Ogłoszenie z dnia 2025-10-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00500995/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-28
- 2025/BZP 00506751/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie i realizacja strategii komunikacji tematów dotyczących zmiany klimatu oraz jakości powietrza w Warszawie w kontekście jego ochrony i systemu monitoringu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Bankowy 3/5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniabzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie i realizacja strategii komunikacji tematów dotyczących zmiany klimatu oraz jakości powietrza w Warszawie w kontekście jego ochrony i systemu monitoringu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e96eeaac-4ae2-418d-bf49-4dbf8f514a23
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00495752
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00657102/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.133 Opracowanie i realizacja strategii komunikacji tematów dotyczących zmiany klimatu oraz jakości powietrza w Warszawie w kontekście jego ochrony i systemu monitoringu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/242187/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/242187/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania zostały opisane w pkt 5 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/LK/271/II-177/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1044000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i realizacja strategii komunikacji tematów dotyczących zmiany klimatu oraz jakości powietrza w Warszawie w kontekście jego ochrony i systemu monitoringu.
Tematyczna strategia komunikacyjna musi być ścisłe powiązana i wywodzić się ze strategii marki miasta. Szczegółowe informacje, przewodnik po Marce Warszawa znajdują się na stronie internetowej https://um.warszawa.pl/waw/markawarszawa/marka-miasta
4.2.6.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Koncepcja kreatywna
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Koncepcja realizacji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu zamawiający uzna Wykonawcę, który:1) wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie zrealizował:
a) co najmniej dwie usługi polegające na przeprowadzeniu audytów komunikacyjnych firmy, przedsiębiorstwa lub organizacji;
b) co najmniej dwie usługi polegające na realizacji strategii komunikacyjnej firmy, przedsiębiorstwa lub organizacji, dotyczącej zagadnień związanych ze zmianą klimatu i adaptacji do jej skutków lub jakości powietrza;
c) co najmniej dwie usługi polegające na realizacji filmowych materiałów w tym reklamowych, wizerunkowych, edukacyjnych, dotyczących zagadnień związanych ze zmianą klimatu i adaptacji do jej skutków lub jakości powietrza.
Uwaga! Zamawiający dopuszcza łączenie usług, tzn. Wykonawca może wskazać zamówienie, w ramach którego zrealizował łącznie usługi w zakresach określonych w pkt a) – c): wszystkich trzech bądź dwóch.
2) dysponują lub będą dysponować zespołem składającym się z minimum czterech osób, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia:
a) kierownika projektu, posiadającego co najmniej trzyletnie doświadczenie w przeprowadzaniu audytów komunikacyjnych oraz realizacji strategii komunikacyjnych, który w ciągu ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził dwa audyty komunikacyjne oraz na ich podstawie opracował dwie strategie komunikacyjne firmy, przedsiębiorstwa lub organizacji, polegające na przedstawieniu narzędzi komunikacyjnych, koncepcji językowych oraz graficznych oraz przeprowadzeniu warsztatów prawidłowej komunikacji;
b) reżysera, scenarzystę, operatora filmowego, gdzie każdy z nich posiada doświadczenie w realizacji materiałów filmowych, rozumiane jako produkcję co najmniej dwóch spotów reklamowych, edukacyjnych, wizerunkowych w ciągu ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert. Przez spot należy rozumieć film nie krótszy niż 30 sekund i nie dłuższy niż 180 sekund, o tematyce informacyjnej, edukacyjnej i/lub wizerunkowej, przy czym minimum jeden z nich powinien być zrealizowany z udziałem aktora/aktorów;
c) grafika komputerowego, posiadającego minimum trzyletnie doświadczenie na stanowisku grafika komputerowego, w tym doświadczenie w projektowaniu grafik edukacyjno-informacyjnych, rozumiane jako materiały graficzne do minimum dwóch kampanii edukacyjnych lub informacyjnych w ciągu ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert.
