- "Termomodernizacja budynku "B" ZS w Strzegomiu" z podzia³em na zadania
- "Termomodernizacja budynku ZSO w ¦wiebodzicach" z podzia³em na zadania
- Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych Z PODZIA£EM NA ZADANIA na potrzeby m.in. Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy.
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie pomocy prawnej oraz kompleksowej obs³ugi prawnej na rzecz Gminy Zgierz, Rady Gminy Zgierz oraz jednostek organizacyjnych Gminy Zgierz z wy³±czeniem GZK zs. w D±brówce Wielkiej
- ¦wiadczenie us³ug kompleksowej i bie¿±cej obs³ugi prawnej dla Zak³adu Karnego Nr 1 w £odzi, oraz Oddzia³u Zewnêtrznego w £odzi
- ¦WIADCZENIE US£UG PRAWNYCH NA RZECZ GDAÑSKIEGO CENTRUM INFORMATYCZNEGO
- ¦wiadczenie us³ug kompleksowej obs³ugi prawnej na rzecz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce w 2026 roku
- KOMPLEKSOWA OBS£UGA PRAWNA SZPITALA
- Kompleksowa obs³uga prawna Oddzia³u Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad we Wroc³awiu
wiêcej: Us³ugi prawnicze »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





