eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnicaPOSTÊPOWANIE Z PODZIA£EM NA CZʦCI do zadania pn. "Przebudowa szybu windowego wraz z .... w budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ¦widnicy"



Og³oszenie z dnia 2025-09-08


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
POSTÊPOWANIE Z PODZIA£EM NA CZʦCI do zadania
pn. „Przebudowa szybu windowego wraz z .... w budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ¦widnicy”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w ¦widnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890724208

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Wa³brzyska 15

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpr@pcpr.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.pcpr.swidnica.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

POSTÊPOWANIE Z PODZIA£EM NA CZʦCI do zadania
pn. „Przebudowa szybu windowego wraz z .... w budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ¦widnicy”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0937fdf8-3808-4693-abc3-5dc165bcd01b

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00410507

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00033988/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa wraz z monta¿em windy

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/sp_swidnica/proceedings

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_swidnica/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy Przetargowej w ZAK£ADCE DANEGO POSTÊPOWANIA:
https://platformazakupowa.pl/pn/sp_swidnica/proceedings
Szczegó³y zwi±zane z wymaganiami technicznymi i organizacyjnymi zosta³y zawarte w SWZ.
Wsparcie techniczne Platformy Open Nexus Sp. z o.o. Poznañ (pn-pt: 8:00-17:00) DLA WYKONAWCÓW jest dostêpne pod tel. 22
101 02 02 lub e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w niniejszym postêpowaniu MUSI dysponowaæ:
kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
LUB podpisem zaufanym,
LUB podpisem osobistym tj. podpisem elektronicznym e-dowód.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy - wzglêdem osób fizycznych, od których dane
osobowe bezpo¶rednio pozyska³ jest administratorem danych. Dotyczy to w szczególno¶ci:
- Wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn±,
- Wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn±, prowadz±c± jednoosobow± dzia³alno¶æ gospodarcz±,
- pe³nomocnika Wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn± (np. dane osobowe zamieszczone w pe³nomocnictwie),
- cz³onka organu zarz±dzaj±cego wykonawcy, bêd±cego osob± fizyczn± (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK),
- osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016 r., str. 1), dalej „RODO”,
Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w ¦widnicy, ul. Wa³brzyska 15, 58-100
¦widnica,
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym mo¿na kontaktowaæ siê
pod adresem e-mail: pcpr@pcpr.swidnica.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18, 19 oraz 74 ustawy Pzp.;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿
podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.”
Jednocze¶nie Zamawiaj±cy informuje ¿e obowi±zek informacyjny istnieje równie¿ po stronie Wykonawcy.
Szczegó³owe zapisy m.in. w zakresie RODO zawiera SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.3.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZÊ¦Æ NR 1 – DEMONTA¯ PODNO¦NIKA HYDRAULICZNEGO

Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV):
45111300-1 Roboty rozbiórkowe

Przedmiot zamówienia dla czê¶ci nr 1 obejmuje us³ugê demonta¿u i utylizacji podno¶nika hydraulicznego znajduj±cego siê aktualnie w szybie windowym w budynku PCPS w ¦widnicy.

Wykonawca jako wytwarzaj±cy odpady – zobowi±zany bêdzie do przestrzegania przepisów obowi±zuj±cych w tym zakresie. Wykonawca zapewnieni na swój koszt transport odpadów do miejsca ich wykorzystania lub utylizacji, ³±cznie z kosztami utylizacji.

Po zakoñczeniu prac Wykonawca uprz±tnie teren demonta¿u, równie¿ tereny s±siaduj±ce zajête lub u¿ytkowane przez Wykonawcê, w tym dokona na w³asny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, powierzchni lub instalacji.

Wykonawca bêdzie zobowi±zany do w³a¶ciwego zabezpieczenia terenu demonta¿u na ka¿dym piêtrze budynku PCPR – w tym po wymontowaniu podno¶nika, przed dostêpem osób trzecich.

