eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrawczynZakup sprzętu, wyposażenia i umundurowania w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026



Ogłoszenie z dnia 2025-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu, wyposażenia i umundurowania w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025–2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRAWCZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010790

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 16

1.5.2.) Miejscowość: Strawczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-067

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@strawczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.strawczyn.4bip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://strawczyn.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu, wyposażenia i umundurowania w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025–2026

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e7fbd93-7d98-4a2a-8d10-9598937b51c5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00510775

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00046999/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Zakup sprzętu, wyposażenia i umundurowania w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025–2026

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00421220

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIRP.ZP.271.1.31.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 455163,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 Ubranie specjalne dwu częściowe
60 kpl.
 Kurtka ubrania specjalnego musi spełniać następujące wymagania:
 ma być zapinana jednogłowicowym, metalowym zamkiem błyskawicznym z systemem awaryjnego rozsuwania. Zamek ma być przykryty plisą z tkaniny zewnętrznej z wykończeniem wodoszczelnym. Zapięcie plisy taśmą typu „rzep”, ciągłą
 kurtka ma być o konstrukcji wielowarstwowej powinna zachodzić na spodnie. Tył kurtki ma być wydłużony w stosunku do przodu
 rękawy kurtki mają być szerokie, wykończone ściągaczem elastycznym z otworem na kciuk. W mankietach rękawów ma być zastosowany system pozwalający dopasować rękaw do nadgarstku. Dolne krawędzie mankietów mają być wykończone warstwą z kevlaru
 w górnej i dolnej części kurtki mają być cztery wielofunkcyjne kieszenie i obejmy do mocowania np. latarki, radiotelefonu, rękawic, rozmieszczone ergonomicznie. Patki kieszeni mają być zabezpieczone i wykończone uchwytami z kevlaru, ułatwiającymi dostęp do kieszeni w rękawicach. W każdej kieszeni kurtki mają być karabińczyki i pętle do mocowania drobnego wyposażenia
 obszar łokci ma być z dodatkową warstwą ochronną przed przetarciem, ogniem i temperaturą, ma być wzmocniony warstwą z kevlaru
 kołnierz kurtki ma być w formie stójki, zapinany z przodu na rzep. Na stójce z lewej i prawej strony, pionie uchwyty ułatwiające poprowadzenie kabla radiostacji
 na plecach w części lędźwiowej i barkach mają być wewnętrzne elementy amortyzujące naciski od taśm nośnych aparatu oddechowego
 kurtka musi mieć otwór inspekcyjny umożliwiający kontrolę stanu membrany
 oznaczenia (układ taśm ostrzegawczych odblaskowych oraz oznaczenia formacji) muszą odpowiadać wymogom OPZ KG PSP
 Spodnie ubrania specjalnego muszą spełniać następujące wymagania:
 spodnie długie mają być o konstrukcji wielowarstwowej z szelkami
 szelki szerokie mają być z systemem regulacji dopasowania, działający na zasadzie jak w aparatach oddechowych umożliwiający szybkie i wygodne dopasowanie szelek w rękawicach
 obszar kolan, ma zawierać warstwę ochronną przed przetarciem, ogniem i temperaturą wzmocniony warstwą z kevlaru, ma posiadać dodatkową warstwę kauczukową izolacyjną i ochroną przed wilgocią
 dolne krawędzie nogawek i dolne części wewnętrzne nogawek mają być wykończone warstwą z kevlaru
 spodnie muszą posiadać cztery wielofunkcyjne kieszenie rozmieszczone ergonomicznie kryte patkami zabezpieczonymi na końcach warstwą z kevlaru, umożliwiające dostęp w rękawicach
 spodnie oznaczone (układ taśm ostrzegawczych odblaskowych oraz oznaczenia formacji) muszą odpowiadać wymogom OPZ KG PSP
 ochrona kolan ma mieć wymienne poduszki z kevlaru w spodniach
 szelki w spodniach mają być regulowane z możliwością odpinania odporność na ciepło
Ubranie musi posiadać świadectwo dopuszczenia CNBOP-PIB, certyfikat oceny typu UE potwierdzający zgodność z EN 469:2020.
Tkanina zewnętrzna ubrania specjalnego powinna stanowić tkanina z wykończeniem olejo- i wodoodpornym w kolorze żółtym w odcieniu naturalnego aramidu. 75% Meta-aramid, 23% Para-aramid, 2% Włókna antystatyczne
Podszewka ubrania ma być dwuwarstwowa, z przypikowaną dodatkową warstwą termoizolacyjną. Tkaniny konstrukcyjne ubrania oraz nici powinny być wykonane z włókien, których cecha trudnopalności (wskaźnik rozprzestrzeniania płomienia poziom 3, badanie wg EN ISO 15025) została osiągnięta przez modyfikację ich struktury chemicznej.
dwukomponentowa ePTFE zalaminowana we włókninie (85% Meta-aramid, 15% Para-aramid) Warstwa termoizolacyjna: włóknina (85% Meta-aramid, 15% Para-aramid) przepikowana do wewnętrznej podszewki 50% Aramid, 50% Viscose FR
Każde ubranie zapakowane w przezroczyste opakowanie.
Do każdego komplety ubrania dołączona instrukcja użytkowania i konserwacji.
Kurtka i spodnie muszą posiadać otwory rewizyjne umożliwiające ocenę stanu membrany wytrzymałość na rozerwanie.
Ubranie ma być wykonane:
- Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 września 2021 roku w sprawie umundurowania strażaków Państwowej Straży Pożarnej (Dz.U. 2021 poz.1795, ze zm.),
- Zgodnie z Wymaganiami Technicznymi określonymi w Zarządzeniu Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 17 lipca 2018 r. „w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej” (Dz.U. KG PSP z dnia 17 lipca 2018 r. ze zm.): KT-43 „WYMAGANIA TECHNICZNE dla ubrania specjalnego”,
- Zgodnie z wymogami techniczno – użytkowymi pkt. 1.6 „Ubrania specjalne” Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz.U. 2007 nr 143 poz. 1002, ze zm.),
- Zgodnie z wymogami techniczno – użytkowymi pkt. 1.6a „Ubrania specjalne lekkie” Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz.U. 2007 nr 143 poz. 1002 ze zm.).

