Ogłoszenie z dnia 2022-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00499375/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-15
- 2023/BZP 00022198/01 - Wynik z dnia 2023-01-11
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wywóz różnych odpadów z pustostanów strychów, piwnic, korytarzy i terenów zewnętrznych z nieruchomości zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej W Bielsku - Białej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070019077
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Lipnicka 26
1.4.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.4.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.4.7.) Numer telefonu: 33 / 499 06 00
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zgm.eu
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.eu
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00509499
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-12-21
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00499375
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2022/BZP 00028920/12/P
Po zmianie:
2022/BZP 00028920/13/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie zbierania i wywozu różnych przedmiotów w tym: wielkogabarytowych, gruzu, gałęzi, itp. odpadów z pustostanów, strychów, piwnic, korytarzy i terenów zewnętrznych z nieruchomości zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej zwane w dalszej części umowy „przedmiotem zamówienia”. w podziale na
2 części,
1) załącznik nr 8 – część 1 zamówienia (rejon 1),
Część 1 przedmiotu zamówienia (Rejon 1 ) – Przewidywana średnia ilość odpadów , (gabarytów, gruzu, gałęzi itp.) do wywozu na wysypisko i opłat za składowanie na wysypisku wynosi około 1232 m3, nieczystości stałych w tym około 591 m³ odpady nadające się do zgrupowania na miejscu oraz segregacji.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie zbierania i wywozu różnych przedmiotów w tym: wielkogabarytowych, gruzu, gałęzi, itp. odpadów z pustostanów, strychów, piwnic, korytarzy i terenów zewnętrznych z nieruchomości zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej zwane w dalszej części umowy „przedmiotem zamówienia”. w podziale na 2 części,
1) załącznik nr 8 – część 1 zamówienia (rejon 1),
Część 1 przedmiotu zamówienia (Rejon 1 ) – Przewidywana średnia ilość odpadów , (gabarytów, gruzu, gałęzi itp.) do wywozu na wysypisko i opłat za składowanie na wysypisku wynosi około 952 m3, nieczystości stałych w tym około 451 m³ odpady nadające się do zgrupowania na miejscu oraz segregacji.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie zbierania i wywozu różnych przedmiotów w tym: wielkogabarytowych, gruzu, gałęzi, itp. odpadów z pustostanów, strychów, piwnic, korytarzy i terenów zewnętrznych z nieruchomości zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej zwane w dalszej części umowy „przedmiotem zamówienia”. w podziale na 2 części
Część 2 przedmiotu zamówienia (Rejon 2 ) – Przewidywana średnia ilość odpadów , (gabarytów, gruzu, gałęzi itp.) do wywozu na wysypisko i opłat za składowanie na wysypisku wynosi około 1232 m3, nieczystości stałych w tym około 591 m³ odpady nadające się do zgrupowania na miejscu oraz segregacji
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie zbierania i wywozu różnych przedmiotów w tym: wielkogabarytowych, gruzu, gałęzi, itp. odpadów z pustostanów, strychów, piwnic, korytarzy i terenów zewnętrznych z nieruchomości zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej zwane w dalszej części umowy „przedmiotem zamówienia”. w podziale na 2 części
Część 2 przedmiotu zamówienia (Rejon 2 ) – Przewidywana średnia ilość odpadów , (gabarytów, gruzu, gałęzi itp.) do wywozu na wysypisko i opłat za składowanie na wysypisku wynosi około 952 m3, nieczystości stałych w tym około 451 m³ odpady nadające się do zgrupowania na miejscu oraz segregacji
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał minimalne warunki umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, poprzez wykazanie, że:
1) posiada wpis do BDO rejestru podmiotów prowadzących produkty , produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami. ( wymagania stawiane dla części 1 i części 2 zamówienia )
2. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (112 ust. 2 pkt 4 ustawy) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał minimalne warunki umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, poprzez:
1) wykazanie, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 2 usługi, w tym co najmniej jedną świadczoną ciągle, przez okres co najmniej 6 miesięcy, wg stanu na dzień składania ofert, polegające na świadczeniu usług zbierania i usuwania śmieci, odpadów wielkogabarytowych , komunalnych itp. , o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 30 000,00 PLN, ( wartość brutto zawartych umów), Wymóg ten winien być spełniony odrębnie dla każdej części zamówienia,
