eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Dostawa i montaż drzwi przeciwpożarowych w budynku Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu przy al. Ratuszowej 38

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż drzwi przeciwpożarowych w budynku Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu przy al. Ratuszowej 38

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Inowrocławski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350719

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mątewska 17

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@inowroclaw.powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.powiat.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/inowroclaw.powiat/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż drzwi przeciwpożarowych w budynku Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu przy al. Ratuszowej 38

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b8bada6-6ff9-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00508131

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001949/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 Dostawa i montaż drzwi przeciwpożarowych w budynku Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu przy al. Ratuszowej 38

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00466141/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.IV.272.1.15.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia podstawowego obejmuje oraz dostawę i montaż trzynastu sztuk drzwi przeciwpożarowych, a także prace towarzyszące na sześciu kondygnacjach budynku Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu przy alei Ratuszowej 38, tj.:
a) w piwnicy: demontaż istniejących drzwi oraz montaż drzwi ppoż 90/200 EIS60 – D1 w liczbie 3 sztuk; montaż drzwi ppoż 165/210 EIS30 - 1 sztuka,
b) na parterze: montaż drzwi ppoż 150/200 z naświetlem 150/94 EIS30 - 1 sztuka,
c) na I piętrze: montaż drzwi ppoż 174/210 EIS30 - 1 sztuka,
d) na II piętrze: demontaż istniejących drzwi oraz montaż drzwi ppoż 90/200 EIS60 – D1 w liczbie 2 sztuk; montaż drzwi ppoż 177/210 EIS30 - 1 sztuka,
e) na III piętrze: demontaż istniejących drzwi oraz montaż drzwi ppoż 90/200 EIS60 – D1 - 1 sztuka; montaż drzwi ppoż 177/210 EIS30 - 1 sztuka,
f) na IV piętrze: demontaż istniejących drzwi oraz montaż drzwi ppoż 90/200 EIS60 – D1 - 1 sztuka; montaż drzwi ppoż 177/210 EIS30 - 1 sztuka.
2. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z opcji:
Zakres opcji obejmuje montaż 4 sztuk drzwi ppoż na II, III i IV piętrze budynku Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu przy al. Ratuszowej 38, tj.:
a) na II piętrze: demontaż istniejących drzwi oraz montaż drzwi ppoż 90/200 EIS60 - D1 - 1 sztuka,
b) na III piętrze: demontaż istniejących drzwi oraz montaż drzwi ppoż 90/200 EIS60 - D1 w liczbie 2 sztuk,
c) na IV piętrze: demontaż istniejących drzwi oraz montaż drzwi ppoż 90/200 EIS60 - D1 - 1 sztuka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44221220-3 - Drzwi przeciwpożarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204342,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131870,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VENED Jan Powierski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570235673

7.3.3) Ulica: Łąkowa

7.3.4) Miejscowość: Gródek

7.3.5) Kod pocztowy: 86-140

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131870,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.