eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa"Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych wraz z wniesieniem na rzecz Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej - Państwowego Instytutu Badawczego (2 Części)"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych wraz z wniesieniem na rzecz Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej – Państwowego Instytutu Badawczego (2 Części)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://nask.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


telekomunikacja/IT

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych wraz z wniesieniem na rzecz Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej – Państwowego Instytutu Badawczego (2 Części)”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93442148-ddb6-4d28-aa1a-d1426a45aa5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00509914

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 305 pkt 2) ustawy Pzp tj.:„Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust.1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione (…)”
Uzasadnienie faktyczne:
W terminie składania ofert tj.: do dnia 2 sierpnia 2024 r. do godziny 09:00 nie została złożona w zakresie Części 3 i 4 żadna oferta.
Szczegółowe uzasadnienie znajduje się w Sekcji IX pt.: "Informacje dodatkowe" niniejszego Ogłoszenia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZPiZ.2610.8.2024.329.PKO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 18183,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych, zwanych dalej „Artykułami” dla lokalizacji Białystok oraz owoców dla lokalizacji Białystok, zwanych dalej „Produktami” wraz z wniesieniem do budynku wskazanego przez Zamawiającego na rzecz Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej – Państwowego Instytutu Badawczego, zwanego dalej „NASK – PIB” lub „Zamawiającym” przez okres 12 miesięcy, liczonych od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty całkowitego maksymalnego wynagrodzenia wskazanego w §8 ust. 1 Załącznika nr 3 do Zaproszenia-wzoru umowy, zwanej dalej „Umową” jeśli nastąpi to przed upływem okresu jej obowiązywania.
2. Zamawiający dokonał podziału niniejszego zamówienia na (2) dwie odrębne Części tj.:
1) Część 1 – sukcesywna dostawa Artykułów, o których mowa w ust. 5 poniżej wraz z wniesieniem w lokalizacji Białystok:
a. ul. Łukowska 2, 15-373, Białystok;
2) Część 2 – sukcesywna dostawa Produktów, o których mowa w ust. 6 poniżej wraz z wniesieniem w lokalizacji Białystok:
a. ul. Łukowska 2, 15-373, Białystok;
3. Maksymalne ilości zamawianych Artykułów w ramach Części 1 zostały określone w SOPZ oraz poniżej:
1) Mleko 2 % tł. Łaciate lub równoważne w liczbie 600 sztuk (Karton);
2) Herbata Lipton Yellow Label czarna lub herbata równoważna* w liczbie 40 sztuk (Opakowanie 100 saszetek);
3) Herbata BiFix kompozycja owocowa lub równoważna* w liczbie 40 sztuk (Opakowanie 60 saszetek);
4) Herbata BiFix kompozycja herbat zielonych lub równoważna* w liczbie 40 sztuk (Opakowanie 60 saszetek);
5) Kawa ziarnista Movenpick Cafe Crema lub równoważna* w liczbie 30 (Opakowanie);
6) Kawa rozpuszczalna w saszetkach Nescafe lub równoważna* w liczbie 35 (Opakowanie 50 saszetek);
7) Kawa Jacobs Kronung. lub równoważna*w liczbie 5 (Opakowanie foliowe);
8) Woda Nałęczowianka niegazowana w plastikowej butelce lub równoważna* w liczbie 36 (Butelka plastikowa);
9) Woda Nałęczowianka gazowana w plastikowej butelce lub równoważna* w liczbie 36 (Butelka plastikowa);
10) Mleko bez Laktozy 2% Polmlek lub równoważne* w liczbie 30 (Karton);
11) Herbata Ahmad English Breakfast lub równoważna* w liczbie 12 (Opakowanie 20 saszetek);
12) Herbata Dilmah Pure Green Tea lisciasta lub równoważna* w liczbie 12 (Opakowanie papierowe lub foliowe); 13) Herbata Dilmah Exceptional z kwiatami jaśminu lub równoważna* w liczbie 10
(Opakowanie 20 saszetek);
14) Cukier biały Diamant lub równoważny* w liczbie 25 (Opakowanie 200 saszetek);
15) Ciastka Dr Gerard Pasja z nadzieniem kokosowym lub równoważne* w liczbie 20 (Opakowanie foliowe);
16) Paluszki Lajkonik słone lub równoważne* w liczbie 15 (Opakowanie foliowe);
17) Precelki chrupkie Lajkonik lub równoważne* w liczbie 15 (Opakowanie foliowe);
18) Talarki krakowskie Lajkonik lub równoważne* w liczbie 15 (Opakowanie foliowe);
19) Ciastka Wiktorki francuskie Tago lub równoważne* w liczbie 10 (Opakowanie foliowe);
