Ogłoszenie z dnia 2025-10-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00495752/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-24
- 2025/BZP 00500995/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-28
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Opracowanie i realizacja strategii komunikacji tematów dotyczących zmiany klimatu oraz jakości powietrza w Warszawie w kontekście jego ochrony i systemu monitoringu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa
1.2.) Oddział zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Pl. Bankowy 3/5
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 00-950
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniabzp@um.warszawa.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00506751
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-10-30
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00495752
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu zamawiający uzna Wykonawcę, który:
1) wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie zrealizował:
a) co najmniej dwie usługi polegające na przeprowadzeniu audytów komunikacyjnych firmy, przedsiębiorstwa lub organizacji;
b) co najmniej dwie usługi polegające na realizacji strategii komunikacyjnej firmy, przedsiębiorstwa lub organizacji, dotyczącej zagadnień związanych ze zmianą klimatu i adaptacji do jej skutków lub jakości powietrza;
c) co najmniej dwie usługi polegające na realizacji filmowych materiałów w tym reklamowych, wizerunkowych, edukacyjnych, dotyczących zagadnień związanych ze zmianą klimatu i adaptacji do jej skutków lub jakości powietrza.
Uwaga! Zamawiający dopuszcza łączenie usług, tzn. Wykonawca może wskazać zamówienie, w ramach którego zrealizował łącznie usługi w zakresach określonych w pkt a) – c): wszystkich trzech bądź dwóch.
2) dysponują lub będą dysponować zespołem składającym się z minimum czterech osób, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia:
a) kierownika projektu, posiadającego co najmniej trzyletnie doświadczenie w przeprowadzaniu audytów komunikacyjnych oraz realizacji strategii komunikacyjnych, który w ciągu ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził dwa audyty komunikacyjne oraz na ich podstawie opracował dwie strategie komunikacyjne firmy, przedsiębiorstwa lub organizacji, polegające na przedstawieniu narzędzi komunikacyjnych, koncepcji językowych oraz graficznych oraz przeprowadzeniu warsztatów prawidłowej komunikacji;
b) reżysera, scenarzystę, operatora filmowego, gdzie każdy z nich posiada doświadczenie w realizacji materiałów filmowych, rozumiane jako produkcję co najmniej dwóch spotów reklamowych, edukacyjnych, wizerunkowych w ciągu ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert. Przez spot należy rozumieć film nie krótszy niż 30 sekund i nie dłuższy niż 180 sekund, o tematyce informacyjnej, edukacyjnej i/lub wizerunkowej, przy czym minimum jeden z nich powinien być zrealizowany z udziałem aktora/aktorów;
c) grafika komputerowego, posiadającego minimum trzyletnie doświadczenie na stanowisku grafika komputerowego, w tym doświadczenie w projektowaniu grafik edukacyjno-informacyjnych, rozumiane jako materiały graficzne do minimum dwóch kampanii edukacyjnych lub informacyjnych w ciągu ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert.
Uwaga! Zamawiający dopuszcza łączenie ról wymienionych w pkt b) – c) w odniesieniu do jednej osoby.
Po zmianie:
Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu zamawiający uzna Wykonawcę, który:
1) wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie zrealizował:
a) co najmniej dwie usługi polegające na przeprowadzeniu audytów komunikacyjnych firmy, przedsiębiorstwa lub organizacji;
b) co najmniej dwie usługi polegające na realizacji strategii komunikacyjnej firmy, przedsiębiorstwa lub organizacji;
c) co najmniej dwie usługi polegające na realizacji filmowych materiałów w tym reklamowych, wizerunkowych, edukacyjnych, dotyczących zagadnień związanych ze zmianą klimatu i adaptacji do jej skutków lub jakości powietrza.
Uwaga! Zamawiający dopuszcza łączenie usług, tzn. Wykonawca może wskazać zamówienie, w ramach którego zrealizował łącznie usługi w zakresach określonych w pkt a) – c): wszystkich trzech bądź dwóch.
2) dysponują lub będą dysponować zespołem składającym się z minimum czterech osób, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia:
a) kierownika projektu, posiadającego co najmniej trzyletnie doświadczenie w przeprowadzaniu audytów komunikacyjnych oraz realizacji strategii komunikacyjnych, który w ciągu ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził dwa audyty komunikacyjne oraz na ich podstawie opracował dwie strategie komunikacyjne firmy, przedsiębiorstwa lub organizacji, polegające na przedstawieniu narzędzi komunikacyjnych, koncepcji językowych oraz graficznych oraz przeprowadzeniu warsztatów prawidłowej komunikacji;
b) reżysera, scenarzystę, operatora filmowego, gdzie każdy z nich posiada doświadczenie w realizacji materiałów filmowych, rozumiane jako produkcję co najmniej dwóch spotów reklamowych, edukacyjnych, wizerunkowych w ciągu ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert. Przez spot należy rozumieć film nie krótszy niż 30 sekund i nie dłuższy niż 180 sekund, o tematyce informacyjnej, edukacyjnej i/lub wizerunkowej, przy czym minimum jeden z nich powinien być zrealizowany z udziałem aktora/aktorów;
c) grafika komputerowego, posiadającego minimum trzyletnie doświadczenie na stanowisku grafika komputerowego, w tym doświadczenie w projektowaniu grafik edukacyjno-informacyjnych, rozumiane jako materiały graficzne do minimum dwóch kampanii edukacyjnych lub informacyjnych w ciągu ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert.
Uwaga! Zamawiający dopuszcza łączenie ról wymienionych w pkt b) – c) w odniesieniu do jednej osoby.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-11-03 12:00
Po zmianie:
2025-11-05 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-11-03 12:00
Po zmianie:
2025-11-05 12:05
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-12-02
Po zmianie:
2025-12-04
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przetarg ustny nieograniczony na ustanowienie prawa odrębnej własności lokalu mieszkalnego nr 31 przy ul. Marymonckiej 147 w Warszawie.
- Przetarg ustny nieograniczony na ustanowienie prawa odrębnej własności lokalu mieszkalnego nr 49 przy ul. Z. Nałkowskiej 9 w Warszawie.
- Przetarg ustny nieograniczony na ustanowienie prawa odrębnej własności lokalu mieszkalnego nr 49 przy ul. Romaszewskiego 4 w Warszawie.
- Sukcesywne dostawy odczynników - rekombinowanych białek oraz peptydów firmy Biomol
- Prenumerata naukowych czasopism zagranicznych dla bibliotek Uniwersytetu Warszawskiego na rok 2026.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Promocja projektu pn. "Podniesienie jakości i dostępności do procedur onkologicznych poprzez zakup sprzętu medycznego oraz Rozbudowę Poradni Onkologicznej w Katowickim Centrum Onkologii".
- Usługa realizacji promocji projektu: Adaptacja i modernizacja przestrzeni Teatru Wielkiego w Łodzi wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia, w ramach Programu FEnIKS 2021-2027
- Realizacja zadań edukacyjno-informacyjnych w obszarze profilaktyki chorób układu krążenia (ChUK)
- kompleksowa organizacja 3 konferencji stacjonarnych w 3 subregionach województwa warmińsko-mazurskiego
- Promocja Gminy Miasto Koszalin poprzez dyscyplinę sportową: piłka ręczna kobiet
- Realizacja działań dotyczących poprawy świadomości ekologicznej-"Efektywny rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury ZIT MOF Piły-Przebudowa zieleni wzdłuż Bulwarów Europejskich (...)"-powtórzony 3
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





