Ogłoszenie z dnia 2025-10-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00440613/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania, sprzętu sieciowego wraz z usługą wsparcia technicznego oraz akcesoriów komputerowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Wielkopolskie - Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu
1.3.) Oddział zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639769964
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szyperska 14
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-754
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 61 846 38 33
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@wup.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wuppoznan.praca.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fb556c55-4bc9-47b9-bfad-209be97aed4d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania, sprzętu sieciowego wraz z usługą wsparcia technicznego oraz akcesoriów komputerowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb556c55-4bc9-47b9-bfad-209be97aed4d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00506777
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00056817/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Akcesoria komputerowe
1.2.12 5 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem
1.2.13 Dostawa skanerów biurowych
1.2.14 Urządzenie wielofunkcyjne
1.2.15 Oprogramowanie antywirusowe
1.2.16 Dostęp do platformy graficznej dla 6 stanowisk
1.2.17 Dostawa i wdrożenie urządzenia UTM wraz z usługą wsparcia technicznego
1.2.18 Oprogramowanie do wideokonferencji (9 szt.)
1.3.4 Usługa wsparcia technicznego systemu do backupu
1.3.5 Wdrożenie zabezpieczeń związanych z NIS 2 (urządzenie, wdrożenie, wsparcie)
1.3.6 Usługa wsparcia technicznego narzędzi do zarządzania serwerem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00440613
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WUP.XXV.3321.4.2025.4
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 196172,20 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 189246,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.a) komputer z oprogramowaniem – 5 szt.,
b) skaner biurowy – 4 szt.,
c) urządzenie wielofunkcyjne A4 (kolor) – 1 szt.,
d) oprogramowanie do wideokonferencji – 9 szt.,
e) dostawa licencji subskrypcyjnych oprogramowania graficznego Canva Pro lub rozwiązanie równoważne – 6 szt.,
f) aktualizacja oprogramowania antywirusowego na stacje robocze i serwery wraz z konsolą do centralnej administracji lub oprogramowanie równoważne – 320 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30216110-0 - Skanery komputerowe
30232110-8 - Drukarki laserowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 78872,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Dostawa sprzętu sieciowego i świadczenie usługi wsparcia technicznego.a) zakup, wdrożenie oraz wsparcie na 3 lata Firewall typu UTM – 3 szt.,
b) wsparcie techniczne na 3 lata dla urządzenia FortiGate 61F,
c) zakup Access Point Fortinet – 3 szt.,
d) serwis pogwarancyjny producenta dwóch serwerów HPE na 3 lata,
e) usługa wsparcia technicznego systemu do backupu Veeam Backup Essentials Enterprise.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 101171,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Dostawa akcesoriów komputerowych.a) kabel HDMI,
b) kabel LAN UTP DRUT,
c) wtyk RJ-45 – 200 szt.,
d) dysk twardy M.2 2280 – 6 szt.,
e) czytnik dysków M.2 NVMe (w obudowie),
f) podkładka pod mysz – 300 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 9203,47 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101906,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101906,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101906,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMBIT GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521608787
7.3.3) Ulica: ul. Migdałowa 60
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-612
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101906,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136923,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136923,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136923,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GREY DOT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360911240
7.3.3) Ulica: Aleja Wojska Polskiego 27 lokal 26
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-515
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136923,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ramach części 3. postępowania, w terminie wyznaczonym na składanie ofert, tj. do dnia
06.10.2025 r. do godz. 11:00, nie wpłynęła żadna oferta.
Mając na uwadze powyższe, Zamawiający unieważnił postępowanie w części 3. na podstawie
art. 255 pkt 1 ustawy Pzp. Zgodnie z dyspozycją ww. przepisu postępowanie o udzielenie
zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
- Dostawa oprogramowania z systemem informacji prawnej wraz z licencją na korzystanie na potrzeby Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz Sądów Rejonowych
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej
- Dostawa worków do morcelacji tkanek nowotworowych
- ŚWIADCZENIE USŁUG DOSTĘPU DO USŁUG SPORTOWO-REKREACYJNYCH NA PODSTAWIE KART ABONAMENTOWYCH DLA PRACOWNIKÓW ZAMAWIAJĄCEGO
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa wyposażenia laboratorium druku przyrostowego oraz pozostałego wyposażenia laboratorium
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Gmina Osieczna cyberbezpiecznym samorządem
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