20) Paluszki Lajkonik extra cienkie solone lub równoważne* w liczbie 15 (Opakowanie foliowe);
21) Herbata Herbapol Mięta lub równoważna* w liczbie 5 (Opakowanie 20 saszetek);
22) Ciastka Wedel Delicje Malinowe lub równoważne* w liczbie 20 (Opakowanie foliowe);
23) Ciastka Wedel Delicje Wiśniowe lub równoważne* w liczbie 20 (Opakowanie foliowe);
24) Ciastka Jeżyki Classic lub równoważne* w liczbie 10 (Opakowanie foliowe);
25) Sok Tymbark jabłkowy lub równoważny* w liczbie 15 (Karton);
26) Sok Tymbark multiwitamina lub równoważny* w liczbie 15 (Karton);
27) Sok Tymbark pomarańczowy lub równoważny* w liczbie 15 (Karton);
28) Ciastka Pieguski Milka czekoladowo orzechowe lub równoważne* w liczbie 10 (Opakowanie foliowe);
29) Cukierki Wedel Mieszanka Wedlowska lub równoważne* w liczbie 8 (Opakowanie kartonowe lub foliowe);
30) Napój gazowany Coca-Cola w plastikowej butelce lub równoważny* w liczbie 15 (Butelka plastikowa);
31) Herbata Lipton lipa z maliną lub równoważna* w liczbie 12 (Opakowanie 20 saszetek);
32) Mieszanka Studencka Felix lub równoważna* w liczbie 10 (Opakowanie foliowe);
33) Orzechy Nerkowca Bakalland lub równoważne* w liczbie 10 (Opakowanie foliowe);
34) Ciastka Tago Słoneczniki lub równoważne* w liczbie 15 (Opakowanie kartonowe);
35) Ciastka Wafle Kakaowe Tago lub równoważne* w liczbie 10 (Opakowanie foliowe);
36) Cytryna w liczbie 3 kg;
37) Winogrona czerwone bezpestkowe w liczbie 5 kg;
38) Winogrona jasne bezpestkowe w liczbie 5 kg.
*Artykuł równoważny posiada te same walory smakowe i jakościowe oraz właściwości, co Artykuł podany przykładowo, zgodnie z Kryteriami równoważności, o których mowa w 1.5 SOPZ.
4. Maksymalne ilości zamawianych Produktów w ramach Części 2 zostały określone w SOPZ oraz poniżej:
1) Jabłka czerwone Polskie w liczbie 159 kg;
2) Banany w liczbie 159 kg;
3) Mieszanka owoców sezonowych w zmiennych proporcjach, o której mowa w pkt 3.1.w poz. 3 Tabeli w SOPZ– styczeń w
liczbie 14 kg;
4) Mieszanka owoców sezonowych w zmiennych proporcjach, o której mowa w pkt 3.1.w poz. 3 Tabeli w SOPZ – luty w
liczbie 14 kg;
5) Mieszanka owoców sezonowych w zmiennych proporcjach, o której mowa w pkt 3.1.w poz. 3 Tabeli w SOPZ – marzec – luty w liczbie 14 kg;
6) Mieszanka owoców sezonowych w zmiennych proporcjach, o której mowa w pkt 3.1.w poz. 3 Tabeli w SOPZ – kwiecień w liczbie 14 kg;
7) Mieszanka owoców sezonowych w zmiennych proporcjach, o której mowa w pkt 3.1.w poz. 3 Tabeli w SOPZ – maj w liczbie 14 kg;
8) Mieszanka owoców sezonowych w zmiennych proporcjach, o której mowa w pkt 3.1.w poz. 3 Tabeli w SOPZ – czerwiec w liczbie 14 kg;
9) Mieszanka owoców sezonowych w zmiennych proporcjach, o której mowa w pkt 3.1.w poz. 3 Tabeli w SOPZ – lipiec w liczbie 14 kg;
10) Mieszanka owoców sezonowych w zmiennych proporcjach, o której mowa w pkt 3.1.w poz. 3 Tabeli w SOPZ – sierpień w liczbie 14 kg;
11) Mieszanka owoców sezonowych w zmiennych proporcjach, o której mowa w pkt 3.1.w poz. 3 Tabeli w SOPZ – wrzesień w liczbie 14 kg;
12) Mieszanka owoców sezonowych w zmiennych proporcjach, o której mowa w pkt 3.1.w poz. 3 Tabeli w SOPZ – październik w liczbie 14 kg;
13) Mieszanka owoców sezonowych w zmiennych proporcjach, o której mowa w pkt 3.1.w poz. 3 Tabeli w SOPZ – listopad w liczbie 14 kg;
14) Mieszanka owoców sezonowych w zmiennych proporcjach, o której mowa w pkt 3.1.w poz. 3 Tabeli w SOPZ – grudzień w liczbie 14 kg.
5. Opis przedmiotu zamówienia dla Części 1 i 2 został określony w Załączniku nr 1 do Zaproszenia, zwanym dalej „SOPZ”. Zakres świadczeń określonych w SOPZ będzie przedmiotem negocjacji pomiędzy Stronami.
1) Umowa obowiązuje przez okres 12 miesięcy, liczonych od dnia jej zawarcia lub do wyczerpania kwoty całkowitego maksymalnego wynagrodzenia wskazanego w §8 ust. 1 Umowy, jeśli nastąpi to przed upływem okresu jej obowiązywania.
2) Artykuły lub Produkty będą dostarczane do wskazanej lokalizacji Zamawiającego sukcesywnie, na podstawie jednostkowych Zamówień, o których mowa w §7 ust. 1 Umowy. Terminy realizacji poszczególnych Zamówień będą każdorazowo wskazywane w formularzu Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając na podstawie art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2024 r., poz. 1320), dalej zwanej „ustawą Pzp” informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia.

