Ogłoszenie z dnia 2024-09-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00495252/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-11
- 2024/BZP 00519657/01 - Wynik z dnia 2024-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa organizacji wycieczek obejmująca zagadnienia edukacji finansowej w ramach Programu "Lekcje o finansach"- edycja 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rymanów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440590
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mitkowskiego 14A
1.5.2.) Miejscowość: Rymanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-480
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rymanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rymanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-62d5ab7e-b507-48f5-bcf8-2fb9d5ebef3b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa organizacji wycieczek obejmująca zagadnienia edukacji finansowej w ramach Programu "Lekcje o finansach"- edycja 20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62d5ab7e-b507-48f5-bcf8-2fb9d5ebef3b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00510468
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019403/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługa organizacji wycieczek obejmująca zagadnienia edukacji finansowej w ramach Programu "Lekcje o finansach"- edycja 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00495252
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIN.271.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 305943,10 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 268688,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 Usługa organizacji wycieczek obejmująca zagadnienia edukacji finansowej w ramach Programu "Lekcje o finansach"- edycja 20244.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek
4.5.5.) Wartość części: 268688,5 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2. Zakup materiałów edukacyjnych edukacji finansowej w ramach Programu "Lekcje o finansach"- edycja 20244.5.3.) Główny kod CPV: 39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 37254,5 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na brak ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zwiększenie liczby miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w istniejącej instytucji żłobka pod adresem: ul. Podhalańska 38, 33-300 Nowy Sącz (wpis do rejestru nr wew. 5/2019, nr ogól. 05926) o 71 ......
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do przedszkoli w Gminie Czernichów w ramach projektu "Aktywne przedszkolaki"
- Zakup pomocy dydaktycznych i specjalistycznego sprzętu do realizacji zajęć w projekcie "Gmina Trąbki Wielkie stawia na przedszkolaków"
- Zakup pomocy dydaktycznych i terapeutycznych w ramach projektu "Wsparcie tworzenia nowych miejsc wychowania przedszkolnego oraz poprawa jakości edukacji przedszkolnej w OWP w Przodkowie"
- Doposażenie przedszkola na potrzeby projektu "Przedszkole marzeń w gminie Bardo"
- Doposażenie szkół podstawowych w ramach projektu pn.: ,,Organizacja zajęć pozalekcyjnych rozwijających kompetencje kluczowe w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Lubiewo"
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.