Ogłoszenie z dnia 2025-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00421220/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu, wyposażenia i umundurowania w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025–2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRAWCZYN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010790
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 16
1.5.2.) Miejscowość: Strawczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-067
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@strawczyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.strawczyn.4bip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://strawczyn.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu, wyposażenia i umundurowania w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025–20262.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e7fbd93-7d98-4a2a-8d10-9598937b51c5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00510775
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00046999/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Zakup sprzętu, wyposażenia i umundurowania w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025–2026
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00421220
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIRP.ZP.271.1.31.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 455163,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 Ubranie specjalne dwu częściowe60 kpl.
Kurtka ubrania specjalnego musi spełniać następujące wymagania:
ma być zapinana jednogłowicowym, metalowym zamkiem błyskawicznym z systemem awaryjnego rozsuwania. Zamek ma być przykryty plisą z tkaniny zewnętrznej z wykończeniem wodoszczelnym. Zapięcie plisy taśmą typu „rzep”, ciągłą
kurtka ma być o konstrukcji wielowarstwowej powinna zachodzić na spodnie. Tył kurtki ma być wydłużony w stosunku do przodu
rękawy kurtki mają być szerokie, wykończone ściągaczem elastycznym z otworem na kciuk. W mankietach rękawów ma być zastosowany system pozwalający dopasować rękaw do nadgarstku. Dolne krawędzie mankietów mają być wykończone warstwą z kevlaru
w górnej i dolnej części kurtki mają być cztery wielofunkcyjne kieszenie i obejmy do mocowania np. latarki, radiotelefonu, rękawic, rozmieszczone ergonomicznie. Patki kieszeni mają być zabezpieczone i wykończone uchwytami z kevlaru, ułatwiającymi dostęp do kieszeni w rękawicach. W każdej kieszeni kurtki mają być karabińczyki i pętle do mocowania drobnego wyposażenia
obszar łokci ma być z dodatkową warstwą ochronną przed przetarciem, ogniem i temperaturą, ma być wzmocniony warstwą z kevlaru
kołnierz kurtki ma być w formie stójki, zapinany z przodu na rzep. Na stójce z lewej i prawej strony, pionie uchwyty ułatwiające poprowadzenie kabla radiostacji
na plecach w części lędźwiowej i barkach mają być wewnętrzne elementy amortyzujące naciski od taśm nośnych aparatu oddechowego
kurtka musi mieć otwór inspekcyjny umożliwiający kontrolę stanu membrany
oznaczenia (układ taśm ostrzegawczych odblaskowych oraz oznaczenia formacji) muszą odpowiadać wymogom OPZ KG PSP
Spodnie ubrania specjalnego muszą spełniać następujące wymagania:
spodnie długie mają być o konstrukcji wielowarstwowej z szelkami
szelki szerokie mają być z systemem regulacji dopasowania, działający na zasadzie jak w aparatach oddechowych umożliwiający szybkie i wygodne dopasowanie szelek w rękawicach
obszar kolan, ma zawierać warstwę ochronną przed przetarciem, ogniem i temperaturą wzmocniony warstwą z kevlaru, ma posiadać dodatkową warstwę kauczukową izolacyjną i ochroną przed wilgocią
dolne krawędzie nogawek i dolne części wewnętrzne nogawek mają być wykończone warstwą z kevlaru
spodnie muszą posiadać cztery wielofunkcyjne kieszenie rozmieszczone ergonomicznie kryte patkami zabezpieczonymi na końcach warstwą z kevlaru, umożliwiające dostęp w rękawicach
spodnie oznaczone (układ taśm ostrzegawczych odblaskowych oraz oznaczenia formacji) muszą odpowiadać wymogom OPZ KG PSP
ochrona kolan ma mieć wymienne poduszki z kevlaru w spodniach
szelki w spodniach mają być regulowane z możliwością odpinania odporność na ciepło
Ubranie musi posiadać świadectwo dopuszczenia CNBOP-PIB, certyfikat oceny typu UE potwierdzający zgodność z EN 469:2020.
