eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskŚwiadczenie usług pocztowych w obr. krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczenia przesyłek pocztowych i paczek i ich ewen. zwrotów w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe.



Ogłoszenie z dnia 2025-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług pocztowych w obr. krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczenia przesyłek pocztowych i paczek i ich ewen. zwrotów w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221221715

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Artura Grottgera 13

1.4.2.) Miejscowość: Słupsk

1.4.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.4.4.) Województwo: pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.4.7.) Numer telefonu: +48 59 841 00 91

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zimslupsk.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00509215

2.2.) Data ogłoszenia: 2025-10-31

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00493027

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i paczek i ich ewentualnych zwrotów w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. na rzecz Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku.
2. Wykonawca zapewni kierownictwo, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
3. W przypadku stwierdzenia, że usługi świadczone są niezgodnie z obowiązującymi przepisami lub SWZ, Zamawiający może odmówić zapłaty lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy.
4. Wykonawca zobowiązuje się do starannego, należytego i terminowego wykonywania wymaganych prac i obowiązków w oparciu o przepisy prawne i normy obowiązujące w zakresie przedmiotu zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązany jest, wykonując usługę, do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, pozyskanych w trakcie realizacji usługi w czasie obowiązującej umowy oraz po jej zakończeniu.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający zaplanował w 2025 r. udzielić zamówienia na wykonanie świadczeń usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, z zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczenia przesyłek pocztowych i paczek i ich ewentualnych zwrotów w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. na rzecz Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku. Przedmiot zamówienia stanowi kompleksową usługę pocztową na rzecz jednego Zamawiającego. Podzielenie na części groziłoby nadmiernymi trudnościami technicznymi i kosztami wykonania zamówienia a także potrzebą skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia. Ponadto istniałoby ryzyko niewykonania części zamówienia. Zamawiający zrobił rozeznanie rynku i tego typu zamówieniami zajmują się wyspecjalizowane w tym kierunku firmy posiadające systemy
logistyczne oraz zaplecze techniczne umożliwiające optymalnie świadczyć jednocześnie pełen zakres usług objętych przedmiotem zamówienia. Dzięki temu minimalizują koszty związane z logistyką obsługi usług pocztowych. Zamawiający kierując się zasadą optymalizacji kosztów i gospodarnością podczas wydatkowania środków publicznych
oraz zachowując zasadę konkurencyjności oraz równego traktowania wykonawców nie podzielił zamówienia na części.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
9. Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie zgodności oferowanych robót budowlanych, dostaw lub usług z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub opisie kryteriów oceny ofert, lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia.
10.Warunki realizacji przedmiotu zamówienia wskazano w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5a do SWZ i we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i paczek i ich ewentualnych zwrotów w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. na rzecz Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku.
2. Wykonawca zapewni kierownictwo, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
3. W przypadku stwierdzenia, że usługi wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami, postanowieniami SWZ lub w sposób wadliwy, Zamawiający może żądać ich ponownego wykonania lub skorzystać z uprawnień przewidzianych w przepisach prawa, w tym w szczególności w ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz.U. z 2025 r. poz. 366), w zakresie trybu reklamacyjnego. Odstąpienie od umowy w całości lub części może nastąpić wyłącznie w przypadku uprzednie-go bezskutecznego wezwania Wykonawcy do usunięcia uchybień oraz po uprzednim stwierdzeniu zawinionego naruszenia postanowień umowy przez Wykonawcę.
4. Wykonawca zobowiązuje się do starannego, należytego i terminowego wykonywania wymaganych prac i obowiązków w oparciu o przepisy prawne i normy obowiązujące w zakresie przedmiotu zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązany jest, wykonując usługę, do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, pozyskanych w trakcie realizacji usługi w czasie obowiązującej umowy oraz po jej zakończeniu.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający zaplanował w 2025 r. udzielić zamówienia na wykonanie świadczeń usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, z zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczenia przesyłek pocztowych i paczek i ich ewentualnych zwrotów w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. na rzecz Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku. Przedmiot zamówienia stanowi kompleksową usługę pocztową na rzecz jednego Zamawiającego. Podzielenie na części groziłoby nadmiernymi trudnościami technicznymi i kosztami wykonania zamówienia a także potrzebą skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia. Ponadto istniałoby ryzyko niewykonania części zamówienia. Zamawiający zrobił rozeznanie rynku i tego typu zamówieniami zajmują się wyspecjalizowane w tym kierunku firmy posiadające systemy
logistyczne oraz zaplecze techniczne umożliwiające optymalnie świadczyć jednocześnie pełen zakres usług objętych przedmiotem zamówienia. Dzięki temu minimalizują koszty związane z logistyką obsługi usług pocztowych. Zamawiający kierując się zasadą optymalizacji kosztów i gospodarnością podczas wydatkowania środków publicznych
oraz zachowując zasadę konkurencyjności oraz równego traktowania wykonawców nie podzielił zamówienia na części.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
9. Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie zgodności oferowanych robót budowlanych, dostaw lub usług z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub opisie kryteriów oceny ofert, lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia.
10.Warunki realizacji przedmiotu zamówienia wskazano w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5a do SWZ i we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2025-11-05 10:00

Po zmianie:
2025-11-07 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2025-11-05 10:15

Po zmianie:
2025-11-07 10:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2025-12-04

Po zmianie:
2025-12-06

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.