Ogłoszenie z dnia 2025-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00376896/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-14
- 2025/BZP 00385297/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-21
- 2025/BZP 00387912/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Traktor z osprzętem TUZ i TUR wraz ze sprzętem do zabezpieczenia dróg oraz wóz do transportu wody pitnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bartniczka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118425
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brodnicka 8
1.5.2.) Miejscowość: Bartniczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-321
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 564936810
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugb@data.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bartniczka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11583381.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Traktor z osprzętem TUZ i TUR wraz ze sprzętem do zabezpieczenia dróg oraz wóz do transportu wody pitnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6992331c-dffe-4944-b191-0ebb4ae9550f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00507982
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033714/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup sprzętu do zabezpieczenia dróg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00376896
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIŚR.271.1.10.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 514666,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa traktora wraz z osprzętem TUZ i TUR . Ciągnik musi być fabrycznie nowy, nieużywany, kompletnie wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, nie wymagający żadnych dodatkowych nakładów, gotowy do użytku, wyprodukowany nie wcześniej niż 2024 r.2. Podstawowe wymagania:
a) musi posiadać wszystkie wymagane przepisami prawa atesty i certyfikaty niezbędne do jego prawidłowego użytkowania,
b) musi spełniać wymagania przepisów o ruchu drogowym z zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1251 t. j.),
c) musi spełniać wymagania przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 502),
d) musi posiadać aktualną homologację pozwalającą na dopuszczenie do ruchu po drogach publicznych zgodnie z ustawą z dnia 14 kwietnia 2023 r. o systemach homologacji pojazdów oraz ich wyposażenia (Dz. U. z 2023 poz. 919),
3. Minimalne parametry techniczne ciągnika:
a) Silnik:
• Pojemność min. 4400 cm³
• Ilość cylindrów min. 4 (wartość oceniana)
• Moc znamionowa (bez Boost) 135KM - 150KM
• Poj. zbiornika paliwa min. 140L
• Poj. zbiornika AdBlue min. 10L
b) Skrzynia biegów:
• Ilość biegów podstawowych min 6
• Ilość zakresów reduktora (w tym biegi pełzające) min 4
• Rewers Elektrohydrauliczny z dźwignią przy kierownicy
• Blokada mechanizmu różnicowego (przód/tył): elektrohydrauliczna
c) WOM:
• Wałek WOM min. 3 prędkości pracy: 540/540E/1000 obr/min
• Załączanie WOM: elektro-hydrauliczne
d) Hydraulika:
• Wydajność układu hydraulicznego min.120 l/min
• Sterowanie TUZ: EHR, kontrola pozycyjna, siłowa
• Udźwig podnośnika w punkcie sprzęgu min. 6000 kg
• Liczba sekcji hydrauliki zewnętrznej tylnej: min. 3 pary
• Liczba sekcji hydrauliki zewnętrznej przedniej: 2 pary
• TUZ przedni udźwig min. 2500 kg
• Sterowanie przednim TUZ z Joysticka
4. Dokumentacja ciągnika:
a) fabryczna instrukcja obsługi ciągnika w języku polskim wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji ciągnika przez Zamawiającego,
b) komplet kluczy w liczbie dostarczonej przez producenta,
c) katalog części zamiennych,
d) książka gwarancyjna/serwisowa ciągnika i osprzętu w języku polskim,
e) certyfikat zgodności i jakości CE/deklaracja zgodności,
f) dokumenty umożliwiające zarejestrowanie pojazdu w wydziale komunikacji (w tym świadectwo homologacji)
5. Gwarancja:
a) minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi min. 36 miesięcy (bez limitu mth) licząc od daty podpisania protokołu „przekazania - przyjęcia”;
b) wszystkie wymagane w okresie gwarancyjnym (zaoferowanym przez Wykonawcę w ofercie) przeglądy techniczne i naprawy gwarancyjne wykonywane będą na koszt Wykonawcy łącznie z: kosztem części zamiennych, eksploatacyjnych (oleje, filtry i płyny wymieniane w trakcie przeglądu) i kosztem dojazdu serwisu do Zamawiającego. Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów związanych z wykonaniem tych przeglądów.
6. Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny za przedmiot zamówienia, zobowiązany jest do dostarczenia sprzętu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (Urząd Gminy w Bartniczce). Transport sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia do siedziby użytkownika odbywać się będzie na własny koszt i ryzyko Wykonawcy.
7. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego przeszkolenia wyznaczonych pracowników Urzędu Gminy Bartniczka w zakresie obsługi pojazdu i osprzętu, w siedzibie Zamawiającego w dniu przekazania przedmiotu zamówienia.
Szczegółowa specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia zawarta jest w załączniku nr 3a – Wykaz oferowanego sprzętu - ciągnik
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.5.) Wartość części: 362666,66 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – „Wysięgnik z kosiarką i głowica kosząca”WYSIĘGNIK Z KOSIARKĄ
1) Minimalne parametry techniczne:
a) Wysięgnik z kosiarką współpracujący z ciągnikiem mocy 135 – 150 KM, ilość cylindrów min. 4
b) Zasięg roboczy mierzony do przyłącza bez głowicy koszącej (minimum) 5,1 m
c) Sposób mocowania na ciągniku Tylny TUZ
d) Napęd Hydrauliczny – własny
e) Sterowanie Elektryczne On-Off
f) Moc pompy hydraulicznej minimum 39 kW
g) Kąt obrotu głowicy minimum 200 stopni
h) Nominalne ciśnienie oleju minimum 210 bar
i) Pojemność zbiornika oleju minimum 180 l
j) Masa zestawu (z głowicą koszącą) nie przekraczająca 1300 kg
k) Szerokość transportowa 1,7 mm
2) Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia, wykonawca zobowiązany jest dostarczyć:
1) Gwarancję,
2) Dokumentację techniczną sprzętu,
3) Instrukcję obsługi w języku polskim i katalog części zamiennych,
4) Inne dokumenty wydane dla użytkownika sprzętu.
GŁOWICA KOSZĄCA
1) Minimalne parametry techniczne:
a) Głowica kosząca współpracująca z oferowanym wysięgnikiem
b) Szerokość robocza minimum 1100 mm
c) Ilość noży tnących minimum 10szt
d) Rodzaj noży bijakowe (młotkowe)
e) Średnica wału roboczego minimum 130 mm
f) Średnica wału kopiującego minimum 130 mm
g) Waga kompletnej głowicy nie mniejsza niż 290 kg
h) Waga pojedynczego młotka nie mniejsza jak 1,3 kg
i) Szerokość w położeniu transportowym nie większa niż 1400 mm
2) Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia, wykonawca zobowiązany jest dostarczyć:
1) Gwarancję,
2) Dokumentację techniczną sprzętu,
3) Instrukcję obsługi w języku polskim i katalog części zamiennych,
4) Inne dokumenty wydane dla użytkownika sprzętu.
Szczegółowa specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia zawarta jest w załączniku nr 3b – Wykaz oferowanego sprzętu - wysięgnik
3) Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny za przedmiot zamówienia, zobowiązany jest do dostarczenia sprzętu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (Urząd Gminy w Bartniczce). Transport sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia do siedziby użytkownika odbywać się będzie na własny koszt i ryzyko Wykonawcy.
4) Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego przeszkolenia wyznaczonych pracowników Urzędu Gminy Bartniczka w zakresie obsługi pojazdu i osprzętu, w siedzibie Zamawiającego w dniu przekazania przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16810000-6 - Części maszyn rolniczych
4.5.5.) Wartość części: 91700,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – „Zamiatarka”ZAMIATARKA
1) Minimalne parametry techniczne:
a) Zamiatarka współpracująca z ciągnikiem mocy 135 – 150 KM, ilość cylindrów min. 4
b) Sposób mocowania na ciągniku TUZ kat. II i III
c) Możliwość pracy z tyłu bądź z przodu ciągnika
d) Napęd hydrauliczny
e) Szerokość robocza minimum 2m
f) Pojemność pojemnika na zanieczyszczenia minimum 250 l
g) Prędkość obrotowa walca zamiatającego 100 – 130 obr/min
h) Ciężar maszyny 320 – 500 kg
i) Układ zraszania ze zbiornikiem
j) Szczotka boczna twarda
k) Kółko podporowe przednie wzmocnione
l) Skręt mechaniczny zamiatarki
2) Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia, wykonawca zobowiązany jest dostarczyć:
1) Gwarancję,
2) Dokumentację techniczną sprzętu,
3) Instrukcję obsługi w języku polskim i katalog części zamiennych,
4) Inne dokumenty wydane dla użytkownika sprzętu.
Szczegółowa specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia zawarta jest w załączniku nr 3c – Wykaz oferowanego sprzętu - zamiatarka
3) Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny za przedmiot zamówienia, zobowiązany jest do dostarczenia sprzętu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (Urząd Gminy w Bartniczce). Transport sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia do siedziby użytkownika odbywać się będzie na własny koszt i ryzyko Wykonawcy.
4) Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego przeszkolenia wyznaczonych pracowników Urzędu Gminy Bartniczka w zakresie obsługi pojazdu i osprzętu, w siedzibie Zamawiającego w dniu przekazania przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16810000-6 - Części maszyn rolniczych
4.5.5.) Wartość części: 23500,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV „Wóz do transportu wody pitnej”1. Wóz do transportu wody pitnej o pojemności 5000L, uposażony w otwór do napełniania oraz rozlewania wody pitnej, a także kompatybilny z ciągnikiem.
2. Podstawowe wymagania:
a) musi posiadać wszystkie wymagane przepisami prawa atesty i certyfikaty niezbędne do jego prawidłowego użytkowania,
b) musi spełniać wymagania przepisów o ruchu drogowym z zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1251 t. j.),
c) musi spełniać wymagania przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 502),
d) musi posiadać aktualną homologację pozwalającą na dopuszczenie do ruchu po drogach publicznych zgodnie z ustawą z dnia 14 kwietnia 2023 r. o systemach homologacji pojazdów oraz ich wyposażenia (Dz. U. z 2023 poz. 919),
e) musi być przeznaczony do transportu oraz magazynowania wody;
f) musi być wykonany z materiałów dopuszczonych do kontaktu z wodą tj. posiadać aktualny atest higieniczny jednostki uprawnionej do wydawania takich atestów ( certyfikat PZH);
g) musi być wyposażony w higieniczne punkty do pobierania wody tj. do cysterny (wlew) i z cysterny (zawór czerpalny). Wlew wody do cysterny i zawór czerpalny wody z cysterny musi posiadać trwałe i szczelne zamknięcie;
h) węże i inne elementy stanowiące wyposażenie cysterny muszą być wykonane z materiałów dopuszczonych do kontaktu z wodą tj. posiadać aktualny atest higieniczny jednostki uprawnionej do wydawania takich atestów (certyfikat PZH).