Szczegó³owy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (za³±czniku do SWZ) dla niniejszej czê¶ci.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zmawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zastawania art. 304 ustawy Pzp. tj. udzielenia zamówienia w trybie z wolnej rêki przy spe³nieniu warunków, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy Pzp. Zamówienie mo¿e zostaæ udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy us³ug, robót budowlanych oraz dostaw. Zamówienie polegaæ bêdzie m.in. na powtórzeniu zamówienia oraz bêdzie zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Opis przedmiotu niniejszego zamówienia oraz projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci pierwotnej umowy (za³±cznik do SWZ) okre¶laj± w szczególno¶ci jakie roboty budowlane, us³ugi, dostawy Zamawiaj±cy przewiduje do realizacji w ramach powtórzenia zamówienia. Podstaw± do wszczêcia negocjacji dla robót budowlanych bêd± ¶rednie ceny Sekocenbudu dla województwa dolno¶l±skiego, obowi±zuj±ce w danym kwartale. Dla dostaw i us³ug podstaw± do wszczêcia negocjacji bêdzie cennik obowi±zuj±cy w danym momencie u Wykonawcy, Podwykonawcy lub innego podmiotu zaanga¿owanego w proces realizacji zamówienia. Ca³kowita warto¶æ niniejszego zamówienia uwzglêdnia równie¿ warto¶æ zamówienia ustalonego na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy Pzp. Ca³kowita warto¶æ zamówienia (wraz z warto¶ci± dla zamówienia z wolnej rêki) nie przekracza warto¶ci okre¶lonej na podstawie art. 3 ustawy Pzp.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty oraz waga danego kryterium dla danej czê¶ci:

1) cena ogó³em brutto dla danej czê¶ci – 60 pkt.
2) termin p³atno¶ci dla danej czê¶ci – 40 pkt.

Ka¿da czê¶æ bêdzie osobno oceniana.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZÊ¦Æ NR 2 – ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE SZYBU

Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV):
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków
45400000-1 Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

Przedmiot zamówienia dla czê¶ci nr 2 obejmuje roboty budowlane dotycz±ce przebudowy, poszerzenia szybu windowego znajduj±cego siê na klatce schodowej pod monta¿ d¼wigu osobowego dla osób niepe³nosprawnych.

Zamówienie w zakresie robót budowlanych obejmuje m.in. wyburzenie ¶ciany pomiêdzy szybem windy a maszynowni±, budowê nowej ¶ciany, tak aby uzyskaæ minimalny wymiar szybu przeznaczonego na podno¶nik dla osób niepe³nosprawnych tj. 1650 x 1750 mm.

W poszerzonym szybie docelowo zamontowany zostanie d¼wig osobowy (przedmiot zamówienia odrêbnej czê¶ci niniejszego postêpowania) dla niepe³nosprawnych o wymiarach wewnêtrznych kabiny 1100 x 1400 mm.

Wykonawca zobowi±zany bêdzie do ¶cis³ej wspó³pracy z innymi Wykonawcami w zakresie realizacji zadania pn. „Przebudowa szybu windowego wraz z wymian± podno¶nika hydraulicznego na d¼wig osobowy przeznaczony dla osób niepe³nosprawnych w budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ¦widnicy” – w szczególno¶ci z Dostawc± nowej windy.

Szczegó³owy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (za³±czniku do SWZ) dla niniejszej czê¶ci.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zmawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zastawania art. 304 ustawy Pzp. tj. udzielenia zamówienia w trybie z wolnej rêki przy spe³nieniu warunków, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy Pzp. Zamówienie mo¿e zostaæ udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy us³ug, robót budowlanych oraz dostaw. Zamówienie polegaæ bêdzie m.in. na powtórzeniu zamówienia oraz bêdzie zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Opis przedmiotu niniejszego zamówienia oraz projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci pierwotnej umowy (za³±cznik do SWZ) okre¶laj± w szczególno¶ci jakie roboty budowlane, us³ugi, dostawy Zamawiaj±cy przewiduje do realizacji w ramach powtórzenia zamówienia. Podstaw± do wszczêcia negocjacji dla robót budowlanych bêd± ¶rednie ceny Sekocenbudu dla województwa dolno¶l±skiego, obowi±zuj±ce w danym kwartale. Dla dostaw i us³ug podstaw± do wszczêcia negocjacji bêdzie cennik obowi±zuj±cy w danym momencie u Wykonawcy, Podwykonawcy lub innego podmiotu zaanga¿owanego w proces realizacji zamówienia. Ca³kowita warto¶æ niniejszego zamówienia uwzglêdnia równie¿ warto¶æ zamówienia ustalonego na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy Pzp. Ca³kowita warto¶æ zamówienia (wraz z warto¶ci± dla zamówienia z wolnej rêki) nie przekracza warto¶ci okre¶lonej na podstawie art. 3 ustawy Pzp.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty oraz waga danego kryterium dla danej czê¶ci:

