Ogłoszenie z dnia 2023-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00488266/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-10
- 2023/BZP 00500708/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-17
- 2024/BZP 00003019/01 - Wynik z dnia 2024-01-03
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup paliwa gazowego obejmujący dystrybucję i zakup gazu dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy w roku 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Ursynów m.st. Warszawy
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011136395
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 02-777
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dbfounw@eduwarszawa.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dbfo.ursynow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00511034
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-11-23
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00488266
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem sytuacji określonych w Umowie i Ogólnych warunkach umowy.
2. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług lub podatku akcyzowego, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, wynagrodzenie może ulec zmianie.
3. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2, zostanie sporządzony aneks do Umowy, w którym wynagrodzenie brutto, o którym mowa w § 3 ust. 1 Umowy, ulegnie zmianie poprzez zastosowanie zmienionej stawki podatku od towarów i usług. Zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy za wykonywanie Umowy w okresie od dnia obowiązywania zmienionej stawki podatku, przy czym zmiana dotyczyć będzie wyłącznie tej części wynagrodzenia Wykonawcy, do której zgodnie z przepisami prawa powinna być zastosowana zmieniona stawka podatku.
4. W przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, wynagrodzenie Wykonawcy, określone w § 3 ust. 1 Umowy, ulegnie zmianie:
1) na podstawie wniosku złożonego przez jedną ze Stron, nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia podpisania umowy;
2) w oparciu o wskaźnik ogłoszony w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w sytuacji, gdy poziom wzrostu cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy przekroczy 20%;
3) łącznie, tj. na podstawie wszystkich zmian wprowadzonych na podstawie niniejszego ustępu, o maksymalnie 5%.
5. Wykonawca, po zmianie wynagrodzenia zgodnie z ust. 4, zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego Podwykonawcy, zgodnie z art. 439 ust. 5 ustawy Pzp.
6. Zmiana wynagrodzenia w wyniku okoliczności opisanych w ust. 2 i 4 wymaga zmiany Umowy w formie aneksu.
Po zmianie:
1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem sytuacji określonych w Umowie i Ogólnych warunkach umowy.
2. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług lub podatku akcyzowego, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, wynagrodzenie może ulec zmianie.
3. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2, zostanie sporządzony aneks do Umowy, w którym wynagrodzenie brutto, o którym mowa w § 3 ust. 1 Umowy, ulegnie zmianie poprzez zastosowanie zmienionej stawki podatku od towarów i usług. Zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy za wykonywanie Umowy w okresie od dnia obowiązywania zmienionej stawki podatku, przy czym zmiana dotyczyć będzie wyłącznie tej części wynagrodzenia Wykonawcy, do której zgodnie z przepisami prawa powinna być zastosowana zmieniona stawka podatku.
4. W przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, wynagrodzenie Wykonawcy, określone w § 3 ust. 1 Umowy, ulegnie zmianie:
1) na podstawie wniosku złożonego przez jedną ze Stron, nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia podpisania umowy;
2) w oparciu o wskaźnik ogłoszony w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w sytuacji, gdy poziom wzrostu cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy przekroczy 20%;
3) łącznie, tj. na podstawie wszystkich zmian wprowadzonych na podstawie niniejszego ustępu, o maksymalnie 5%.
5. Wykonawca, po zmianie wynagrodzenia zgodnie z ust. 4, zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego Podwykonawcy, zgodnie z art. 439 ust. 5 ustawy Pzp.
6. Zmiana wynagrodzenia w wyniku okoliczności opisanych w ust. 2 i 4 wymaga zmiany Umowy w formie aneksu.
7. W przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na niniejszą Umowę, jej zapisy mogą ulec zmianie w celu dostosowania jej do aktualnego stanu prawnego.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-11-24 09:00
Po zmianie:
2023-11-28 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-11-24 09:10
Po zmianie:
2023-11-28 09:10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-12-23
Po zmianie:
2023-12-27
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- CP-24-260/2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń po bufecie do funkcji socjalnej i węzłów sanitarnych wraz z łącznikiem i poprzedzającym go fragmentem holu
- Rozbudowa licencji narzędzi do wideokonferencji dla pracowników i studentów Uniwersytetu Warszawskiego
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Remont, przebudowa oraz rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 731 na terenie gminy Warka, pow. Grójecki, woj. Mazowieckie"
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
- Dostawa urządzenia do rejestracji słuchowych potencjałów wywołanych pnia mózgu - ABR - 1 szt..
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaopatrzenie obiektów Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w paliwo gazowe na rok 2026
- ZAOPATRZENIE OBIEKTÓW GMINY SZAMOCIN I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W PALIWO GAZOWE NA ROK 2026
- "Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do obiektów Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Kielcach"
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) obejmująca sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji na potrzeby Sądu Okręgowego w Nowym Sączu
- ZAOPATRZENI E OBIEKTÓW GMINY KOLONONOWSKIE I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W PALIWO GAZOWE NA ROK 2026
- Dostawa gazu ziemnego na potrzeby Gminy Kamienica Polska
więcej: Gaz ziemny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.