Ogłoszenie z dnia 2022-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00389888/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw płynnych oraz dodatku do oleju napędowego AdBlue na potrzeby Spółki Komunalnej Wschowa Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Komunalna Wschowa Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 978050124
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Daszyńskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Wschowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@skwschowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skwschowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6737551.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka komunalna z. o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliw płynnych oraz dodatku do oleju napędowego AdBlue na potrzeby Spółki Komunalnej Wschowa Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-904ebc29-4a63-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00506557
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00389888/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPSK.02.I.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część 1 – „Sukcesywna dostawa oleju napędowego Ekodiesel ON do zbiornika Zamawiającego” - szacunkowa ilość 27 500 l (dm3) - do zbiornika paliwa o pojemności 5000 l znajdującego się we Wschowie, przy ul. Kazimierza Wielkiego 24 (teren Oczyszczalni Ścieków), stanowiącego własność Zamawiającego. 3. Z uwagi na specyfikację niniejszego zamówienia publicznego tj. braku możliwości przewidzenia dokładnego zakresu ilościowego przy zakupach tego rodzaju, dla potrzeb wyceny oferty, Zamawiający przyjął szacunkowe minimalne ilości paliw, wskazane w ust. 2 powyżej, które planuje zakupić w całym okresie obowiązywania umowy, tj. 2 miesięcy od dnia jej podpisania. 4.Wymagania dodatkowe dla Części 1 zamówienia: 1) sukcesywne dostawy paliw będą realizowane transportem zorganizowanym przez Wykonawcę, na jego koszt i odpowiedzialność, według aktualnych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, iż jednorazowa ilość dostarczanego do zbiornika oleju napędowego, wynosić będzie od 2000 l do 5000 l; 2) jakość dostarczanych paliw powinna odpowiadać wymaganiom zawartym w regulacjach prawnych obowiązujących w dniu dostawy paliwa Zamawiającemu; 3) olej napędowy powinien spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680, ze zm.) oraz Normy PN-EN 590:2013-12, przy czym zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w przypadku rozbieżności pomiędzy przepisami przywołanego rozporządzenia a normą, przepisy rozporządzenia mają pierwszeństwo. W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy, wykonawca dostosuje jakość paliw do nowych norm; 4) dostawa oleju napędowego powinna nastąpić w czasie: a. nie dłuższym niż 24 godziny - od momentu załadunku autocysterny przez Wykonawcę z miejsca magazynowania paliwa przez Wykonawcę; b. nie dłuższym niż 24 godziny od momentu przekazania przez upoważnionego pracownika Zamawiającego zapotrzebowania na dostawę paliwa; 5) odbiór dostarczonego przez Wykonawcę do zbiornika paliwa oleju napędowego, zostanie każdorazowo potwierdzony dokumentem WZ podpisanym przez osoby uprawnione przez Zamawiającego. Dokument, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, zawierać będzie w szczególności następujące informacje: datę wydania dokumentu, miejsce magazynowania paliwa przez Wykonawcę, temperaturę nalewania, ilość wlanego paliwa wyrażona w m3, numer rejestracyjny autocysterny, którą paliwo dostarczono, zawartość siarki w paliwie w mg/kg; 6) Wykonawca zobowiązuje się przy każdej dostawie oleju napędowego do zbiornika przekazać Zamawiającemu świadectwo (atest) jakości danej partii paliwa oraz list przewozowy wydany przez Wykonawcę, zawierający datę i godzinę załadunku, numer rej. autocysterny dostarczającej paliwo, nazwisko kierowcy dokonującego załadunku autocysterny; 7) dostarczany olej napędowy w okresie zimowym, umożliwiać będzie eksploatację pojazdów Zamawiającego, a punktem odniesienia będzie temperatura blokowania zimnego filtra: a) w okresie letnim tj. od 16 kwietnia do 30 września należy dostarczać olej napędowy o temperaturze zablokowania zimnego filtra 0 stopni C; b) w okresie przejściowym tj. od 1 marca do 15 kwietnia oraz od 1 października do 15 listopada o temperaturze zablokowania zimnego filtra – 10 stopni C; c) w okresie zimowym tj. od 16 listopada do końca lutego o temperaturze zablokowania zimnego filtra – 32 stopnie C; 8) Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia posiadać polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 PLN. W przypadku gdy, fakt opłacenia składek nie wynika z samej treści polisy, Wykonawca powinien załączyć do polisy dodatkowy dokument potwierdzający odprowadzenie stosownych składek (np. wyciąg z konta bankowego, rachunku); 9) w przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę (konsorcjum) Zamawiający uzna warunek posiadania polisy OC za spełniony w przypadku, gdy suma kwot ubezpieczenia wszystkich konsorcjantów nie będzie mniejsza niż 150.000,00 PLN. Zamawiający uzna również za prawidłowe złożenie polisy OC tylko przez jednego z konsorcjantów, pod warunkiem spełnienia przez polisę warunków opisanych w SWZ; 10) przez okres obowiązywania zawartej umowy Zamawiający decyduje o terminie i ilości dostarczonego oleju napędowego do zbiornika paliwa Zamawiającego; 11) Zamawiający wymaga realizacji dostaw przez Wykonawcę autocysterną wyposażoną w pompę lub dystrybutor, spełniający wszelkie wymagania obowiązującego prawa w szczególności Ustawy z dnia 11 maja 2001 r. prawo o miarach (tj. Dz. U. 2022 r. poz. 2063, ze zm.) i aktów wykonawczych do ustawy w zakresie autocystern (pojazdów do transportu paliw ciekłych). Pojazd, którym realizowane będą dostawy paliw, winien być wyposażony w legalizowane urządzenia pomiarowe mierzące ilość zrzutu paliwa do zbiornika magazynowego. Na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany do okazania świadectwa legalizacji dystrybutora paliwa cysterny, którą dostarczono daną partię oleju napędowego; 12) dostawy oleju mogą się odbywać tylko i wyłącznie w godz. 7:00-15:00 w dni robocze; 13) załadunek zbiornika paliwa nastąpi każdorazowo w obecności uprawnionego pracownika Zamawiającego; 14) Strony obowiązane są̨ do bezwzględnego realizowania nałożonych obowiązków wynikających z ustawy z dnia 9 marca 2017 roku o systemie monitorowania drogowego i kolejowego przewozu towarów (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1857 ze zm.), 15) podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktur VAT będzie dostarczony i wlany do zbiornika Zamawiającego olej napędowy potwierdzony dokumentem WZ, o którym mowa w pkt 5) powyżej, podpisanym przez osoby uprawnione przez Zamawiającego. 