eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Roboty budowlane w kompleksach wojskowych w Braniewie i Morągu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane w kompleksach wojskowych w Braniewie i Morągu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://21wog.wp.mil.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane w kompleksach wojskowych w Braniewie i Morągu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a7bb18c-408f-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00451217

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00072520/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.24 Remont budynku nr 21 w kompleksie wojskowym przy ul. Sikorskiego w Braniewie

1.1.25 Robota budowlana- Ośrodek Szkolenia i Instruowania Wart w Braniewie

1.1.26 Remont budynku nr 29 w KNW w Morągu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00371868/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 21WOG-SZP.2712.36.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 734486,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia:

Robota budowlana – ośrodek szkolenia i instruowania wart w Braniewie

Przedmiotem zamówienia jest remont ośrodka szkolenia i instruowania wart oraz dostosowanie go do obowiązujących przepisów. Ośrodek zlokalizowany jest na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Sikorskiego w Braniewie.

Zakres robót budowlanych obejmuje wykonanie:


 Rozbiórka elementów betonowych zbrojonych i niezbrojonych.
 Przełożenie chodników i placów z kostki betonowej 20*10*6
 Przestawienie obrzeży betonowych
 Dostawa i montaż gablot ogłoszeniowych zewnętrznych o wymiarach 90*120 lub zbliżonych tak, aby można było w niej umieścić arkusz formatu A-0 w orientacji pionowej
 Wymiana instalacji elektrycznej oświetleniowej zewnętrznej
 Wywóz i utylizacja odpadów powstałych przy robotach budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 121951,22 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Remont budynku nr 29 w KNW w Morągu”

Zakres prac do wykonania w ramach realizacji zadania obejmuje:
- zabezpieczenie okien, drzwi i szafek serwerowni folią w celu zabezpieczenia;
- rozbiórka starej popękanej posadzki;
- wykonanie nowej podbudowy pod posadzkę;
- wykonanie izolacji;
- wykonanie posadzki przemysłowej;
- czyszczenie konstrukcji stalowej (wiązar dachowy);
- malowanie konstrukcji stalowej;
- odgrzybianie elementów dachu ( powierzchnia dachu od spodu);
- impregnacja grzybobójcza desek dachu od spodu;
- przygotowanie ścian wewnętrznych pod tynkowanie;
- tynkowanie ścian wewnętrznych;
- wykonanie lamperii na wysokość 1,50 m;
- wymiana łączników i gniazd wtyczkowych;
- montaż i podłączenie grzejników elektrycznych w jednym pomieszczeniu;
- wykonanie ścianki działowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442100-8 - Roboty malarskie

45410000-4 - Tynkowanie

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

4.5.5.) Wartość części: 483356,47 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia:

Remont budynku nr 21 w kompleksie wojskowym przy ul. Sikorskiego
w Braniewie.



Przedmiotem zamówienia jest wymiana kotłów warzelnych z osprzętem: dwa kotły
o pojemności 200 l, cztery o pojemności 300 l, część instalacji parowej o średnicy fi.32 i dł.24 mb., oraz część instalacji na zimną wodę z rury stalowej oc. fi.15o dł.8 mb. Kotły warzelne usytuowane są w dwóch rzędach po 6 szt. o różnej pojemności, mieszczą się w pomieszczeniu kuchni właściwej na parterze budynku nr 21. Kotły warzelne zasilane są parą technologiczną doprowadzoną z kotłowni parowej usytuowanej w piwnicy tego budynku.



Zakres robót sanitarnych:

1. Roboty sanitarne

 demontaż osłon stalowych kotłów warzelnych szt. 6
 demontaż dwóch kotłów warzelnych o poj. 200 l z kołnierzem
o wym. 1300x940mm i armatury /demontaż zaworów spustowych fi. 50 szt. 2, zaworów z ruchomą wylewką fi.15 szt. 2, manometrów tarczowych do 0,45 bar szt. 2, zaworów bezpieczeństwa fi.32 szt. 2/
 demontaż czterech kotłów warzelnych o poj. 300 l. i armatury/demontaż zaworów spustowych fi.50 szt. 4, zaworów z ruchomą wylewką fi.15 szt. 4, manometrów tarczowych szt. 4, zaworów bezpieczeństwa fi.32 szt. 4/
 demontaż zaworów kulowych parowych, odcinających fi 25, szt. 6
 demontaż zaworu na zimną wodę fi.15 szt. 1
 demontaż rury stalowej bez szwu na parę technologiczną fi.32, dł. 24mb.
 demontaż rury stalowej na zimną wodę oc. fi.15 dł. 8,0 mb.
 demontaż węża gumowego zbrojonego fi.32 , 3mb
 montaż zaworów kulowych parowych, odcinających fi. 25, szt. 6
 montaż zaworu odcinającego na zimną wodę fi.15, szt. 1
 demontaż odwadniaczy fi.20 szt.6
 montaż rury stalowej bez szwu na parę technologiczną fi.32 dł. 24 m.
 montaż rury stalowej oc. na zimną wodę fi.15 dł. 8 m.
 montaż dwóch kotłów warzelnych o pojemności 200 l. z kołnierzem o wym. 1300x940mm z armaturą/zawór spustowy fi.50 szt. 2, zaworów z ruchomą wylewką fi. 15 szt.2, manometrów tarczowych do 0,45 bar. szt.2, zaworów bezpieczeństwa fi.32 szt. 2./
 montaż czterech kotłów warzelnych o pojemności 300 l. z kołnierzem o wym. 1300x1140 mm. z armaturą /zawór spustowy fi.50 szt. 4, zaworów z ruchomą wylewką fi.15 szt. 4, manometrów tarczowych do 0,45 bar, 4 szt. 4 zaworów bezpieczeństwa fi.32 szt. 4/
 wykonanie próby ciśnieniowej na gorąco
 montaż osłon stalowych kotłów warzelnych szt. 6
 sporządzenie dokumentacji powykonawczej dla wykonanej instalacji i montażu kotłów warzelnych.
 Zdemontowane kotły warzelne, wraz z osprzętem należy przekazać do magazynu SOI Braniewo.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 129179,06 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167751,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175654,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167751,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORTSWO ROBÓT DROGOWYCH JANINA CZERWIŃSKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393127964

7.3.4) Miejscowość: Franknowo 140

7.3.5) Kod pocztowy: 11-320

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167751,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 569899,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 569899,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 569899,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RANTECH SPÓLKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393860506

7.3.3) Ulica: Gutkowo nr 80A

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 11-041

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 569899,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Unieważnienia dokonano na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, tj. nie złożono żadnej oferty dla części nr 3 w przedmiotowym postępowaniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.