Ogłoszenie z dnia 2024-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00512294/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-24
 - 2024/BZP 00073473/01 - Wynik z dnia 2024-01-29
 
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
            „Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Nr 5 w Ropczycach w 2024 r.- I etap"    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Nr 5 w Ropczycach
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 691750349
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Szkolna 33
1.4.2.) Miejscowość: Ropczyce
1.4.3.) Kod pocztowy: 39-100
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.4.7.) Numer telefonu: 172220277
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: misiuraj@zojoropczyce.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://jo.ropczyce.bip.gmina.pl/index.php?id=771
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00509540
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-09-20
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o wyniku postępowania3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00073473
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.12. Zamówienie było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu albo ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy                    Przed zmianą: 
                        NIE                
                    Po zmianie: 
                        TAK                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.13. Numer ogłoszenia w BZP                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        2023/BZP 00512294                
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.1. Postępowanie/część postępowania zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania/części postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 8)                    Przed zmianą: 
                        Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem                
                    Po zmianie: 
                        Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2. Podstawa prawna unieważnienia postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 8)                    Przed zmianą: 
                        art. 255 pkt 1 ustawy                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2.1. Przyczyna unieważnienia postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 8)                    Przed zmianą: 
                        brak ofert                
                    Po zmianie: 
                
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - OFERTY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1. Liczba otrzymanych ofert lub wniosków (Informacje o ofertach dla części nr 8)                    Przed zmianą: 
                        0                
                    Po zmianie: 
                        4                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1.1. Liczba ofert wariantowych (Informacje o ofertach dla części nr 8)                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        0                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1.2. Liczba ofert dodatkowych (Informacje o ofertach dla części nr 8)                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        0                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1.3. Liczba otrzymanych ofert złożonych przez mikro, małych i średnich przedsiębiorców (Informacje o ofertach dla części nr 8)                    Przed zmianą: 
                        0                
                    Po zmianie: 
                        4                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Informacje o ofertach dla części nr 8)                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        4827,0                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1. Liczba otrzymanych ofert lub wniosków (Informacje o ofertach dla części nr 9)                    Przed zmianą: 
                        4                
                    Po zmianie: 
                        0                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1.3. Liczba otrzymanych ofert złożonych przez mikro, małych i średnich przedsiębiorców (Informacje o ofertach dla części nr 9)                    Przed zmianą: 
                        4                
                    Po zmianie: 
                        0                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.2. Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem (Informacje o ofertach dla części nr 9)                    Przed zmianą: 
                        4827                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.3. Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem (Informacje o ofertach dla części nr 9)                    Przed zmianą: 
                        5499,25                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Informacje o ofertach dla części nr 9)                    Przed zmianą: 
                        4827,00                
                    Po zmianie: 
                
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 8, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 8)                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        FROSTI Dawid Cieślak spółka jawna                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.3. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - ulica (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 8, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 8)                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        Rzeszowska 136                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.4. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - miejscowość (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 8, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 8)                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        Dębica                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.5. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kod pocztowy (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 8, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 8)                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        39-200                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.6. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - województwo (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 8, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 8)                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        podkarpackie                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.7. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kraj (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 8, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 8)                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        Polska                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4 Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 8, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 8)                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        NIE                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.2. Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 4)                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        Mały przedsiębiorca                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.1. Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 8)                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        NIE                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 8)                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        8722429886                
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Data zawarcia umowy (Informacje dotyczące umowy dla części nr 8)                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        2023-12-22                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Kod waluty (Informacje dotyczące umowy dla części nr 8)                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        PLN                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Wartość umowy/umowy ramowej (Informacje dotyczące umowy dla części nr 8)                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        4827,0                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 8, Informacje dotyczące umowy dla części nr 8)                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        2024-08-31                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Data początkowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 8, Informacje dotyczące umowy dla części nr 8)                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        2024-01-02                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 8, Informacje dotyczące umowy dla części nr 8)                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        Data od-do                
INNE PRZETARGI Z ROPCZYC
więcej: przetargi w Ropczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie z podziałem na 7 części
 - Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Publicznego Przedszkola nr 3 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Kształcenia i Wychowania w Turzu z podziałem na części
 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej w Lubiszewice z podziałem na części
 - Sukcesywny zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby Żłobka Samorządowego w Rzekuniu i jego Oddziału w Laskowcu
 - Sukcesywna dostawa mięsa i podrobów do Ogrodu Zoologicznego w Opolu w 2026 roku.
 
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