Tkanina zewnętrzna ubrania specjalnego powinna stanowić tkanina z wykończeniem olejo- i wodoodpornym w kolorze żółtym w odcieniu naturalnego aramidu. 75% Meta-aramid, 23% Para-aramid, 2% Włókna antystatyczne
Podszewka ubrania ma być dwuwarstwowa, z przypikowaną dodatkową warstwą termoizolacyjną. Tkaniny konstrukcyjne ubrania oraz nici powinny być wykonane z włókien, których cecha trudnopalności (wskaźnik rozprzestrzeniania płomienia poziom 3, badanie wg EN ISO 15025) została osiągnięta przez modyfikację ich struktury chemicznej.
dwukomponentowa ePTFE zalaminowana we włókninie (85% Meta-aramid, 15% Para-aramid) Warstwa termoizolacyjna: włóknina (85% Meta-aramid, 15% Para-aramid) przepikowana do wewnętrznej podszewki 50% Aramid, 50% Viscose FR
Każde ubranie zapakowane w przezroczyste opakowanie.
Do każdego komplety ubrania dołączona instrukcja użytkowania i konserwacji.
Kurtka i spodnie muszą posiadać otwory rewizyjne umożliwiające ocenę stanu membrany wytrzymałość na rozerwanie.
Ubranie ma być wykonane:
- Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 września 2021 roku w sprawie umundurowania strażaków Państwowej Straży Pożarnej (Dz.U. 2021 poz.1795, ze zm.),
- Zgodnie z Wymaganiami Technicznymi określonymi w Zarządzeniu Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 17 lipca 2018 r. „w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej” (Dz.U. KG PSP z dnia 17 lipca 2018 r. ze zm.): KT-43 „WYMAGANIA TECHNICZNE dla ubrania specjalnego”,
- Zgodnie z wymogami techniczno – użytkowymi pkt. 1.6 „Ubrania specjalne” Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz.U. 2007 nr 143 poz. 1002, ze zm.),
- Zgodnie z wymogami techniczno – użytkowymi pkt. 1.6a „Ubrania specjalne lekkie” Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz.U. 2007 nr 143 poz. 1002 ze zm.).
Zamawiający wymaga rozpiętość rozmiarów odzieży w wersji męskiej (od S do 3XL europejskie). Szczegółowa lista ilości ubrań danego rozmiaru zostanie przekazana Wykonawcy przed podpisaniem umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 142757,74 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 Buty specjalistyczne60 par
1. Przedmiot zamówienia musi być:
- zgodny z wymaganiami określonymi w normie PN- EN 15090
- wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 września 2021 roku w sprawie umundurowania strażaków Państwowej Straży Pożarnej (Dz.U.2021 poz.1795, ze zm.)
- wykonany zgodnie z Wymaganiami Technicznymi określonymi w Zarządzeniu Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. „w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej” (Dz.U. KG PSP nr 2 z dnia 23 października 2009 r.): KT-46 „WYMAGANIA TECHNICZNE dla butów strażackich”
- wykonany zgodnie z wymogami techniczno – użytkowymi pkt. 1.9. „Buty strażackie” Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz.U. 2007 nr 143 poz. 1002, ze zm.)
2. Wymagania dodatkowe:
- produkt musi posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia CNBOP oraz certyfikat oceny typu UE
- buty w wykonaniu jako model „C”
- buty mają być wykonane jako sznurowane z dwurzędowym systemem wiązań (sznurowadeł). Uzupełniające zapięcie z zamków błyskawicznych, zapewniających dopasowanie obuwia do stóp użytkowników. Zamek błyskawiczny uzupełniający w przypadku uszkodzenia musi być łatwo wymienialny przez użytkownika
- zamek buta musi być osłonięty od zewnątrz listwą ochronną np. ze skóry. Podstawowym wymaganiem jakie ma spełniać listwa ochronna jest ochrona zamka przed uszkodzeniami zewnętrznymi
- buty muszą posiadać pasek odblaskowy koloru „limonkowego” umieszczony wzdłuż suwaka przynajmniej z jednej strony a także pasek odblaskowy w tylnej części za piętą wszyty nad przegubem z miękkiej skóry a umożliwiający dodatkową widoczność w trudnych warunkach.