16) Do powyższego dokumentu przy każdej dostawie paliwa Wykonawca będzie dołączał aktualny wydruk ceny hurtowej, obowiązującej w dniu dostawy paliwa Zamawiającemu, ze strony internetowej producenta paliw, u którego paliwo nabędzie Wykonawca;4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napędowy
4.5.5.) Wartość części: 269841,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – „Sukcesywna dostawa paliw płynnych oraz dodatku do oleju napędowego AdBlue do pojazdów oraz kanistrów Spółki Komunalnej”: a) benzyna bezołowiowa 95 w planowanej ilości 560 l; b) olej napędowy ON w planowanej ilości 100 l; c) AdBlue z dystrybutora w planowanej ilości 200 l. Z uwagi na specyfikację niniejszego zamówienia publicznego tj. braku możliwości przewidzenia dokładnego zakresu ilościowego przy zakupach tego rodzaju, dla potrzeb wyceny oferty, Zamawiający przyjął szacunkowe minimalne ilości paliw, wskazane powyżej, które planuje zakupić w całym okresie obowiązywania umowy. Wymagania dodatkowe dla części 2 zamówienia: 1) Zakup paliw płynnych i AdBlue, o których mowa w ust. 2 pkt 2 lit. a) – c) dokonywany będzie przez Zamawiającego bezpośrednio do pojazdów lub kanistrów, w punkcie sprzedaży (stacji) paliw Wykonawcy czynnej 24h/dobę 7 dni w tygodniu. 2) Paliwo tankowane będzie w ilościach żądanych przez kierowców /operatorów/. 3) Wykonawca winien dysponować co najmniej jedną stacją paliw znajdującą się w odległości max. 10 kilometrów od siedziby Zamawiającego, zapewniającą możliwość tankowania (ON, Pb 95 i AdBlue) z dystrybutora całodobowo przez wszystkie dni tygodnia, w tym w niedzielę i święta. 4) Zamawiający wymaga rozliczenia bezgotówkowego zakupionego paliwa i AdBlue przy użyciu kart paliwowych z okresem obowiązywania 2 miesiące. 5) Jakość paliw powinna odpowiadać wymaganiom zawartym w regulacjach prawnych obowiązujących w dniu sprzedaży paliwa Zamawiającemu. 6) Benzyna bezołowiowa powinna spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680) oraz Normy PN-EN 228:2013-04 dla benzyny bezołowiowej, przy czym zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w przypadku rozbieżności pomiędzy przepisami przywołanego rozporządzenia a normą, przepisy rozporządzenia mają pierwszeństwo. W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy, wykonawca dostosuje jakość paliw do nowych norm. 7) Olej napędowy powinien spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680, ze zm.) oraz Normy PN-EN 590:2013-12, przy czym zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w przypadku rozbieżności pomiędzy przepisami przywołanego rozporządzenia a normą, przepisy rozporządzenia mają pierwszeństwo. W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy, wykonawca dostosuje jakość paliw do nowych norm. 8) Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia posiadać polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku gdy, fakt opłacenia składek nie wynika z samej treści polisy, Wykonawca powinien załączyć do polisy dodatkowy dokument potwierdzający odprowadzenie stosownych składek (np. wyciąg z konta bankowego, rachunku). 9) W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę (konsorcjum), Zamawiający uzna również za prawidłowe złożenie polisy OC tylko przez jednego z konsorcjantów, pod warunkiem spełnienia przez polisę warunków opisanych w SWZ. 10) Niezależnie od liczby innych klientów, każdy samochód lub sprzęt Zamawiającego winien być zatankowany w czasie nie dłuższym niż 30 minut od zgłoszenia się kierowcy /operatora/ do pracownika stacji paliw.4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09134100-8 - Olej napędowy
4.5.5.) Wartość części: 6853,77 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 286795,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 286795,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 286795,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółka Jawna T&J Tyrakowski, Jachnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6171729604
7.3.3) Ulica: Sławoszewska 2b
7.3.4) Miejscowość: Kotlin
7.3.5) Kod pocztowy: 63-220
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 286795,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7488,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7488,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7488,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIOESTRY Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5010018145
7.3.3) Ulica: Wincentego Witosa 7
7.3.4) Miejscowość: Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 56-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI Z WSCHOWY
więcej: przetargi w Wschowej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Radomiu
- Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 w formie tankowania pojazdów Zamawiającego na stacjach paliw Wykonawcy
- Dostawa oleju napędowego do COBORU Stacji Doświadczalnej Oceny Odmian w Przecławiu w 2025 roku.
- Dostawa oleju napędowego do Zakładu Doświadczalnego IHAR-PIB w Boninie
- Hurtowy zakup wraz z dostawą oleju napędowego.
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych na potrzeby Gminy Kamieńsk
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.