Zamawiający wymaga rozpiętość rozmiarów odzieży w wersji męskiej (od S do 3XL europejskie). Szczegółowa lista ilości ubrań danego rozmiaru zostanie przekazana Wykonawcy przed podpisaniem umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 142757,74 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 Buty specjalistyczne
60 par
1. Przedmiot zamówienia musi być:
- zgodny z wymaganiami określonymi w normie PN- EN 15090
- wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 września 2021 roku w sprawie umundurowania strażaków Państwowej Straży Pożarnej (Dz.U.2021 poz.1795, ze zm.)
- wykonany zgodnie z Wymaganiami Technicznymi określonymi w Zarządzeniu Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. „w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej” (Dz.U. KG PSP nr 2 z dnia 23 października 2009 r.): KT-46 „WYMAGANIA TECHNICZNE dla butów strażackich”
- wykonany zgodnie z wymogami techniczno – użytkowymi pkt. 1.9. „Buty strażackie” Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz.U. 2007 nr 143 poz. 1002, ze zm.)
2. Wymagania dodatkowe:
- produkt musi posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia CNBOP oraz certyfikat oceny typu UE
- buty w wykonaniu jako model „C”
- buty mają być wykonane jako sznurowane z dwurzędowym systemem wiązań (sznurowadeł). Uzupełniające zapięcie z zamków błyskawicznych, zapewniających dopasowanie obuwia do stóp użytkowników. Zamek błyskawiczny uzupełniający w przypadku uszkodzenia musi być łatwo wymienialny przez użytkownika
- zamek buta musi być osłonięty od zewnątrz listwą ochronną np. ze skóry. Podstawowym wymaganiem jakie ma spełniać listwa ochronna jest ochrona zamka przed uszkodzeniami zewnętrznymi
- buty muszą posiadać pasek odblaskowy koloru „limonkowego” umieszczony wzdłuż suwaka przynajmniej z jednej strony a także pasek odblaskowy w tylnej części za piętą wszyty nad przegubem z miękkiej skóry a umożliwiający dodatkową widoczność w trudnych warunkach.
- buty muszą posiadać wszyty przegub z miękkiej skóry nad piętą ułatwiający ruch stopy
- w części przedniej but ma być wyposażony w podnosek stanowiący zabezpieczenie palców przed zmiażdżeniem
- zewnętrzne wzmocnienie noska buta – nosek ma być okryty gumą odporną na ścieranie
- podeszwa buta musi byś elastyczna
- podeszwa buta ma być wyposażona we wkładkę odporną na przebicie zamontowaną w sposób uniemożliwiający jej usunięcie
- buty muszą posiadać membranę
- we wnętrzu obuwia ma być podszewka wielowarstwowa z membraną wodoodporną i paroprzepuszczalną
w górnej części musi być koloru „limonkowego”, poprawiającą właściwości obuwia polegającymi na zwiększeniu wodoszczelności, zapewnieniu paro przepuszczalności, zwiększeniu odporności chemicznej
- buty muszą posiadać system odprowadzania wilgoci z przestrzeni pomiędzy ich skórą i membraną
- buty muszą posiadać stałe właściwości antyelektrostatyczne niezależnie od stosowanej wkładki
- każda para obuwia ma być zapakowana w tekturowe pudełko oznakowane nazwą producenta oraz rozmiarem
- oferowany przedmiot zamówienia musi być nowy
- wszystkie użyte materiały muszą być w gatunku I
- do każdej pary butów ma być dołączona instrukcja użytkowania – konserwacji
- buty mają być dostępne w rozmiarach od 36 do 50