- buty muszą posiadać wszyty przegub z miękkiej skóry nad piętą ułatwiający ruch stopy
- w części przedniej but ma być wyposażony w podnosek stanowiący zabezpieczenie palców przed zmiażdżeniem
- zewnętrzne wzmocnienie noska buta – nosek ma być okryty gumą odporną na ścieranie
- podeszwa buta musi byś elastyczna
- podeszwa buta ma być wyposażona we wkładkę odporną na przebicie zamontowaną w sposób uniemożliwiający jej usunięcie
- buty muszą posiadać membranę
- we wnętrzu obuwia ma być podszewka wielowarstwowa z membraną wodoodporną i paroprzepuszczalną
w górnej części musi być koloru „limonkowego”, poprawiającą właściwości obuwia polegającymi na zwiększeniu wodoszczelności, zapewnieniu paro przepuszczalności, zwiększeniu odporności chemicznej
- buty muszą posiadać system odprowadzania wilgoci z przestrzeni pomiędzy ich skórą i membraną
- buty muszą posiadać stałe właściwości antyelektrostatyczne niezależnie od stosowanej wkładki
- każda para obuwia ma być zapakowana w tekturowe pudełko oznakowane nazwą producenta oraz rozmiarem
- oferowany przedmiot zamówienia musi być nowy
- wszystkie użyte materiały muszą być w gatunku I
- do każdej pary butów ma być dołączona instrukcja użytkowania – konserwacji
- buty mają być dostępne w rozmiarach od 36 do 50
Szczegółowa lista ilości butów danego rozmiaru zostanie przekazana Wykonawcy przed podpisaniem umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 18832000-0 - Obuwie specjalne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 51769,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 Hełm Strażacki60 szt.
Hełm strażacki, dopuszczony do użytkowania w ochronie ppoż i posiadający aktulne świadectwo dopuszczenia wydane przez CNBOPiOL. Spełniający wymagania EN 443:2008 (hełm typu B/3b)
- Przyłbica ma być metalizowana ma zapewniać ochronę termiczną twarzy , przyłbica ma być zamykana poniżej linii brody zwiększa ochronę twarzy przed odłamkami i miedzy innymi przed ewentualnym łukiem elektrycznym
- okulary ochronne wewnętrzne mają posiadać funkcję regulacji 3D, która dopasowuje okulary bezpośrednio do nosa i policzków, zwiększając ochronę oczu przed opiłkami podczas prac leśnych i technicznych)
- skórzana wkładka wewnętrzna i uprząż ma zapewniać większy komfort w użytkowaniu i czyszczeniu
- osłona nakarkowa ma być aramidowa z otworem na pokrętło do regulacji szerokości więźby
- ma posiadać zewnętrzną regulację więźby
- ma posiadać uniwersalny uchwyt do nahełmowej maski (ma być kompatybilne ze wszystkimi maskami powietrznymi z funkcja wpinania do hełmu)
- ma posiadać uchwyt do latarki (ma mieć możliwość wpięcia latarki bocznej z regulacją kąta strumienia światła zapewniające świecenie w żądanym kierunku jak i w każdej chwili wypięcie i pracę w ręku)
- ma posiadać uniwersalny adapter trzymak F1UN do latarki
- ma posiadać miejsce do zamontowania lekkiego modułu oświetleniowego wyposażonego w 1 diodę LED z każdej strony hełmu wyposażoną w 2 rodzaje strumienia 25 lumenów lub 120 lumenów
- ma posiadać miejsce do montażu zestawu komunikacyjnego z elastycznym mikrofonem
4.5.3.) Główny kod CPV: 18444111-4 - Hełmy ochronne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 68219,40 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 Kominiarka niepalna60 szt.
Kominiarka strażacka ma zapewniać maksymalną ochronę.
Kominiarka ma mieć niewyczuwalne płaskie szwy.
Ma być miękka i miła w dotyku
Ma być uszyta z wysokiej jakości dzianiny
Ma być zgodna z normami:
PN-EN 13911:2006
PN-EN ISO 13688:2013-12
PN -EN ISO 11612:2015-11
Ma posiadać Certyfikaty oceny typu WE
Ma posiadać Świadectwo dopuszczenia CNBOP
Dzianina ma nie zawierać substancji, które mogą powodować alergie.
Kominiarka ma być kompatybilna z aparatem oddechowym i hełmem
4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.5.5.) Wartość części: 6379,80 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 Rękawice specjalne60 par
Rękawice specjalne mają spełniać warunki norm PN-EN 659+A1:2010, PN-EN 420+A1:2010, oraz posiadać świadectwo dopuszczenia CNBOP.
• Warstwę wierzchnią musi być wykonana ze skóry licowej o właściwościach wodoodpornych.
