Ogłoszenie z dnia 2022-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00371868/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-30
- 2022/BZP 00451217/01 - Wynik z dnia 2022-11-22
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Roboty budowlane w kompleksach wojskowych w Braniewie i Morągu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15
1.4.2.) Miejscowość: Elbląg
1.4.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00505973
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-12-20
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00503837
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III - PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 2 (Część 2) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
„Remont budynku nr 29 w KNW w Morągu”
Zakres prac do wykonania w ramach realizacji zadania obejmuje:
- zabezpieczenie okien, drzwi i szafek serwerowni folią w celu zabezpieczenia;
- rozbiórka starej popękanej posadzki;
- wykonanie nowej podbudowy pod posadzkę;
- wykonanie izolacji;
- wykonanie posadzki przemysłowej;
- czyszczenie konstrukcji stalowej (wiązar dachowy);
- malowanie konstrukcji stalowej;
- odgrzybianie elementów dachu ( powierzchnia dachu od spodu);
- impregnacja grzybobójcza desek dachu od spodu;
- przygotowanie ścian wewnętrznych pod tynkowanie;
- tynkowanie ścian wewnętrznych;
- wykonanie lamperii na wysokość 1,50 m;
- wymiana łączników i gniazd wtyczkowych;
- montaż i podłączenie grzejników elektrycznych w jednym pomieszczeniu;
- wykonanie ścianki działowej.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
Roboty remontowe i renowacyjne
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.3 Dodatkowy kod CPV (Część 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
Roboty malarskie,Tynkowanie,Betonowanie konstrukcji
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 3 (Część 3) Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 3) Przed zmianą:
Przedmiot zamówienia:
Remont budynku nr 21 w kompleksie wojskowym przy ul. Sikorskiego
w Braniewie.
Przedmiotem zamówienia jest wymiana kotłów warzelnych z osprzętem: dwa kotły
o pojemności 200 l, cztery o pojemności 300 l, część instalacji parowej o średnicy fi.32 i dł.24 mb., oraz część instalacji na zimną wodę z rury stalowej oc. fi.15o dł.8 mb. Kotły warzelne usytuowane są w dwóch rzędach po 6 szt. o różnej pojemności, mieszczą się w pomieszczeniu kuchni właściwej na parterze budynku nr 21. Kotły warzelne zasilane są parą technologiczną doprowadzoną z kotłowni parowej usytuowanej w piwnicy tego budynku.
Zakres robót sanitarnych:
1. Roboty sanitarne
demontaż osłon stalowych kotłów warzelnych szt. 6
demontaż dwóch kotłów warzelnych o poj. 200 l z kołnierzem
o wym. 1300x940mm i armatury /demontaż zaworów spustowych fi. 50 szt. 2, zaworów z ruchomą wylewką fi.15 szt. 2, manometrów tarczowych do 0,45 bar szt. 2, zaworów bezpieczeństwa fi.32 szt. 2/
demontaż czterech kotłów warzelnych o poj. 300 l. i armatury/demontaż zaworów spustowych fi.50 szt. 4, zaworów z ruchomą wylewką fi.15 szt. 4, manometrów tarczowych szt. 4, zaworów bezpieczeństwa fi.32 szt. 4/
demontaż zaworów kulowych parowych, odcinających fi 25, szt. 6
demontaż zaworu na zimną wodę fi.15 szt. 1
demontaż rury stalowej bez szwu na parę technologiczną fi.32, dł. 24mb.
demontaż rury stalowej na zimną wodę oc. fi.15 dł. 8,0 mb.
demontaż węża gumowego zbrojonego fi.32 , 3mb
montaż zaworów kulowych parowych, odcinających fi. 25, szt. 6
montaż zaworu odcinającego na zimną wodę fi.15, szt. 1
demontaż odwadniaczy fi.20 szt.6
montaż rury stalowej bez szwu na parę technologiczną fi.32 dł. 24 m.
montaż rury stalowej oc. na zimną wodę fi.15 dł. 8 m.
