Ogłoszenie z dnia 2022-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00451078/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oprzyrządowania i sprzętu do badań geotechnicznych dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: G. Narutowicza 11/12
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp.wilis@pg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pg.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oprzyrządowania i sprzętu do badań geotechnicznych dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-352dbea7-6a33-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00506850
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00451078/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 33/WILiŚ/2022, CRZP 300/002/D/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 134058,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia w części A jest oprzyrządowanie pomiarowe do badań edometrycznych.2) Przedmiot zamówienia w części A obejmuje dostawę oraz wniesienie do siedziby Zamawiającego: Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, budynek Hydro nr 20, parter, pok. P1.
3) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 3 do SWZ.
4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia w wymiarze co najmniej 12 m-cy od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag.
5) Warunki gwarancji Zamawiający określił w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
6) Warunki wykonania zamówienia Zamawiający określił w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38424000-3 - Urządzenia pomiarowe i sterujące
4.5.5.) Wartość części: 18648,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia w części B jest oprzyrządowanie pomiarowe i kalibrujące do badań w aparacie bezpośredniego ścinania.2) Przedmiot zamówienia w części B obejmuje dostawę oraz wniesienie do siedziby Zamawiającego: Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, budynek Hydro nr 20, parter, pok. P1.
3) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 3 do SWZ.
4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia w wymiarze co najmniej 12 m-cy od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag.
5) Warunki gwarancji Zamawiający określił w projektowanych postanowieniach umowy
w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
6) Warunki wykonania zamówienia Zamawiający określił w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38424000-3 - Urządzenia pomiarowe i sterujące
4.5.5.) Wartość części: 7460,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia w części C jest oprzyrządowanie pomiarowe do badań edometrycznych.2) Przedmiot zamówienia w części C obejmuje dostawę oraz wniesienie do siedziby Zamawiającego: Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, budynek Hydro nr 20, parter, pok. P1 oraz montaż i przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia.
3) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 3 do SWZ.
4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia w wymiarze co najmniej 12 m-cy od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag.
5) Warunki gwarancji Zamawiający określił w projektowanych postanowieniach umowy
w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
6) Warunki wykonania zamówienia Zamawiający określił w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38424000-3 - Urządzenia pomiarowe i sterujące
38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa
4.5.5.) Wartość części: 107950,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22937,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22937,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22937,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Rozwoju i Wdrożeń "Oberon" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 001377675 NIP: 5220102828
7.3.3) Ulica: Świerszcza 76
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-401
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROZWOJU I WDROŻEŃ "OBERON" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROZWOJU I WDROŻEŃ "OBERON" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22937,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9902,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9902,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9902,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MERAZET Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 000034996 NIP:7770001387
7.3.3) Ulica: J. Krauthofera 36
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-203
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9902,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132778,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132778,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132778,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biotechnika-Prim Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 012533922 NIP: 5210081792
7.3.3) Ulica: Maryli 22
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-842
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132778,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Okres realizacji umowy: część A i B - 10 tygodni od dnia zawarcia umowy, część C - 20 tygodni od dnia zawarcia umowy.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa nowych, nieużywanych, wolnych od wad komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem biurowym oraz monitorów dla Agencji Rozwoju Pomorza S.A.
- Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Kreowania Wizerunku przy ul. Kaczyńskiego w Gdańsku
- Realizacja robót budowlanych dla zadania pn.: "Więcej zabawy na Podleśnej Polanie modernizacja placów zabaw", w ramach realizacji zadań z zakresu Budżetu Obywatelskiego 2023
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby projektu "Platforma PGEDU+" realizowanego przez Politechnikę Gdańską
- Wykonanie toru typu "pumptrack" w trybie "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Tor rowerowy pumptrack w Jarze Wilanowskim" w ramach zadań z Budżetu Obywatelskiego 2025
- Modernizacja dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku w podziale na części
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kalibratora z zestawem dedykowanych czujników referencyjnych
- SZP/243-127/2025 Rozbudowa platformy do badań tribologicznych RTEC MTF-5000 w ramach potrzeb Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Zakup doposażenia pracowni w ramach projektu "Innowacyjna edukacja" w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Piotrkowie Trybunalskim.
- Dostawa systemu kontrolno-pomiarowego tj. stacji oraz kart PXI
- Doposażenie specjalistycznych pracowni w Centrum Edukacji Zawodowej w Sieradzu
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego
więcej: Przyrządy pomiarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.