1) cena ogó³em brutto dla danej czê¶ci – 60 pkt.
2) termin p³atno¶ci dla danej czê¶ci – 40 pkt.

Ka¿da czê¶æ bêdzie osobno oceniana.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZÊ¦Æ NR 3 – DOSTAWA I MONTA¯ WINDY

Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV):

G³ówny kod CPV: 42416100-6 Windy
45315100-9 Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45313100-5 Instalowanie wind
45400000-1 Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71355000-1 Us³ugi pomiarowe
71330000-0 Ró¿ne us³ugi in¿ynieryjne

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawê wraz z monta¿em nowego d¼wigu osobowego (rok produkcji nie starszy ni¿ 2025) w budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ¦widnicy. Zamówienie obejmuje m.in.:
1) Uzyskanie akceptacji UDT na monta¿ windy, w tym przygotowanie stosownej dokumentacji merytorycznej.
2) Niezbêdne prace konieczne do monta¿u i uruchomienia dostarczanego d¼wigu.
3) Dostawê, monta¿ oraz uruchomienie d¼wigu zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami.
4) Uzyskanie decyzji UDT pozwalaj±cej na eksploatacjê d¼wigu wraz z jego rejestracj± (op³aty zwi±zane z uzyskaniem decyzji obci±¿aj± Wykonawcê).
5) Przeprowadzenie szkolenia u¿ytkownika w zakresie obs³ugi windy.
6) Dostarczenie wszystkich materia³ów, wyrobów i urz±dzeñ przez Wykonawcê.
Wykonawca zobowi±zany bêdzie do zastosowania materia³ów, wyrobów i urz±dzeñ posiadaj±cych wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie: atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, ¶wiadectwa badañ i kontroli jako¶ci.
7) Zapewnienie nieodp³atnych dla Zamawiaj±cego napraw i serwisu gwarancyjnego przez okres minimum 60 miesiêcy od dnia odbioru koñcowego inwestycji. Wykonawca w okresie trwania gwarancji na przedmiot umowy zobowi±zuje siê do nieodp³atnego wykonywania wszelkich przegl±dów i prac konserwatorskich d¼wigu, w tym dokonywania niezbêdnych przegl±dów zgodnie z wymogami producenta urz±dzenia d¼wigowego wynikaj±cymi z kart technicznych zamontowanych urz±dzeñ oraz przepisów dotycz±cych funkcjonowania d¼wigu oraz wymagañ UDT.
8) Zapewnienie czê¶ci zamiennych przez okres min. 10 lat licz±c od daty odbioru urz±dzenia przez UDT.

Szczegó³owy opis d¼wigu osobowego zawarty jest w za³±czniku do SWZ (Formularz rzeczowy dla windy).

Prace monta¿owe, inne prace nale¿y wykonaæ z zachowaniem szczególnej staranno¶ci, zgodnie ze sztuk± budowlan±, technologi± systemow±, zaleceniami dozoru technicznego oraz zgodnie z umow±, Polskimi Normami przenosz±cymi normy europejskie lub normy innych pañstw cz³onkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz niniejsz± SWZ. Sposób realizacji zamówienia musi byæ zgodny z technologi± wykonania, wszelkie w±tpliwo¶ci, b±d¼ propozycje rozwi±zañ zamiennych winny byæ zg³aszane i uzgadniane z dozorem technicznym oraz z Zamawiaj±cym.

