eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miñsk Mazowiecki › Rozbudowa budynku szko³y w Zamieniu II



Og³oszenie z dnia 2023-11-23


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa budynku szko³y w Zamieniu II

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miñsk Mazowiecki

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: -

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582747

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Józefa Che³moñskiego 14

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Miñsk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 25 756 25 08

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@minskmazowiecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.minskmazowiecki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - zwi±zek jednostek samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa budynku szko³y w Zamieniu II

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-aa7ccedd-89eb-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00510182

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00021882/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.15 Rozbudowa budynku szko³y w Zamieniu

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aa7ccedd-89eb-11ee-b55a-a22b2d7f700e

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami polegaj±ca na sk³adaniu i wysy³aniu dokumentów/o¶wiadczeñ/wyja¶nieñ/zawiadomieñ/informacji, odbywa siê w jêzyku polskim przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia
(https://ezamowienia.gov.pl) lub za pomoc± poczty elektronicznej na adres email: przetargi@minskmazowiecki.pl (przy czym z³o¿enia oferty mo¿liwe jest wy³±cznie za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia).
2. Informacje dot. sposobu komunikacji w ramach postêpowania na Platformie e-Zamówienia zawarte s± w udostêpnionej na Platformie e-Zamówienia instrukcji pn.: „Komunikacja w postêpowaniu”.
3. Zadawanie pytañ dot. tre¶ci dokumentów zamówienia za pomoc± „Formularzy do komunikacji” mo¿liwe jest dla Wykonawców posiadaj±cych konto uproszczone. Korzystanie z tych Formularzy w pe³nym zakresie mo¿liwe jest dla posiadaczy konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia.
4. Pliki stanowi±ce za³±czniki do pojedynczego Formularza, przesy³ane za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” nie mog± mieæ wiêkszego rozmiaru ni¿ 150 MB.
5. Datê wp³ywu dokumentów na Platformê e-Zamówienia lub serwer pocztowy Zamawiaj±cego przyjmuje siê jako datê ich przekazania.
6. Po dokonaniu otwarcia ofert wszelka korespondencja w sprawie prowadzonego postêpowania odbywaæ siê bêdzie za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” dostêpnego na Platformie e-Zamówienia lub na adres e-mail Wykonawcy wskazany w ofercie.
7. W korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem postêpowania: RI.271.1.43.2023.
8. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Miñsk Mazowiecki, ul. Józefa Che³moñskiego 14, 05-300 Miñsk Mazowiecki, tel. 25 756 25 00; e-mail: gmina@minskmazowiecki.pl
2. W sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: iod@minskmazowiecki.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu przeprowadzenia postêpowania i udzieleniu zamówienia, prowadzenia dokumentacji ksiêgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeñ lub obrony przed roszczeniami.
4. Podstaw± przetwarzania danych osobowych jest:
1) ustawa z 11.9.2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych;
2) ustawa z 27.8.2009 r. o finansach publicznych;
3) ustawa z 14.7.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
4) art. 6 pkt.1 lit. c RODO
– przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze.
5. Odbiorca lub kategorie odbiorców: podmioty upowa¿nione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowi±zuj±cych przepisów prawa, w szczególno¶ci osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona dokumentacja postêpowania na podstawie art. 18 oraz art. 74–76 ustawy Pzp. Zasada jawno¶ci ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych).
6. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres niezbêdny do realizacji celu przetwarzania oraz przez okres wynikaj±cy z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych, w szczególno¶ci zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata – przez ca³y okres obowi±zywania umowy.
7. Posiada Pani/Pan prawo:
1) ¿±dania dostêpu do danych; w przypadku gdy wykonanie tego obowi±zku, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e, zgodnie z art. 75 ustawy Pzp, ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia;
2) ¿±dania sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych; zgodnie z art. 76 ustawy Pzp wykonanie tego obowi±zku nie mo¿e
naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników;
3) usuniêcia danych w przypadku, gdy dane osobowe nie s± ju¿ niezbêdne do celów, w których zosta³y zebrane, lub w inny sposób
przetwarzane;
4) ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy Pzp wykonanie tego obowi±zku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenie postêpowania o udzielenie zamówienia.
8. Przys³uguje Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Urzêdu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa.
9. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
10. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem, i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Pani/Pana dane osobowe nie bêd± poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym równie¿ profilowaniu.
Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstw trzecich.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.1.43.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu u¿ytkowania czê¶ci pomieszczeñ Szko³y Podstawowej w Zamieniu na potrzeby oddzia³u ¿³obkowo-przedszkolnego wraz z niezbêdna infrastruktur±. Zakres
przedsiêwziêcia obejmuje równie¿ wyposa¿enie oddzia³u ¿³obkowo-przedszkolnego.
Inwestycja zlokalizowana jest przy ul. Ko³bielskiej 34 w Zamieniu, na dzia³kach ewidencyjnych nr 296/4 i 294/3, obrêb 0042 Zamienie, stanowi±cych w³asno¶æ Gminy Miñsk Mazowiecki.
W ramach inwestycji zaplanowano przebudowê istniej±cego budynku oraz parterow± rozbudowê w kierunku wschodnim i po³udniowym. Rozbudowywana czê¶æ budynku ma formê tradycyjn± murowan±, jednokondygnacyjn± z dachem
wielospadowym o k±cie nachylenia nawi±zuj±cym do dachu istniej±cego 17° oraz z dachem p³askim w miejscach wymagaj±cych po³±czeñ z istniej±c± form±.
2. Zakres zamówienia obejmuje miêdzy innymi:
a) przebudowê czê¶ci istniej±cego budynku szko³y podstawowej;
b) rozbudowê budynku szko³y, obejmuj±c± dobudowê parterowego budynku na potrzeby stworzenia strefy ¿³obkowo-przedszkolnej;
c) wyposa¿enie oddzia³u ¿³obkowo-przedszkolnego;
d) budowê zjazdu do czê¶ci ¿³obkowo-przedszkolnej;
e) wykonanie utwardzenia terenu w tym drogi po¿arowej;
f) wykonanie miejsc postojowych;
g) wykonanie, monta¿ zbiornika na nieczysto¶ci ciek³e;
h) wykonanie odprowadzenia wód opadowych z dachu budynku objêtego opracowaniem oraz nowo projektowanej
rozbudowy do zbiornika magazynuj±cego wody deszczowe;
i) rozbiórkê:
- istniej±cego placu zabaw,
- istniej±cego przy³±cza wodoci±gowego,
- istniej±cego napowietrznego przy³±cza energetycznego,
- czê¶æ istniej±cego ruroci±gu teletechnicznego,
- czê¶æ istniej±cego o¶wietlenia zewnêtrznego;
j) wycinkê drzew oraz wykonanie nasadzeñ zastêpczych;
k) wykonanie ogrodzenia wraz z bram± wjazdow±.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów K równ± sumie obu kryteriów. Obliczane liczby punktów zaokr±glone bêd± do drugiego miejsca po przecinku. Oceniane bêd± tylko oferty nie
podlegaj±ce odrzuceniu.
Minimalny okres gwarancji, na wykonany przedmiot umowy od dnia podpisania protoko³u koñcowego odbioru robót, wymagany przez Zamawiaj±cego to okres 60 miesiêcy, a maksymalny dodatkowy okres gwarancji punktowany przez Zamawiaj±cego to 48 miesiêcy.
Dodatkowy okres gwarancji Zamawiaj±cych punktuje nastêpuj±co:
12 miesiêcy – 10 pkt,
24 miesi±ce - 20 pkt,
36 miesiêcy – 30 pkt,
48 miesiêcy – 40 pkt.
Oferty ze wskazaniem maksymalnego okresu gwarancji (48 miesiêcy) lub d³u¿szego od maksymalnego, punktowane bêd± maksymaln± liczb± punktów tj. 40 pkt.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowy okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

- sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e posiadanie wa¿nej polisy lub innego dokumentu potwierdzaj±cego ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej o sumie ubezpieczenia nie ni¿szej ni¿ 2.000.000,00 z³ na ka¿de zdarzenie wraz z potwierdzeniem op³acenia sk³adki za tê polisê.
Wykonawca bêdzie zobowi±zany utrzymywaæ wa¿na polisê przez ca³y okres realizacji Umowy.
- zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Warunek spe³ni Wykonawca, który:
A. udokumentuje, i¿ zrealizowa³ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 roboty budowlane, w rozumieniu tego pojêcia zgodnie z ustaw± Prawo budowlane, polegaj±ce na budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie obiektu u¿yteczno¶ci publicznej wraz z wykonaniem instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 4.000.000,00 z³ brutto ka¿da wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i
prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty,
Ocena spe³nienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie analizy z³o¿onego wykazu wykonanych robót (Za³±cznik Nr 3 do SWZ) oraz za³±czonych dowodów okre¶laj±cych czy roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazaæ spe³nienie powy¿szego warunku samodzielnie.
B. wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osob±:
a. do pe³nienia funkcji kierownika budowy przy realizacji zamówienia, posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ;
b. posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ, która bêdzie uczestniczyæ w realizacji zamówienia;
c. posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ, która bêdzie
uczestniczyæ w realizacji zamówienia.
Ocena tego warunku zostanie dokonana na podstawie analizy z³o¿onego wykazu osób (Za³±cznik nr 4 do SWZ) wraz z kopiami wykazywanych uprawnieñ i za¶wiadczeñ o op³aceniu bie¿±cych sk³adek ubezpieczenia OC.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - po¶wiadczon± przez wykonawcê za zgodno¶æ z orygina³em kopiê wa¿nej polisy lub innego dokumentu potwierdzaj±cego ubezpieczenie wykonawcy od
odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej o sumie ubezpieczenia nie ni¿szej ni¿ 2.000.000,00 z³,
na ka¿de zdarzenie wraz z potwierdzeniem op³acenia sk³adki za tê polisê;
- wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty zosta³y wykonane nale¿ycie - Za³±czniki nr 3 do SWZ;
- wykaz osób w dyspozycji wykonawcy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug i kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnieñ oraz kopiami potwierdzaj±cych je dokumentów, niezbêdnych do wykonania przedmiotu zamówienia oraz informacj± o podstawie dysponowania
tymi osobami. – Za³±cznik nr 4 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu do oferty nale¿y za³±czyæ:
a) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 (Za³±czniki nr 2 do SWZ),
b) o¶wiadczenie w zakresie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspierania agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Za³±cznik nr 10 do SWZ - O¶wiadczenie z art. 7)
Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia
- odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
- o¶wiadczenia (Za³±cznik Nr 9 do SWZ), o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniach, o którym mowa:
• w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,
• w zakresie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspierania agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. 2022, poz. 835);
- o¶wiadczenia, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj.: Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbna ofertê lub ofertê czê¶ciow± albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty lub oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (Za³±cznik
Nr 8 do SWZ)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia przez Wykonawcê wadium w kwocie 50000,00 z³.
2. Wykonawca mo¿e wnie¶æ wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, tj.:
• pieni±dzu,
• gwarancjach bankowych,
• gwarancjach ubezpieczeniowych,
• porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci ((Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
4. Wadium w pieni±dzu nale¿y wnie¶æ przelewem na konto Zamawiaj±cego: Bank Spó³dzielczy w Miñsku Mazowieckim Nr
52 9226 0005 0000 8035 2000 0040. W tytule przelewu nale¿y wpisaæ: „Wadium w postêpowaniu nr RI.271.1.43.2023”.
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieni±dzu, jako termin wniesienia wadium przyjêty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiaj±cego.
6. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2–4, wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
7. Oferta wykonawcy, który nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy, lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert±, podlega odrzuceniu.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Je¿eli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed jej zawarciem kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spó³ka cywilna), przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazaæ spe³nienie warunku zdolno¶ci technicznej lub zawodowej samodzielnie.

W odniesieniu do tych warunków wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.

O¶wiadczenia, stanowi±ce Za³±czniki Nr 2 i Nr 10 do SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o Zamówienie. O¶wiadczenia te bêd± stanowiæ wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wór umowy, która zostanie zawarta w sprawie niniejszego zamówienia, stanowi Za³±cznik Nr 7 do SWZ.
2. Mo¿liwo¶ci dokonania zmian w zakresie zawartej Umowy Zamawiaj±cy zawar³ w tre¶ci wzoru Umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-08 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Portal e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-08 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-06

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.