• Warstwę wewnętrzną musi być wykonana z wodoopornej membrany oraz podszewki wykonanej z włókien kevlaru.
• Mają posiadać ściągacz wykonany tkaniny i skóry licowej.
• Rękawice wyposażone są w żółtą taśmę odblaskową
• Rozmiary od 8 do 12
4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.5.5.) Wartość części: 13371,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 Wodery12 par
Wodery mają być wykonane z tkaniny Plavitex Heavy Duty (PCV/Poliester) o gramaturze minimum 700 gram/m² o bardzo wysokich walorach wytrzymałościowych. Mają być odporne na uszkodzenia mechaniczne. Mają posiadać dodatkowe wzmocnienie na kolanach. Wyposażone w ergonomiczne obuwie (typ S5), muszą być wyposażone we wkładkę antyprzebiciową oraz podnosek.
Dostępne rozmiary kalosza: 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18832000-0 - Obuwie specjalne
18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.5.5.) Wartość części: 2306,52 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 Szelki ratownicze12 szt.
Minimalne parametry:
Asortyment ma być zgodny z PN-EN 361 i 813. Ma posiadać Certyfikat CE.
Mają być wyposażone w tylną klamrę zaczepową i przedni punkt zaczepowy, szelki z regulacją pasów udowych, pasów barkowych i pasa piersiowego
4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
35113000-9 - Sprzęt bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 1995,48 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 Linki ratownicze12 szt.
Linka ratownicza
Parametry:
- Wytrzymałość na rozerwanie: min. 15 kN;
- Materiał: poliester;
- Wykonanie: lina pleciona;
- Średnica liny: 11,2 mm.
- Długość liny minimum 20m
4.5.3.) Główny kod CPV: 35113000-9 - Sprzęt bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.5.5.) Wartość części: 2286,24 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9 Latarka kątowa12 szt.
Latarka kątowa:
- Musi posiadająca dwa tryby pracy: tryb wysoki: 250 lm, czas pracy minimum 4h,
tryb niski: 60 lm, czas pracy minimum 15h
- Musi być dopuszczenie do pracy w miejscach zagrożonych wybuchem
- Musi posiadać odporną na uderzenia obudowę
- Musi posiadać nietłukącą, poliwęglanową soczewkę pokrytą silikonową warstwą zapobiegającą zarysowaniom
- Wskaźnik naładowania akumulatora umieszczony na włączniku
- Musi posiadać klips do stabilnego mocowania lampy na pasie lub oporządzeniu + D-ring
- Musi posiadać stopień ochrony IP67
- Musi posiadać odporność na upadki z wysokości 2 metrów
- Musi posiadać akumulator litowo-jonowy o żywotności do 1000 cykli ładowania z możliwością wymiany na 3 baterie AA (przy użyciu dodatkowego adaptera)
4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
35113000-9 - Sprzęt bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 8892,24 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 10 Agregat prądotwórczy mobilny4 szt.
Minimalne parametry:
- typ: trójfazowy,
- moc minimalna: 5,0 kV na 3 fazach,
- moc maksymalna 7,0 kV na 3 fazach,
- gniazda AC: 2 x 230V 16A, 1 x 400V 16A,
- moc max. (norma SAE J1349): 11 KM,
- agregat musi posiadać stabilizację napięcia AFR.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.5.) Wartość części: 25049,84 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 11 Piła spalinowa do betonu i stali1 szt.
Dane techniczne:
- Moc kW/KM nie mniej niż 3,9/5,3
- Pojemność skokowa nie mniej niż 72,2 cm³
- Średnica tarczy tnącej mm 350
- Maks. głębokość cięcia mm 125
- Poziom mocy akustycznej nie więcej niż 112 dB(A)
- Poziom ciśnienia akustycznego 98 dB(A)
4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.5.) Wartość części: 4382,14 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 12 Piłarka spalinowa do drewna1 szt.
Piła spalinowa do drewna:
- Pojemność skokowa 91.1 cm³
- Moc 5.40 kW
- Moc 7.30 KM
- Długość prowadnicy minimum 60 cm
- Podziałka piły łańcuchowej 3/8"
- Poziom ciśnienia akustycznego 105 dB
- Poziom mocy akustycznej 115 dB
4.5.3.) Główny kod CPV: 43810000-4 - Urządzenia do obróbki drewna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44510000-8 - Narzędzia
4.5.5.) Wartość części: 4495,64 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 13 Defibrylator6 szt.
