eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bramki › Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS Bramki w roku 2023



Ogłoszenie z dnia 2022-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS Bramki w roku 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "Dom Pomocy Społecznej im. Księdza Kardynała Józefa Glempa w Bramkach"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000295811

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Północna 18

1.5.2.) Miejscowość: Bramki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-870

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 7256127

1.5.8.) Numer faksu: 22 7256066

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@dpsbramki.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bramki.dps.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/bramki_dps

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS Bramki w roku 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8532466d-6a47-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00511196

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013720/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa produktów żywnościowych (mięsa, wędlin, drobiu i wyrobów drobiowych, nabiału, pieczywa, produktów mrożonych (ryb), warzyw i owoców oraz różnych artykułów spożywczych) dla DPS Bramki w 2023r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00452894/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA.26.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 698810,86 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 – dostawa mięsa, wędlin, drobiu i wyrobów drobiarskich
Lp Podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze Jm. Ilość Cena jednostkowa brutto Wartość brutto
1 Baleron gotowany - wędzonka wieprzowa, wędzona, parzona z dodatkiem wody ok. 1,5 kg Skład: mięso wieprzowe minimum 68% kg 252
2 Baleron wędzony zawartość mięsa min.77% kg 25
3 Boczek rolowany wędzony z dodatkiem mieszanki przypraw obsypany, majerankiem Skład: mięso wieprzowe minimum 93% kg 33
4 Boczek wędzony zawartość mięsa min. 95% kg 73
6 Filet z indyka wędzony -wędzonka wędzona, parzona Skład: filet z piersi indyka minimum 80% kg 35
7 Indyk z kotła biały - wyrób drobiowy, parzony Skład: filet z indyka minimum 93 % kg 24
8 Karkówka wieprzowa surowa bez kości, bez słoniny mięso elastyczne, poprzerastane powięziami, soczyste barwa jasnoróżowa z widocznym przerostem tłuszczowym. Waga jednego kawałka ok. 2,5 kg. kg 303
9 Kaszanka - wyrób podrobowy parzony, średnio rozdrobniony w naturalnej osłonce, ok. 120 g Skład: mięso wieprzowe minimum 18 %, wątroba wieprzowa minimum 12 %, kasza gryczana. kg 76
10 Kiełbasa biała zawartość mięsa min. 62% kg 209
11 Kiełbasa blokowa typu tyrolska kg 277
12 Kiełbasa dębicka (nie rozdrobniona) kg 305
13 Kiełbasa krakowska podsuszana (nie rozdrobniona) kg 60