Wykonawca zamówienia ponosi odpowiedzialno¶æ za jako¶æ wykonywanych prac oraz jako¶æ zastosowanych materia³ów i urz±dzeñ.

Zamawiaj±cy wymaga udzielenia gwarancji na wykonane przedmiotu zamówienia na okres minimum 60 miesiêcy.

Wykonawca zobowi±zany bêdzie do ¶cis³ej wspó³pracy w wykonawc± robót zwi±zanych z przebudow± szybu windowego, w szczególno¶ci w zakresie wskazañ i zaleceñ dotycz±cych monta¿u nowej windy. Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê po podpisaniu umowy, jaki podmiot bêdzie wykonawc± tych robót.

Szczegó³owy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (za³±czniku do SWZ) dla niniejszej czê¶ci.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 42416100-6 - Windy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45313100-5 - Instalowanie wind

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71355000-1 - Us³ugi pomiarowe

71330000-0 - Ró¿ne us³ugi in¿ynieryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-26

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zmawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zastawania art. 304 ustawy Pzp. tj. udzielenia zamówienia w trybie z wolnej rêki przy spe³nieniu warunków, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy Pzp. Zamówienie mo¿e zostaæ udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy us³ug, robót budowlanych oraz dostaw. Zamówienie polegaæ bêdzie m.in. na powtórzeniu zamówienia oraz bêdzie zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Opis przedmiotu niniejszego zamówienia oraz projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci pierwotnej umowy (za³±cznik do SWZ) okre¶laj± w szczególno¶ci jakie roboty budowlane, us³ugi, dostawy Zamawiaj±cy przewiduje do realizacji w ramach powtórzenia zamówienia. Podstaw± do wszczêcia negocjacji dla robót budowlanych bêd± ¶rednie ceny Sekocenbudu dla województwa dolno¶l±skiego, obowi±zuj±ce w danym kwartale. Dla dostaw i us³ug podstaw± do wszczêcia negocjacji bêdzie cennik obowi±zuj±cy w danym momencie u Wykonawcy, Podwykonawcy lub innego podmiotu zaanga¿owanego w proces realizacji zamówienia. Ca³kowita warto¶æ niniejszego zamówienia uwzglêdnia równie¿ warto¶æ zamówienia ustalonego na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy Pzp. Ca³kowita warto¶æ zamówienia (wraz z warto¶ci± dla zamówienia z wolnej rêki) nie przekracza warto¶ci okre¶lonej na podstawie art. 3 ustawy Pzp.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty oraz waga danego kryterium dla danej czê¶ci:

1) cena ogó³em brutto dla danej czê¶ci – 60 pkt.
2) termin p³atno¶ci dla danej czê¶ci – 40 pkt.

Ka¿da czê¶æ bêdzie osobno oceniana.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:

1) Nie podlegaj± wykluczeniu:

a) Z postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy wyklucza Wykonawcê, w stosunku do którego zachodzi jakakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 i 5 ustawy Pzp.

b) Z postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy wyklucza równie¿ Wykonawcê w stosunku do którego zachodzi jakakolwiek z okoliczno¶ci wykluczaj±cych wskazanych ustaw± z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2025 r. poz. 514 tj.).

2) Spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp.;

a) W zakresie zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
Zamawiaj±cy nie precyzuje warunku.

b) W zakresie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
Zamawiaj±cy nie precyzuje warunku.

c) W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania poni¿szych warunków:
Zamawiaj±cy nie precyzuje warunku.

d) W zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania poni¿szych warunków:

 Zdolno¶æ techniczna:
CZÊ¦Æ NR 2 – ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE SZYBU:

- osoby skierowane do realizacji zamówienia:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, i¿ dysponuje:

- Kierownikiem budowy - 1 (jedn±) osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej.

CZÊ¦Æ NR 3 – DOSTAWA I MONTA¯ WINDY:

- osoby skierowane do realizacji zamówienia:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, i¿ dysponuje:

- Kierownikiem robót – minimum 1 (jedn±) osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych.

W/w osoby powinny posiadaæ uprawnienia w specjalno¶ci w zakresie niezbêdnym do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 tj. ze zm.) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, które s± wpisane na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego.

