Ogłoszenie z dnia 2025-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00493027/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-23
- 2025/BZP 00500881/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-28
- 2025/BZP 00539846/01 - Wynik z dnia 2025-11-18
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług pocztowych w obr. krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczenia przesyłek pocztowych i paczek i ich ewen. zwrotów w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221221715
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Artura Grottgera 13
1.4.2.) Miejscowość: Słupsk
1.4.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.4.7.) Numer telefonu: +48 59 841 00 91
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zimslupsk.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00509215
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-10-31
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00493027
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i paczek i ich ewentualnych zwrotów w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. na rzecz Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku.
2. Wykonawca zapewni kierownictwo, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
3. W przypadku stwierdzenia, że usługi świadczone są niezgodnie z obowiązującymi przepisami lub SWZ, Zamawiający może odmówić zapłaty lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy.
4. Wykonawca zobowiązuje się do starannego, należytego i terminowego wykonywania wymaganych prac i obowiązków w oparciu o przepisy prawne i normy obowiązujące w zakresie przedmiotu zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązany jest, wykonując usługę, do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, pozyskanych w trakcie realizacji usługi w czasie obowiązującej umowy oraz po jej zakończeniu.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający zaplanował w 2025 r. udzielić zamówienia na wykonanie świadczeń usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, z zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczenia przesyłek pocztowych i paczek i ich ewentualnych zwrotów w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. na rzecz Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku. Przedmiot zamówienia stanowi kompleksową usługę pocztową na rzecz jednego Zamawiającego. Podzielenie na części groziłoby nadmiernymi trudnościami technicznymi i kosztami wykonania zamówienia a także potrzebą skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia. Ponadto istniałoby ryzyko niewykonania części zamówienia. Zamawiający zrobił rozeznanie rynku i tego typu zamówieniami zajmują się wyspecjalizowane w tym kierunku firmy posiadające systemy
logistyczne oraz zaplecze techniczne umożliwiające optymalnie świadczyć jednocześnie pełen zakres usług objętych przedmiotem zamówienia. Dzięki temu minimalizują koszty związane z logistyką obsługi usług pocztowych. Zamawiający kierując się zasadą optymalizacji kosztów i gospodarnością podczas wydatkowania środków publicznych
oraz zachowując zasadę konkurencyjności oraz równego traktowania wykonawców nie podzielił zamówienia na części.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
9. Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie zgodności oferowanych robót budowlanych, dostaw lub usług z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub opisie kryteriów oceny ofert, lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia.
10.Warunki realizacji przedmiotu zamówienia wskazano w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5a do SWZ i we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i paczek i ich ewentualnych zwrotów w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. na rzecz Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku.
2. Wykonawca zapewni kierownictwo, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
3. W przypadku stwierdzenia, że usługi wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami, postanowieniami SWZ lub w sposób wadliwy, Zamawiający może żądać ich ponownego wykonania lub skorzystać z uprawnień przewidzianych w przepisach prawa, w tym w szczególności w ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz.U. z 2025 r. poz. 366), w zakresie trybu reklamacyjnego. Odstąpienie od umowy w całości lub części może nastąpić wyłącznie w przypadku uprzednie-go bezskutecznego wezwania Wykonawcy do usunięcia uchybień oraz po uprzednim stwierdzeniu zawinionego naruszenia postanowień umowy przez Wykonawcę.
4. Wykonawca zobowiązuje się do starannego, należytego i terminowego wykonywania wymaganych prac i obowiązków w oparciu o przepisy prawne i normy obowiązujące w zakresie przedmiotu zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązany jest, wykonując usługę, do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, pozyskanych w trakcie realizacji usługi w czasie obowiązującej umowy oraz po jej zakończeniu.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający zaplanował w 2025 r. udzielić zamówienia na wykonanie świadczeń usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, z zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczenia przesyłek pocztowych i paczek i ich ewentualnych zwrotów w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. na rzecz Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku. Przedmiot zamówienia stanowi kompleksową usługę pocztową na rzecz jednego Zamawiającego. Podzielenie na części groziłoby nadmiernymi trudnościami technicznymi i kosztami wykonania zamówienia a także potrzebą skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia. Ponadto istniałoby ryzyko niewykonania części zamówienia. Zamawiający zrobił rozeznanie rynku i tego typu zamówieniami zajmują się wyspecjalizowane w tym kierunku firmy posiadające systemy
logistyczne oraz zaplecze techniczne umożliwiające optymalnie świadczyć jednocześnie pełen zakres usług objętych przedmiotem zamówienia. Dzięki temu minimalizują koszty związane z logistyką obsługi usług pocztowych. Zamawiający kierując się zasadą optymalizacji kosztów i gospodarnością podczas wydatkowania środków publicznych
oraz zachowując zasadę konkurencyjności oraz równego traktowania wykonawców nie podzielił zamówienia na części.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
9. Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie zgodności oferowanych robót budowlanych, dostaw lub usług z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub opisie kryteriów oceny ofert, lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia.
10.Warunki realizacji przedmiotu zamówienia wskazano w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5a do SWZ i we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-11-05 10:00
Po zmianie:
2025-11-07 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-11-05 10:15
Po zmianie:
2025-11-07 10:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-12-04
Po zmianie:
2025-12-06
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa mebli do sali wyciszeń
- Dostawa nowych pojemników na odpady komunalne typu MGB o pojemności 120 i 360 litrów, w kolorze grafitowym.
- "Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę dróg powiatowych: 1117G, 1165G i 1123G" w podziale na 3 zadania
- "Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę dróg powiatowych: 1200G, 1119G i 1116G " w podziale na 3 zadania
- "Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę dróg powiatowych: 1174G i 1201" w podziale na 2 zadania
- Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami na działkach nr 91/3 i 91/8 w m. Wiklino
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w roku 2026 dla potrzeb Urzędu Gminy w Jabłonce.
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Miasta i Gminy w Strzelinie
- Usługi pocztowe dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy.
- "Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Gminy Żary w 2026 roku"
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miejskiego w Jedlni-Letnisku na lata 2026-2029
- " Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Kamieniu Pomorskim na okres do 31 grudnia 2026 roku".
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





