Ogłoszenie z dnia 2025-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00475229/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-15
- 2025/BZP 00475836/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodu do przewozu uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Krynicy-Zdroju
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRYNICA -ZDRÓJ
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Krynicy-Zdroju
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893055
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Krynica-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-380
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 472 55 60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umkrynica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krynica-zdroj.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ac1b6836-36f4-43ee-8ca1-f8ebf133bd8d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup samochodu do przewozu uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Krynicy-Zdroju2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac1b6836-36f4-43ee-8ca1-f8ebf133bd8d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00507764
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044422/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup samochodu do przewozu uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Krynicy-Zdroju
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00475229
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPiOD.271.17.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 180000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania i zamówienia było wyłonienie wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy fabrycznie nowego samochodu typu minibus/combi (1+8), przystosowanego do przewozu min. 8 uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy. Pojazd wyposażony w klimatyzację, fotele z podłokietnikami, drzwi boczne przesuwne oraz tylne otwierane dwuskrzydłowe, oświetlenie LED, systemy bezpieczeństwa (ABS, ESP, asystent nagłego hamowania, czujniki ciśnienia w oponach, kamera cofania, centralny zamek), zgodny z normą emisji spalin Euro 6 lub wyższą, fabrycznie nowy, rok produkcji 2025, z gwarancją min. 24 miesiące.
Zamówienie dofinansowane jest ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON) w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III” w 2025 r. - Obszar D.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208608,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTO SPEKTRUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122824637
7.3.3) Ulica: Al. Powstańców Śląskich 24
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-570
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-29INNE PRZETARGI Z KRYNICY-ZDRÓJ
- "Dostawa i montaż kriokomory do budynku Stare Łazienki Mineralne w Krynicy-Zdroju, ul. Nowotarskiego 9/4"
- "Dostawa artykułów spożywczych - artykuły ogólnospożywcze na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Krynicy-Zdroju"
- Dostawa mrożonek i ryb na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Krynicy-Zdroju
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych dla potrzeb SPZOZ Szpitala im. J. Dietla w Krynicy-Zdroju
- Sukcesywna dostawa implantów ortopedycznych oraz materiałów medycznych dla potrzeb Bloku Operacyjnego SPZOZ Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy-Zdroju.
- Dostawa sprzętu medycznego
więcej: przetargi w Krynicy-Zdrój »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu typu PICKUP do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- Dostawa mikrobusa 9-cio miejsc. dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w ramach proj. pn. Likwidacja barier transportowych w Środowiskowym Domu Samopomocy w Głownie poprzez zakup mikrobusa
- ZAKUP 9-CIO MIEJSCOWEGO SAMOCHODU TYPU MIKROBUS, PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, W TYM JEDNEJ NA WÓZKU INWALIDZKIM
- Dostawa elektrycznego samochodu dostawczego typu furgon wraz z zabudową warsztatową.
- Dostawa pojazdu osobowego typu SUV segmentu D
- Dostawa samochodów do dyslokacji ratowników
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