Szczegółowa lista ilości butów danego rozmiaru zostanie przekazana Wykonawcy przed podpisaniem umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 18832000-0 - Obuwie specjalne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 51769,80 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 Hełm Strażacki
60 szt.
Hełm strażacki, dopuszczony do użytkowania w ochronie ppoż i posiadający aktulne świadectwo dopuszczenia wydane przez CNBOPiOL. Spełniający wymagania EN 443:2008 (hełm typu B/3b)
- Przyłbica ma być metalizowana ma zapewniać ochronę termiczną twarzy , przyłbica ma być zamykana poniżej linii brody zwiększa ochronę twarzy przed odłamkami i miedzy innymi przed ewentualnym łukiem elektrycznym
- okulary ochronne wewnętrzne mają posiadać funkcję regulacji 3D, która dopasowuje okulary bezpośrednio do nosa i policzków, zwiększając ochronę oczu przed opiłkami podczas prac leśnych i technicznych)
- skórzana wkładka wewnętrzna i uprząż ma zapewniać większy komfort w użytkowaniu i czyszczeniu
- osłona nakarkowa ma być aramidowa z otworem na pokrętło do regulacji szerokości więźby
- ma posiadać zewnętrzną regulację więźby
- ma posiadać uniwersalny uchwyt do nahełmowej maski (ma być kompatybilne ze wszystkimi maskami powietrznymi z funkcja wpinania do hełmu)
- ma posiadać uchwyt do latarki (ma mieć możliwość wpięcia latarki bocznej z regulacją kąta strumienia światła zapewniające świecenie w żądanym kierunku jak i w każdej chwili wypięcie i pracę w ręku)
- ma posiadać uniwersalny adapter trzymak F1UN do latarki
- ma posiadać miejsce do zamontowania lekkiego modułu oświetleniowego wyposażonego w 1 diodę LED z każdej strony hełmu wyposażoną w 2 rodzaje strumienia 25 lumenów lub 120 lumenów
- ma posiadać miejsce do montażu zestawu komunikacyjnego z elastycznym mikrofonem