14 Kiełbasa podwawelska (nie rozdrobniona) zawartość mięsa min. 77% kg 407
15 Kiełbasa szynkowa - kiełbasa z grubo rozdrobniona z mięsa wieprzowego, dodatkiem wołowiny i słoniny, wędzona, parzona Skład : mięso wieprzowe minimum 66% kg 209
16 Kiełbasa szynkowa z indyka (nie rozdrobniona) zawartość mięsa min. 60% kg 303
17 Kiełbasa żywiecka (nie rozdrobniona) zawartość mięsa min. 53% kg 299
19 Kości schabowe kg 400
21 Kości wędzone kg 50
22 Łopatka bez kości, bez skóry bez golonki, bez słoniny surowa z małym przerostem tłuszczowym, delikatna i soczysta z część górnej kończyny przedniej. Barwa od jasnoróżowej do czerwonej Waga jednego kawałka ok. 3,5 kg, mięso chłodzone kg 1735
23 Parówki 50% mięsa chudego bez MOM (Hot Dog) kg 533
24 Paszteciki 131g szt. 667
25 Pasztet drobiowy pieczony zawartość mięsa min. 53% (typu Ciechanowski) kg 123
26 Pasztet pieczony - wyrób garmażeryjny wieprzowy pieczony Skład: mięso wieprzowe minimum 53 %, kg 160
27 Pasztet z żurawiną kg 100
28 Pieczeń Rzymska kg 429
29 Piersi z kurczaka (filet) schłodzony kg 747
30 Polędwica miodowa - wędlina z fileta z indyka średnio rozdrobniona, parzona formowana w baton w osłonce, wyczuwalna lekka miodowa nuta Skład: mięso indycze minimum 70 % kg 464
31 Polędwica sopocka - wędzonka parzona Skład; polędwica wieprzowa minimum 80 % kg 743
33 Polędwica z kurczaka - wędlina drobiowa, nie wędzona, parzona Skład: mięso z piersi kurczaka minimum 84 % kg 291
34 Polędwiczki wieprzowa surowa kg 20
35 Porcje rosołowe z kurczaka kg 2027
36 Salami w czosnku- produkt drobno rozdrobniony surowy, dojrzewający, suszony, obtoczony czosnkiem. Do wyprodukowania 100 g tego wyrobu powinno zostać zużyte minimum 68 g mięsa wieprzowego, minimum 34 % mięsa z kurczaka i max. 11 g tłuszczu wieprzowego kg 20
37 Salceson czosnkowy kg 147
38 Salceson włoski - wyrób podrobowy, parzony, ok. 1,5 kg we flaku Skład: głowy wieprzowe minimum 60 %, mięso wieprzowe minimum 30% kg 48
39 Schab wieprzowy surowy b\k -tkanka mięśniowa jędrna i jednolita, mięso soczyste i delikatne, barwa jasnoróżowa, otoczone z wierzchu błoną . Waga jednego kawałka ok. 4 kg, mięso chłodzone kg 389
40 Słonina wieprzowa bez skóry kg 47
41 Szynka konserwowa wieprzowa, prasowana Skład: mięso wieprzowe minimum 60 % kg 333
42 Szynka wędzona - wędlina ciemno wędzona, parzona o kruchym delikatnym smaku Skład: mięso wieprzowe minimum 82% kg 160
43 Szynka wiejska - wyrób wędzony, parzony Skład: mięso wieprzowe minimum 70% kg 37
44 Szynka wieprzowa gotowana, z małą ilością tłuszczu, wędzonka wieprzowa wędzona, parzona Skład: mięso wieprzowe minimum 69% kg 337
45 Szynka wieprzowa surowa kg 93
46 Szynka z piersi kurczaka - wędlina drobiowa, parzona Skład: mięso z piersi kurczaka minimum 84 % kg 431
47 Udziec kurczaka z kością (180g-200g) kg. 721
48 Wątroba wieprzowa kg 33
49 Wątróbka drobiowa kg 364
50 Żeberka paski extra wieprzowe kg 27
52 Żołądki drobiowe kg 50