2) wykazanie, że dysponuje sprzętem przewidzianym do wykonania zamówienia i osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, oraz przedstawi informację o podstawie do dysponowania tym sprzętem i osobami, tj. Wykonawca winien dysponować co najmniej:
a) jednym samochodem przystosowanym do przewozu odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie,
b) dysponuje co najmniej 2 osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia,
w tym co najmniej:
1 kierowcą z uprawnieniami do prowadzenia pojazdów o masie całkowitej powyżej
3,5 t,
1osobą, która będzie nadzorować i koordynować realizację przedmiotowej usług,
(dotyczy oferty na jedną, jak i na obie części zamówienia),
Po zmianie:
1. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał minimalne warunki umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, poprzez wykazanie, że:
1) posiada wpis do BDO rejestru podmiotów prowadzących produkty , produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami. ( wymagania stawiane dla części 1 i części 2 zamówienia )
2. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (112 ust. 2 pkt 4 ustawy) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał minimalne warunki umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, poprzez:
1) wykazanie, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 2 usługi, w tym co najmniej jedną świadczoną ciągle, przez okres co najmniej 6 miesięcy, wg stanu na dzień składania ofert, polegające na świadczeniu usług zbierania i usuwania śmieci, odpadów wielkogabarytowych , komunalnych itp. , o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 30 000,00 PLN, ( wartość brutto zawartych umów), Wymóg ten winien być spełniony odrębnie dla każdej części zamówienia,
2) wykazanie, że dysponuje sprzętem przewidzianym do wykonania zamówienia i osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, oraz przedstawi informację o podstawie do dysponowania tym sprzętem i osobami, tj. Wykonawca winien dysponować co najmniej:
a) jednym samochodem przystosowanym do przewozu odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie,
b) dysponuje co najmniej 2 osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia,
w tym co najmniej:
1 kierowcą z uprawnieniami do prowadzenia pojazdów o masie całkowitej powyżej
3,5 t,
1osobą, która będzie nadzorować i koordynować realizację przedmiotowej usług,
wymogi powyższe powinny być spełnione odrębnie dla każdej z części
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
Wykonawca nie później niż przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu kopię, dokumentów wydanych przez właściwy organ zezwalających na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów stałych.
4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana do realizacji zamówienia, zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu wykaz osób i sprzętu oraz kopie dokumentów potwierdzających, że osoby
i sprzęt skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia posiadają wymagane przez Zamawiającego kwalifikacje.
5. Do 14 dni dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu Oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11.01.2018r.
o elektromobilności i paliwach alternatywnych lub braku obowiązku ich spełnienia.
Po zmianie:
Wykonawca nie później niż przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu kopię dokumentów wydanych przez właściwy organ zezwalających na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów stałych oraz kopię umowy na odbiór odpadów przez składowisko lub Zakład Utylizacji, w ilości umożliwiającej wykonanie usługi, z wyjątkiem tych Wykonawców, którzy jednocześnie prowadzą działalność utylizacji i wywozu
4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana do realizacji zamówienia, zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu wykaz osób i sprzętu oraz kopie dokumentów potwierdzających, że osoby
i sprzęt skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia posiadają wymagane przez Zamawiającego kwalifikacje.
5. Do 14 dni dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu Oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11.01.2018r.
o elektromobilności i paliwach alternatywnych lub braku obowiązku ich spełnienia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
1. Zamawiający wymaga, aby oferta była zabezpieczona wadium.
2. Wysokość Wadium wynosi:
1) 2 000,00 zł (słownie : dwa tysiące złotych) – dla części 1 przedmiotu zamówienia.