4.5.3.) Główny kod CPV: 18444111-4 - Hełmy ochronne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 68219,40 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 Kominiarka niepalna
60 szt.
Kominiarka strażacka ma zapewniać maksymalną ochronę.
Kominiarka ma mieć niewyczuwalne płaskie szwy.
Ma być miękka i miła w dotyku
Ma być uszyta z wysokiej jakości dzianiny
Ma być zgodna z normami:
PN-EN 13911:2006
PN-EN ISO 13688:2013-12
PN -EN ISO 11612:2015-11
Ma posiadać Certyfikaty oceny typu WE
Ma posiadać Świadectwo dopuszczenia CNBOP
Dzianina ma nie zawierać substancji, które mogą powodować alergie.
Kominiarka ma być kompatybilna z aparatem oddechowym i hełmem

4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

4.5.5.) Wartość części: 6379,80 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 Rękawice specjalne
60 par
Rękawice specjalne mają spełniać warunki norm PN-EN 659+A1:2010, PN-EN 420+A1:2010, oraz posiadać świadectwo dopuszczenia CNBOP.
• Warstwę wierzchnią musi być wykonana ze skóry licowej o właściwościach wodoodpornych.
• Warstwę wewnętrzną musi być wykonana z wodoopornej membrany oraz podszewki wykonanej z włókien kevlaru.
• Mają posiadać ściągacz wykonany tkaniny i skóry licowej.
• Rękawice wyposażone są w żółtą taśmę odblaskową
• Rozmiary od 8 do 12

4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

4.5.5.) Wartość części: 13371,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 Wodery
12 par
Wodery mają być wykonane z tkaniny Plavitex Heavy Duty (PCV/Poliester) o gramaturze minimum 700 gram/m² o bardzo wysokich walorach wytrzymałościowych. Mają być odporne na uszkodzenia mechaniczne. Mają posiadać dodatkowe wzmocnienie na kolanach. Wyposażone w ergonomiczne obuwie (typ S5), muszą być wyposażone we wkładkę antyprzebiciową oraz podnosek.
Dostępne rozmiary kalosza: 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18832000-0 - Obuwie specjalne

18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

4.5.5.) Wartość części: 2306,52 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 Szelki ratownicze

12 szt.

Minimalne parametry:
Asortyment ma być zgodny z PN-EN 361 i 813. Ma posiadać Certyfikat CE.
Mają być wyposażone w tylną klamrę zaczepową i przedni punkt zaczepowy, szelki z regulacją pasów udowych, pasów barkowych i pasa piersiowego

4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

35113000-9 - Sprzęt bezpieczeństwa

4.5.5.) Wartość części: 1995,48 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8 Linki ratownicze

12 szt.

Linka ratownicza
Parametry:
- Wytrzymałość na rozerwanie: min. 15 kN;
- Materiał: poliester;
- Wykonanie: lina pleciona;
- Średnica liny: 11,2 mm.
- Długość liny minimum 20m

4.5.3.) Główny kod CPV: 35113000-9 - Sprzęt bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

4.5.5.) Wartość części: 2286,24 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9 Latarka kątowa
12 szt.
Latarka kątowa:
- Musi posiadająca dwa tryby pracy: tryb wysoki: 250 lm, czas pracy minimum 4h,
tryb niski: 60 lm, czas pracy minimum 15h
- Musi być dopuszczenie do pracy w miejscach zagrożonych wybuchem
- Musi posiadać odporną na uderzenia obudowę
- Musi posiadać nietłukącą, poliwęglanową soczewkę pokrytą silikonową warstwą zapobiegającą zarysowaniom
- Wskaźnik naładowania akumulatora umieszczony na włączniku
- Musi posiadać klips do stabilnego mocowania lampy na pasie lub oporządzeniu + D-ring
- Musi posiadać stopień ochrony IP67
- Musi posiadać odporność na upadki z wysokości 2 metrów
- Musi posiadać akumulator litowo-jonowy o żywotności do 1000 cykli ładowania z możliwością wymiany na 3 baterie AA (przy użyciu dodatkowego adaptera)

