Ogłoszenie z dnia 2022-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00371868/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-30
- 2022/BZP 00505973/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane w kompleksach wojskowych w Braniewie i Morągu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://21wog.wp.mil.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane w kompleksach wojskowych w Braniewie i Morągu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a7bb18c-408f-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00451217
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00072520/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.24 Remont budynku nr 21 w kompleksie wojskowym przy ul. Sikorskiego w Braniewie
1.1.25 Robota budowlana- Ośrodek Szkolenia i Instruowania Wart w Braniewie
1.1.26 Remont budynku nr 29 w KNW w Morągu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00371868/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 21WOG-SZP.2712.36.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 734486,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia:Robota budowlana – ośrodek szkolenia i instruowania wart w Braniewie
Przedmiotem zamówienia jest remont ośrodka szkolenia i instruowania wart oraz dostosowanie go do obowiązujących przepisów. Ośrodek zlokalizowany jest na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Sikorskiego w Braniewie.
Zakres robót budowlanych obejmuje wykonanie:
Rozbiórka elementów betonowych zbrojonych i niezbrojonych.
Przełożenie chodników i placów z kostki betonowej 20*10*6
Przestawienie obrzeży betonowych
Dostawa i montaż gablot ogłoszeniowych zewnętrznych o wymiarach 90*120 lub zbliżonych tak, aby można było w niej umieścić arkusz formatu A-0 w orientacji pionowej
Wymiana instalacji elektrycznej oświetleniowej zewnętrznej
Wywóz i utylizacja odpadów powstałych przy robotach budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 121951,22 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont budynku nr 29 w KNW w Morągu”Zakres prac do wykonania w ramach realizacji zadania obejmuje:
- zabezpieczenie okien, drzwi i szafek serwerowni folią w celu zabezpieczenia;
- rozbiórka starej popękanej posadzki;
- wykonanie nowej podbudowy pod posadzkę;
- wykonanie izolacji;
- wykonanie posadzki przemysłowej;
- czyszczenie konstrukcji stalowej (wiązar dachowy);
- malowanie konstrukcji stalowej;
- odgrzybianie elementów dachu ( powierzchnia dachu od spodu);
- impregnacja grzybobójcza desek dachu od spodu;
- przygotowanie ścian wewnętrznych pod tynkowanie;
- tynkowanie ścian wewnętrznych;
- wykonanie lamperii na wysokość 1,50 m;
- wymiana łączników i gniazd wtyczkowych;
- montaż i podłączenie grzejników elektrycznych w jednym pomieszczeniu;
- wykonanie ścianki działowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45442100-8 - Roboty malarskie
45410000-4 - Tynkowanie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
4.5.5.) Wartość części: 483356,47 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia:Remont budynku nr 21 w kompleksie wojskowym przy ul. Sikorskiego
w Braniewie.
Przedmiotem zamówienia jest wymiana kotłów warzelnych z osprzętem: dwa kotły
o pojemności 200 l, cztery o pojemności 300 l, część instalacji parowej o średnicy fi.32 i dł.24 mb., oraz część instalacji na zimną wodę z rury stalowej oc. fi.15o dł.8 mb. Kotły warzelne usytuowane są w dwóch rzędach po 6 szt. o różnej pojemności, mieszczą się w pomieszczeniu kuchni właściwej na parterze budynku nr 21. Kotły warzelne zasilane są parą technologiczną doprowadzoną z kotłowni parowej usytuowanej w piwnicy tego budynku.