2) 2 000,00 zł (słownie : dwa tysiące złotych) – dla części 2 przedmiotu zamówienia.
3. Wadium może być wniesione w następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wymaganego wadium lub wadium wniesione zostało nieprawidłowo, zostanie odrzucona na podstawie art.223 ust. 1 pkt 14 ustawy.
§ 2. Wadium w formie pieniężnej.
1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr
92 1240 4142 1111 0000 4829 4489
oddzielnym przelewem na każdą z części, wskazując w opisie przelewu wyłącznie numer części postępowania w formacie
ZGM/22/193/DN-1
ZGM/22/193/DN-2
przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu jest wpłacone w terminie, jeżeli przed upływem terminu składania ofert wpłacona przez Wykonawcę kwota, zostanie zaksięgowana przez bank na rachunku Zamawiającego. Złożenie dyspozycji wpłaty wadium w dniu składania ofert, nie gwarantuje dotrzymania terminu wniesienia wadium.
2. Dowód wpłacenia wadium powinien być dołączony do oferty.
Po zmianie:
1. Zamawiający wymaga, aby oferta była zabezpieczona wadium.
2. Wysokość Wadium wynosi:
1) 1 500,00 zł (słownie : jeden tysiąc pięćset złotych) – dla części 1 przedmiotu zamówienia.
2) 1 500,00 zł (słownie : jeden tysiąc pięćset złotych) – dla części 2 przedmiotu zamówienia.
3. Wadium może być wniesione w następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wymaganego wadium lub wadium wniesione zostało nieprawidłowo, zostanie odrzucona na podstawie art.223 ust. 1 pkt 14 ustawy.
§ 2. Wadium w formie pieniężnej.
1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr
92 1240 4142 1111 0000 4829 4489
oddzielnym przelewem na każdą z części, wskazując w opisie przelewu wyłącznie numer części postępowania w formacie
ZGM/22/193/DN-1
ZGM/22/193/DN-2
przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu jest wpłacone w terminie, jeżeli przed upływem terminu składania ofert wpłacona przez Wykonawcę kwota, zostanie zaksięgowana przez bank na rachunku Zamawiającego. Złożenie dyspozycji wpłaty wadium w dniu składania ofert, nie gwarantuje dotrzymania terminu wniesienia wadium.
2. Dowód wpłacenia wadium powinien być dołączony do oferty.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-12-23 10:00
Po zmianie:
2022-12-28 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-12-23 11:30
Po zmianie:
2022-12-28 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-01-20
Po zmianie:
2023-01-26
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" wraz z budową bulodromu, street workout oraz mini boiska do piłki nożnej przy ul. Słowackiego w Bielsku-Białej(...).
- Remont posadzki w Hali Stacji Kontroli Pojazdów Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Bielsku-Białej Sp. z o.o.
- Wykonanie okresowych przeglądów podstawowych (rocznych) dróg na terenie miasta Bielska-Białej
- Zakup energii elektrycznej dla obiektów Uniwersytetu Bielsko-Bialskiego
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania lokalu Bielskiego Centrum Psychiatrii - Olszówka przy ul. Kasprowicza 48 w Czechowicach Dziedzicach na Ambulatorium Zdrowia Psychicznego.
- Modernizacja pracowni zawodowej w Zespole Szkół Elektronicznych, Elektrycznych i Mechanicznych przy ul. Juliusza Słowackiego 24 w Bielsku-Białej w ramach projektu "Bielsko-Biała-zawodowo"
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa związana z odbiorem, transportem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Giby oraz prowadzenie PSZOK
- Sukcesywny odbiór, transport i utylizacja produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego Kat I oraz Kat II
- Odbieranie odpadów z nieruchomości niezamieszkanych z terenu Związku Gmin Zagłębia Miedziowego
- ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów budowlanych o kodzie 17 01 07 z Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Białej Podlaskiej"
- Świadczenie usług polegających na wywozie nieczystości ciekłych ze zbiorników bezodpływowych z zasobu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.