4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

35113000-9 - Sprzęt bezpieczeństwa

4.5.5.) Wartość części: 8892,24 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 10 Agregat prądotwórczy mobilny
4 szt.
Minimalne parametry:
- typ: trójfazowy,
- moc minimalna: 5,0 kV na 3 fazach,
- moc maksymalna 7,0 kV na 3 fazach,
- gniazda AC: 2 x 230V 16A, 1 x 400V 16A,
- moc max. (norma SAE J1349): 11 KM,
- agregat musi posiadać stabilizację napięcia AFR.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia

4.5.5.) Wartość części: 25049,84 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 11 Piła spalinowa do betonu i stali

1 szt.

Dane techniczne:
- Moc kW/KM nie mniej niż 3,9/5,3
- Pojemność skokowa nie mniej niż 72,2 cm³
- Średnica tarczy tnącej mm 350
- Maks. głębokość cięcia mm 125
- Poziom mocy akustycznej nie więcej niż 112 dB(A)
- Poziom ciśnienia akustycznego 98 dB(A)

4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia

4.5.5.) Wartość części: 4382,14 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 12 Piłarka spalinowa do drewna

1 szt.

Piła spalinowa do drewna:
- Pojemność skokowa 91.1 cm³
- Moc 5.40 kW
- Moc 7.30 KM
- Długość prowadnicy minimum 60 cm
- Podziałka piły łańcuchowej 3/8"
- Poziom ciśnienia akustycznego 105 dB
- Poziom mocy akustycznej 115 dB

4.5.3.) Główny kod CPV: 43810000-4 - Urządzenia do obróbki drewna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44510000-8 - Narzędzia

4.5.5.) Wartość części: 4495,64 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 13 Defibrylator
6 szt.
Defibrylator musi posiadać:
- Poziom ochrony IP55
- Odporność na upadki minimum 1,22m
- Odporność na nacisk 500 kg
- Potwierdzone bezpieczeństwo defibrylacji na mokrych i metalowych powierzchniach
- Zakres temperatury pracy od -20°C do 50°C
- Standardowy okres gwarancji producenta na AED minimum 8 lat
- Badania kliniczne
- Interaktywny panel graficzny
- Kompatybilny z defibrylatorem manualnym
- Czas od zakończenia RKO do gotowości do wyładowania nie więcej niż 8 sekund
- Instrukcja prowadzenia RKO
- Klucz pediatryczny
- Metronom
- Zestaw szkoleniowy
- Obsługa w języku polskim
- Detekcja wyschniętych elektrod
- Uniwersalne elektrody dla dzieci i dorosłych
- Ilość defibrylacji maksymalną energią minimum 200
- Sposób zasilania urządzenia: bateria litowo- manganowa
- Okres gwarancji producenta na baterię minimum 2 lata
- Dedykowana torba transportowa
- Kapsuła Rotaid Transparent Green z alarmem
- Oznakowanie (tablica informacyjna)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33182100-0 - Defibrylatory

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

4.5.5.) Wartość części: 38165,28 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 14 Pompa szlamowa
6 szt.
Pompa szlamowa:
- Wydajność: 1200 l/min
- Maksymalna wysokość podnoszenia 25m
- Maksymalna wysokość ssania 8m
- Moc silnika 9,0 / 8,4* KM (3600 obr/min)
- Pojemność zbiornika paliwa 5,3l
- Rodzaj paliwa: benzyna

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144213-4 - Motopompy

4.5.5.) Wartość części: 42060,12 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 15 Zestaw elektronarzędzi

6 zestawów
Zestaw elektronarzędzi akumulatorowych zawierający:
• wiertarko-wkrętarka 18 V
• szlifierka kątowa 125 mm 18 V
• zakrętarka / wkrętarka udarowa 18 V
• młotowiertarka akumulatorowa SDS Plus 18 V / 2.0J
• 4 x akumulator o pojemności 5 Ah
• 1 x szybka ładowarka
• 2 x skrzynka systemowa
• 1 x zestaw wierteł minimum 5 szt.