Defibrylator musi posiadać:
- Poziom ochrony IP55
- Odporność na upadki minimum 1,22m
- Odporność na nacisk 500 kg
- Potwierdzone bezpieczeństwo defibrylacji na mokrych i metalowych powierzchniach
- Zakres temperatury pracy od -20°C do 50°C
- Standardowy okres gwarancji producenta na AED minimum 8 lat
- Badania kliniczne
- Interaktywny panel graficzny
- Kompatybilny z defibrylatorem manualnym
- Czas od zakończenia RKO do gotowości do wyładowania nie więcej niż 8 sekund
- Instrukcja prowadzenia RKO
- Klucz pediatryczny
- Metronom
- Zestaw szkoleniowy
- Obsługa w języku polskim
- Detekcja wyschniętych elektrod
- Uniwersalne elektrody dla dzieci i dorosłych
- Ilość defibrylacji maksymalną energią minimum 200
- Sposób zasilania urządzenia: bateria litowo- manganowa
- Okres gwarancji producenta na baterię minimum 2 lata
- Dedykowana torba transportowa
- Kapsuła Rotaid Transparent Green z alarmem
- Oznakowanie (tablica informacyjna)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33182100-0 - Defibrylatory
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 38165,28 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 14 Pompa szlamowa6 szt.
Pompa szlamowa:
- Wydajność: 1200 l/min
- Maksymalna wysokość podnoszenia 25m
- Maksymalna wysokość ssania 8m
- Moc silnika 9,0 / 8,4* KM (3600 obr/min)
- Pojemność zbiornika paliwa 5,3l
- Rodzaj paliwa: benzyna
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144213-4 - Motopompy
4.5.5.) Wartość części: 42060,12 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 15 Zestaw elektronarzędzi6 zestawów
Zestaw elektronarzędzi akumulatorowych zawierający:
• wiertarko-wkrętarka 18 V
• szlifierka kątowa 125 mm 18 V
• zakrętarka / wkrętarka udarowa 18 V
• młotowiertarka akumulatorowa SDS Plus 18 V / 2.0J
• 4 x akumulator o pojemności 5 Ah
• 1 x szybka ładowarka
• 2 x skrzynka systemowa
• 1 x zestaw wierteł minimum 5 szt.
Akumulatorowa wiertarko-wkrętarka powinna posiadać:
• BLDC - bezszczotkowy silnik prądu stałego
• Regulacja prędkości obrotowej
• regulacja momentu obrotowego + wiercenie
• Uchwyt samozaciskowy
• Ergonomiczny uchwyt
• dioda LED oświetlająca obszar roboczy
Wyposażona w:
• Końcówka wkrętakowa PH2
Dane techniczne:
• Napięcie zasilania: 18 V
• Typ akumulatorów: Li-ion
• Typ uchwytu: samozaciskowy
• Zakres uchwytu: 1,5 - 13 mm
• Maks. moment obr. miękki / twardy [Nm]: 50
• Prędkość obr. na biegu jał. 1 bieg [obr./min]: 0 - 500
• Prędkość obr. na biegu jał. 2 bieg [obr./min]: 0 - 1900
• Maks. średnica wiercenia w stali [mm]: 13
• Maks. średnica wiercenia w drewnie [mm]: 38
• Obsługiwane akumulatory [Ah]: 1,5 / 2,0 / 3,0 / 4,0 / 5,0 / 6,0
Akumulatorowa szlifierka kątowa:
• BLDC - bezszczotkowy silnik prądu stałego
• Funkcja antyrestart zabezpiecza przed przypadkowym uruchomieniem po zamontowaniu akumulatora
• Automatyczna kontrola prędkości
Dostarczane wyposażenie:
• Osłona tarczy szlifierskiej
• Uchwyt boczny
• Nakrętka kołnierza
• Klucz do nakrętki kontrującej
Dane techniczne:
• Napięcie zasilania [V]: 18
• Typ akumulatora: Li-Ion
• Gwint wrzeciona: M14
• Rozmiar tarczy [mm]: 125
• Regulacja obrotów: nie
• Prędkość obr. na biegu jałowym [obr./min]: 8500
• Funkcja blokady włącznika: tak