montaż dwóch kotłów warzelnych o pojemności 200 l. z kołnierzem o wym. 1300x940mm z armaturą/zawór spustowy fi.50 szt. 2, zaworów z ruchomą wylewką fi. 15 szt.2, manometrów tarczowych do 0,45 bar. szt.2, zaworów bezpieczeństwa fi.32 szt. 2./
montaż czterech kotłów warzelnych o pojemności 300 l. z kołnierzem o wym. 1300x1140 mm. z armaturą /zawór spustowy fi.50 szt. 4, zaworów z ruchomą wylewką fi.15 szt. 4, manometrów tarczowych do 0,45 bar, 4 szt. 4 zaworów bezpieczeństwa fi.32 szt. 4/
wykonanie próby ciśnieniowej na gorąco
montaż osłon stalowych kotłów warzelnych szt. 6
sporządzenie dokumentacji powykonawczej dla wykonanej instalacji i montażu kotłów warzelnych.
Zdemontowane kotły warzelne, wraz z osprzętem należy przekazać do magazynu SOI Braniewo.
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 3) Przed zmianą:
Roboty remontowe i renowacyjne
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV - PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
NIP: 5482643867, REGON: 241950380
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
Po zmianie:
7393860506
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica Przed zmianą:
Miłosna 2
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica Przed zmianą:
Po zmianie:
Gutkowo nr 80A
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość Przed zmianą:
Ochaby Małe
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość Przed zmianą:
Po zmianie:
Olsztyn
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy Przed zmianą:
43-430
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy Przed zmianą:
Po zmianie:
11-041
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo Przed zmianą:
śląskie
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo Przed zmianą:
Po zmianie:
warmińsko-mazurskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj Przed zmianą:
Polska
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj Przed zmianą:
Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy) Przed zmianą:
TECHNICA GROUP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy) Przed zmianą:
Po zmianie:
RANTECH SPÓLKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji zamówienia Przed zmianą:
Okres realizacji - dni
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji - dni Przed zmianą:
30
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
Okres realizacji - dni
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji - dni Przed zmianą:
Po zmianie:
40
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) Przed zmianą:
2022-10-31
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) Przed zmianą:
Po zmianie:
2022-10-25
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
168201,43
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
Po zmianie:
569899,33
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2. Termin wykonania umowy Przed zmianą:
2022-11-24
Po zmianie:
2022-12-05
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.5. Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy Przed zmianą:
168201,43
Po zmianie:
569899,33
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.1. Kod waluty Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.1. Kod waluty Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Dostawa marimby, wibrafonu, ksylofonu wraz z akcesoriami i fortepianu gabinetowego dla Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. Kazimierza Wiłkomirskiego w Elblągu
- Budowa drogi leśnej wraz ze składnicą przyzrębową w Leśnictwie Zalesie
- Remont posadzek w budynku użytkowym Biblioteki Elbląskiej im. Cypriana Norwida, Filia nr 5 przy ul. Słonecznej 29-31 w Elblągu.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie wsparcia w edukacji dla wychowanków pieczy zastępczej będących uczestnikami projektu "Moc Rodziny" współfinansowanego przez Unię Europejską
- ZP/13/2025-Dostawy odczynników do wykonywania badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej wraz z dzierżawą sprzętu oraz z systemem manualnym stanowiącym back up
- Diagnozy i konsultacje specjalistyczne
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu budynku Altany Chińskiej należącego do zespołu urbanistyczno-architektonicznego założenia pałacowo-parkowego PAN-Domu Zjazdów i Konferencji w Jabłonnie
- Przebudowa i rozbudowa budynku przedszkola zlokalizowanego w Jejkowicach przy ul. Szkolnej 4 wraz ze zmianą sposobu użytkowania, w celu utworzenia klubu dziecięcego na terenie Gminy Jejkowice
- Remont stropów w budynkach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
- Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Rzgowie
- Prace remontowe i modernizacyjne w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Toszeckiej 23 w Gliwicach - etap II.
- Wykończenie czterech mieszkań w inwestycji Bulwary Praskie oraz dostawa i montaż mebli do Akademickiego Centrum Konferencyjnego w Chrześcijańskiej Akademii Teologicznej w Warszawie
więcej: Betonowanie konstrukcji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.