Akumulatorowa wiertarko-wkrętarka powinna posiadać:
• BLDC - bezszczotkowy silnik prądu stałego
• Regulacja prędkości obrotowej
• regulacja momentu obrotowego + wiercenie
• Uchwyt samozaciskowy
• Ergonomiczny uchwyt
• dioda LED oświetlająca obszar roboczy
Wyposażona w:
• Końcówka wkrętakowa PH2
Dane techniczne:
• Napięcie zasilania: 18 V
• Typ akumulatorów: Li-ion
• Typ uchwytu: samozaciskowy
• Zakres uchwytu: 1,5 - 13 mm
• Maks. moment obr. miękki / twardy [Nm]: 50
• Prędkość obr. na biegu jał. 1 bieg [obr./min]: 0 - 500
• Prędkość obr. na biegu jał. 2 bieg [obr./min]: 0 - 1900
• Maks. średnica wiercenia w stali [mm]: 13
• Maks. średnica wiercenia w drewnie [mm]: 38
• Obsługiwane akumulatory [Ah]: 1,5 / 2,0 / 3,0 / 4,0 / 5,0 / 6,0
Akumulatorowa szlifierka kątowa:
• BLDC - bezszczotkowy silnik prądu stałego
• Funkcja antyrestart zabezpiecza przed przypadkowym uruchomieniem po zamontowaniu akumulatora
• Automatyczna kontrola prędkości
Dostarczane wyposażenie:
• Osłona tarczy szlifierskiej
• Uchwyt boczny
• Nakrętka kołnierza
• Klucz do nakrętki kontrującej
Dane techniczne:
• Napięcie zasilania [V]: 18
• Typ akumulatora: Li-Ion
• Gwint wrzeciona: M14
• Rozmiar tarczy [mm]: 125
• Regulacja obrotów: nie
• Prędkość obr. na biegu jałowym [obr./min]: 8500
• Funkcja blokady włącznika: tak
• Obsługiwane akumulatory [Ah]: 1,5 / 2,0 / 3,0 / 4,0 / 5,0 / 6,0
• Tarcza o średnicy nie mniejszej niż 125 mm
Akumulatorowa zakrętarka udarowa 18 V:
• Wysoki moment obrotowy - 170 Nm
• BLDC - bezszczotkowy silnik prądu stałego
• Diody LED oświetlające obszar roboczy z funkcją opóźnionego wygaszania
• Uchwyt do mocowania na pasku
• Dane techniczne:
• Napięcie zasilania [V]: 18
• Typ akumulatora: Li-Ion
• Typ uchwytu: sześciokatny 1/4"
• Maksymalny moment obrotowy [Nm]: 170
• Prędkość obr. na biegu jałowym [obr./min]: 0 - 3400
• Częst. udarów na biegu jałowym [/min]: 0 - 3600
• Śruby standardowe: M5 - M16
• Śruby maszynowe: M4 - M8
• Śruby wysokiej wytrzymałości: M5 - M14
• Gwint zwykły [mm]: 22 - 125
• Obsługiwane akumulatory [Ah]: 1,3 / 1,5 / 2,0 / 3,0 / 4,0 / 5,0 / 6,0 Ah