• Obsługiwane akumulatory [Ah]: 1,5 / 2,0 / 3,0 / 4,0 / 5,0 / 6,0
• Tarcza o średnicy nie mniejszej niż 125 mm
Akumulatorowa zakrętarka udarowa 18 V:
• Wysoki moment obrotowy - 170 Nm
• BLDC - bezszczotkowy silnik prądu stałego
• Diody LED oświetlające obszar roboczy z funkcją opóźnionego wygaszania
• Uchwyt do mocowania na pasku
• Dane techniczne:
• Napięcie zasilania [V]: 18
• Typ akumulatora: Li-Ion
• Typ uchwytu: sześciokatny 1/4"
• Maksymalny moment obrotowy [Nm]: 170
• Prędkość obr. na biegu jałowym [obr./min]: 0 - 3400
• Częst. udarów na biegu jałowym [/min]: 0 - 3600
• Śruby standardowe: M5 - M16
• Śruby maszynowe: M4 - M8
• Śruby wysokiej wytrzymałości: M5 - M14
• Gwint zwykły [mm]: 22 - 125
• Obsługiwane akumulatory [Ah]: 1,3 / 1,5 / 2,0 / 3,0 / 4,0 / 5,0 / 6,0 Ah
Akumulatorowa młotowiertarka SDS-Plus powinna posiadać:
• Nie mniej niż 3 tryby pracy: wiercenie, wiercenie z udarem i kucie
• BLDC - bezszczotkowy silnik prądu stałego
• Przesuwny uchwyt SDS Plus ułatwia wymianę narzędzia
• Wyłącznik elektroniczny umożliwia rozpoczęcie pracy w ściśle określonym punkcie
• Stabilność wiertła w uchwycie
Wyposażenie:
• Uchwyt boczny
• Ogranicznik głębokości
Dane techniczne:
• Napięcie zasilania [V] nie mniej niż: 18
• Typ akumulatora: Li-Ion
• Typ uchwytu: SDS-Plus
• Energia udaru nie mniej niż: 2,0 J
• Prędkość obr. na biegu jałowym [obr./min]: 0 - 950
• Częst. udarów na biegu jałowym [/min]: 0 - 4700
• Maks. średnica wiercenia w stali [mm]: 13
• Maks. średnica wiercenia w drewnie [mm]: 27
• Maks. średnica wiercenia w betonie [mm]: 24
• Obsługiwane akumulatory [Ah]:1,5 / 2,0 / 3,0 / 4,0 / 5,0 / 6,0
Zestaw wierteł SDS-Plus powinien posiaać:
• Wiertła do betonu, gazobetonu, kamienia itp.,
• typ mocowania: SDS-Plus,
Zestaw musi zawierać minimum:
• 1 szt. 5 x 110 mm (średnica x długość całkowita)
• 1 szt. 6 x 110 mm (średnica x długość całkowita)
• 1 szt. 6 x 160 mm (średnica x długość całkowita)
• 1 szt. 8 x 110 mm (średnica x długość całkowita)
• 1 szt. 8 x 160 mm (średnica x długość całkowita)
Akumulator Li-Ion 18V 5 Ah:
• Musi posiadać 4 stopniowy wskaźnik poziomu naładowania akumulatora
• Możliwość doładowywania bez konieczności rozładowania
• Wielostykowy uchwyt mocujący
Specyfikacja techniczna:
• Napięcie akumulatora: 18 V
Szybka ładowarka litowo-jonowa:
Specyfikacja techniczna:
• Typ akumulatorów: Li-ion
• Napięcie akumulatora: 14,4 V - 18 V
• Prąd ładowania: Port USB 1,5 A / Akumulatory 9 A
• Zabezpieczenie przed przeładowaniem: tak
Skrzynka systemowa x 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.5.) Wartość części: 32396,22 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 16 Nagrzewnica olejowa4 szt.
Nagrzewnica olejowa musi posiadać:
- Moc minimum 51000W
- Wydajność minimum 1100 m3/h
- Napięcie 230V
- Obudowę metalową
- Regulację temperatury
- Termostat
- Typ paliwa olej napędowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 39721310-8 - Ogrzewacze powietrza
4.5.5.) Wartość części: 7694,72 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 17 Sprzęt do przeciwdziałania klęskom żywiołowymWorek 25kg - 5000 szt.
Worek na piasek
Worek na piasek ma być wykonany z polipropylen (PP) – odporny na rozerwanie i wilgoć.