Uwaga! Zamawiający dopuszcza łączenie ról wymienionych w pkt b) – c) w odniesieniu do jednej osoby.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz usług – sporządzony zgodnie z wzorem określonym w Załączniku nr 5 do SWZ;
b) dowody, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej, są:
• referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi zostały wykonane;
• oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów. W takim przypadku należy uzasadnić brak możliwości uzyskania dokumentów.
W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie, powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
c) wykaz osób – przygotowany wg wzoru określonego w Załączniku 6 do SWZ na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 12.2.2. SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
14.2. W Systemie do oferty należy dołączyć następujące przedmiotowe środki dowodowe:a) „koncepcja kreatywna”, która służy do oceny ofert w kryterium opisanym w pkt 25.2. SWZ. Zamawiający sugeruje złożenie dokumentu w formacie .pdf.
b) „koncepcja realizacji”, która służy do oceny ofert w kryterium opisanym w pkt 25.3. SWZ. Zamawiający sugeruje złożenie dokumentu w formacie .pdf.
UWAGA!
W przypadku zastrzeżenia jako tajemnicy przedsiębiorstwa informacji zawartych w „koncepcji kreatywnej” i/lub „koncepcji realizacji” – zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt 13.12. oraz pkt 18. SWZ – Zamawiający wymaga dodatkowo złożenia wraz z ofertą jawnej wersji danej koncepcji, obejmującej streszczenie zastrzeżonych informacji poufnych, na potrzeby dostępu do zasadniczej treści tych informacji, tak aby zapewnić poszanowanie do skutecznego środka prawnego.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
W Systemie do oferty należy dołączyć także inne oświadczenia i dokumenty, tj.:a) oświadczenie Wykonawcy stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania (sporządzone wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SWZ);
b) oświadczenie Wykonawcy stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (sporządzone wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SWZ);
c) w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych Podmiotów:
• oświadczenia o których mowa w lit. a) i b) dotyczące każdego Podmiotu,
• zobowiązania każdego Podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzającego, że stosunek łączący Wykonawcę z Podmiotem udostępniającym zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów, oraz określającego w szczególności:
– zakres dostępnych Wykonawcy zasobów Podmiotu udostępniającego zasoby;
– sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów Podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
– czy i w jakim zakresie Podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu, dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
d) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:
• oświadczenia, o których mowa w lit. a) i b) dotyczące każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
• oświadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (sporządzonego wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SWZ),
e) w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy - dokument (np. pełnomocnictwo) potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;
f) w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – dokument zawierający dowody, o których mowa w pkt 18. SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców, pod warunkiem ustanowieniaprzez nich Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa musi być sporządzony i
załączony do oferty zgodnie z zasadami określonymi w pkt 13. SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy określone zostały w § 10 wzoru umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-03 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-03 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-02
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup bonów podarunkowych dla osób badanych w Polsce, Republice Irlandii oraz Stanach Zjednoczonych Ameryki
- Wymiana drzwi w komorach transformatorowych.
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie
- Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia Filii Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Siedlcach przy ul. Pułaskiego 19/21 w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Zewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie
- Remont części pomieszczeń Terenowej Stacji WCKiK SPZOZ w Bydgoszczy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Promocja Zamawiającego przez Wykonawcę w rozgrywkach I Ligi Mężczyzn Polskiego Związku Piłki Siatkowej
- Opracowanie filmów informacyjnych dla wydziałów Politechniki Rzeszowskiej
- Przygotowanie, produkcja i emisja spotu telewizyjnego na temat Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- Kompleksowa usługa przygotowania i przeprowadzenia regionalnej kampanii internetowej promującej usługi sieci EURES w województwie śląskim
- Kompleksowe zaplanowanie, przygotowanie oraz przeprowadzenie dwudniowego wydarzenia pod nazwą III POLSKO-NIEMIECKIE DNI TURYSTYKI ROWEROWEJ
- Kompleksowa obsługa działań promocyjnych i komunikacyjnych dotyczących serialu oraz serii podcastów realizowanych w ramach kampanii "Świadomi Tatr" realizowanej przez Tatrzański Park Narodowy
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





