eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnicaPOSTÊPOWANIE Z PODZIA£EM NA CZʦCI do zadania pn. "Przebudowa szybu windowego wraz z .... w budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ¦widnicy"



Og³oszenie z dnia 2025-10-31


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
POSTÊPOWANIE Z PODZIA£EM NA CZʦCI do zadania
pn. „Przebudowa szybu windowego wraz z .... w budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ¦widnicy”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w ¦widnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890724208

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Wa³brzyska 15

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpr@pcpr.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.pcpr.swidnica.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sp_swidnica/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

POSTÊPOWANIE Z PODZIA£EM NA CZʦCI do zadania
pn. „Przebudowa szybu windowego wraz z .... w budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ¦widnicy”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0937fdf8-3808-4693-abc3-5dc165bcd01b

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00507467

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00033988/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa wraz z monta¿em windy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00410507

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.3.2025

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 244827,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZÊ¦Æ NR 1 – DEMONTA¯ PODNO¦NIKA HYDRAULICZNEGO

Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV):
45111300-1 Roboty rozbiórkowe

Przedmiot zamówienia dla czê¶ci nr 1 obejmuje us³ugê demonta¿u i utylizacji podno¶nika hydraulicznego znajduj±cego siê aktualnie w szybie windowym w budynku PCPS w ¦widnicy.

Wykonawca jako wytwarzaj±cy odpady – zobowi±zany bêdzie do przestrzegania przepisów obowi±zuj±cych w tym zakresie. Wykonawca zapewnieni na swój koszt transport odpadów do miejsca ich wykorzystania lub utylizacji, ³±cznie z kosztami utylizacji.

Po zakoñczeniu prac Wykonawca uprz±tnie teren demonta¿u, równie¿ tereny s±siaduj±ce zajête lub u¿ytkowane przez Wykonawcê, w tym dokona na w³asny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, powierzchni lub instalacji.

Wykonawca bêdzie zobowi±zany do w³a¶ciwego zabezpieczenia terenu demonta¿u na ka¿dym piêtrze budynku PCPR – w tym po wymontowaniu podno¶nika, przed dostêpem osób trzecich.

Szczegó³owy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (za³±czniku do SWZ) dla niniejszej czê¶ci.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 11864,99 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZÊ¦Æ NR 2 – ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE SZYBU

Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV):
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków
45400000-1 Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

Przedmiot zamówienia dla czê¶ci nr 2 obejmuje roboty budowlane dotycz±ce przebudowy, poszerzenia szybu windowego znajduj±cego siê na klatce schodowej pod monta¿ d¼wigu osobowego dla osób niepe³nosprawnych.

Zamówienie w zakresie robót budowlanych obejmuje m.in. wyburzenie ¶ciany pomiêdzy szybem windy a maszynowni±, budowê nowej ¶ciany, tak aby uzyskaæ minimalny wymiar szybu przeznaczonego na podno¶nik dla osób niepe³nosprawnych tj. 1650 x 1750 mm.

W poszerzonym szybie docelowo zamontowany zostanie d¼wig osobowy (przedmiot zamówienia odrêbnej czê¶ci niniejszego postêpowania) dla niepe³nosprawnych o wymiarach wewnêtrznych kabiny 1100 x 1400 mm.

Wykonawca zobowi±zany bêdzie do ¶cis³ej wspó³pracy z innymi Wykonawcami w zakresie realizacji zadania pn. „Przebudowa szybu windowego wraz z wymian± podno¶nika hydraulicznego na d¼wig osobowy przeznaczony dla osób niepe³nosprawnych w budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ¦widnicy” – w szczególno¶ci z Dostawc± nowej windy.

Szczegó³owy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (za³±czniku do SWZ) dla niniejszej czê¶ci.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 90402,98 PLN

Czê¶æ 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZÊ¦Æ NR 3 – DOSTAWA I MONTA¯ WINDY

Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV):

G³ówny kod CPV: 42416100-6 Windy
45315100-9 Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45313100-5 Instalowanie wind
45400000-1 Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71355000-1 Us³ugi pomiarowe
71330000-0 Ró¿ne us³ugi in¿ynieryjne