Jednocze¶nie osoby spe³niaj±ce powy¿szy warunek to równie¿ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych (podstawa prawna art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r. poz. 682 tj. ze zm.) lub odpowiednich przepisów prawa pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub pañstw cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania okre¶lonych zawodów regulowanych lub okre¶lonych dzia³alno¶ci, je¿eli te kwalifikacje zosta³y uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r., poz. 334 tj. z pó¼n. zm.).

Wszystkie wskazane osoby powinny posiadaæ bieg³± znajomo¶æ jêzyka polskiego. W przypadku, gdy wskazane osoby nie posiadaj± bieg³ej znajomo¶ci jêzyka polskiego Wykonawca jest zobowi±zany zapewniæ t³umacza(y) jêzyka polskiego, zapewniaj±cego sta³e, bieg³e i fachowe t³umaczenie w kontaktach miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, na okres i dla potrzeb realizacji zamówienia.

CZÊ¦Æ NR 2 – ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE SZYBU:

 Zdolno¶æ zawodowa:

Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ wykona³ w okresie ostatnich piêciu (5) lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie:

co najmniej jedn± robotê budowlan± w obiekcie u¿yteczno¶ci publicznej.

CZÊ¦Æ NR 3 – DOSTAWA I MONTA¯ WINDY:

 Zdolno¶æ zawodowa:

Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ wykona³ w okresie ostatnich piêciu (5) lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie:

co najmniej jedno (1) zamówienie polegaj±ce na dostawie wraz z monta¿em d¼wigu osobowego/windy w obiekcie u¿yteczno¶ci publicznej.

Ocena spe³nienia ww. warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana na podstawie przed³o¿onych przez Wykonawcê o¶wiadczeñ, dokumentów wg zasady spe³nia/ nie spe³nia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: INFORMACJA WSPÓLNE DLA WSZYSTKICH CZʦCI

1. Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ do oferty (aktualne na dzieñ sk³adania ofert) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. – zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ.

Informacje zawarte w w/w o¶wiadczeniu stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.

Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z w/w o¶wiadczeniem, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.

W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, w/w o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.

2. Zamawiaj±cy dzia³aj±c zgodnie z art. 274 ust. 2 ustawy Pzp. , je¶li uzna to za niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania, MO¯E wezwaæ Wykonawców do z³o¿enia:

1) o¶wiadczenia (w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.) o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616 tj. ze zm.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ,

2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego,
Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru w celu potwierdzenia umocowania do dzia³ania w imieniu Wykonawcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca zobowi±zany jest (na wezwanie Zmawiaj±cego) do z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia):

1) o¶wiadczenia Wykonawcy (w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.) o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616 tj. ze zm.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ;

2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej (w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.) sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

3) wykazu zamówieñ wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których zamówienia te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy zamówienia te zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego zamówienia by³y wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SWZ. – DOTYCZY CZʦCI NR 2 i 3.

4) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj±
o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg wzoru za³±cznika nr 5 do SWZ – DOTYCZY CZʦCI NR 2 i 3.

Zamawiaj±cy nie wzywa Wykonawcy do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

TYLKO CZÊ¦Æ NR 3 – DOSTAWA I MONTA¯ WINDY:

Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± nastêpuj±cych przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

- Opisy lub fotografie oferowanego d¼wigu osobowego (windy) w postaci: katalogów, ulotek, etykiet handlowych lub innych dokumentów potwierdzaj±cych spe³nienie przez oferowane urz±dzenia wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego.

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ uzupe³nienia przedmiotowych ¶rodków dowodowych – zgodnie z dyspozycj± art. 107 ustawy Pzp.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Opisy lub fotografie oferowanego d¼wigu osobowego (windy) w postaci: katalogów, ulotek, etykiet handlowych lub innych dokumentów potwierdzaj±cych spe³nienie przez oferowane urz±dzenia wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Oferta - na ofertê sk³ada siê: formularz ofertowy – za³±cznik nr 1 do SWZ.
Do przygotowania oferty Zamawiaj±cy zaleca wykorzystanie za³±cznika nr 1 do SWZ. W tre¶ci oferty nale¿y zamie¶ciæ informacje zawarte w formularzu ofertowym (za³±czniku nr 1 do SWZ). Szczegó³owy sposób przygotowania i z³o¿enia oferty zawarto w czê¶ci VIII SWZ.