Wymiary (standardowe):
długość: 60–80 cm,
szerokość: 30–40 cm,
pojemność: ok. 20–25 kg piasku (łatwy do przenoszenia i układania).
Wytrzymałość:
nośność: 20–30 kg,
odporność na rozdarcia przy napełnianiu i przenoszeniu.
Zamknięcie
możliwość zawiązania sznurkiem lub specjalnym ściągaczem.
PLANDEKA 40 szt.
Plandeka ma być
- odporna na warunki atmosferyczne,
- pleśnioodporna
- ma posiadać metalowe pierścienie mocujące
Dane techniczne
• Wymiar nie mniej niż 10 x 15m
• Grubość nie mniej niż 60gr/m2
Łopata 60 szt.
Łopata musi posiadać:
- Trzonek z aluminium długości minimum 126 cm
- Ergonomiczny uchwyt z tworzywa sztucznego
- Głowicę ze stali
4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44511100-6 - Szpadle i szufle
18930000-7 - Worki i torby
4.5.5.) Wartość części: 13891,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153504,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179334,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153504,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUBOR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661750156
7.3.3) Ulica: ul. Towarowa 40
7.3.4) Miejscowość: Staszów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153504,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92988,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92988,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92988,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. SUPRON 1 Spółka Jawna Zenon Piasny, Zygmunt Czarnota
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6370102888
7.3.3) Ulica: Kluczewska 3
7.3.4) Miejscowość: Olkusz
7.3.5) Kod pocztowy: 32-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92988,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4354,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9298,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4354,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUBOR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661750156
7.3.3) Ulica: ul. Towarowa 40
7.3.4) Miejscowość: Staszów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.U.H. "SUPRON 1" SPÓŁKA JAWNA ZENON PIASNY, ZYGMUNT CZARNOTA
jakie przetargi wygrała firma
P.P.U.H. "SUPRON 1" SPÓŁKA JAWNA ZENON PIASNY, ZYGMUNT CZARNOTA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4354,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6937,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11439,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6937,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUBOR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661750156
7.3.3) Ulica: ul. Towarowa 40
7.3.4) Miejscowość: Staszów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6937,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3173,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3173,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3173,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. SUPRON 1 Spółka Jawna Zenon Piasny, Zygmunt Czarnota
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6370102888
7.3.3) Ulica: Kluczewska 3
7.3.4) Miejscowość: Olkusz
7.3.5) Kod pocztowy: 32-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3173,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4413,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4413,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4413,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. SUPRON 1 Spółka Jawna Zenon Piasny, Zygmunt Czarnota
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6370102888
7.3.3) Ulica: Kluczewska 3
7.3.4) Miejscowość: Olkusz
7.3.5) Kod pocztowy: 32-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.U.H. "SUPRON 1" SPÓŁKA JAWNA ZENON PIASNY, ZYGMUNT CZARNOTA
jakie przetargi wygrała firma
P.P.U.H. "SUPRON 1" SPÓŁKA JAWNA ZENON PIASNY, ZYGMUNT CZARNOTA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4413,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2583,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2583,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2583,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. SUPRON 1 Spółka Jawna Zenon Piasny, Zygmunt Czarnota,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6370102888
7.3.3) Ulica: Kluczewska 3
7.3.4) Miejscowość: Olkusz
7.3.5) Kod pocztowy: 32-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.U.H. "SUPRON 1" SPÓŁKA JAWNA ZENON PIASNY, ZYGMUNT CZARNOTA
jakie przetargi wygrała firma
P.P.U.H. "SUPRON 1" SPÓŁKA JAWNA ZENON PIASNY, ZYGMUNT CZARNOTA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2583,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14612,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14612,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14612,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. SUPRON 1 Spółka Jawna Zenon Piasny, Zygmunt Czarnota,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6370102888
7.3.3) Ulica: Kluczewska 3
7.3.4) Miejscowość: Olkusz
7.3.5) Kod pocztowy: 32-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.U.H. "SUPRON 1" SPÓŁKA JAWNA ZENON PIASNY, ZYGMUNT CZARNOTA
jakie przetargi wygrała firma
P.P.U.H. "SUPRON 1" SPÓŁKA JAWNA ZENON PIASNY, ZYGMUNT CZARNOTA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14612,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z odmową podpisania umowy przez Wykonawcę P.P.U.H. SUPRON 1 Spółka Jawna Zenon Piasny, Zygmunt Czarnota, Kluczewska 3, 32-300 Olkusz, NIP: PL 6370102888, Zamawiający wezwał do złożenia przedmiotowych środków dowodowych Wykonawcę PHU BMS Sp. J. Z. Bielecki, Staszica 22, 82-500, Kwidzyn.