Zakres robót sanitarnych:
1. Roboty sanitarne
demontaż osłon stalowych kotłów warzelnych szt. 6
demontaż dwóch kotłów warzelnych o poj. 200 l z kołnierzem
o wym. 1300x940mm i armatury /demontaż zaworów spustowych fi. 50 szt. 2, zaworów z ruchomą wylewką fi.15 szt. 2, manometrów tarczowych do 0,45 bar szt. 2, zaworów bezpieczeństwa fi.32 szt. 2/
demontaż czterech kotłów warzelnych o poj. 300 l. i armatury/demontaż zaworów spustowych fi.50 szt. 4, zaworów z ruchomą wylewką fi.15 szt. 4, manometrów tarczowych szt. 4, zaworów bezpieczeństwa fi.32 szt. 4/
demontaż zaworów kulowych parowych, odcinających fi 25, szt. 6
demontaż zaworu na zimną wodę fi.15 szt. 1
demontaż rury stalowej bez szwu na parę technologiczną fi.32, dł. 24mb.
demontaż rury stalowej na zimną wodę oc. fi.15 dł. 8,0 mb.
demontaż węża gumowego zbrojonego fi.32 , 3mb
montaż zaworów kulowych parowych, odcinających fi. 25, szt. 6
montaż zaworu odcinającego na zimną wodę fi.15, szt. 1
demontaż odwadniaczy fi.20 szt.6
montaż rury stalowej bez szwu na parę technologiczną fi.32 dł. 24 m.
montaż rury stalowej oc. na zimną wodę fi.15 dł. 8 m.
montaż dwóch kotłów warzelnych o pojemności 200 l. z kołnierzem o wym. 1300x940mm z armaturą/zawór spustowy fi.50 szt. 2, zaworów z ruchomą wylewką fi. 15 szt.2, manometrów tarczowych do 0,45 bar. szt.2, zaworów bezpieczeństwa fi.32 szt. 2./
montaż czterech kotłów warzelnych o pojemności 300 l. z kołnierzem o wym. 1300x1140 mm. z armaturą /zawór spustowy fi.50 szt. 4, zaworów z ruchomą wylewką fi.15 szt. 4, manometrów tarczowych do 0,45 bar, 4 szt. 4 zaworów bezpieczeństwa fi.32 szt. 4/
wykonanie próby ciśnieniowej na gorąco
montaż osłon stalowych kotłów warzelnych szt. 6
sporządzenie dokumentacji powykonawczej dla wykonanej instalacji i montażu kotłów warzelnych.
Zdemontowane kotły warzelne, wraz z osprzętem należy przekazać do magazynu SOI Braniewo.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 129179,06 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167751,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175654,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167751,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORTSWO ROBÓT DROGOWYCH JANINA CZERWIŃSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393127964
7.3.4) Miejscowość: Franknowo 140
7.3.5) Kod pocztowy: 11-320
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH JANINA CZERWIŃSKA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH JANINA CZERWIŃSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167751,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 569899,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 569899,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 569899,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RANTECH SPÓLKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393860506
7.3.3) Ulica: Gutkowo nr 80A
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 11-041
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 569899,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienia dokonano na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, tj. nie złożono żadnej oferty dla części nr 3 w przedmiotowym postępowaniu.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Zorganizowanie i przeprowadzenie wsparcia w edukacji dla wychowanków pieczy zastępczej będących uczestnikami projektu "Moc Rodziny" współfinansowanego przez Unię Europejską
- ZP/13/2025-Dostawy odczynników do wykonywania badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej wraz z dzierżawą sprzętu oraz z systemem manualnym stanowiącym back up
- Diagnozy i konsultacje specjalistyczne
- Dostawa systemu monitoringu i kontroli dostępu dla Akademii Nauk Stosowanych
- Wzmacnianie systemu bezpieczeństwa informacji Starostwa Powiatowego w Elblągu i wybranych jednostek organizacyjnych
- Usługa przewozu i przechowywania zwłok oraz udostępnienie sali sekcyjnej z pomocą technika sekcyjnego na zlecenie Prokuratur Rejonowych w Ostródzie, ławie, Działdowie oraz Nowym Mieście Lubawskim
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- Naprawa i wymiana elewacji hali gimnastycznej
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie prac remontowych w wolnym lokalu mieszkalnym przy ul. Kleczkowskiej 11/2 we Wrocławiu.
- Modernizacja pomieszczeń budynku Bursy Szkolnej w Ostrowie Wielkopolskim
więcej: Betonowanie konstrukcji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.