Ogłoszenie z dnia 2025-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00453050/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe zorganizowanie konferencji i warsztatów w ramach operacji pn. „Od jajka do gęsi – innowacje w chowie i przetwórstwie drobiu wodnego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POMORSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO W LUBANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003003186
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Maderskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Lubań
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-422
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@podr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/podr_luban1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Ośrodek Doradztwa Rolniczego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność określona w ustawie z dnia 22 października 2004r. o jednostkach doradztwa rolniczego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe zorganizowanie konferencji i warsztatów w ramach operacji pn. „Od jajka do gęsi – innowacje w chowie i przetwórstwie drobiu wodnego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44e34ec1-4055-403d-ae9c-eaaa6e316a0f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00509850
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00052979/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.17 Kompleksowe zorganizowanie konferencji z warsztatami pn: "Od jajka do gęsi – innowacje w chowie i przetwórstwie drobiu wodnego"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Operacja dofinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Planu Strategicznego dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023-2027 - Schemat II Pomocy Technicznej WPR 2023-2027 - Wsparcie operacji realizowanych w ramach KSOW+.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00453050
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PODR/DROW/101/IX/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 53617,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowej organizacji i przeprowadzenia warsztatów w ramach operacji pn. „Od jajka do gęsi – innowacje w chowie i przetwórstwie drobiu wodnego”. Operacja dofinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Planu Strategicznego dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023-2027 - Schemat II Pomocy Technicznej WPR 2023-2027 - Wsparcie operacji realizowanych w ramach KSOW+. Operacja realizowana przez Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Lubaniu. Instytucja Zarządzająca Planem Strategicznym dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023-2027 - Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54243,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82644,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54243,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nastula Events Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252993351
7.3.3) Ulica: Gałczyńskiego 4/901
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-362
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54243,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-06INNE PRZETARGI Z LUBANIA
- Budowa parku do gry w tenisa i padla w Henrykowie Lubańskim
- Dostawa mobilnych agregatów prądotwórczych na potrzeby Gminy Miejskiej Lubań
- Zakup wraz z instalacją programu do transgranicznej wymiany informacji oraz przeszkolenie użytkowników z jego obsługi.
- Dostawa wraz z montażem sterylizatora parowego dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- Dostawa sprzętu komputerowego i pomocy dydaktycznych do pracowni kształcenia zawodowego oraz pomocy dydaktycznych do zajęć pozalekcyjnych/pozaszkolnych
- Dostawa ambulansu transportowego wraz z wyposażeniem dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
więcej: przetargi w Lubaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenie specjalistyczne dla KW PSP w Olsztynie na potrzeby OLiOC - DRONY
- Przygotowanie, wydawanie obiadów na rzecz podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
- Przygotowanie, wydawanie obiadów na rzecz podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
- Realizacja usług cateringowych - przygotowanie i dostarczenie posiłków dla mieszkańców Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Dolicach w 2026 roku
- Przygotowanie i dostawa posiłków (usługa cateringowa) dla uczniów i dzieci w Godziszewie i w Pogótkach
- Świadczenie usług w zakresie przygotowania i dostaw posiłków dla pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