Analiza informacji zawartych w karcie katalogowej oferowanego produktu nie potwierdziła, że spełnia on wymagania zawarte w opisie przedmiotu zamówienia.
Wobec powyższego oferta Wykonawcy PHU BMS Sp. J. Z. Bielecki, Staszica 22, 82-500, Kwidzyn podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 w związku z art. 263.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25338,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31601,10 PLN
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5166,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6027,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6027,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. SUPRON 1 Spółka Jawna Zenon Piasny, Zygmunt Czarnota, ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6370102888
7.3.3) Ulica: Kluczewska 3
7.3.4) Miejscowość: Olkusz
7.3.5) Kod pocztowy: 32-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.U.H. "SUPRON 1" SPÓŁKA JAWNA ZENON PIASNY, ZYGMUNT CZARNOTA
jakie przetargi wygrała firma
P.P.U.H. "SUPRON 1" SPÓŁKA JAWNA ZENON PIASNY, ZYGMUNT CZARNOTA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6027,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6752,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6765,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6752,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. SUPRON 1 Spółka Jawna Zenon Piasny, Zygmunt Czarnota, ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6370102888
7.3.3) Ulica: Kluczewska 3
7.3.4) Miejscowość: Olkusz
7.3.5) Kod pocztowy: 32-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6752,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43468,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53822,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43468,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. SUPRON 1 Spółka Jawna Zenon Piasny, Zygmunt Czarnota,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6370102888
7.3.3) Ulica: Kluczewska 3
7.3.4) Miejscowość: Olkusz
7.3.5) Kod pocztowy: 32-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.U.H. "SUPRON 1" SPÓŁKA JAWNA ZENON PIASNY, ZYGMUNT CZARNOTA
jakie przetargi wygrała firma
P.P.U.H. "SUPRON 1" SPÓŁKA JAWNA ZENON PIASNY, ZYGMUNT CZARNOTA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43468,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51660,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51660,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51660,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. SUPRON 1 Spółka Jawna Zenon Piasny, Zygmunt Czarnota, ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6370102888
7.3.3) Ulica: Kluczewska 3
7.3.4) Miejscowość: Olkusz
7.3.5) Kod pocztowy: 32-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.U.H. "SUPRON 1" SPÓŁKA JAWNA ZENON PIASNY, ZYGMUNT CZARNOTA
jakie przetargi wygrała firma
P.P.U.H. "SUPRON 1" SPÓŁKA JAWNA ZENON PIASNY, ZYGMUNT CZARNOTA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51660,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9102,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9102,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9102,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. SUPRON 1 Spółka Jawna Zenon Piasny, Zygmunt Czarnota,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6370102888
7.3.3) Ulica: Kluczewska 3
7.3.4) Miejscowość: Olkusz
7.3.5) Kod pocztowy: 32-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9102,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI STRAWCZYN
- Dostawa kruszywa drogowego na teren gminy Strawczyn
- Zakup i dostawa zwyżki do konserwacji oświetlenia ulicznego dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Strawczynie
- Dostawa wyposażenia do żłobka gminnego w Oblęgorku
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie 2025/2026
- "Zakup wyposażenia kuchennego, artykułów plastycznych, pomocy do zajęć dydaktycznych i dodatkowych do Przedszkola w Oblęgorku "
- Zakup sprzętu, wyposażenia i umundurowania w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
więcej: przetargi STRAWCZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej - sprzęt elektroniczny
- "Realizacja zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej terenie gm. Skarżysko Kościelne w roku 2025"- powt. II
- Zakup sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej - sprzęt i wyroby medyczne
- Dostawa odzieży strażackiej do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Puck w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026 w podziale na III części
- Dostawa rezerwy umundurowania specjalnego i wyposażenia osobistego strażaków KM PSP w Gdyni
- Dostawa ubrań specjalnych do Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Płocku z podziałem na części na potrzeby Ochrony ludności i obrony cywilnej
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