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 225938,83 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa produktów mleczarskich.
Lp Podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze Jm. Ilość Cena jednostkowa brutto Wartość brutto
1 Jogurt naturalny w kubku 150g szt. 7413
2 Jogurt owocowy w kubku 150. (różne smaki) szt. 373
3 Masło o zawartości tłuszczu 82% 200g szt. 2707
4 Miks tłuszczowy w kostce 200g - całkowita zawartość tłuszczu 76% (64% tłuszcz roślinny, 12% tłuszcz mleczny) szt. 8667
5 Mleko 2% UHT - 1l l. 12667
6 Ser biały chudy kg. 563
7 Ser biały półtłusty min. 3% tłuszczu kg. 801
8 Ser żółty półtłusty 15%-20% tłuszczu kg. 240
9 Ser żółty chudy do 13% tłuszczu kg. 136
10 Śmietana 18% - 400g l. 1120
11 Ser feta 270g szt. 21
13 Drożdże 100 g szt. 227

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 127418,40 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa różnych artykułów spożywczych.
Lp Podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze Jm. Ilość Cena jednostkowa brutto Wartość brutto
1 Ananasy w puszce 565g szt. 32
2 Aromaty 9 ml szt. 53
3 Barszcz biały 66g szt. 787
4 Bazylia 10g szt. 93
5 Brzoskwinie 820g szt. 16
6 Budyń bez cukru 60g szt. 1577
7 Chrzan 320g szt. 53
8 Cukier 1kg kg. 2533
9 Cukier puder 0,5kg szt. 13
10 Cukier waniliowy 32g szt. 360
11 Cynamon 20g szt. 120
12 Czosnek granulowany 20g szt. 1307
13 Dżem niskosłodzony 270g szt. 2213
14 Fasola czerwona konserwowa 400g szt. 40
15 Fasola sucha Jaś 500g szt. 280
16 Galaretka owocowa z cukrem 90g szt. 533
17 Gałka muszkatołowa 20g szt. 27
18 Groszek konserwowy 400g szt. 480
19 Herbata granulowana 100g kg. 333
20 Imbir 15g szt. 10
21 Kakao 100g szt. 533
22 Kasza gryczana 1kg kg. 33
23 Kasza jęczmienna 1kg kg. 140
24 Kasza manna 1kg kg. 167
25 Kasza pęczak 1kg kg. 20
26 Kawa inka 250g szt. 43
27 Kawa zbożowa 500g szt. 83
28 Ketchup 500g min. 35% wkł. Koncentr. szt. 128
29 Kisiel bez cukru 77g szt. 1281
30 Koncentrat pomidorowy 900g szt. 459
31 Kukurydza konserwowa 400g szt. 400
32 Kwasek cytrynowy 50g szt. 20
33 Liście laurowe 10g szt. 267
34 Majeranek 10g szt. 460
35 Majonez 420g szt. 580
36 Makaron krajanka gruba kg. 113
37 Makaron lasagne kg. 9
38 Makaron muszelki 1kg kg. 73
39 Makaron nitki 500g kg. 116
40 Makaron rurki 1kg kg. 60
41 Makaron spagetti 500g kg. 227
42 Makaron świderki 1kg kg. 380
43 Masa makowa w puszce 1kg szt. 40
44 Mąka pszenna typ 480 1kg kg. 987
45 Mąka ziemniaczana 1kg kg. 27
46 Mieszanka bakaliowa 1 kg kg. 5
47 Miód naturalny 1l szt. 16
48 Musli owocowe 1kg kg. 133
49 Musztarda 200g szt. 280
50 Ocet 0,5l szt. 60
51 Ogórki konserwowe 870g szt. 256
52 Olej 1l szt. 656
53 Oregano 10g szt. 53
54 Papryka konserwowa 870g szt. 11
55 Papryka mielona ostra 20g szt. 160
56 Papryka mielona słodka 20g szt. 253
57 Papryka wędzona 20g szt. 307
58 Pieprz naturalny mielony 15g szt. 1867
59 Płatki jęczmienne kg. 80
60 Płatki kukurydzane kg. 189
61 Płatki owsiane 1kg kg. 80
62 Płatki żytnie kg. 108
63 Proszek do pieczenia 36g szt. 140
64 Przyprawa Curry szt. 50
65 Przyprawa do drobiu 20g szt. 173
66 Przyprawa do gyrosa szt. 67
67 Przyprawa do karkówki szt. 120
68 Przyprawa do pizzy szt. 200
69 Przyprawa do ryb 20g szt. 187
70 Przyprawa w płynie typu magi 1L szt. 17
71 Rodzynki 200g szt. 133
72 Ryż 1kg kg. 453
73 Sałatka szwedzka 850g szt. 40
74 Soda oczyszczona 80g szt. 27
75 Sos grzybowy szt. 133
76 Sos pieczarkowy szt. 67
77 Sos pieczeniowy ciemny szt. 113
78 Sól 1kg kg. 400
79 Susz warzywny 1 kg szt. 10
80 Szczawa konserwowy 320g szt. 347
81 Śliwki suszone 100g kg. 4
82 Tymianek 10g szt. 53
83 Vegetta 200g (lub równoważne) szt. 933
84 Wiórki kokosowe szt. 13
85 Ziele angielskie 20g szt. 493
86 Zioła prowansalskie szt. 120
87 Zupa grzybowa 37g szt. 687
88 Zupa ogonowa 62g szt. 867
89 Zupa pieczarkowa 44g szt. 587
90 Żelatyna 50g szt. 253
91 Żurawina suszona 500g szt. 5

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 87227,57 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa pieczywa.
Lp Podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze Jm. Ilość Cena jednostkowa brutto Wartość brutto
1 Bułka paryska 450g szt. 15000
2 Bułka kajzerka 50g szt. 300
3 Bułka słodka 100g szt. 600
4 Chleb pszenno-żytni 500g szt. 8600
5 Chleb razowy 500g szt. 4300
6. Chleb wieloziarnisty 500g szt. 1500