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawê wraz z monta¿em nowego d¼wigu osobowego (rok produkcji nie starszy ni¿ 2025) w budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ¦widnicy. Zamówienie obejmuje m.in.:
1) Uzyskanie akceptacji UDT na monta¿ windy, w tym przygotowanie stosownej dokumentacji merytorycznej.
2) Niezbêdne prace konieczne do monta¿u i uruchomienia dostarczanego d¼wigu.
3) Dostawê, monta¿ oraz uruchomienie d¼wigu zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami.
4) Uzyskanie decyzji UDT pozwalaj±cej na eksploatacjê d¼wigu wraz z jego rejestracj± (op³aty zwi±zane z uzyskaniem decyzji obci±¿aj± Wykonawcê).
5) Przeprowadzenie szkolenia u¿ytkownika w zakresie obs³ugi windy.
6) Dostarczenie wszystkich materia³ów, wyrobów i urz±dzeñ przez Wykonawcê.
Wykonawca zobowi±zany bêdzie do zastosowania materia³ów, wyrobów i urz±dzeñ posiadaj±cych wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie: atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, ¶wiadectwa badañ i kontroli jako¶ci.
7) Zapewnienie nieodp³atnych dla Zamawiaj±cego napraw i serwisu gwarancyjnego przez okres minimum 60 miesiêcy od dnia odbioru koñcowego inwestycji. Wykonawca w okresie trwania gwarancji na przedmiot umowy zobowi±zuje siê do nieodp³atnego wykonywania wszelkich przegl±dów i prac konserwatorskich d¼wigu, w tym dokonywania niezbêdnych przegl±dów zgodnie z wymogami producenta urz±dzenia d¼wigowego wynikaj±cymi z kart technicznych zamontowanych urz±dzeñ oraz przepisów dotycz±cych funkcjonowania d¼wigu oraz wymagañ UDT.
8) Zapewnienie czê¶ci zamiennych przez okres min. 10 lat licz±c od daty odbioru urz±dzenia przez UDT.

Szczegó³owy opis d¼wigu osobowego zawarty jest w za³±czniku do SWZ (Formularz rzeczowy dla windy).

Prace monta¿owe, inne prace nale¿y wykonaæ z zachowaniem szczególnej staranno¶ci, zgodnie ze sztuk± budowlan±, technologi± systemow±, zaleceniami dozoru technicznego oraz zgodnie z umow±, Polskimi Normami przenosz±cymi normy europejskie lub normy innych pañstw cz³onkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz niniejsz± SWZ. Sposób realizacji zamówienia musi byæ zgodny z technologi± wykonania, wszelkie w±tpliwo¶ci, b±d¼ propozycje rozwi±zañ zamiennych winny byæ zg³aszane i uzgadniane z dozorem technicznym oraz z Zamawiaj±cym.

Wykonawca zamówienia ponosi odpowiedzialno¶æ za jako¶æ wykonywanych prac oraz jako¶æ zastosowanych materia³ów i urz±dzeñ.

Zamawiaj±cy wymaga udzielenia gwarancji na wykonane przedmiotu zamówienia na okres minimum 60 miesiêcy.

Wykonawca zobowi±zany bêdzie do ¶cis³ej wspó³pracy w wykonawc± robót zwi±zanych z przebudow± szybu windowego, w szczególno¶ci w zakresie wskazañ i zaleceñ dotycz±cych monta¿u nowej windy. Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê po podpisaniu umowy, jaki podmiot bêdzie wykonawc± tych robót.

Szczegó³owy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (za³±czniku do SWZ) dla niniejszej czê¶ci.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 42416100-6 - Windy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45313100-5 - Instalowanie wind

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71355000-1 - Us³ugi pomiarowe

71330000-0 - Ró¿ne us³ugi in¿ynieryjne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 142559,88 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

Zamawiaj±cy uniewa¿nia niniejsze postêpowanie ze wzglêdu na to, ¿e
cena/koszt najkorzystniejszej oferty - tj. oferta z najni¿sz± cen± przewy¿sza kwotê, któr± Zamawiaj±cy zamierza
przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia.

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

Zamawiaj±cy uniewa¿nia niniejsze postêpowanie ze wzglêdu na to, ¿e
cena/koszt najkorzystniejszej oferty - tj. oferta z najni¿sz± cen± przewy¿sza kwotê, któr± Zamawiaj±cy zamierza
przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia.

Czê¶æ 3

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

Zamawiaj±cy uniewa¿nia niniejsze postêpowanie ze wzglêdu na to, ¿e
cena/koszt najkorzystniejszej oferty - tj. oferta z najni¿sz± cen± przewy¿sza kwotê, któr± Zamawiaj±cy zamierza
przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.