Ogłoszenie z dnia 2024-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00466720/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-22
- 2024/BZP 00469988/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana słupów oświetlenia terenu zewnętrznego wraz z robotami towarzyszącymi w ZOZ Sucha Beskidzka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304415
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 22
1.5.2.) Miejscowość: Sucha Beskidzka
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zozsuchabeskidzka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/zozsuchabeskidzka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana słupów oświetlenia terenu zewnętrznego wraz z robotami towarzyszącymi w ZOZ Sucha Beskidzka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2326e63f-730c-4b34-ba2c-a31ea622733a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00506215
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00008213/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Modernizacja oświetlenia zewnętrznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00466720
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOZ.V.010/DZP/85/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego tj. Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej robót polegających na:
Wymianie słupów oświetlenia terenu zewnętrznego wraz z wykonaniem robót towarzyszących w ZOZ Sucha Beskidzka
określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) jako 50232100-1
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4– przedmiar robót .
Prace prowadzone będą w trakcie normalnej działalności Szpitala. Słupy, które mają zostać wymienione zlokalizowane są przy miejscach parkingowych wokół Szpitala. Nie ma możliwości wyłączenia na czas robót całości terenu - dopuszczalne jest tylko częściowe wyłączenie. W związku z powyższym prace należy prowadzić etapowo. Zamawiający preferuje, aby przedmiot zamówienia realizowany był w dni robocze w godzinach popołudniowych, soboty oraz niedziele kiedy ruch jest ograniczony. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac w sposób umożliwiający bezpieczny dojazd i wyjazd pacjentów i personelu na miejsca parkingowe, a także swobodne poruszanie się po terenie parkingu. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie wyrządzone szkody powstałe podczas i w związku z prowadzonymi robotami, w szczególności za ewentualne uszkodzenie samochodów na parkingu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135139,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204999,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135139,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalatorstwo Elektryczne Jan Potoczny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5521096809
7.3.3) Ulica: Tarnawa Dolna 147
7.3.4) Miejscowość: Zembrzyce
7.3.5) Kod pocztowy: 34-210
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jan Potoczny, Instalatorstwo elektryczne
jakie przetargi wygrała firma
Jan Potoczny, Instalatorstwo elektryczne
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135139,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Zakup i sukcesywna dostawa wapna o bardzo wysokiej reaktywności
- Zakup sprzętu ochrony ludności i obrony cywilnej - pompy szlamowe
- Dostawa sprzętu medycznego finansowanego w zakresie zadania Narodowej Strategii Onkologicznej pn. " Zakup sprzętu do rehabilitacji leczniczej dla pacjentów onkologicznych"
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół im. W. Witosa w Suchej Beskidzkiej
- Ochrona osób i mienia Zespołu Zamkowo-Parkowego w Suchej Beskidzkiej w 2026 r.
- Zakup i dostawa ciągnika wraz z osprzętem
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- UTRZYMANIE I KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY SUCHY LAS W 2026 ROKU
- Konserwacja oświetlenia ulicznego w 2026 r.
- Posezonowy demontaż iluminacji świąteczno-noworocznej na terenie Miasta Katowice, magazynowanie, serwisowanie oraz montaż i eksploatacja
- Świadczenie usług konserwacji oświetlenia ulicznego i drogowego stanowiącego własność Gminy Kołobrzeg
- Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Stare Babice w 2026 r.
- Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Jabłonka w latach 2026-2027.
więcej: Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