4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 54630,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa owoców i warzyw
Lp Podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze Jm. Ilość Cena jednostkowa brutto Wartość brutto
1 Arbuz kg 150
2 Banany kg. 650
3 Botwina pęczek 60
4 Brokuły kg 30
5 Brzoskwinia świeża kg 50
6 Buraki czerwone kg 600
7 Cebula kg 450
8 Cukinia kg 100
9 Cytryny kg. 350
10 Czosnek główki główki 350
11 Fasola szparagowa kg 100
12 Gruszki kg 1100
13 Jabłka kg 4400
14 Kalafior kg 30
15 Kapusta biała kg 500
16 Kapusta czerwona kg 300
17 Kapusta kiszona kg 450
18 Kapusta młoda kg 100
19 Kapusta pekińska kg 500
20 Kapusta włoska kg 50
21 Koper pęczek 1300
22 Mandarynka świeża kg 200
23 Marchew kg 500
24 Natka pietruszki pęczek 1300
25 Nektarynka świeża kg 50
26 Ogórki kiszone kg 400
27 Ogórki świeże kg 1350
28 Papryka świeża kg 100
29 Pieczarki kg 150
30 Pietruszka korzeń kg 300
31 Pomidory kg 1500
32 Por kg 150
33 Rabarbar kg 60
34 Rzodkiewka pęczek 1800
35 Sałata lodowa szt. 80
36 Sałata masłowa szt. 150
37 Seler kg 200
38 Szczypior pęczek 1300
39 Śliwka węgierka świeża kg 150
40 Truskawki kg 200
41 Wiśnie kg 40
42 Ziemniaki kg 11000
43 Ziemniaki młode kg 1500

4.5.3.) Główny kod CPV: 03221200-8 - Warzywa owocowe

4.5.5.) Wartość części: 87856,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa produktów głęboko mrożonych
Lp Podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze Jm. Ilość Cena jednostkowa brutto Wartość brutto
1 Brokuł mrożony 2,5 kg szt. 350
2 Fasola szparagowa 2,5kg szt. 350
3 Kalafior mrożony 2,5kg szt. 300
4 Kwiatowy bukiet warzyw 2,5kg szt. 800
5 Mieszanka kompotowa bez pestki 2,5kg szt. 250
6 Panga biała filet mrożony b/sk kg 300
7 Paprykarz w puszce 300g szt. 500
8 Płaty mrożone Tilapia kg 200
9 Ryba wędzona kg 130
10 Szpinak liść mrożony 2,5kg szt. 50
11 Śledź płaty kg 40
12 Włoszczyzna mrożona słupki 2,5kg szt. 300

4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.5.5.) Wartość części: 52211,80 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa jaj
Lp Podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze Jm. Ilość Cena jednostkowa brutto Wartość brutto
1 Jaja (65-70g) szt. 38000

4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 19380 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227464,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228389,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227464,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Przetwórstwa Mięsnego Nowakowski Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366213672

7.3.3) Ulica: Dąbrowa 6

7.3.4) Miejscowość: Sławno

7.3.5) Kod pocztowy: 26-332

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227464,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170088,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170088,25 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98600,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112613,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98600,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPH "Polaris"Małgorzata Gruszczyńska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250450755

7.3.3) Ulica: Żołnierska 20a

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98600,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65031,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65031,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65031,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piekarnia Kuliccy Sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 750023061

7.3.3) Ulica: Grójecka 110

7.3.4) Miejscowość: Mszczonów

7.3.5) Kod pocztowy: 96-320

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65031,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91310,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96639,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91310,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Marcin Seliga

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140528155

7.3.3) Ulica: Gościniec 56

7.3.4) Miejscowość: Przybyszew

7.3.5) Kod pocztowy: 26-803

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91310,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50682,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52114,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50682,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Widan Polska Sp. z o.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021860918

7.3.3) Ulica: Jasińskiego 32

7.3.4) Miejscowość: Przemyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 37-700

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50682,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33820,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33820,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Biliński Waldemar Biliński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 510862043

7.3.3) Ulica: Towarowa 14/45

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-416

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33820,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.