Ogłoszenie z dnia 2025-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00472867/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-14
- 2025/BZP 00489791/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-22
- 2025/BZP 00492868/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Miejskiego w Nowogrodźcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowogrodziec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821581
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowogrodziec
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-730
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +4875 738 06 68
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.jaworska@nowogrodziec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogrodziec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nowogrodziec.ezamawiajacy.pl/pn/NOWOGRO/demand/238597/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Miejskiego w Nowogrodźcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa104212-7b91-4b87-ac02-3760dbbcd3af
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00509141
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00108261/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Miejskiego w Nowogrodźcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00472867
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.271.21.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 555310,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Miejskiego w Nowogrodźcu
Przedmiotem zamówienia jest usługa społeczna polegająca na świadczeniu usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miejskiego w Nowogrodźcu w następującym zakresie:
1) przyjmowania, sortowania i doręczania przesyłek listowych o wadze do 2000 g (listy zwykłe, listy zwykłe priorytet, listy polecone, listy polecone priorytet, listy polecone ZPO, listy polecone ZPO priorytet, listy o zadeklarowanej wartości);
2) przyjmowania, sortowania i doręczania paczek pocztowych o wadze do 10 000 g;
3) usługa ekspresowego dostarczania korespondencji w obrocie krajowym - usługa kurierska;
4) zwrot przesyłek niedoręczonych, z podaniem przyczyny niedoręczenia;
5) doręczenie niezwłocznie do Zamawiającego zwrotnych potwierdzeń odbioru po ich skutecznym doręczeniu.
Przedmiot zamówienia ma być świadczony zgodnie z właściwymi przepisami prawa, a w szczególności z:
1) ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe ,
2) rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (t.j. Dz.U. 2020 r. poz. 1026)
3) rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usług i pocztowej (t.j. Dz.U. 2019 r. poz. 474)
4) międzynarodowymi przepisami pocztowymi w zakresie świadczenia usług pocztowych w obrocie zagranicznym, o ile stanowią inaczej niż to zostało uregulowane przepisami ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe.
5) ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa,
6) ustawą z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego,
7) ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
Wykonawca zobowiązany jest do przetwarzania i zachowania tajemnicy oraz zabezpieczenia danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Zamawiający zastrzega konieczność uwzględniania terminów wynikających odpowiednio z przepisów art. 57 § 5 pkt 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego oraz art. 12 § 6 pkt 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64100000-7 - Usługi pocztowe i kurierskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek
64120000-3 - Usługi kurierskie
64121100-1 - Usługi dostarczania poczty
64121200-2 - Usługi dostarczania paczek
64110000-0 - Usługi pocztowe
64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 30.10.2025r. otwarte zostały oferty złożone w przedmiotowym postępowaniu. Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia to 555 310,80zł. W postępowaniu złożona została jedna oferta. Cena brutto złożonej oferty tj. 926 764,00zł przekracza kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt3 ustawy Pzp.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 926764,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 926764,00 PLN
INNE PRZETARGI NOWOGRODZIEC
- ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH DLA DZIECI Z PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO W NOWOGRODŹCU W ROKU 2026
- PRZYGOTOWYWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW DLA UCZNIÓW ORAZ DZIECI Z ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH GMINY NOWOGRODZIEC W ROKU 2026
więcej: przetargi NOWOGRODZIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w roku 2026 dla potrzeb Urzędu Gminy w Jabłonce.
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Miasta i Gminy w Strzelinie
- Usługi pocztowe dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy.
- Świadczenie usług pocztowych - rok 2026
- "Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Gminy Żary w 2026 roku"
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miejskiego w Jedlni-Letnisku na lata 2026-2029
więcej: Usługi pocztowe i kurierskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