Akumulatorowa młotowiertarka SDS-Plus powinna posiadać:
• Nie mniej niż 3 tryby pracy: wiercenie, wiercenie z udarem i kucie
• BLDC - bezszczotkowy silnik prądu stałego
• Przesuwny uchwyt SDS Plus ułatwia wymianę narzędzia
• Wyłącznik elektroniczny umożliwia rozpoczęcie pracy w ściśle określonym punkcie
• Stabilność wiertła w uchwycie
Wyposażenie:
• Uchwyt boczny
• Ogranicznik głębokości
Dane techniczne:
• Napięcie zasilania [V] nie mniej niż: 18
• Typ akumulatora: Li-Ion
• Typ uchwytu: SDS-Plus
• Energia udaru nie mniej niż: 2,0 J
• Prędkość obr. na biegu jałowym [obr./min]: 0 - 950
• Częst. udarów na biegu jałowym [/min]: 0 - 4700
• Maks. średnica wiercenia w stali [mm]: 13
• Maks. średnica wiercenia w drewnie [mm]: 27
• Maks. średnica wiercenia w betonie [mm]: 24
• Obsługiwane akumulatory [Ah]:1,5 / 2,0 / 3,0 / 4,0 / 5,0 / 6,0
Zestaw wierteł SDS-Plus powinien posiaać:
• Wiertła do betonu, gazobetonu, kamienia itp.,
• typ mocowania: SDS-Plus,
Zestaw musi zawierać minimum:
• 1 szt. 5 x 110 mm (średnica x długość całkowita)
• 1 szt. 6 x 110 mm (średnica x długość całkowita)
• 1 szt. 6 x 160 mm (średnica x długość całkowita)
• 1 szt. 8 x 110 mm (średnica x długość całkowita)
• 1 szt. 8 x 160 mm (średnica x długość całkowita)
Akumulator Li-Ion 18V 5 Ah:
• Musi posiadać 4 stopniowy wskaźnik poziomu naładowania akumulatora
• Możliwość doładowywania bez konieczności rozładowania
• Wielostykowy uchwyt mocujący
Specyfikacja techniczna:
• Napięcie akumulatora: 18 V
Szybka ładowarka litowo-jonowa:
Specyfikacja techniczna:
• Typ akumulatorów: Li-ion
• Napięcie akumulatora: 14,4 V - 18 V
• Prąd ładowania: Port USB 1,5 A / Akumulatory 9 A
• Zabezpieczenie przed przeładowaniem: tak

Skrzynka systemowa x 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia

4.5.5.) Wartość części: 32396,22 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 16 Nagrzewnica olejowa

4 szt.

Nagrzewnica olejowa musi posiadać:
- Moc minimum 51000W
- Wydajność minimum 1100 m3/h
- Napięcie 230V
- Obudowę metalową
- Regulację temperatury
- Termostat
- Typ paliwa olej napędowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 39721310-8 - Ogrzewacze powietrza

4.5.5.) Wartość części: 7694,72 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 17 Sprzęt do przeciwdziałania klęskom żywiołowym
Worek 25kg - 5000 szt.
Worek na piasek

Worek na piasek ma być wykonany z polipropylen (PP) – odporny na rozerwanie i wilgoć.

Wymiary (standardowe):
długość: 60–80 cm,
szerokość: 30–40 cm,
pojemność: ok. 20–25 kg piasku (łatwy do przenoszenia i układania).

Wytrzymałość:
nośność: 20–30 kg,
odporność na rozdarcia przy napełnianiu i przenoszeniu.

Zamknięcie
możliwość zawiązania sznurkiem lub specjalnym ściągaczem.


PLANDEKA 40 szt.
Plandeka ma być
- odporna na warunki atmosferyczne,
- pleśnioodporna
- ma posiadać metalowe pierścienie mocujące
Dane techniczne
• Wymiar nie mniej niż 10 x 15m
• Grubość nie mniej niż 60gr/m2

Łopata 60 szt.
Łopata musi posiadać:
- Trzonek z aluminium długości minimum 126 cm
- Ergonomiczny uchwyt z tworzywa sztucznego
- Głowicę ze stali

4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44511100-6 - Szpadle i szufle

18930000-7 - Worki i torby

4.5.5.) Wartość części: 13891,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153504,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179334,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153504,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUBOR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661750156

7.3.3) Ulica: ul. Towarowa 40

7.3.4) Miejscowość: Staszów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153504,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92988,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92988,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92988,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. SUPRON 1 Spółka Jawna Zenon Piasny, Zygmunt Czarnota

