Ogłoszenie z dnia 2022-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00138860/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-16
- 2022/BZP 00508131/01 - Wynik z dnia 2022-12-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i montaż drzwi przeciwpożarowych w budynku Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu przy al. Ratuszowej 38
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Inowrocławski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350719
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mątewska 17
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@inowroclaw.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.powiat.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż drzwi przeciwpożarowych w budynku Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu przy al. Ratuszowej 38
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b8bada6-6ff9-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00466141
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001949/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Dostawa i montaż drzwi przeciwpożarowych w budynku Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu przy al. Ratuszowej 38
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/inowroclaw.powiat/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/inowroclaw.powiat/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określono w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określono w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OR.IV.272.1.15.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia podstawowego obejmuje oraz dostawę i montaż trzynastu sztuk drzwi przeciwpożarowych, a także prace towarzyszące na sześciu kondygnacjach budynku Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu przy alei Ratuszowej 38, tj.:
a) w piwnicy: demontaż istniejących drzwi oraz montaż drzwi ppoż 90/200 EIS60 – D1 w liczbie 3 sztuk; montaż drzwi ppoż 165/210 EIS30 - 1 sztuka,
b) na parterze: montaż drzwi ppoż 150/200 z naświetlem 150/94 EIS30 - 1 sztuka,
c) na I piętrze: montaż drzwi ppoż 174/210 EIS30 - 1 sztuka,
d) na II piętrze: demontaż istniejących drzwi oraz montaż drzwi ppoż 90/200 EIS60 – D1 w liczbie 2 sztuk; montaż drzwi ppoż 177/210 EIS30 - 1 sztuka,
e) na III piętrze: demontaż istniejących drzwi oraz montaż drzwi ppoż 90/200 EIS60 – D1 - 1 sztuka; montaż drzwi ppoż 177/210 EIS30 - 1 sztuka,
f) na IV piętrze: demontaż istniejących drzwi oraz montaż drzwi ppoż 90/200 EIS60 – D1 - 1 sztuka; montaż drzwi ppoż 177/210 EIS30 - 1 sztuka.
2. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z opcji:
Zakres opcji obejmuje montaż 4 sztuk drzwi ppoż na II, III i IV piętrze budynku Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu przy al. Ratuszowej 38, tj.:
a) na II piętrze: demontaż istniejących drzwi oraz montaż drzwi ppoż 90/200 EIS60 - D1 - 1 sztuka,
b) na III piętrze: demontaż istniejących drzwi oraz montaż drzwi ppoż 90/200 EIS60 - D1 w liczbie 2 sztuk,
c) na IV piętrze: demontaż istniejących drzwi oraz montaż drzwi ppoż 90/200 EIS60 - D1 - 1 sztuka.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44221220-3 - Drzwi przeciwpożarowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z opcji:1) Zakres opcji obejmuje montaż 4 sztuk drzwi ppoż na II, III i IV piętrze budynku Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu przy al. Ratuszowej 38, tj.:
a) na II piętrze: demontaż istniejących drzwi oraz montaż drzwi ppoż 90/200 EIS60 - D1 - 1 sztuka,
b) na III piętrze: demontaż istniejących drzwi oraz montaż drzwi ppoż 90/200 EIS60 - D1 w liczbie 2 sztuk,
c) na IV piętrze: demontaż istniejących drzwi oraz montaż drzwi ppoż 90/200 EIS60 - D1 - 1 sztuka.
2) Uruchomienie opcji nastąpi w przypadku uzgodnienia przez Zamawiającego proponowanych rozwiązań z Kujawsko-Pomorskim Komendantem Wojewódzkim Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu. Zamawiający poinformuje wówczas Wykonawcę o zamiarze uruchomienia opcji. W przypadku uzyskania
od Wykonawcy pisemnej deklaracji wykonania części umowy objętej opcją
do końca terminu wykonania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy pismo powiadamiające o uruchomieniu opcji. Jeśli Wykonawca nie przekaże Zamawiającemu deklaracji wykonania części umowy objętej opcją do końca terminu wykonania umowy, Zamawiający nie uruchomi opcji i nie będzie wnosił wobec Wykonawcy żadnych roszczeń;
3) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji
nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń
w stosunku do Zamawiającego;
4) Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zmiany umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będzie podlegać cena ryczałtowa brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podstawowego w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2. W cenie należy uwzględnić wszystkie wymagania określone w niniejszej SWZ
oraz wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej
z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, a także wszystkie potencjalne ryzyka ekonomiczne, jakie mogą wystąpić przy realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.
4. Wykonawca zobowiązany jest zastosować właściwą stawkę podatku VAT, zgodnie
z obowiązującymi przepisami ustawy z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów
i usług (Dz. U. z 2022 r. poz. 931, z późn. zm.).
5. Jeżeli złożona zostanie oferta, której wybór prowadziłby do powstania
u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z 11 marca 2004 r.
o podatku od towarów i usług, dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający doliczy do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług,
którą miałby obowiązek rozliczyć.
6. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest poinformować Zamawiającego,
że wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa
lub świadczenie będą prowadziły do jego powstania oraz wskazując stawkę podatku
od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali przynajmniej jedno zamówienie polegające na dostawie i montażu drzwi przeciwpożarowych na kwotę co najmniej 100 000,00 zł brutto
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym celu muszą wykazać, że:1) wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu;
2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa
do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania;
4) muszą ustanowić pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza;
5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców;
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy;
7) przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
określono w Rozdziale XXV SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-07 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma zakupowa Zamawiającego https://platformazakupowa.pl/pn/inowroclaw.powiat
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-07 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn.: "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zag. terenu i infr. techniczną przy ul. Dworcowej dz. nr 553/15 w Nowem"
- Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami oraz kanalizacji deszczowej i sieci wodociągowej w miejscowości Jacewo, gm. Inowrocław - ETAP I
- Dostawa leków cytostatycznych dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu (Powtórka)
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatów w tym aparatu satelitarnego do posiewu krwi oraz płynów ustrojowych dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu.
- Wymiana ogrodzenia terenu Żłobka "Maja" w Inowrocławiu
- Dostawy opakowań medycznych i wskaźników do kontroli procesu sterylizacji i dezynfekcji dla Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu.
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zwiększenie oraz poprawa przestrzeni leczniczej przyziemia i parteru części średniowschodniej oraz łącznika SPZOZ w Radzyniu Podlaskim wraz z poprawą komunikacji pionowej." Etap I
- Remont skrzydła zachodniego i południowego budynku Muzeum przy ul. 3 Maja 19. Etap V.
więcej: Drzwi przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.