2) Pe³nomocnictwo w oryginale w postaci elektronicznej, b±d¼ cyfrowe jego odwzorowanie, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (e-dowód) MOCODAWCY, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ z³o¿enie kopii pe³nomocnictwa sporz±dzonego przez notariusza w trybie art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (Dz.U. z 2024 r. poz. 1001 tj.) tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia ( konsorcjum) - art. 58 ust.1 ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawcy ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy. W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz za³±czaj± do oferty pe³nomocnictwo (przygotowanie zgodnie z zapisami ust. 9 pkt 2 czê¶ci V SWZ) do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Szczegó³owy sposób spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu dla podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zosta³ okre¶lony w czê¶ci IV SWZ „warunki udzia³u w postêpowaniu”. Korespondencja bêdzie prowadzona z pe³nomocnikiem (liderem).

Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zgodnie z dyspozycj± art. 117 ust. 4 ustawy Pzp., do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy, us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy – zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SWZ.

Je¿eli oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed³o¿enia umowy wspó³pracy (np. umowa konsorcjum), zawieraj±c±, co najmniej:
- o¶wiadczenie o solidarnej odpowiedzialno¶ci wszystkich partnerów wobec Zamawiaj±cego za wykonanie umowy, a tak¿e w razie nie wykonania lub nienale¿ytego wykonania obowi±zków okre¶lonych umow± zawart± z Zamawiaj±cym.
- wyznaczenie jednego z partnerów konsorcjum jako partnera kieruj±cego (lidera), który bêdzie upowa¿niony do zaci±gania zobowi±zañ, otrzymywania poleceñ oraz instrukcji dla i w imieniu ka¿dego, jak te¿ dla wszystkich partnerów.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla danej czê¶ci, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy zawiera za³±cznik nr 8 do SWZ.
2. Wybrany Wykonawca zobowi±zany jest do zawarcia umowy zgodnie z warunkami okre¶lonymi w projektowanych postanowieniach umownych zawartych w za³±czniku do SWZ dla danego zadania.
3. Umowa dla danego zadania zostanie zawarta na podstawie z³o¿onej oferty Wykonawcy.
4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy bez przeprowadzenia nowego postêpowania o udzielenie zamówienia w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych w projektowanych postanowieniach umownych zawartych w za³±czniku do SWZ.
5. Postanowienia które stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
6. Zmiana umowy mo¿e nast±piæ na pisemny umotywowany wniosek jednej ze stron, za zgod± drugiej strony umowy, na podstawie aneksu do umowy.
7. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± dla swej wa¿no¶ci formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-09-23 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada OFERTÊ WY£¡CZNIE za po¶rednictwem Platformy dostêpnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_swidnica/proceedings w ZAK£ADCE NINIEJSZEGO POSTÊPOWANIA.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-23 12:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-10-22

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:

Czê¶æ 1 : Tak

Czê¶æ 2 : Tak

Czê¶æ 3 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Pe³na nazwa postêpowania:

POSTÊPOWANIE Z PODZIA£EM NA CZʦCI do zadania pn. „Przebudowa szybu windowego wraz z wymian± podno¶nika hydraulicznego na d¼wig osobowy przeznaczony dla osób niepe³nosprawnych w budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ¦widnicy”.

UWAGA:
Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê na dowoln± ilo¶æ czê¶ci.
Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert czê¶ciowych.

Postêpowanie podzielone jest na nastêpuj±ce czê¶ci:
CZÊ¦Æ NR 1 – DEMONTA¯ PODNO¦NIKA HYDRAULICZNEGO.
CZÊ¦Æ NR 2 – ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE SZYBU.
CZÊ¦Æ NR 3 – DOSTAWA I MONTA¯ WINDY.

Adres inwestycji: ul. ul. Wa³brzyska 15, 58-100 ¦widnica.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.