Ogłoszenie z dnia 2025-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00442404/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup usługi wsparcia technicznego Producenta dla posiadanych przez Zamawiającego serwerów firmy DELL/EMC.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubelskie - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387842118
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mieczysława Karłowicza 4
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-027
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krzysztof.bartosik@lcit.lubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lcit.ezamawiajacy.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lcit.ezamawiajacy.pl/pn/lcit/demand/235651/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup usługi wsparcia technicznego Producenta dla posiadanych przez Zamawiającego serwerów firmy DELL/EMC.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15a9e2af-f85f-4aa1-a415-5b07a18bde0b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00509222
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00112267/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Zakup usługi wsparcia technicznego dla serwerów DELL
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Postępowanie współfinansowane jest z: Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Priorytet FELU.13 Wsparcie wdrażania Funduszy Europejskich dla Lubelskiego 2021-2027 w ramach EFRR, Działanie FELU.13.01 Wsparcie wdrażania Funduszy Europejskich dla Lubelskiego 2021-2027 w ramach EFRR.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00442404
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OZP.26.1.73.2025.KBA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 72744,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa usługi wsparcia technicznego dla posiadanych przez Zamawiającego serwerów firmy DELL/EMC (zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik 1 do SWZ).
1) Usługa wsparcia technicznego powinna być świadczona w standardzie nie gorszym niż Post Standard Support (dla serwerów ujętych w Tabeli nr 1 w poz. 1-6) z opcją Keep Your Hard Drive, ProSupport NBD (dla serwerów ujętych w Tabeli nr 1 w poz. 7-9) z opcją Keep Your Hard Drive dla serwerów firmy DELL/EMC, w tym powinna zapewniać:
a) możliwość telefonicznego zgłaszania problemu w trybie minimum 8 godzin na dobę 5 dni roboczych w tygodniu oraz przesyłanie zgłoszeń serwisowych 24 godziny na dobę poprzez wskazany serwisowy adres mailowy Producenta lub autoryzowanego serwisu Producenta,
b) reakcja serwisu Producenta w siedzibie Zamawiającego w przypadku awarii sprzętu powinna nastąpić w terminie do następnego dnia roboczego następującego po zdiagnozowaniu przez Producenta lub autoryzowanego serwisu Producenta problemu i uznaniu, że pomoc w siedzibie Zamawiającego jest niezbędna,
c) bezpośredni, rejestrowany dostęp do centrum pomocy technicznej producenta przez 24 godziny na dobę, umożliwiający bezpośrednie, samodzielne otwieranie przez zamawiającego zgłoszeń serwisowych w centrum pomocy technicznej producenta bez limitu na ilość zapytań,
d) wymiana dysku obejmuje opcję „zachowaj swój dysk” (w przypadku awarii nośnika danych – dysku twardego, serwis producenta wymienia nośnik bez konieczności zwrotu uszkodzonego nośnika) przez cały okres wsparcia,
e) w przypadku wsparcia ProSupport NBD usługa powinna zapewniać co najmniej dostęp do najnowszego oprogramowania sprzętowego urządzeń oraz możliwość pobrania najnowszego oprogramowania ze strony producenta,
f) naprawa uszkodzonego urządzenia w miejscu instalacji (on-site).
2) Usługa będzie świadczona zgodnie z Opisami Przedmiotu Zamówienia oraz warunkami licencyjnymi producenta urządzeń. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć warunki licencyjne producenta najpóźniej w dniu uruchomienia Usługi.
3) Okres objęcia wsparciem technicznym Producenta:
a) od dnia uruchomienia Usługi do dnia 02.08.2026 r. Uruchomienie usługi w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy – dla pozycji 1 - 6 z Tabeli nr 1 w OPZ.
b) od dnia uruchomienia Usługi do dnia 15.10.2026 r. Uruchomienie usługi w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy – dla pozycji 7 - 9 z Tabeli nr 1 w OPZ.
2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80060,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92591,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80060,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IT Solution Factor Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522 30 88 543
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 98
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-807
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80060,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Wykonawca uruchomi usługę w terminie nie później niż do 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
2. Okres objęcia wsparciem technicznym Producenta:
a) dla pozycji 1 - 6 z Tabeli nr 1 w OPZ - Okres objęcia wsparciem technicznym Producenta: od dnia uruchomienia usługi do dnia 02.08.2026r. Uruchomienie usługi nastąpi w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy.
b) dla pozycji 7 - 9 z Tabeli nr 1 w OPZ – Okres objęcia wsparciem technicznym Producenta: od dnia uruchomienia usługi do dnia 15.10.2026r. Uruchomienie usługi nastąpi w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 1 zadanie
- Dostawa wyposażenia laboratoriów: Stanowisko dydaktyczne składające się z systemu RFID oraz Ramion Robotycznych DOBOT w ramach projektu "Pollub zieloną transformację"
- Zakup aparatu USG
- Dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego samochodu typu autolaweta dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
- Usługa wykonywania nowych mebli
- Dostawa etykiet dla Apteki, Pracowni Cytostatycznej, Pracowni Płynów do Żywienia Pozajelitowego.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd - Cyberbezpieczna Gmina Karnice
- Zakup 1000 licencji uprawniającej do korzystania z oprogramowania poczty elektronicznej ZIMBRA Collaboration Suite Professional Edition
- Asysta techniczna oprogramowania Fortinet - odnowienie wsparcia technicznego producenta urządzeń FortiMail na 2 lata
- Dostawa oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Kołobrzeg"
- Aktualizacja licencji Enova365, wsparcie dla urządzenia FortiGate 100F oraz wsparcie gwarancyjne do serwerów Fujitsu na okres 1 roku
- "Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych wraz z przyczepami transportowymi"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





