eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rabka-Zdrój › SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO ORAZ TANKOWANIE POJAZDÓW I SPRZĘTU W BENZYNĘ BEZOŁOWIOWĄ Z DYSTRYBUTORÓW NA POTRZEBY ZAKŁADÓW KOMUNALNYCH SP. Z O.O. W 2023 R.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO ORAZ TANKOWANIE POJAZDÓW I SPRZĘTU W BENZYNĘ BEZOŁOWIOWĄ Z DYSTRYBUTORÓW NA POTRZEBY ZAKŁADÓW KOMUNALNYCH SP. Z O.O. W 2023 R.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "ZAKŁADY KOMUNALNE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490076704

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kilińskiego 46 B

1.5.2.) Miejscowość: Rabka-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-700

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 18 26 77 395

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zku@rabka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zk.rabka.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Usługi komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO ORAZ TANKOWANIE POJAZDÓW I SPRZĘTU W BENZYNĘ BEZOŁOWIOWĄ Z DYSTRYBUTORÓW NA POTRZEBY ZAKŁADÓW KOMUNALNYCH SP. Z O.O. W 2023 R.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6508f194-761c-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00509830

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00094119/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Sukcesywna dostawa oleju napędowego oraz tankowanie pojazdów i sprzętu w benzynę bezołowiową z dystrybutorów na potrzeby Zakładów Komunalnych Sp. z o. o. w 2023r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00483880

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZK.ZP.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. ZADANIE NR 1 - OLEJ NAPĘDOWY:
1. Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa oleju napędowego w ilości ok. 54 000 litrów (dm³) na potrzeby Zakładów Komunalnych Sp. z o.o. do wolnostojącego zbiornika paliw o pojemności 2 500 litrów (dm³) znajdującego się na Bazie Transportowej w 34-700 Rabka-Zdrój, ul. Podhalańska 17 B.
2. Olej napędowy dostarczany przez Wykonawcę musi być dostosowany do okresu dostawy, tj. pory roku i temperatury otoczenia w okresie letnim, przejściowym i zimowym, oraz musi spełniać wszelkie wymogi określone w przepisach i normach, w szczególności Rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych i Rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie metod badania jakości paliw ciekłych, przy czym oferowany olej w dniu dostawy musi być zgodny z aktualnie obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
3. Zamawiający będzie odbierał olej napędowy w terminach i ilości dostosowanych do swoich rzeczywistych potrzeb. Płatność za przedmiot zamówienia następować będzie bezgotówkowo, na podstawie wystawionych faktur VAT.
4. Olej napędowy musi posiadać aktualny atest/świadectwo jakości przy każdej dostawie.
5. W skład zamówienia wchodzi sukcesywne zaopatrywanie zamawiającego w olej napędowy autocysterną Wykonawcy wraz z tankowaniem do zbiornika zamawiającego w czasie trwania umowy.
6. Wykonawca będzie dostarczał zamówiony olej napędowy do zbiornika znajdującego się na Bazie Transportowej oraz tankował znajdujący się tam zbiornik należący do Zamawiającego o pojemności 2 500 litrów, wszystko na koszt Wykonawcy, nie później niż w ciągu 48 godzin od chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Wydanie i odbiór zamówionego oleju napędowego będą następowały w od poniedziałku do piątku pomiędzy 7:00 - 15:00.
7. Dostawa powinna odbywać się w plombowanych zbiornikach, każda komora pojazdu - cysterny.
8. Dostawy oleju napędowego będą odbywać się przy rozliczeniu w litrach rzeczywistych, czyli według wskazań legalizowanych urządzeń pomiarowych znajdujących się na pojeździe -cysternie.
9. Cenę jednostkową netto 1 000 litrów oleju napędowego dla danej dostawy będzie stanowił iloczyn stałego współczynnika ceny podanego w ofercie Wykonawcy i ceny hurtowej 1 000 litrów oleju napędowego (Olej napędowy ekodiesel) z dnia dostawy ogłaszanej na stronie PKN ORLEN.
10. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy paliwa autocysternami wyposażonymi w drukarki umożliwiające zrobienie wydruku z informacjami o temperaturze i ilości dostarczonego oleju napędowego.
11. Wykonawca zapewni bez dodatkowych opłat pojemniki do prób oleju napędowego z możliwością plombowania, które będą zgodne z obwiązującymi wymogami i przepisami w tym zakresie.
12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 Ustawy PZP, tj. zakupu większej ilości oleju napędowego (do 20 % wartości zamówienia podstawowego) na zasadach określonych w § 1 projektowanych postanowieniach umownych.
13. Zakres przedmiotu zamówienia może zostać ograniczony, jednak nie więcej niż o 50 % w stosunku do szacunkowej ilości objętej przedmiotem zamówienia dla zakresu podstawowego, tj. nieuwzględniającego prawa opcji.
14. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia stałych dostaw, celem ciągłego zaspokojenia potrzeb Zamawiających na paliwo stanowiące przedmiot zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.5.) Wartość części: 356346,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

B. ZADANIE NR 2 – BENZYNA:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego, tj. Zakładów Komunalnych sp. z o.o. benzyny bezołowiowej w łącznej ilości ok.480 litrów (dm³), poprzez tankowanie pojazdów będących w dyspozycji Zamawiającego bezpośrednio na stacjach paliw Wykonawcy, z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczania transakcji.
2. Zakup benzyny bezołowiowej będzie realizowany sukcesywnie w ilościach odpowiadających potrzebom Zamawiającego.
3. Wykonawca zapewni możliwość dokonywania zakupu paliw co najmniej 3 dni w tygodniu. Wykonawca musi posiadać minimum jedną stację paliw, która powinna być zlokalizowana w odległości nie większej niż 10 km od Bazy Transportowej w 34-700 Rabka-Zdrój, ul. Podhalańska 17 B
4. Wykonawca gwarantuje jakość benzyny bezołowiowej zgodnej z normami i wymaganiami jakościowymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych i Rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie metod badania jakości paliw ciekłych, przy czym oferowana benzyna bezołowiowa w dniu tankowania musi być zgodna z aktualnie obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 Ustawy PZP, tj. zakupu większej ilości benzyny (do 20 % wartości zamówienia podstawowego) na zasadach określonych w § 1 projektowanych postanowieniach umownych.
6. Zakres przedmiotu zamówienia może zostać ograniczony, jednak nie więcej niż o 50 % w stosunku do szacunkowej ilości objętych przedmiotem zamówienia dla zakresu podstawowego, tj. nieuwzględniającego prawa opcji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

4.5.5.) Wartość części: 2766,72 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 255 ust. 1) ustawy Prawo
zamówień publicznych. Stosownie do powołanego artykułu Zamawiający unieważnia
postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 255 ust. 1) ustawy Prawo
zamówień publicznych. Stosownie do powołanego artykułu Zamawiający unieważnia
postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.