eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DaleszyceUsługi rehabilitacyjne - w ramach projektu pn.: "NOWA JAKOŚĆ USŁUG SPOŁECZNYCH w Mieście i Gminie Daleszyce - powt.".



Ogłoszenie z dnia 2025-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi rehabilitacyjne – w ramach projektu pn.: „NOWA JAKOŚĆ USŁUG SPOŁECZNYCH w Mieście i Gminie Daleszyce – powt.”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W DALESZYCACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290546560

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 11

1.5.2.) Miejscowość: Daleszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-021

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413072495

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@daleszyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cusdaleszyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-601cec07-18f0-4d7a-b203-e2fa3d8e2a38

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi rehabilitacyjne – w ramach projektu pn.: „NOWA JAKOŚĆ USŁUG SPOŁECZNYCH w Mieście i Gminie Daleszyce – powt.”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-601cec07-18f0-4d7a-b203-e2fa3d8e2a38

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00510022

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00032276/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Usługa rehabilitacyjna/fizjoterapeutyczna w warunkach domowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Nowa jakość usług społecznych w Mieście i Gminie Daleszyce w ramach programu: Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027”CH w Mieście i Gminie Daleszyce

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00457044

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZUS.414.12.2.2025.CUS.MD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1097560,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług rehabilitacji/fizjoterapii w warunkach domowych dla uczestników projektu
„NOWA JAKOŚĆ USŁUG SPOŁECZNYCH w Mieście i Gminie Daleszyce w ramach realizacji projektu pn.:„Nowa jakość
usług społecznych w Mieście i Gminie Daleszyce w ramach programu: Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-
2027”. Usługa będzie realizowana w miejscu wskazanym przez Zamawiającego lub w warunkach domowych na terenie
Miasta i Gminy Daleszyce, w ustalonych terminach, z zachowaniem zasad poufności, etyki zawodowej i poszanowania
godności osób objętych wsparciem

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85142100-7 - Usługi fizjoterapii

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1350000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1350000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1350000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja MKW Pomagamy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361732449

7.3.3) Ulica: ul. Krupó wki 12

7.3.4) Miejscowość: Zakopane

7.3.5) Kod pocztowy: 34-500

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1350000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-10-15 do 2027-07-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.