3. Minimalne parametry techniczne wozu:
• Pojemność 5000L
• Atest dla pitnej wody (certyfikat PZH)
• Właz górny min. 600mm wraz z drabinką
• Właz tylny min. 420mm
• Pokrywa z króćcem 2”
• Zawór kulowy 2”
• Konstrukcja jednoosiowa
• Piktogramy: „Woda pitna” i „PZH” oraz herb Gminy Bartniczka i nazwa Gmina Bartniczka
• Ręczny hamulec awaryjny
• Zbiornik stalowy cynkowany ogniowo, malowany na zewnątrz
• Instalacja elektryczno-oświetleniowa LED
• Stopa podporowa regulowana mechanicznie
• Rozmiar kół min. 385/65 R22,5
• Dwuprzewodowy pneumatyczny układ hamulcowy
• Króciec zalewowy z przyłączem strażackim W52 – W75mm
4. Dokumentacja wozu:
a) fabryczna instrukcja obsługi wozu do transportu wody pitnej w języku polskim wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji wozu przez Zamawiającego,
b) katalog części zamiennych,
c) książka gwarancyjna/serwisowa wozu w języku polskim,
d) certyfikat zgodności i jakości CE/deklaracja zgodności,
e) dokumenty umożliwiające zarejestrowanie pojazdu w wydziale komunikacji (w tym świadectwo homologacji)
5. Gwarancja:
a) minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi min. 36 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu „przekazania - przyjęcia”;
b) wszystkie wymagane w okresie gwarancyjnym (zaoferowanym przez Wykonawcę w ofercie) przeglądy techniczne i naprawy gwarancyjne wykonywane będą na koszt Wykonawcy łącznie z: kosztem części zamiennych i kosztem dojazdu serwisu do Zamawiającego. Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów związanych z wykonaniem tych przeglądów.
6. Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny za przedmiot zamówienia, zobowiązany jest do dostarczenia sprzętu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (Urząd Gminy w Bartniczce). Transport sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia do siedziby użytkownika odbywać się będzie na własny koszt i ryzyko Wykonawcy.
7. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego przeszkolenia wyznaczonych pracowników Urzędu Gminy Bartniczka w zakresie obsługi pojazdu i osprzętu, w siedzibie Zamawiającego w dniu przekazania przedmiotu zamówienia.
Szczegółowa specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia zawarta jest w załączniku nr 3d – Wykaz oferowanego sprzętu – wóz
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144212-7 - Cysterny do transportu wody
4.5.5.) Wartość części: 36800,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 496298,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 557190,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 496298,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agromex Krystochowicz Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8771181328
7.3.3) Ulica: Sienkiewicza
7.3.4) Miejscowość: Kurzętnik
7.3.5) Kod pocztowy: 13-306
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGROMEX KRYSTOCHOWICZ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGROMEX KRYSTOCHOWICZ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 496298,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-20Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112791,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113037,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112791,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agromex Krystochowicz Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8771181328
7.3.3) Ulica: Sienkiewicza
7.3.4) Miejscowość: Kurzętnik
7.3.5) Kod pocztowy: 13-306
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGROMEX KRYSTOCHOWICZ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGROMEX KRYSTOCHOWICZ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112791,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-20Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25461,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28905,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28905,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agromex Krystochowicz Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8771181328
7.3.3) Ulica: Sienkieiwcza
7.3.4) Miejscowość: Kurzętnik
7.3.5) Kod pocztowy: 13-306
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGROMEX KRYSTOCHOWICZ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGROMEX KRYSTOCHOWICZ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28905,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-20Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43050,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47355,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43050,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agromex Sp. z o.o. Krystochowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8771181328
7.3.3) Ulica: Sienkiewicza
7.3.4) Miejscowość: Kurzętnik
7.3.5) Kod pocztowy: 13-306
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGROMEX KRYSTOCHOWICZ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGROMEX KRYSTOCHOWICZ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43050,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-20PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenie bazy magazynowej - podniesienie poziomu bezpieczeństwa i ochrony życia oraz mienia mieszkańców Gminy Komprachcice.
- Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ochrony ludności i ochrony cywilnej na lata 2025-2026
- ,,Zakup i dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego ciągnika rolniczego na potrzeby Zespołu Szkół Powiatowych im. mjr. Henryka Sucharskiego w Przasnyszu''.
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach zadania: "Program Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
- Dostawy w ramach realizacji zadań Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- ZAKUP I DOSTAWA CIĄGNIKA ROLNICZEGO
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