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6370102888

7.3.3) Ulica: Kluczewska 3

7.3.4) Miejscowość: Olkusz

7.3.5) Kod pocztowy: 32-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92988,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4354,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9298,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4354,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUBOR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661750156

7.3.3) Ulica: ul. Towarowa 40

7.3.4) Miejscowość: Staszów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4354,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6937,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11439,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6937,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUBOR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661750156

7.3.3) Ulica: ul. Towarowa 40

7.3.4) Miejscowość: Staszów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6937,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3173,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3173,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3173,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. SUPRON 1 Spółka Jawna Zenon Piasny, Zygmunt Czarnota

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6370102888

7.3.3) Ulica: Kluczewska 3

7.3.4) Miejscowość: Olkusz

7.3.5) Kod pocztowy: 32-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3173,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4413,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4413,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4413,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. SUPRON 1 Spółka Jawna Zenon Piasny, Zygmunt Czarnota

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6370102888

7.3.3) Ulica: Kluczewska 3

7.3.4) Miejscowość: Olkusz

7.3.5) Kod pocztowy: 32-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4413,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2583,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2583,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2583,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. SUPRON 1 Spółka Jawna Zenon Piasny, Zygmunt Czarnota,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6370102888

7.3.3) Ulica: Kluczewska 3

7.3.4) Miejscowość: Olkusz

7.3.5) Kod pocztowy: 32-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2583,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14612,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14612,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14612,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. SUPRON 1 Spółka Jawna Zenon Piasny, Zygmunt Czarnota,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6370102888

7.3.3) Ulica: Kluczewska 3

7.3.4) Miejscowość: Olkusz

7.3.5) Kod pocztowy: 32-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14612,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z odmową podpisania umowy przez Wykonawcę P.P.U.H. SUPRON 1 Spółka Jawna Zenon Piasny, Zygmunt Czarnota, Kluczewska 3, 32-300 Olkusz, NIP: PL 6370102888, Zamawiający wezwał do złożenia przedmiotowych środków dowodowych Wykonawcę PHU BMS Sp. J. Z. Bielecki, Staszica 22, 82-500, Kwidzyn.
Analiza informacji zawartych w karcie katalogowej oferowanego produktu nie potwierdziła, że spełnia on wymagania zawarte w opisie przedmiotu zamówienia.
Wobec powyższego oferta Wykonawcy PHU BMS Sp. J. Z. Bielecki, Staszica 22, 82-500, Kwidzyn podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 w związku z art. 263.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25338,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31601,10 PLN

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5166,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6027,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6027,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. SUPRON 1 Spółka Jawna Zenon Piasny, Zygmunt Czarnota, ,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6370102888

7.3.3) Ulica: Kluczewska 3

7.3.4) Miejscowość: Olkusz

7.3.5) Kod pocztowy: 32-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6027,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6752,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6765,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6752,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. SUPRON 1 Spółka Jawna Zenon Piasny, Zygmunt Czarnota, ,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6370102888

7.3.3) Ulica: Kluczewska 3

7.3.4) Miejscowość: Olkusz

7.3.5) Kod pocztowy: 32-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6752,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43468,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53822,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43468,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. SUPRON 1 Spółka Jawna Zenon Piasny, Zygmunt Czarnota,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6370102888

7.3.3) Ulica: Kluczewska 3

7.3.4) Miejscowość: Olkusz

7.3.5) Kod pocztowy: 32-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43468,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51660,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51660,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51660,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. SUPRON 1 Spółka Jawna Zenon Piasny, Zygmunt Czarnota, ,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6370102888

7.3.3) Ulica: Kluczewska 3

7.3.4) Miejscowość: Olkusz

7.3.5) Kod pocztowy: 32-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51660,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9102,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9102,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9102,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. SUPRON 1 Spółka Jawna Zenon Piasny, Zygmunt Czarnota,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6370102888

7.3.3) Ulica: Kluczewska 3

7.3.4) Miejscowość: Olkusz

7.3.5) Kod pocztowy: 32-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9102,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.