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 8) ustawy Pzp:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: w trybie zamówienia z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 13 września 2024 r. Zamawiający zaprosił Wykonawcę:
Pan Piotr Siekierko
Hurt-Detal Art. Spoż.-Rolne Anna Siekierko
18-200 Wysokie Mazowieckie ul. Szpitalna 24
NIP: 7221027136, Email: psiekierko@op.pl
do wzięcia udziału w negocjacjach w trybie zamówienia z wolnej ręki.
Wykonawca miał złożyć Formularz dot. negocjacji oraz inne dokumenty najpóźniej przed terminem rozpoczęcia się negocjacji tj.: do dnia 19 września 2024 r. (czwartek) do godz. 12:00. Do upływu ww. terminu ww. Wykonawca nie złożył ww. Formularza ani nie zalogował się na platformie zakupowej Zamawiającego https://nask.eb2b.com.pl/ . Tym samym należy stwierdzić, że negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, gdyż Wykonawca do nich nie przystąpił.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Uzasadnienie wyboru trybu postępowania
Powody zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki:
(podać uzasadnienie faktyczne i prawne)
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 305 pkt 2) ustawy Pzp tj.:
„Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli:
(…) 2) w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust.1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione (…)”
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający zamierza przeprowadzić postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki gdzie przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla lokalizacji Białystok oraz owoców dla lokalizacji Białystok wraz z wniesieniem do budynku wskazanego przez Zamawiającego na rzecz Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej – Państwowego Instytutu Badawczego przez okres 12 miesięcy, liczonych od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty całkowitego maksymalnego wynagrodzenia wskazanego w §8 ust. 1 Załącznika nr 3 do Zaproszenia-wzoru umowy, zwanej dalej „Umową” jeśli nastąpi to przed upływem okresu jej obowiązywania.

Zamawiający w dniu 22 lipca 2024r. wszczął postępowanie w trybie podstawowym bez negocjacji (art. 275 ust. 1 ustawy Pzp) pn.: Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych wraz z wniesieniem na rzecz Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej – Państwowego Instytutu Badawczego (6 Części)”, znak postępowania: ZZPiZ.2610.5.2024.157.PKO.
W terminie składania ofert tj.: do dnia 2 sierpnia 2024 r. do godziny 09:00 nie została złożona w zakresie Części 3 i 4 żadna oferta.
Zamawiający w dniu 5 sierpnia 2024r. działając na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy Pzp poinformował publikując na platformie zakupowej pod adresem: https://nask.eb2b.com.pl/ pismo z informacją o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.
Uzasadnienie prawne unieważnienia:
Art. 255 pkt 1) ustawy Pzp:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: „nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty (...)”
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:

W związku z powyższym Zamawiający ma możliwość przeprowadzenia zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki. W związku z powyższym wnioskujemy o przeprowadzenie postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki z Wykonawcą: Pan Piotr Siekierko
Hurt-Detal Art. Spoż.-Rolne Anna Siekierko
18-200 Wysokie Mazowieckie ul. Szpitalna 24
NIP: 7221027136
Email: psiekierko@op.pl
Numer telefonu: + 48 697 817 905
Był to jedyny Wykonawca który wyraził chęć uczestnictwa w niniejszym postępowaniu. Wykonawca posiada doświadczenie w realizacji dostaw będących przedmiotem niniejszego zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.